Diskuze a otázky - proč ICQ ?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:19:07 |

Jen se chci zeptat proč používáte pro IM právě službu ICQ ??
Je přeci všeobecně známo že protokol OSCAR není moc dobře zabezpečenej (zprávy se posílaj v síti broadcastem :-D) a navíc (nevím kdo z vás to čet) podmínky pro používání /každý s nimi souhlasil/ jsou naprosto nepřijatelné (veškerá konverzace může být použita AOL :))
Tak se ptám proč?

reagovat

ICQ ?

V anketě hlasovalo celkem 2 uživatelů

V diskuzi je 67 příspěvků a shlédlo ji 1354 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:57:37

Adaamek - mno a jabber ve firmach nemusi byt jen interni ... staci si nahodit vlastni server a muzes komunikovat jak interne tak i s venkem ...

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:57:29

mno...koukám, že jen pár lidí ví, o čem mluví....největší problém je v neznalosti...neříkám, že za to můžete, ale odpovědi typu "protože QIP" jsou prakticky to samý, jako "ICQ (OSCAR) je nejlepší". Neříkám, že nevyužívám tento protokol, ale snažím se více využívat například jabber...btw registrace jabberu je podle mě jednodušší, než registrace ICQ...stačí si například registrovat mail na gmailu (google mail) a hned máte zaregistrovaný i jabber

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:56:48

Adaame: presne tak...vzemich kde nejsou rozsirene widle neni ani icq...dokazu si predstavit ze rozvojovky svelkym opctem obyvatel jsou presne ten pripad..

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:56:03

mno...koukám, že jen pár lidí ví, o čem mluví....největší problém je v neznalosti...neříkám, že za to můžete, ale odpovědi typu "protože QIP" jsou prakticky to samý, jako "ICQ (OSCAR) je nejlepší". Neříkám, že nevyužívám tento protokol, ale snažím se více využívat například jabber...btw registrace jabberu je podle mě jednodušší, než registrace ICQ...stačí si například registrovat mail na gmailu (google mail) a hned máte zaregistrovaný i jabber

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:55:58

Adaamek - mam to z jednoho clanku ale na wiki to pisou taky ... osobne jsem to nepocital tak nevim =)
http://en.wikipedia.org/wiki/Instant_messaging

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:55:46

a proč ne?

Adaamek

Adaamek | 23. 12. 2007, 23:55:22 | více příspěvků | napsat uživateli

ve firmách se právě často používaj interní messengery, ať už z důvodů kompatibility. nebo hlavně eliminace rozptylující komunikace z vnějším světem:)) ještě jsem nezažil, aby spolu v rámci kanceláře někdo oficiálně komunikoval přes icq, spíš nějakej interní jabber

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:54:11

Mozeg: jj přesně tak ... ale to jsou jabka s hruškama ... třeba 90 milionu registrovanejch a 4 miliony aktivních je něco jinýho

u jabberu se to navíc hůř měří, nemá žádný řídící středisko (centrálu), ale serverů kde jabber běží je hodně a jsou nezávislí
- pokud vypadne centrála serverů třeba ICQ - nepude nikomu nic
- pokud vypadne třeba českej jabbim - nepůjde to jen těm co jsou tam registrovaný, zbytek sítě půjde ;)

Adaamek

Adaamek | 23. 12. 2007, 23:53:23 | více příspěvků | napsat uživateli

Mozeg: sorry ale týhle statistice subjektivně naprosto nevěřím :-) proporce jednotlivejch množin jsou podle mě podezřelý. nehledě právě na bizarní lokální klienty, který používá třeba 80 miliónů online číňanů nebo 50 miiliónů online indů :))

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:53:00

mozeg: firmy samozrejme maji v drtive vetsine sw legalni, ale bfu...? leda s notebookem... a to jen proto, ze neni na prvni pohled patrne, ze za OS Widle zaplati skoro 7 tisic !619!

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:52:54

michael_m - jn ... jen trebas na jabberu mam jen tak 10znamej ... na icq nekolikanasobne vice coz je skoda :(

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:51:40

mozeg: wow, jsem nevedel, ze tolik lidi pouziva jabber !41! jinak icq je proslule nejvic tady v cesku, to je znama vec... !780! na yahoo me sere, ze tam neustale lozi nejaky spam od fake uzivatelu...

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:51:34

michael_m - mno drtiva vetsina bych nerikal ... ve firmach je to urady dost postihovano tak licence maji radne zakoupeny ve vetsine pripadu a kdyz kupujes PC tak tam taky dostavas wokna ... BFUcka si PC/notesy bez OS nekupuji ...

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:49:29

daquirm: S prvnim moc nesouhlasim, ale s druhym souhlasim jednoznacne. A kolik uzivatelu dela prave a jen tyto cinnosti (kancelar, internet, jednoduchy hry, filmy, hudba apod.) a pouziva k tomu kradene windows? ja myslim, ze drtiva vetsina !1371!

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:49:01

Mrs.BCH - jj nektere jsou dost krute ... ze ti trebas muzou smaznout cislo ...

jen jeste pro zpestreni ...

Celosvětové statistiky použití IM vypadají nějak takto: (nejvýznamnější hráči)
Jabber/XMPP až 90 milionů
AIM 53 milionů
MSN 27 milionů
Yahoo 22 milionů
.
.
ICQ 4 miliony (vč. 1,3milionů v ČR)

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:47:12

michael_m: zaplatit za neco jako jsou widle? nebejt toho ze obcas musim pozuivat uzce specializovanej profi sw tak windows nepouzivam vubec...na filmy a hudbu internet a kancl s prehledem staci linux...

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:46:15

Renyk: co se dá dělat
spiralia: i to je dobrej názor - vybrala sis (třeba dobře ;))

jo pardon za dva posty :(!12!

Mrs.BCH

Mrs.BCH | 23. 12. 2007, 23:44:38 | více příspěvků | napsat uživateli

Lipov3cz3k:dik za vysvetleni!1!
mozeg:ten clanek jsem si precetla a jako docela me to prekvapilo nektere ty podminky

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:43:37

tak si aspoň počtou zajímavý věci !486!

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:43:28

Já si myslím, že to hodně z nich neví a vůbec nad tím nepřemýšlí... A to se ani raději nezamýšlím nad tím, kolik uživatelů windows je má kradené !619!

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:42:32

Adaamek: respekt, tomu říkám odpoveď k tématu
Mozeg: no jistě že můžeš !2!

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:42:20

nemam rad lidi, co povazujou qip a mirandu za komunikacni protokoly

Katulka05

Katulka05 | 23. 12. 2007, 23:41:38 | více příspěvků | napsat uživateli

Abyses mohl zeptat

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:41:15

mě to je jedno, třeba se aspoň někdo pobaví tim co si s ostatníma píšu!465!

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:41:14

QIP is best!1423!

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:40:56

Protoze ti nerozumim...
!617!

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:39:48

cq pouzivam jenom pro komunikaci s vetsinou lidi, co nic jinyho nemaj, jinak s tema co maj jabber pouzivam jabber... msn je fuj microsoft bleee a ostatni nikdo v cechach nepouziva

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:38:59

michael_m - "si nemyslím, že lidi, kteří používají windows, ví, proč používaj windows... "

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:38:34

Mrs.BCH: třeba pokud bydlíš v činžáku a celej činžák má jednoho poskytovatele internetu - rsp. je vytvořena síť kde jsou připojený všechny kompy třeba z jednoho vchodu - není problém zachytit veškerou konverzaci všech lidí (co maj ICQ), pač OSCAR není přímo zašifrovanej ;) .... broadcast znamená že data co jdou po drátech jdou do všech kompů a až tam se teprv rozhodne jestli je to pro něj nebo ne

maRRio2k7: icq nebo AIM nejsou protokoly ale služby / "síťě" které používají protokol OSCAR

uživatel eliminován | 23. 12. 2007, 23:38:10

lipov3cz3k - hehe .. v tom baraku muzes zachytavat takhle cokoliv ... loginy, maily a vlastne veskerou webovou komunikaci ... co neni sifrovane tak vidis ...

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

icqaolčetposílajsíťoscarslužbabroadcastempodmínkazabezpečenejzprávapoužíváníprotokolkonverzace

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑