Diskuze a otázky - Postupuje Francie správně?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

derien.drake

derien.drake | 11. 04. 2011, 10:35:27 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Je podle Vás nový zákon ve Francii správný? Je dobré zakazovat lidem nosit symbol jejich víry, nebo to vnímáte jako náboženskou šikanu vůči ženám? Co vy na to?

reagovat

Šátky a Burky bych:

V anketě hlasovalo celkem 17 uživatelů

V diskuzi je 42 příspěvků a shlédlo ji 993 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 14. 04. 2011, 12:23:37

samozrejme ze to je spravne, nemaji spetku tolerance a vule se aspon trosku prizbusobit. Nevim proc by se tedy mela Evropa prizpusobovat jim!1279!

uživatel eliminován | 14. 04. 2011, 12:22:31

> derien.drake
Celkem bych ten tvůj názor bral jako rozumný a měl bych bych podobný. Kdyby neuřízli hlavu muslimovi, který přešel ke katolíkům. Poslední dobou mám alergii na ty, kteří pod záminkou tolerance požadují vyjímečnost, ale sami tolerantní nejsou.

uživatel eliminován | 11. 04. 2011, 19:18:14

ja souhlasim s francii pokud chcou cizinci zit v jejich zemi tak by meli prijmout jejich podminky jako je plynuly jazyk,prace a chovat se normalne a nelis se tak od ostatnich,vira se nema projevovat v obleceni atd.

uživatel eliminován | 11. 04. 2011, 19:17:10

Bejt po mým, tak zakážu rovnou celej Islám...

derien.drake

derien.drake | 11. 04. 2011, 19:15:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> jigorro1
Bereš to uzemně podle státu. Ale zapomínáš, že náboženství nemá hranice, není vytyčeno podle hranic států a navíc, každý druhý v dnešní době křičí po toleranci náboženství, kultur, atd. Pokud ženy chtějí takto demonstrovat svou příslušnost k víře, jsem názoru, že v etnických čtvrtích se tomu nemá bránit.

uživatel eliminován | 11. 04. 2011, 15:10:31

já s tim nesouhlasim,.....zjednodušeně je to pěkně debilní výmysl

cocaine86

cocaine86 | 11. 04. 2011, 14:57:44 | více příspěvků | napsat uživateli

Jejich zeme , jejich kultura , jejich zvyky a jejich pravidla ...

S Francii souhlas ...

k339

k339 | 11. 04. 2011, 14:51:37 | více příspěvků | napsat uživateli

omezování svobody v jakékoliv formě ne ní správné! Tajemstvím štěstí je svoboda.. tajemství svobody odvaha... Nikdo nemá právo někomu říkat, co si má a co si nemá na sebe oblékat!... Celé to zavání bolševismem...!857! Francoužští obyvatelé by si měli dávat pořádný pozor na to, kdo jim vládne... u nás to není zase tak odlišné.. jen tu ještě neběhá dostatečný počet burek, aby se bolševická stránka našeho státu mohla viditelně projevit... !1250!

uživatel eliminován | 11. 04. 2011, 14:35:00

Jsem proto,aby tak mohly ty ženy chodit, tj. zahalené. křesťanským ženám taky nikdo nenakazuje jak se mají oblékat.

No, co říci závěre? Snad jen to, že Francie zavedla novodou válku ve prospěch křesťanství a křesťanského náboženství!1075!

Borizz

Borizz | 11. 04. 2011, 14:09:48 | více příspěvků | napsat uživateli

Nejde ani tak o ty šátky ale o to že v dnešní humanistické době je vůbec možné o tomto polemizovat !785!!747!

uživatel eliminován | 11. 04. 2011, 14:00:37

hezke foto, Jitus. skoro tam vypadas normalne!331!!2!

uživatel eliminován | 11. 04. 2011, 13:56:33

Když se Japóncům nelíbili křesťani,vyřízli zlo u kořene i s třista tisícama infikovanýma domorodcama,a popelem pohnojili svoje rýžový políčka..když se Evropanům nebudou líbit v jejich vlastních zemích panovační uzenáči,jako už několikrát se jistě poučí z vyspělých metód japonckýho menežmentu..!2!

uživatel eliminován | 11. 04. 2011, 13:53:11

otazkou ale neni, jestli se maj prizpusobit. otazkou je, jak moc.. a taky jak toho dosahnout

uživatel eliminován | 11. 04. 2011, 13:47:21

To je snad jasný, že by se měly přizbůsobit, toto se uplatňuje všude. A jestli se toho nechcou vzdát, tak ať emigrujou. !1387!

uživatel eliminován | 11. 04. 2011, 13:14:48

Já bych zakázal veškerá náboženství. :-)

uživatel eliminován | 11. 04. 2011, 12:46:31

> marqetka
přesně tak

uživatel eliminován | 11. 04. 2011, 12:45:45

> derien.drake
Je to správné. Nikdo je nenutil žít ve Francii a pokud tam žít chtějí, musí se přizpůsobit oni. Mimochodem, zajeď si někam k muslimům v minisukni. A useknou ti hlavu. Řvaní o náboženské svobodě není nic jiného, než já chci právo, já chci právo - ale to moje a žádné povinnosti, žádná pravidla.

uživatel eliminován | 11. 04. 2011, 12:14:49

> mydriatic
Tak to je fakt, ovšem cokoli dáš do systému, bude napadeno jako nedemokratické a cíleně zaměřené proti určité skupině... Evropa už několikrát ukázala, že systémové, celoevropské věci nefungují... Teď bude sypat spoustu prostředků do resocializace romů... po pěti letech se to podle mne nikdo ani neodváží vyhodnotit... tomu říkám jenom gesto...

uživatel eliminován | 11. 04. 2011, 12:09:55

> Tamdao
odvahu? evropa nepotrebuje zadnou odvahu, evropa potrabuje trochu systematickej pristup misto techdle prazdnejch gest (ktery maj nejspis jedinej ucel - ziskat volice)

uživatel eliminován | 11. 04. 2011, 11:58:20

> mydriatic
Úplně nesouhlasím, jasně, může to tak být vnímáno, ale každý i sebenepatrnější krok, který učiní správní orgán, je skvělý, protože dodá odvahu k následování i v jiných otázkách a to evropa vysraná z přistěhovalců potřebuje, aby se alespoň trochu probudila...

uživatel eliminován | 11. 04. 2011, 11:57:34

Z našeho pohledu evropské kultury, kde si nedávno ženy vybojovaly práva tohle působí jako ponižování ženy.

uživatel eliminován | 11. 04. 2011, 11:54:18

Pokud se někomu nelíbí zákony Francouzské republiky, vždy se může odstěhovat fdo své domoviny, jinak jako cizinec. Ale pokud žije tam, tak musí poslouchat. Tady v Evropě kulturně žádný hadry zakořeněný nejsou, tak proč by tu měli tahat nějací přivadrovalci svoje zvyky.

uživatel eliminován | 11. 04. 2011, 11:53:28

> BA-MAYBE já v ní byl na Ostrém Roháči ještě když jsem měl dlouhé vlasy, bylo nás víc a málem jsme se utloukli smíchy...

uživatel eliminován | 11. 04. 2011, 11:52:47

zahaleni od hlavy az k pate neni nabozenstvi takhle opravdu neuctiva tohle je jen blba a hloupa tradice,navic jsou na uzemi jineho statu tudiz se musi ridit jejimi zakony,protoze nejsou nekde u sebe doma

uživatel eliminován | 11. 04. 2011, 11:51:37

Žena která se dobrovolně cítí skvěle v pozici psa svého pána pro mne není žena...
A jestli se svojí úchylky nechce vzdát, ať jde z té zkažené, bídné a nekulturní evropy do některého z muslimských, nekonfliktních, tolerantních, demokratických a kulturních rájů...!1421!

uživatel eliminován | 11. 04. 2011, 11:50:25

nic neresici populismus

BA-MAYBE

BA-MAYBE | 11. 04. 2011, 11:47:12 | více příspěvků | napsat uživateli

v buuuurke mam strach

uživatel eliminován | 11. 04. 2011, 11:26:35

> Korrax
Hmmmm good point !1250!

Korrax

Korrax | 11. 04. 2011, 11:17:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> DavianThule

Afrika je velká :-))

uživatel eliminován | 11. 04. 2011, 11:12:24

> Korrax
To by bohužel nebylo tak snadné - poslední dobou shledávám, že takto duševně poškozených je víc jak polovina Evropy...

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

ženazákonsymbolfranciumfranciešikana

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑