Diskuze a otázky - Prace a jaky je rozdil mězi maturou a vyuřným listem skoro ž

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 23. 04. 2008, 18:29:47 |

V dnešní době má věcí úspěch najít práci školáci z vyuč.listem než ty co mají maturitu. Někdy je hodně složitě hledat profesi pro lidi z maturitou v profesi. Proto někdy sami školáci z maturitou nemůžou dělat práci za dobré peníze co dělají lidi z vyuč. Listem . Hodně šikovných lidí z vyuč. Listem jsou živnostníci a vydělají si až 30 tisíc za měsíc to je více než si vydělá člověk z maturitou a stejně jako vysokoškolák !! Někdy se koukají v pracích co jste schopný se sami naučit a ne co máte za školu , a proto hodně lidí nemá maturitu proto dělají manažerský práce a postupně se sami vypracují tam kam oni sami chtějí , jen musí chtít člověk

reagovat

V diskuzi je 68 příspěvků a shlédlo ji 810 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 21:08:25

sims:
"K tomu, aby clovek vydelaval 50tis a vic neni vysoka skola urcite potreba, jak jsem tady nekde cetl"

Ja bych rekl ze ano, zamestanani, kde vydelas pres padesat tisic a nepotrebujes vysokou skolu je opravdu naproste minimum...

petry

petry | 24. 04. 2008, 02:27:49 | více příspěvků | napsat uživateli

siM.s: mame stejny cile, ale napr. v mym pripade, je pozadovano nejmene stredni vzdelani zakoncene maturitni zkouskou a nemam v planu jit pod 30 jak psal autor, ze jsou dneska vsichni manazeri a ze ten kdo neco umi, tak si vydela i 30 .... je to jen na nas, jak jsme schopny a po jakejch mistech koukame, taky jsem mel misto, kde muj CV nikdo nevidel a mel jsem se, nechci to pitvat, ... dobre jsem se mel

siM.s

siM.s | 24. 04. 2008, 02:25:39 | více příspěvků | napsat uživateli

Burn_the_evidence: pokud se bavime o me, tak ne....veskere vedomosti, ktere ted vyuzivam jsem se naucil sam. Obecny prehled jsem si udrzoval vzdy, stejne tak anglictinu. No a s grafikou jsem zacal, kdyz mi bylo snad 11....vedel jsem presne cim chci byt.

siM.s

siM.s | 24. 04. 2008, 02:23:02 | více příspěvků | napsat uživateli

petry: moje cile jsou mit praci, ktera me bavi, mit penez tolik at nemusim premyslet jestli mam na to, ci ono a spokojeny zivot. Zrovna v mem pripade v tom maturita nehrala zadnou roli !1!

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 02:22:45

siM.s: takže střední byla naprosto zbytečná, nenaučila tě nic potřebného, co bys využil ve svém oboru?

petry

petry | 24. 04. 2008, 02:19:35 | více příspěvků | napsat uživateli

siM.s: v podstate spolu souhlasime, zaklad je bejt schopnej, ale ja mam vyssi a narocnejsi cile, pro me je podstatny mit alespon vzdelani s maturitou

siM.s

siM.s | 24. 04. 2008, 02:19:15 | více příspěvků | napsat uživateli

Burn_the_evidence: ano...cist a psat :o). Zbytek uz jsem se naucil mimo skolu.

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 02:18:01

siM.s: a naučil ses na základce to, co k té práci potřebuješ?

siM.s

siM.s | 24. 04. 2008, 02:13:29 | více příspěvků | napsat uživateli

petry: no a prave to je blbost. Nerikam, ze to plati vsude ale je plno oboru, kde je dulezite co umis, ne to, jakou mas skolu. Konkretne ja jsem grafik. Maturitu sice mam, ale nikdy na to nebylo prihlizeno, takze tam kde jsem bych se dostal prehnane receno i se zakladni skolou.

petry

petry | 24. 04. 2008, 02:06:13 | více příspěvků | napsat uživateli

siM.s: bavis se na nespravnym miste, ses uzkoprsej, podivej se na to ze sirsiho pohledu, napsal jsem, ze mam maturitu, z toho duvodu, ze autor diskuze pojednaval o tom, ze si lide s vyucnim listem mnohdy vydelaji vic, nez lide s manazerskou pozici a maturitou .... ano, takovi lide skutecne pribyvaji, profese je dulezita, nemuzou byt vsichni manazeri, nebo obchodnici. Ale pokud chces dobre misto, pak i kdyz jsi schopny, vyucni list je malo

siM.s

siM.s | 24. 04. 2008, 01:59:26 | více příspěvků | napsat uživateli

petry: maturita je snad zaruka toho, ze clovek neco umi? Nemyslim si.......takove stupidni nazory me bavej.

petry

petry | 24. 04. 2008, 01:57:08 | více příspěvků | napsat uživateli

nechapu pointu diskuze, jen konstatujes svuj nazor, z casti mas pravdu, ale z casti ne kamarade, ja bych za min, nez za 30, nenastoupil, mam maturitu

siM.s

siM.s | 24. 04. 2008, 01:55:44 | více příspěvků | napsat uživateli

K tomu, aby clovek vydelaval 50tis a vic neni vysoka skola urcite potreba, jak jsem tady nekde cetl !66!

VanRo

VanRo | 24. 04. 2008, 01:55:20 | více příspěvků | napsat uživateli

materska skola...!811!!811!!121!!121!

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 01:49:02

mám maturitu, dobrou práci, která mě dost baví a nechápu pointu téhle diskuze...o čem je? Konstatuje to co je všeobecně známo, nebo se snaží něco řešit? Hmmm ne-e, prostě to nechápu!1273!!1277!

NewDaniela

NewDaniela | 24. 04. 2008, 01:36:08 | více příspěvků | napsat uživateli

hledat v cesku dobrou praci,ktera ti i vyhovuje je jak hledat jehlu v kupe sena!584!!741!

m-i-k-k-y

m-i-k-k-y | 24. 04. 2008, 01:27:55 | více příspěvků | napsat uživateli

koukam sama hadka...ja mam maturitu od zari a delam napul hlavou a napul rukama...ikdyz teda vic prevazuje prace hlavou a nestezuju si...pracuju v IT

erollucky

erollucky | 24. 04. 2008, 01:26:50 | více příspěvků | napsat uživateli

mám vyuční list a teď dodělávám maturitu dalkově, ale můžu tě ujistit že to co tady píšeš s mým oborem rozhodně nejde..nebo jde ale musíš mít joo známý..při tom mě to celkem i bavilo

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 01:22:10

pete:
ale to neni zas tak vyjimecne..
Treba s kamosem maka borec, ktery je inzenyr a ted se na to chce vysrat (prace v kancelari na pocitaci, grafika) a jde makat na stavbu, protoze tam dostal nastupni plat neco pres 25 000 a na stavbe si vydela pres tricet a nemusi se nijak intelektualne namahat...

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 01:18:56

Army men:
Pokud chces jako zamestnanec vydelavat alespon padesat tisic, nezbyva ti nic jineho, nez si vysokou skolu udelat...
To ze mnoho vysokoskolaku pracuje za 20 000 je vec jina...!2!!2!
Proste vyuceny clovek (ktery nepodnika) tezko sezene misto za 100 000mesicne, coz vysokoskolak muze relativne s klidem źiskat...

Pete_1PPP

Pete_1PPP | 24. 04. 2008, 01:10:52 | více příspěvků | napsat uživateli

Člověk s vysokou a dělá dělníka?A co má za výšku?

uživatel eliminován | 23. 04. 2008, 19:12:43

taky de hodně o štěstí vím o lidech co maj vysokou a dělaj dělníky protože nemůžou najít práci a taky znám lidi co nemaj vysokou a nevim jestli maturu ale vydělávaj si docela slušně. no a taky samozřejmě známosti......

uživatel eliminován | 23. 04. 2008, 19:12:17

jo, člověk s vyuč.listem si vydělá těch 30 měsíčně, možná i víc, ale jezdí s kamionem atd.. takové práce, jo za to jsou dost velké peníze!1347! ale vůbec nejsou doma, mám hodně přátel co jezdí s kamionem, tak vím, a lidi co mají maturu, tak si najdou práci, když chcou a slušnou, ze začátku mají tak kolem 15-20 měsíčně a pak se jim to zvýší, ale jsou doma s dětmi a když oba vydělávají aspon 15měsíčně, tak myslím, že si nežijou špatně!1066!!27!

uživatel eliminován | 23. 04. 2008, 19:10:04

petulka . kada prace ma svy plusy a minusy,a myslim si ze nedavno se bavili moji spolupracovnici v praci ze ja az si budu sepisovat prace na duchod tak mi nebudou stacit 2 A4ky za to oni 50tnici maji za sebou 3-4 hokny...taky zajimave...uz to o necem svedci...a k tem zivnostnikum,ja bych do toho rozhodne sam nesel !1364!

uživatel eliminován | 23. 04. 2008, 19:07:15

vyuřný list neznám ... srry!2!

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 23. 04. 2008, 19:05:08 | více příspěvků | napsat uživateli

rajcovniček: jak řikal kámoš...že už o tom i uvažoval...ale tý práce s tim..daně a tak..že by ho do roka zavřeli...!2!

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 23. 04. 2008, 19:04:14 | více příspěvků | napsat uživateli

Don: no to já vim....ale ale tak ono rozdíl v Praze no..třeba kámoš z Mostu řikal, že by mu bylo blbý si za to říct 40...!2!

Pete_1PPP

Pete_1PPP | 23. 04. 2008, 18:58:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Přesně...nedá se to podle mě tak říct.Existuje spousta řemeslníků,co jsou dobří a spousta, co robí jak maďaři a nic moc... a stejně tak je to s vysokoškolákama apod.

uživatel eliminován | 23. 04. 2008, 18:56:00

nevim moc zivnostnikum nezavidim,protoze ty zacatky jsou hodne kruty,zadluzit se a nejak to rozjet,nepral bych to nikomu...mam kamarada kterej to po dvou letech psychicky nezvladl a nakonec byl rad ze sel pracovat do firmy a ted jen splaci a splaci...

Pete_1PPP

Pete_1PPP | 23. 04. 2008, 18:53:41 | více příspěvků | napsat uživateli

Nevím jak vy, ale já počítám s tím, že až dostuduju to stavební inženýrství, tak si vydělám víc jak vyučenej!485!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

člověkmaturitalistpráceprofeseškolákvyuřnýmdobaměziúspěchvysokoškolákmaturarozdílměsícvěcživnostníkpeníze

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑