Diskuze a otázky - Přemýšlíte občas nad sebou???

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Rytmus-296

Rytmus-296 | 26. 05. 2011, 16:24:53 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

JÁ ano protože v mí situaci kdyby někdo byl?? !1345!Tak nevím co by jste dělali na mém místě mám to totiž všechno složitý všechno se hrne na mě mám prostě smulu!!!450!

reagovat

V diskuzi je 104 příspěvků a shlédlo ji 1442 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

libca007

libca007 | 21. 07. 2011, 17:19:15 | více příspěvků | napsat uživateli

Vrať se tam, odkud přišli tví rodiče, a obě strany budou spokojené!1187!

uživatel eliminován | 21. 07. 2011, 17:03:13

Ano, někdy přemýšlím nad sebou, musím se krotit, protože někdy říkám věci, kterých pak lituju.. Ale nemyslím si, že bych se měla nejhůř, jsou lidi, co se mají ještě 100krát hůř než já.

uživatel eliminován | 21. 07. 2011, 16:58:37

Nad sebou ne protože se mám v p***
ale nad druhýma jo

Jet93

Jet93 | 21. 07. 2011, 16:56:39 | více příspěvků | napsat uživateli

Jasně a ne jen na sebe takovej nejsem

uživatel eliminován | 27. 05. 2011, 10:16:54

> vittro

no jestli to bylo tak ,ok beru
stejně bych se nenechala zmlátit od jednoho rakla,. nic bych si nenechala líbit!1358!

uživatel eliminován | 27. 05. 2011, 10:16:09

> vittro
Jo, přesně tak. Krásnej termín je "profesionální cikán". To je cikán, který žije z toho, že UMĚLE vytváří pocit utlačování a žije potom ze státních = našich peněz určených k "nápravě". Znám pár slušných cikánů. A maji některé společné rysy.
1. S ostatními cikány se ZÁSADNĚ nestýkají!
2. Když jim řekneš rom, dají hodně důrazně najevo, že žádný rómy neznají, že jsou cikáni.
3. Ve vztahu k ostatním nepřízbůsobeným cikánům jsou větší rasisti než KU-KLUX-KLAN.

uživatel eliminován | 27. 05. 2011, 10:12:39

Překvapivě nad sebou někdy přemýšlím..!975!

vittro

vittro | 27. 05. 2011, 10:12:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> maruska-1982
Jenže ne všichni asi vystvětlují jako Ty. Doběhlo cikáně, že bílá čúza ho vyhnala z pískoviště (ikdyž si to klidně to dítě vymyslelo) a vyřídilo si to s ní ručně... Takhle si myslím to klidně mohlo být. A že se chlap zastal ženy, která dostávala pěstmi od dvou dalších? Co na tom vidíš špatného?

vittro

vittro | 27. 05. 2011, 10:10:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> jigorro1
Samože že se nechcou stěhovat z této vlasti... Nemusí pracovat, dostávají dávky, tvoří si gheta, kam se i policajti bojí a nikdo jim nic nemůže... Když se někde objeví rasový čin, je to hend v televizi, ale obráceně se o tom bojí mluvit. A když Cikán znásilní, okrade a doživotně zmrzačí kluka, tak vyjdou cikáni z děr a žádají politiky o menší trest.

uživatel eliminován | 27. 05. 2011, 10:08:37

> vittro
ano sea tam nebyl tak jak ty si tam nebyl
hele mě je i docela ukradený kdo si co začal, nezatsavám se jen našich znám je..
ale jak řikam
upozornila bych jen aby přestali házet kameny
i kdyby přišla matka toho dítěte tak to nejprve vysvětlím a pak jednám
a držím se toho že každý slovo jednomu članku nevěřím

vittro

vittro | 27. 05. 2011, 10:06:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd
Na všechny jste sprostí jako kanál a když muž na dvě cikánky zavolá, aby tu maminku už nebyly, tak to berete jako napadení... Začni se chovat objektivně.

uživatel eliminován | 27. 05. 2011, 10:06:20

> seashepherd
Nedávno si nějakej cikán stěžoval v televizi, jak jeho děti trpí "rasizmem" bílých, jak se o chudáčky cikáňata bojí, že se bude muset vystěhovat i přesto, že tohle je jeho milovaná vlast. No, oko nezůstalo suchý. Hned potom ve zprávách, jak malí cikáni tuším v Ostravě přepadávají děti a kradou jim peníze, mobily a nakonec je zmlátí.

vittro

vittro | 27. 05. 2011, 10:05:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> maruska-1982
Mohlo to být jakkoliv...možná pravda bude někde uprostřed. Ale píšou to takhle v novinách. A pokud tam > seashepherd nebyl, tak nemůže tady přece šířit takové opaky, že to je obráceně!?
A snad i Ty uznáš, že hodně dětí chodí žalovat a něco si přidají svého, aby byly za chidnku a matka to vyřídala. A to že ta tmavší kultura to řeší docela razantně a po pár jistě sprostých slovech přidají i pěsti, se mi prostě nezdá advekvátní, zvláště když ty ženy jsou dvě! Promiň, ale v tomhle se vůbec nedivím, že muž přišel té ženě napomoc. Ikdyby to bilo barvou obráceně, gentleman by se měl zastat ženy, která je sama a schytává rány pěstí o přesily...
Navíc se nikde neuvádí, že něco těm rómkám udělal? Jen je odsebe odtrhl a bílé mamince zavoval pomoc....

seashepherd

seashepherd | 27. 05. 2011, 10:03:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> vittro zastal se zeny tím, ze napadl jine dvě ženy.
to je ta vase gádžovská objektivita.
jste vsichni stejní.
chlap zenu napadnout nesmí. jinak je to ubozák a srab

uživatel eliminován | 27. 05. 2011, 09:59:28

> vittro
hele poslouchej malo kdy se stava že ma jeden pravdu a zrovna když jde o stranu bílech a černých
vždy to bude tak vy věříte sobě a u nas je to naopak
ok.. děti neměli házet kameny ale pamatuj,..nikdy bych nedovolila i kdyby byla vaše pravda aby mě napadl chlap,když už tak si to vyřikam s ženskou ne?? to by taky mohl ten chlap taky dopadnout špatně bych na něj poslal toho mýho ne??

vittro

vittro | 27. 05. 2011, 09:59:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd
To je přesně typické!!! :D Nevíš, kdo si začal a le už by jsi bílého chlapa, co se zastal ženy hend válel v krvi! Jsi zaujatý a akorát ukazuješ, jak jen násilím řešíte problémy....

vittro

vittro | 27. 05. 2011, 09:57:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd
Ty jsi tam byl?! Ten článek je napsaný jasně, jak to bylo. Tak proč tady smýšlíš nějaký jiné spekulace?
Mohlo to být jinak, klidně...ale všeobecně platí, že s cikánama jsou jenom problémy.... Když projde cikán bílou uličkou, tak schytá nějakou nadávku. Ale když půjde běloch cíkánovem, tak ani neprojde...

seashepherd

seashepherd | 27. 05. 2011, 09:55:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> vittro kdybych tam byl, tak ten gádzo, co napadl ty romky, by lezel v krvi

vittro

vittro | 27. 05. 2011, 09:54:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> maruska-1982
Prosím, přečti si ho... Já ani oponent tam nebyl,asi proto sám nezasáhl. Ale ON tu vykládá úplné opaky, než se tam píšou... Tohle prostě nechápu. Děkuji.

uživatel eliminován | 27. 05. 2011, 09:54:23

Já to vidím takhle. Cigánský děti na pískovišti blbly stejně jako bílý.

Žena: (cituji): ,,Vypadněte odtud, vy spratci, jděte si hrát jinam, parchanti."!31!

Děti řekly mámě: ,,Mamo ona mě vyhododila a žikala, že jsem palchant." !4!

Cigánka tam šla a řekla jí: ,,Co ty mi říkáš na děcko, že je parchant a vyhazuješ ho?"

A prostě začla hádka. Cigánku prostě nasere, když je někdo zlej na její dítě.

seashepherd

seashepherd | 27. 05. 2011, 09:54:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> vittro kdyz rom vyjde sam mezi bílé lidi, tak ho napadnou. takovou zkusenost mame skoro vsichni.
jste strasne netolerantni a nesnasenliví.

seashepherd

seashepherd | 27. 05. 2011, 09:52:47 | více příspěvků | napsat uživateli

> vittro malé bílé dítě si slo stezovat matce na romáky.
bílá matka vyhodila romáky.
ti si pak dovedli svoji matku a ta vyhodila bílou zenskou z pískoviste.
a pak tam prisel bílej chlap a ty romky napadl.

tak kdo si zacal?
a kdo nakonec dopadl spatne?

dycky vsechno odskacou jenom romáci.
a pak vycházejí i takove prekroucené clánky v novinách

uživatel eliminován | 27. 05. 2011, 09:52:30

> vittro
nečetla jsem ten članek
jen jedna věc jestli to bylo tak nic proti tomu nemám ..
ale taky ti nebo članku nemusím žrát každý slovo!1187!

vittro

vittro | 27. 05. 2011, 09:51:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd
"s romakama obecně nejsou problémy" :D To ymslíš vážně?! Zkus se zeptat někdy i bílých. Založ tady klidně otázku, jestli to zvládneš, co na to říkají ostatní... Zkus někdy vyjít sám mezi normální bílé lidi...

vittro

vittro | 27. 05. 2011, 09:49:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> maruska-1982
Jen malá otázka, četla jsi ten článek?! Ta bílá mamina řekla těm dětem, aby neházeli kameny, na čež ty děti jí plivli k nohám a jistě to i komentovali vulgaritama...není divu, že pak řekla něco ve smyslu, že když se neumí chovat, ať jdou raději jinam, že si tam chtějí ostatní děti slušně hrát... A malé cikáňata neváhala a šli pro svou mámu, aby té bílé ženě rozbila hubu a to se taky stalo...

uživatel eliminován | 27. 05. 2011, 09:48:37

> seashepherd

nějaký dohadovaní? semnou??
mě by někdo vyhazoval nebo spíš moje děti z pískoviště??!1358!
na podobný situace jsem zvykla ale nějaký raklo aby mě vychazoval a mopje děti musí hodně papat sam víš že bych si to nenechala líbit a ani bych se nemusela hádat-ba či bít
stačilo by se mu vysmat do usměvu a zakroputit hlavou..

seashepherd

seashepherd | 27. 05. 2011, 09:48:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> maruska-1982 no jasně že by byl klid. dyt s detma se dokaze domluvit kazdej. a s romakama obecně nikdy nejsou problemy.
ale kdyz ona proste chtela prudit. vyhánět je.
tak má, co chtěla.
a at se klidne odstehuje i z toho mesta

uživatel eliminován | 27. 05. 2011, 09:46:41

> vittro
pozor
řeknu slovo ale podle situace nebudu nikoho vyhazovat bud se seberu a pujdu dal nebo to vysvětlím,
nevěřím tomu kdybych řekla hej jako co je tady se bude házet kameny jsou tu děti,tak nevěřím tomu že by nebyl klid

seashepherd

seashepherd | 27. 05. 2011, 09:45:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> maruska-1982 jaktoze by se ti to nemohlo stat?

uživatel eliminován | 27. 05. 2011, 09:44:16

> seashepherd
njn takovej kokutek jen to byl..
umím si představit že tam nastalo dohadovaní, uražky atd, takže romka si to nenechala určitě líbit ne??
!1358! on se neměl do toho plést..ale neznám situaci nevím jak to tam vlastně proběhlo je taky známo že my máme ostrý jazyk
ale mě by se tohle nemohlo stat

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

mámasmůlasituacemísto

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑