Diskuze a otázky - Proč chtěj lidi vidět krev

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 5. 12. 2009, 23:44:12 |

proč se natáčej horory, kde stříká krev a lítaj vnitřnosti...? tady nejde ani tak o pocit mrazení jako o nechutnosti po kterej fakt snad každej člověk touží... a nebo stránky kde jsou videt roztrhaný těla po autonehodách? co si o tom myslíte, je to dobou nebo to bylo vždycky???

reagovat

V diskuzi je 67 příspěvků a shlédlo ji 1138 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:47:22

> A.n.i.i.
To je fakt na praxi to neni ale zmirni to šoky... Jinak tu hlášku: Co z toho chachara chlemcá neznáš ? !1285!!1285!

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:41:14

> Gurundix
co to je chachar...:D no nevim jestli by me takovy videa dokazali zocelit pro takovy pripady... spis bych rekla ze to chce praxi...

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:40:51

tyhle filmy nepovažuju za horory... horor je pro mě něco, kde jsem napnutá a fakt se bojím, něco, kde jde spíš o duchovno... filmy typu Texaskej masakr nesnáším... stejně jako další podoný zhovadilosti o mutantech a podobně, u kterých je mi jen na zvracení

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:40:11

> Gurundix
odnasej to obycejny lidi a deti...nevim no asi resim nevyresitelny:)

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:39:45

PS: treba to ber tak, ze pokud se nezesypeš (jako muj tata) z krve která cáká z chachara, tak mu třeba dokážeš pomoct a neskoncis na zemi jako on (on sice hur)

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:38:01

> A.n.i.i.

Chapu, že na to nekdo nema zaludek ale je to realita a bez válek by tu nebylo skoro nic, plast, kosmicky lode, internet, pocitace, některý léky a jiné dnes už samozřejmé věci.......ber to tak, že všechno špatný je k něčemu dobrý...

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:32:50

> Gurundix
proto nenavidim valky.. podle me je to zbytecnost

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:32:24

> Gurundix
no jasne chapu.. moje matka zas rada kucha slepice protoze ji bavi sledovat ruzny anomalie...:D ale proste koukat jak ma nekdo urvanou hlavu atak.. nevim no asi sem divna ze na tohle nemam zaludek a prijde mi to zrudny...

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:31:30

PS: hlavne to delalo to, ze sem nadsenec zbrani a asi to je součástí toho , jelikož války a boje vždy měli následky za jakýchkoliv válek

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:29:31

> A.n.i.i.
Ted pisu za sebe...Koukat se na takovyhle veci me treba nevadi, jelikož sem už pár lidí ošetřil(sice nebyli rozsekany na maderu) ale celkove me zajima anatomie a nasledky co se může za jistých okolností stát a myslim že ještě sadistickej uchyl jestě snad nejsem( nemam ten pocit !1285!)

Willi.

Willi. | 6. 12. 2009, 00:28:35 | více příspěvků | napsat uživateli

spíš nechápu lidi které fascinujou filmy typu kanibalové.......

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:25:52

> Gurundix
No jasne ale v okruhu kriminality by to melo zustat myslim jen v rukou tech co ten pripad vysetrujou a tak... ja myslim spis ty stranky s autonehodama a ruznejma nechutnostma.. ty mi prijdou vylozene jen na ukajeni sadistickejch uchylaku

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:24:06

Dobou to rozhodně neni!1280! jste ted mohli videt v Gladiatorovi, jak to milovali už Řimané, je to furt stejný!923!

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:22:24

> A.n.i.i.
No jo ale napisu to tak, že když nekdo resi pripad a nevidi nasledek, tak je hodnoceni treba neprimerene (nizke) a když by videl na miste treba soudce svyho syna tak co udela, navrhne vyssi tresty...a o to jde, eliminovat lidi kterí dneska dokazou zabit, ublizit, zrusit, znicit jen tak... nevim jestli si rozumime

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:20:40

> BiGFooT_y2k
promin to posledni bylo na Gurundix:)

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:20:15

> BiGFooT_y2k
kdyz se nechci koukat na lidsky maso prece neznamena ze prehlizim realitu...

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:19:39

> Gurundix
to prece staci vedet ne? samotnej fakt vrazdy mi staci a nepotrebuju k tomu obrazky... kdyz zjistim ze nekde znasilnili kluka a pak ho rozctvrtili tak me to vezme ale nemusim to videt...

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:17:19

> Gurundix
Tak s timhle názorem souhlasím!1!

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:15:05

> A.n.i.i.

Nedustojny by bylo prehlizet realitu a prehlizet vsechno co clovek dokaze (treba zabit)....

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:12:09

> Gurundix
myslis ze na to lidi koukaj aby zjistili jaka je realita? ja myslim ze si to kazdej dokaze predstavit.. je to nedustojny... pro nas i od nas

Madysek12

Madysek12 | 6. 12. 2009, 00:10:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> emo_smutnilek
naprostej souhlas=D

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:10:09

> A.n.i.i.

Každej by se měl koukat na realitu takovou jaka je a ne zit v blbejch pohádkách...to se muzu koukatn a vecernicky ve kterych jsou už i dnes hruznosti

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:09:37

> Gammorin
Tak sem tam někoho rozcupovat v berserku může být příjemnější jak nějaká terapie s psychologem!721!

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:06:45

Bych pustil všem těm dnešním "milovníkům" hororů Eraserhead!785!Půlka z nich by to nevydržela a druhá by z toho skončila se slinou kapající z koutku a vygumovaným mozkem!785!

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:06:32

> Honzisak89
no je to fakt... ale proste proti hororum nnic nemam... ale stranky z reality sou podle me zrudny

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:06:12

Každý má něco co se jemu líbí a jinému ne. Nač to řešit, berme co je dokud je co brát.

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:05:47

> BiGFooT_y2k
no par techle fotek mi taky prislo na mejl a ted uz to mazu... koukat na lidi ktery sou na kasi fakt nemusim... zvlast kdyz to neni zadnej trik

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:05:12

aby to lidi viděli v telce a neskoušeli ve skutečnosti protože lidská zvědavost nezná konece !1190!

uživatel eliminován | 6. 12. 2009, 00:04:05

Tak ohledně těch hororů: Já se na ně dívám ráda, protože se ráda bojím a tyhle filmy Mě prostě baví.!1080!

Honzisak89

Honzisak89 | 6. 12. 2009, 00:02:29 | více příspěvků | napsat uživateli

A.n.i.i.: No to je jedině dobře, když se někdo "uspokojí" jen koukáním na horory, lepší než kdyby šel někam sám vraždit. Mně osobně se horory nelíbí.

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

krevčlověkstránkanechutnostdobamrazenípocithororkaždejlítajvnitřnosttěloautonehoda

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑