Diskuze a otázky - Poradte mi pls....

úvodní strana | aktualizovat | dolů

aaaaaa9

aaaaaa9 | 26. 10. 2007, 19:32:55 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Poradte plosim.....huli trávu a moje matka se dozvěděla že v tomhle městě kde bydlim se to rozmohlo a chce si mě otestovat pokud to zjistá mam dosti velkej pruser tak nevíte jak obejít ty testy jak by se to na nich neprokázalo???

reagovat

V diskuzi je 378 příspěvků a shlédlo ji 1278 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 300 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 13:45:57

ajam. az budes mit svoje deti tak ten alkohol ti nazene strach vetsi...ne ze bych ja deti mela ale videla jsem to u nasich..

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:47:39

Já jsem tu vždycky kritizoval, kritizuji a kritizovat budu i nadále huliče, protože v 99,9999% jsou naprosto zdraví lidé, kteří hulí jen proto, aby dokázali jakési pochybné hrdinství při porušování platných zákonů této země. Jsou to zpravidla buď omezenci, kteří nic neumí a ničím nejsou nebo naopak synáčci a dcerky zbohatlíků, kteří roupama něvědí, co by...nejenže neničí jenom své zdraví, ale v případě dívek a žen ničí i zdraví budoucích dětí, které se nemohou bránit...pohrdám takovýmito ubožáky, kterým uniká drobný detail, že až si svoje zdraví zničí, pak jejich léčení hradíme všichni z peněz nás všech. Nemluvě už o tom, že u většiny huličů se o nějakém rozumu mluvit vůbec nedá, jsou to ubožáci, kteří se bez toho svinstva neumí normálně bavit.



§ 188a


Šíření toxikomanie

(1) Kdo svádí jiného ke zneužívání jiné návykové látky než
alkoholu nebo ho v tom podporuje anebo kdo zneužívání takové látky
jinak podněcuje nebo šíří, bude potrestán odnětím svobody až na
tři léta nebo zákazem činnosti nebo peněžitým trestem.

(2) Odnětím svobody na jeden rok až pět let bude pachatel
potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 vůči osobě mladší
než osmnáct let.


Všimněte si zajímavého faktu: moji odpůrci nepolemizují s fakty, která uvádím, protože ví, že s nimi polemizovat nejde...drtivá většina vědeckých a lékařských kapacit na světě HULENÍ A BRANÍ JAKÝCHKOLIV DROG NEKOMPROMISNĚ ODSUZUJE!!! Pouze několik obskurních časopisů a stránek na netu, kde si pár tlučhubů, nejčastěji novinářů, často nemajících o problematice ani páru, ve snaze najít jakoukoliv senzaci, upravuje fakta podle toho, jak jim to vyhovuje...


uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:46:15

Ivusssska: Tak to já si neoddechnu ani u jednoho, oboje mě znechutí.

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:44:11

Ajam. jojo mas pravdu, ale ja si vzdycky oddechnu kdyz vidim kourici mladez nez kdyz vidim ožralou mladez..!20!

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:43:49

Na trávě může velmi rychle vzniknout psychický návyk.
Pokud kouříte jointy třeba každý den, jste na dobré cestě jak získat návyk. Projeví se tak, že když přestanete, budete mít nutkání si dát jointa. Není to zdaleka tak drsné jako fyzický návyk - není vám špatně, nepodlamují se vám kolena, ale prostě si budete chtít zahulit. Nejste totiž závislí na chemických látkách obsažených v konopí, ale na samotném rituálu kouření. Psychická závislost na trávě není nijak závažná, pokud má člověk jen trochu vůli (anebo žádnou trávu), dá se to vydržet a po pár dnech to přejde. Problémem se závislostí stane ve chvíli kdy trávě podlehnete a začnete bez okolků hulit víc a víc. Zanedlouho se to zvrhne z původního občasného rozumného kouření pro zábavu v drsné hulení vždy a všude - bez důvodu.

Tráva vás může přivést k psychiatrovi.
Teď se nebudeme bavit o potenciálním riziku pro psychiku u všech psychedelických drog, které spočívá v možnosti vyvolání nějaké latentní duševní nemoci - to u trávy není tak vysoké. Navážeme na předchozí proti - jestliže začnete hulit skutečně vždy a všude a začnete žít už jen pro trávu, ztratíte brzy kontakt s realitou a stane se z vás notorik (vyhulenec), přemýšlící jen o příštím jointu. Po pár měsících se z toho pravděpodobně zcvoknete.

Hulení vás může přivést k tvrdým drogám.
Kolem tohoto argumentu je mnoho povyku, podle mého názoru je do určité míry pravdivý, ale ne v tom smyslu v jakém ho používají zastánci represe. K tvrdým drogám vás nepřivede konopí samotné, myšleno chemicky. Pokud se však stanete vyhulencem (viz výše), zvyšujete pravděpodobnost, že se dostanete do určité sociální skupiny která má blíž k tvrdším drogám. Odpovědnost bych neházel na marihuanu, odpovědnost je na jedinci. Také se sluší uvést, že konopí nebývá startovací drogou, tou je většinou alkohol. Takže sumárum: nemyslím, že je vhodné tento příklad používat jako argument pro represi, neboť neplatí tak jednoznačně. Ale skutečně vás konopí může nepřímo přivést k tvrdým drogám, tak jako mnoho dalších věcí.

Tráva není zrovna to nejlepší pro vaše plíce.
Tráva se většinou užívá kouřením. Do vašich plic se dostává plno škodlivin, dehtů z papírků a podobně. Brzy začnete kašlat - chronický zánět průdušek se tomu tuším říká. Posléze zemřete na rakovinu. Pokud jste nejen hulič, ale i kuřák (rozuměj kuřák tabákových cigaret), je to o to horší.

Tráva způsobuje demotivační syndrom.
... aneb seru na to. Snad díky pochopení záležitostí kolem vás můžete o dost věcech získat pocit, že se bez nich obejdete a že to je nepodstatné pro běh vesmíru. Většinou sice máte pravdu, ale trochu to koliduje s reálným světem, jehož jste pořád ještě součástí a ve kterém je přece jen potřeba občas vysypat koš, zařídit odklad vojny nebo pohřeb babičky. Rozumní uživatelé trávy tedy časem pochopí, že věci kolem nich jsou sice filozoficky nedůležité, ale zároveň nutné pro zachování jejich existence a vrátí se zpět k jejich konání.

Nejmíň stokrát jsem tu už napsal, že bych souhlasil s DEKRIMINALIZACÍ marihuany a jejím případným využitím z LÉKAŘSKÉ INDIKACE, pokud jiná možnost není a vše ostatní už selhalo a za předpokladu, že úhradu veškeré lékařské péče přebere hulič na sebe...ale u věkové skupiny, která ji hulí nejčastěji, o žádnou skutečně lékařskou indikaci nejde, jde pouze o hloupou frajeřinu, kterou si chce dotyčný(á) dokázat, jaký(á) je hrdina nebo hrdinka, že porušuje platné zákony, nemluvě už o velikých rizicích této hlouposti...

Hulil(a) bys, kdyby to znamenalo, že si budeš veškerou péči hradit ze své kapsy? Budeš hulit, až budeš mít doma manžela(ku) a děti? Já někdy pochybuju o tom, že huličům záleží i na někom a něčem jiném, než jen na nich samotných...podle mého je to bezohlednost a sobectví, nic víc, zlobte se nebo ne...tady už nejde o polemiku, nakolik a komu to škodí a jaká rizika to má nebo nemá-na to možná mohou být různé názory...ale je to o tom, jestli jsi kvůli někomu schopný se vzdát svého prožitku, soustředit se jen na ty věci, které jsou pro život podstatné a zásadní, a to hulení v žádném případě není-není nezbytné a není dokonce ani potřebné...!726!

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:43:37

žadam adminy o smazani profilu romana,lupace z duvodu psani dlouhych textu.........za prví je nikdo necte a za drudy kdyz sem napise on tak muj text neni skoro videt!1350!

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:42:50

je to hnus proč to děláš vůbec? Si hned myslíš jak jsi dospělejší nebo co ? !1228!

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:41:27

Zadam adminy o smazani profilu romana.lupace z duvodu ze diskuze zahlcuje xkrat stejnymi stazenymi clanky, ktere pri neustalem posouvani mysi prilis zatezuje svalstvo pro jemnou motoriku..A hlavne je to uz NUDA..

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:39:18

Žádám adminy o okamžité smazání všech diskuzí o drogách, včetně jejich zakladatelů a jejich přikyvovačů, protože ve většině z nich jsou opakovaně minimálně vychvalovány a opěvovány, ne-li některými uživateli dokonce propagovány drogy, což je v příkrém rozporu s § 188a trestního zákona.

Většina huličů a osob závislých na dalších drogách, JSOU OSOBY VE VĚKU VELMI BLÍZKÉM HRANICI TRESTNÍ ODPOVĚDNOSTI, TO ZNAMENÁ OSOBY NAPROSTO ZDRAVÉ, KDE UŽÍVÁNÍ DROG NAPROSTO NESOUVISÍ SE ŽÁDNOU LÉKAŘSKOU INDIKACÍ, ALE POUZE S JEJICH HLOUPOSTÍ A OMEZENOSTÍ A TOUHOU ZAHRÁT SI NA HRDINY, KTEŘÍ SE PŘEDVÁDĚJÍ TÍM, JAK PORUŠUJÍ PLATNÉ ZÁKONY TÉTO ZEMĚ!!!

JENOM HLUPÁK TADY MŮŽE PSÁT PŘÍSPĚVKY O TOM, JAK JSOU DROGY FAJN, JAK JSOU NEŠKODNÉ A CHLUBIT SE TÍM, CO VŠECHNO VYZKOUŠEL...

KDYBYCH BYL ADMINEM JÁ, TVRDĚ BYCH S TAKOVÝM UŽIVATELEM ZATOČIL A S DISKUZEMI O DROGÁCH JAKBYSMET!!!

Nejhorší možná ani není to, že někdo to svinstvo bere, ale to, že sem píše ty lži o tom, jak je to fajn a mate mladým, nevědomým, hlavu...ŽÁDNÁ DROGA, ANI CIGARETY ANI CHLAST není fajn, všechno je to jen svinstvo a sajrajt, který může zejména nedospělým dětem zkazit zdraví a následně celý život...výsledek je ten, že mnozí mladí to začnou z frajeřiny brát a pak se toho nemohou zbavit... !726!!215!

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:38:56

lupač je nalezen uz te chlapce schanej mas i svoji diskuzi!1337!

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:38:25

Klídek.Stejně s tím počítá,ne?Moji rodiče oba ví,že jsem hulil.Kdyžtak řekni,že ses toho někdde nadýchala....!2!...anebo s pravdou ven.Vždyt je to jedno.Žijem jednou!!1387!!1286!!2!

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:37:02

lékaři, kteří varují, že marihuana vážně ohrožuje lidské zdraví, argumentují:

"Kouřením marihuanové cigarety vdechujete zplodiny obsahující tisíce škodlivých látek," upozorňuje odbornice na léčbu závislosti na tabáku Eva Králíková. Marihuanové cigarety tedy mají, podobně jako cigarety tabákové, karcinogenní účinky. "Žádná jiná droga nezůstává v těle tak dlouho jako kanabis. Navíc neexistuje žádná další legální či nelegální droga, která napadá všechny důležité tělesné orgány, každou buňku," vysvětluje americký vědec Carlton Turner z univerzity v Mississippi.


Marihuana způsobuje rakovinu jater
Pravidelným uživatelům měkké drogy zvané marihuana, získávané z rostliny konopí, hrozí téměř na sto procent onemocnění rakovinou plic nebo jater! Tři takzvané jointy denně jsou totiž stejně nebezpečné jako balíček dvaceti cigaret.

Lékaři z britské výzkumné organizace pro choroby jater proto před kouřením čistého konopí, tedy rozdrobených rostlinných částí obsahujících drogu, důrazně varují. „Pokud se navíc, jak tomu ve většině případů bývá, kombinuje marihuana s cigaretami, vzniká smrtící časovaná bomba a poškození jsou daleko vážnější. Data chemických rozborů dehtu, získaného z cigaret marihuany, mluví o podstatně vyšším obsahu karcinogenů než v dehtu tabáku. Rakovinotvorných látek je v cigaretách z marihuany až o padesát procent víc než v cigaretách,“ vysvětluje doktor Mark Britton.
„Tyto hrozivé statistiky překvapily mnoho lidí. Zvláště těch, kteří marihuanu kouří právě pro její ´menší´ zdravotní závadnost. Opak je pravdou a o cigaretách z konopí je potřeba mluvit jako o časované bombě. Nepředkládáme zprávu o tom, zda je či není marihuana morální a zákonná. Chceme občany jen upozornit, že z hlediska dýchacích a trávicích orgánů je prokazatelně mnohem nebezpečnější než tabák,“ dodává Britton.
Podle lékařů je kouření marihuany, stejně jako pasivní vdechování dýmu z marihuanových cigaret, čtyřikrát nebezpečnější než tabákového kouře. Celý problém také zhoršuje způsob kouření marihuany. Její uživatelé se většinou snaží vdechovat kouř co nejhlouběji do plic a co nejdéle jej zadržovat. Tím se množství vstřebaných karcinogenních látek zvyšuje ještě rychleji.


Každá droga škodí mozku
Názor expertů z INCB, že marihuana není neškodná, neúmyslně podpořili vědci z Nového Zélandu. "Je již dost důkazů, že užívání marihuany má u mladých lidí příčinnou souvislost s vývojem schizofrenie," řekl psychiatr Vaughan Carr z univerzity v Newcastlu.
Výzkum se uskutečnil mezi 1055 lidmi, kteří se narodili v roce 1977. Postupně, ve věku 18, 21 a 25 let, odpovídali na otázky týkající se četnosti kouření marihuany a různých stránek duševního zdraví. Vědci zjistili, že psychotické příznaky jsou častější mezi uživateli konopí. Je tomu tak kvůli chemickým změnám v mozku.



A POKUD NĚKDO NEVĚŘÍ MNĚ, MÁ MOŽNOST SE PODÍVAT NA STRÁNKY www.drogovaporadna.cz, má možnost si v učebnici toxikologie mnou uváděná fakta ověřit, má možnost se dotázat plicních lékařů...těch možností je spousta...


uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:35:56

Ivusssska: Přiznám se že nevím jak moc snadno se dá u nás může nezletilý sehnat alkohol, ale musím říct že po mě občas občanku chtějí a to už mám nějaký ten rok po 18. Ale máš pravdu že otrava alkoholem je rychlejší než cigareta, ale i ta může být za specifických podmínek smrtelná.

Patrick.K

Patrick.K | 27. 10. 2007, 12:35:18 | více příspěvků | napsat uživateli

jasný když to budeš chtít vysvětlit písni do vzkazů ...:) nechci tu bojovat o prostor s lupacem ...:D:D protože je to lamáček!843!!843!!734!

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:35:10

to, že hulí všichni, je nestoudná lež, tím se jen hlupáci snaží své hulení omluvit...hulí jen ubožáci a slaboši, kteří se bez toho svinstva neumí vůbec bavit, ubožáci a slaboši, KTEŘÍ SI ZCELA VĚDOMĚ A ÚMYSLNĚ NIČÍ VLASTNÍ, A NĚKTEŘÍ DAREBÁCI NEJEN VLASTNÍ, ZDRAVÍ TÍM SAJRAJTEM...jenom kdyby si pak následky své hlouposti měli platit ze své kapsy, brzy by se ze své naivity probudili...


V žádném případě nemohu souhlasit s tím, aby se tu něco mlelo o tom, že hulení je neškodné nebo dokonce prospěšné, je to svinstvo, a je jen otázkou času a frekvence užívání, kdy se ten škodlivý účinek hulení projeví, beru, že pokud někdo hulí 1x měsíčně, že je to lepší, než když někdo hulí pětkrát denně, ovšem to škodlivost hulení nesnižuje. Hulení je škodlivé pro lidské zdraví a s výjimkou několika raritních stavů, většinou stavů beznadějných, jen degraduje lidskou osobnost a dělá zejména z mladých lidí trosky. A proto jsem vždycky byl proti, jsem proti a budu proti...

Fascinuje mě drzost některých místních obhájců drog...neštítí se tu to svinstvo obhajovat, vychvalovat a někteří dokonce i propagovat... komu vy, ubožáci s drogami dávno vypatlaným mozkem, chcete kázat cosi o tom, že si každý může dělat co chce? Až si ponesete důsledky svých rozhodnutí, až je nebudete přenášet na nás ostatní, pak teprve ten váš argument vezmu...a komu se tady nelíbí, ať si sbalí svých pět švestek a táhne kam chce...proč se neseberete a netáhnete do Holandska, když se to tam smí? Jistě by tam na takové genitální myslitele čekali s otevřenou náručí, možná že by vám tam dokonce postavili i slavobránu...kdybyste tam byli už včera, už je pozdě...!450!!517!

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:34:46

R.L. je proste prebornikem v MONOLOGOVE DISKUZI. neznate? Roman ji vymyslel patent uz na to ma..!2!

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:34:01

Jen ať se ti na to příjde-nemáš fetovat!!!!20!

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:32:41

ještě že takový problémy nemám!297!

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:31:19

MUDr. Pavel Kubů (11.05.2005 20:08:45)

Konzumace jakýchkoliv psychoaktivních latek (včetně alkoholu, kofeinu či nikotinu) v období dospívaní je spojena s vyšším rizikem rozvoje různých poruch zdraví až závislosti. Nejen že kouření devastuje Vaše plíce, cannabinoidy mohou ovlivnit dokončující se vývoj Vašeho mozku. Vim, že pubescenti velmi neradi slyší, že stále nejsou ještě dospělí, byť jejich tělo na první pohled vypadá srovnatelně s dospělými jedinci. Rozdíly, které Vás od dospělého stále odlišují jsou však ukryty především v mozkových drahách a stále se utvářejícím sítím nervových buněk do jejichž přirozeného vývoje může konzumace canabinoidů negativně a v extrémních případech i nezvratně zasáhnout. Přísloví "tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne" platí pro postupné sčítání drobných poškození přirozeného vývoje vašeho mozku (osobnosti, duše, charakteru, schopností - vyberte podle libosti;), které jednou přerostou ve vážnou poruchu psychického zdraví, často až s tragickou přesností.


Zásadní rozdíl, který nechtějí obhájci jakýchkoliv drog vzít v úvahu je ten, že zatímco mnohým rizikům, vyplývajícím ze znečištěného životního prostředí a současného způsobu života celé populace, se prostě nijak vyhnout NELZE, tak braní jakýchkoliv drog je další riziko navíc, KTERÉ K ŽIVOTU NENÍ NAPROSTO NUTNÉ A NEZBYTNÉ A VĚTŠINA ROZUMNÝCH LIDÍ TOTO RIZIKO NA SEBE NEBERE!!! Jen slaboch nebo bezohledný sobec a idiot se nechá ovládat takovýmto hnojem, osobnost, která má vlastní zdravý rozum a vůli se takovýmito sajrajty ovládat nedá a nepodlehne jim.

Ať je to kterýkoliv omezenec, co tady obhajuje drogy, je to pořád jen hnus a sajrajt...jemu totiž ani žádný detail unikat nemusí, jemu totiž unikají zcela zásadní věci, např. to, že pořád jsou drogy v naší společnosti nežádoucí a že jejich propagace je porušováním paragrafu 188a trestního zákona, a i pouhá marihuana je dle zákona považována za drogu ILEGÁLNÍ!!! Mlít si tu může co chce, obhajovat se čím chce, zákon hovoří jasně. Myslím, že admini by právě takového uživatele a i diskuze, ve kterých jsou drogy jednoznačně vychvalovány, měli okamžitě vymazat.

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:30:20

Pure_Soul: sohlas o me rovnez rika ze jsem osoba s prirozenou autoritou a dve vedle sebe to neni ok..spis ko. Ne k tomu abych poukazovala na vek nebo nekoho urazela opravdu sklony nemam vyjimka z pravidla je roman...taky se mej

Koocza

Koocza | 27. 10. 2007, 12:29:59 | více příspěvků | napsat uživateli

roman_ja bych nazvala slabochem spise tebe.. jinak si nedovedu vysvetlit, proc nereagujes na dotazy, misto toho abys tu po stopadesate psal to samy.

Pure_soul

Pure_soul | 27. 10. 2007, 12:27:32 | více příspěvků | napsat uživateli

Ivusssska: většinou ukončuji výměnu názorů z toho důvodu, že začne někdo pokukazovat na můj věk, nebo mu dojdou argumenty tak sprostě nadává. Ty jsi možná docela inteligentní na to, abys musela takto reagovat, ale je tu zas jiný problém. Asi ani jedna nerozumíme co ta druhá myslí, nebo na co přesně reaguje. Takže náš rozhovor ukončuji , protože by to jednoduše nikam nevedlo. Měj se !5!

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:26:22

ajam. to se ovsem mylis nevim jak u vas ale v LBC je to jedna z tech nejsnadnejsich veci. Ja to beru z hlediska na co rychlej umre na cigaretu? nebo na otravu alkoholem?

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:23:41

Ivusssska:No to máš pravdu, ale ta cigareta je přece jen dostupnější než ta flaška tvrdého. Ale každopádně jsou oba dva problémy závažné a je alarmující že už tak mladé děti pijí a kouří !24!

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:22:40

chce to jediné: zavést osobní účty pro zdravotnictví, aby si každý platil za péči, kterou čerpá a rázem bude po rozumu...rázem i tito omezenci pochopí, že každý špás něco stojí, ale bohužel zatím na tyto omezené hlupáky, co kouří, chlastají a berou drogy, doplácíme všichni...a pak nejsou peníze např. na děti s vrozenými vadami, které za svoje nemoci nemohou a doprošujeme se kdesi na Západě a na tyto děti děláme sbírky...kvůli takovýmto bezohledným a sobeckým oslům a darebákům, kteří si zcela vědomě a úmyslně vlastní zdraví ničí...!450!

Všechny tyto hloupé kecy těch, kteří drogy berou a hájí, nemohou nic, ale zhola nic změnit na zásadním faktu, který ani oni nemohou vyvrátit. To jest, že všechny drogy, některá víc, jiná míň, některá dřív, jiná později, ale všechny bez výjimky, zdraví člověka škodí a je jenom otázkou času, kdy se ten špatný vliv a do jaké míry projeví. Mohou tu mlít co chtějí, lidé, kteří mají v hlavě zdravý rozum, nikdy dogy nemohou hájit, protože vědí, že by hájili neobhajitelné. Lze pochopit, že mladá generace si chce zkusit všechno a udělat si na všechno vlastní názor, ale pochopit něco je věc jedna a schvalovat nebo dokonce propagovat taková svinstva a sajrajty je věc naprosto odlišná, která, podle zatím platných zákonů této země je TRESTNÝM ČINEM!!! Většina těch, co se drog zastávají, je kolem 18 let, tedy má základní vzdělání, ještě nic nedokázala, ničím není, většinou tyto oslíky živí rodiče, ale hlavně že se ohání svou "zkušeností". Přitom obor zvaný toxikologie, drtivá většina z těchto samozvaných "expertů" nejen nikdy nestudovala, ale ani o něm neslyšela a tudíž ani netuší, co to obnáší. Jen k smíchu je argumentace o léčivosti marihuany: Proč tedy není zařazena Státním ústavem pro kontrolu léčiv mezi léky? Asi proto, že tam sedí samí idioti. Jakému procentu lidí je marihuana prospěšná? Je to řádově 0,0001% populace a mezi tuto populaci mládež do 18 let v drtivé většině případů rozhodně nepatří.

Varuju všechny slušné a zdravý rozum mající mladé lidi před JAKÝMKOLIV ZKOUŠENÍM DROG, včetně chlastu, kouření cigaret a marihuany!!! Je to hnusné, odporné svinstvo, které je nebezpečné tím, že jeho neblahé účinky se projeví až tehdy, až téměř není cesty zpět, až pak jste už jen poslušnými nástroji v rukách dealerů drog, případně hospodských, kteří na vás vydělávají až do doby, dokud se úplně nezničíte!!! Nedejte se mýlit a masírovat si hlavu některými pošetilými lidmi, kteří vám budou cokoliv z těchto hnojů a sajrajtů vychvalovat do nebe a obhajovat vším možným, deklamovat tu nesmyslné teorie o škodlivosti čokolády, kávy a čaje, prohlašovat, že JIM SE TO PŘECE STÁT NEMŮŽE, že ONI TO PŘECE NEMUSÍ, že to mají pod kontrolou, a že to a ono je taky škodlivé a že je to uklidňuje a podobné další hovadiny. Až vás tyto hnusy připraví o to nejcennější co máte, o zdraví a případně i o život, ať už váš nebo někoho jiného, je pak na všechno pozdě a pak už zbude jen smutek a kdyby, mnohým se to líbit nebude, ale je přesto je třeba to všem, kdo sem chodí, dát jasně najevo. Často jedinou odpovědí těchto pošetilců jsou jen osobní urážky a výpady, věcné argumenty ani mít totiž nemohou, tito lidé to dobře vědí, že nemají pravdu, ale nechtějí se s tím smířit, protože by museli uznat, že jsou slaboši, protože toto je mimo jakoukoliv diskuzi...to je možná nepříjemná a pro mnohé nestravitelná pravda...




uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:20:45

ajam.cz to mas pravdu, ale osobne si myslim, ze chlast je horsi minulej rok jsme resili ve na ZS problem se 3 temer do mrtva opilyma tretakama a z meho pohledu ta cigarata je mensi zlo ta je pod kytky neprivede hned, chlast jo...

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:17:16

Pure_soul: Nezletilých z toho důvodu, že tabák je stále legální a tudíž nemůžeš zakazovat plnoletým lidem kouření, ale je fakt že málokdo začne kouřit v dospělosti. Dnes nezačínají kouřit ani 16 ani ve 14 ale mnohem dříve, až moc často se mi stává že se mě ptá jestli nemám "cigáro" nebo "oheň" kluk kterému je maximálně 10. Poroto tvrdé sankce když kouří nezletilý. Máš pravdu že neobhajuji kouření tím že sem poukázal na výnosnost tabákového průmyslu, spíš jsem chtěl poukázat na jeho mocnost. Jestli máš možnost podívej se na film "děkujeme že kouříte" je tom moc pěkně vykresleno !191! Každý člověk by se měl starat o svoje zdraví a nepoškozovat ho ostatním to máš pravdu ale není to zas tak jednoduchý se postarat o to svoje natož o to ostatních - ale nekouřit je dobrý začátek !191!!215!

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:16:55

Pure_soul jediny kdo tady necte jsi ty a me unavuje kopirovat a prepisovat vety abys TY pochopila na co jsem reagovala. O tom co je nemistne nebo neni TY NEROZHODUJES. a ja si od tebe nenecham nic predepisovat jak bych mela reagovat.
1. NECETLA JSI CELOU DISKUZI
2. MEKTALA SI neco na to tema ze jsme tady urazeli a TOMU TY RIKAS REAGOVAT K TEMATU? Slecno vy si do pusy nevidite!to je mi lito, pac nazory k tematu jsou pekne souhlasim s nimi, ale tohle jednotlivec proste neovlivni a kdyz neumres na rakovinu umres na neco jineho co s timto problemem nema co delat. Mimochodem my mame rakovinu jako rodinou anamnezu v rodine jsou sami nekuraci, ale rozhodne bych si nedovolila tvrdit, ze za to muze spolecnost ...!20!

uživatel eliminován | 27. 10. 2007, 12:15:52

roman:ty ses fakt ftipnej clovek..!2!

Pure_soul

Pure_soul | 27. 10. 2007, 12:06:43 | více příspěvků | napsat uživateli

Ivusssska: KRISTOVA NOHO DÍVKO!!!!!!!!!!!!!! Já říkám, že nesnáším vulgarismus, ať už ho napíše kdokoliv. Takže si ještě jednou přečti co jsem psala ano? A já nic "nemektám" vyjadřuju se k tématu "alkohol, cigarety a drogy" ne k tématu "roman" co jste si tady vytvořili ano? Tak to respektuj, protože Tvůj příspěvek je nemístný. !31!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 300 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

velkejtrávaplosimprůserhulimatkaměstozjistá

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑