Diskuze a otázky - proč někteří nic nechápou??

úvodní strana | aktualizovat | dolů

---ANGEL---

---ANGEL--- | 17. 12. 2008, 17:43:07 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

dokáže mě totálně vytočit když někomu musím něco tísíckrát vysvětli a stejně to nepochopí.... !1075! !1006!

reagovat

V diskuzi je 85 příspěvků a shlédlo ji 339 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Rhodry

Rhodry | 17. 12. 2008, 19:00:08 | více příspěvků | napsat uživateli

protože demence vládne světu !969!

---ANGEL---

---ANGEL--- | 17. 12. 2008, 18:59:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> cybermud
nevím v čem byl tvůj děda srab ale ten mů je taky spoustu věcí si nechá od babičky líbyt spíše většinu a to druhý by už jí dal dávno přez hubu....

cybermud

cybermud | 17. 12. 2008, 18:46:59 | více příspěvků | napsat uživateli

děda býval taky můj spojenec, než jsem vyrostl a zjistil, že je tak trochu srab...

---ANGEL---

---ANGEL--- | 17. 12. 2008, 18:42:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> cybermud
no právě že Děda drží se mnou....!811! sme jedna ruka.... za cigáro cokoliv !730!!1358!

cybermud

cybermud | 17. 12. 2008, 18:41:23 | více příspěvků | napsat uživateli

a všem se moc omlouvám za hrubky... :) čtu to až po odeslání a je to horor, tak promiňte...

cybermud

cybermud | 17. 12. 2008, 18:40:32 | více příspěvků | napsat uživateli

---ANGEL--- 17.12.08 18:34 - hele... ty máš úplně to samé, v čem jsem vyrost já... Děda, babička a máma... přičemž dvě ženský na jednom smetišti a každá má svou hlavu, Děda s babičkou si myslí, že sežarli všechnu moudrost světa... ...no prostě masakr... :)

cybermud

cybermud | 17. 12. 2008, 18:38:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Já rodič nejsem. Podílel jsem se na výchově své sestry :)
Já vydím jen výsledky výchovy jiných lidí a mnohdy bych bil jak ty rodiče, tak ty jejich fracky...
...nikdo se nezachová správně ve 100% případů. Dneska mi přijde, že se nedbá moc na morálku a etiku a přesto se vyžaduje bezchybnost a tolerance k omylům je mizivá. Dřív se lidi častěji pletli, ale přijde mi, že ty jejich omyly nebyly tak hrozně vulgární. Včera jsem viděl jednu mladou slečnu, jak se baví se svou mámou... ...tohle kdybych si zkusil já, tak mě máma zabije i přes to, že je o hlavu a půl menší než já. A matka byla klidná, vysvětlující - výsledek? 0... Dcerunka má matku na háku... ...o přístupu k výchově a k chybám bychom se mohli bavit dlouho. Já říkám nechválit za každou pitomost, stejně tak jako za hlouposti neudělovat trest smrti... Dnes je v módě s dětmi kamarádit, ale taky by měly mít důvod si rodičů vážit. A zasloužená úcta dává pak klid řemenu :)

---ANGEL---

---ANGEL--- | 17. 12. 2008, 18:34:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> lucyenkaa
tak tedy pokud sme u toho žiju jen s matkou babičkou a dědou ...nění to žádný med mamina se věčně hádají s babičkou a to už od mého dětsví... myslím že konkrétně jejich určité názory nikdy nepochopím....!1075!

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 18:33:30

> cybermud
jinak budu reagovat na tvého známého je to povaleč a pohádkář tudíš se dá z toho vyvodit,že není upřímny sám k sobě a je nespokojený sám sesebou tudíš má potřebu si vymýšlet jaký je to king přitom skutečnost je taková že je to chudáček který je velice zakomplexován ale ještě horší na tom je že s tím nic nedělá a dál vypráví ty své pohádky ale neuvědomuje si jak se tímhle přístupem k životu před svými známímí schazuje!1205!

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 18:29:28

cybermud
Děkuji, ty taky !2! No nejlepší jsem nebyl... Teď si to s ---ANGEL--- píšeme na ICQ. Je charakter, nechce to psát tady...Známe se HODNĚ DOBŘE

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 18:25:47

> cybermud
vzpomínám si na sebe když jsem bydlela s rodiči:to bylo něco,připadala jsem si hrozně důležitě a proto jsem i pochopila jak to rodiče myslí.ve většinu případech měli moji rodiče pravdu ale tam jde spíš o to že rodič musí pochopit i názory sveho dítěte jakmile je nepochopí a začne rodič řvát a trestat tak se také může stát že se dítě otočí zády k rodičům a svoje trable a pocity bude uchovávat v sobě což je špatně jak se říká zákázané ovoce nejllépe chutná takže ruku na srdce všihni rodičové jestli jste se vždy zachovali ke svému dítěti vždy správně.

cybermud

cybermud | 17. 12. 2008, 18:24:20 | více příspěvků | napsat uživateli

lucyenkaa 17.12.08 18:17 - poznání pravdy, prozření, osvícení... ...filosofie až dost :) Pokud je to pro tebe přirozené, tak jsi najednou v mých očích ještě mnohem hezčí než před chvilkou :)

cybermud

cybermud | 17. 12. 2008, 18:23:17 | více příspěvků | napsat uživateli

trupeek 17.12.08 18:13 - já jen uváděl příklady... :) Není mi známo o čem se přou... :) Ale pokud myslíš sebe, tak proč ne. Podle ikonky vypadáš jako sympaťák :)

cybermud

cybermud | 17. 12. 2008, 18:22:27 | více příspěvků | napsat uživateli

lucyenkaa 17.12.08 18:10 - není... je to lhář, narkoman a kriminálník - není to můj kamarád, jen známý - kdysi jsme byli na několika společných akcích. Ani nevypadá jako hokejista :) Spíš je to na pohled typický povaleč... (i postavou)... ale třeba to těm dívčinám bylo jasné a chtěly ho zachránit (ten mateřský pud je hrozná zbraň)

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 18:17:13

> cybermud
žádná filozofie to není,máš pravdu a i já s tebou souhlasím

---ANGEL---

---ANGEL--- | 17. 12. 2008, 18:16:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> trupeek
jasně že jo!!!730!!521!

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 18:13:33

cybermud
Kluka měla nejlepšího !2! Že, Haňulinko moja ?!? !11!

---ANGEL---

---ANGEL--- | 17. 12. 2008, 18:11:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> trupeek
jasně s čajem v jedné ruce a kapkama proti kašlu v druhé !550!!811!

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 18:10:53

> cybermud
no tak to je věc názoru jestli je ten tvůj kamarád pěknej tak namotá každou i s tím že to té dotyčné je jasné akorát se snaží projevit aspon touhle cestou zájem,vždyt je to nejjednoduší cesta jak se k němu přiblížit!5!

cybermud

cybermud | 17. 12. 2008, 18:10:31 | více příspěvků | napsat uživateli

---ANGEL--- 17.12.08 18:06 Musel bych znát konkrétní případ... ...pro rodiče je samozřejmě snazší mít tě pod dohledem, abys chodila do školy, měla hodnýho kluka z dobré rodiny, brigádu a v životě jasno... ale to jsou dost zásadní věci se kterýma bys asi nechtěla být v rozporu ty sama. Pokud se přete jen o to (např.) v kolik přijdeš domů z diskotéky, tak to jsou jen takový kraviny. Pokud odsuzují někoho z tvých známých podle toho jak vypadá, tak to asi nevyřeší nic jiného než poznání, že "není tak špatný"... ...ale na druhou stranu - seš si jistá, že máš pravdu ty? Pravda je totiž jen jdna a konflitky a utrpení vzniká až tehdy, když lidé hájí "svou pravdu (kterou zaměňují za pocit nebo názor)" a přitom vlastně sami netuší co vidí :) - ale to už je moc filosofie na středeční večer :)

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 18:07:30

> ---ANGEL---
no co na to říct možná někteří jedinci mají opačné myšlení!1!

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 18:07:24

---ANGEL---
Kašli na diskusi a pojď mě raději doprovodit na vlak !1330!

cybermud

cybermud | 17. 12. 2008, 18:06:35 | více příspěvků | napsat uživateli

lucyenkaa 17.12.08 18:04 - :) To ještě nic není. Můj známý holkám nakecával, že reprezentuje v Hokeji, že byl i náhradník v Naganu a podobný nesmysli... ...a co je horší? Že mu to docela často žerou...

---ANGEL---

---ANGEL--- | 17. 12. 2008, 18:06:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> cybermud
já si myslím že pokud to jasně uvedu na pravou míru, tak aby to dostatečně pochopil tak by neměl být problém....jenže někteří raději nechtějí vidět pravdu a je pro nich snadnější to co chtějí oni tak dělají že nechápou....
!730!

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 18:05:22

---ANGEL---
Já ? - ten nejvíc chápající člověk ve vesmíru ? !2! Chápu tě, srdíčko... bojíš se lásky, vždyť už jsem ti to říkal !2!

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 18:04:59

nebo taky nerozumím větě,že do velkého strmého kopce nahoru mi jeden známý začal tvrdit,že to ůplně v pohodě vybruslí,no nevím asi má fakt velkou sílu,prdlajs tyhle lidi jen neví o čem si s vámi mají povídat,proto se od nich dozvídáme jen samé pohádky jenže má to malý háček já z nich dávno vyrostla a jestli člověk ve 21letech má potřebu je vyprávět tak at je vypráví,ale ne přede mnou!2!

---ANGEL---

---ANGEL--- | 17. 12. 2008, 18:03:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> trupeek
no vitaj zrovna ty si ten pravý příklad.... !1358! !521!!661!

cybermud

cybermud | 17. 12. 2008, 18:02:44 | více příspěvků | napsat uživateli

---ANGEL--- 17.12.08 17:58 ...a nepleteš si fakt, že s tebou někdo nesouhlasí a nechce ti něco dovolit s tím, že ti nerozumí? Oni nám totiž rodiče občas něco zakážou právě proto, že něco nechápeme my... :)

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 18:02:09

---ANGEL---
Ahoj lásko !2!

---ANGEL---

---ANGEL--- | 17. 12. 2008, 17:58:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> cybermud
jo jde o rodiče těm to bohužel občas dochází později....

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

tísíckrát

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑