Diskuze a otázky - Poplatky u lékaře

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:15:31 |

Přijde Vám,že se tím populistickým rušením poplatků opravdu jistí poslanci vetřou do přízně?Co si o poplatcích,jejich rušitelých i navrhovatelých myslíte Vy?

reagovat

Jste pro či prosti stávajícím poplatkům?

V anketě hlasovalo celkem 11 uživatelů

V diskuzi je 36 příspěvků a shlédlo ji 556 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 31. 12. 2008, 14:07:49

> Bigbitak
až ty napíšeš něco k věci, zatim jenom onanuješ se slovíčkama a nemá to žádnej obsah!693!

Bigbitak

Bigbitak | 31. 12. 2008, 13:33:03 | více příspěvků | napsat uživateli

uglypersonality: - to je placnuti o nicem !! napis neco k veci. !1144!!5!

Bigbitak

Bigbitak | 31. 12. 2008, 13:31:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> mokoza
Nejsem si jist, že vidíš dál jak za práh svého vlastního bytu. !1302!
Možná bys zvedl polatek na 100 kč, že jsi byl zatím docela fit a nějaou větší, nebo dražší léčbu si nepotřeboval. Možná teď "frčíš" máš dobrej job, vyděláváš těžký háky a stovka, nebo tisícovka pro tebe není žádnej problém. Tohel všechno se ale může z minuty na minutu změnit. Stačí aby třebas blízko tebe jelo rychle s nějakým opilým blbečkam a nedej bůh do tebe narazilo. možná by tě to zdražování poplatků pak přešlo.Dost možná, že si neuvědomuješ, že každej v totmo státě není ministr, nebo manager, nebo tunelář a nevydělává 70-150 tisíc měsíčně. Že třebas žijí lidi, pordavačky apod.. co vydělávaj 9 tisíc za měsíc. !1303!!1144! Já mám taky slušnej job a sem tam nějaký polatek mě nezruinuje, ale koukám i pod sebe do sotaních pater. Že něktří lidi žijí nade mnou výš, ale je i další spousta co žije v patrech podde mnou a co mají do kaspy hlouběji. !1303!

uživatel eliminován | 31. 12. 2008, 13:21:41

> Bigbitak
ty se dost rád vykecáváš co?:-DDDD

Bigbitak

Bigbitak | 31. 12. 2008, 13:19:15 | více příspěvků | napsat uživateli

A teď abych se vrátil zpět k poplatkům. Ano, poplatky mají určitě nějaký regulační efekt pro část simulantů, kteří se chodili k lékaři jen vykecávat. Záměrně přeskočím diskuzi jestli je nemají platit důchodci nad 70 let, ktří jsou už přeci jen mnohem více nemocní, jestli maj poplatky platit maminky v porodnici při narození dítěte (je to nemoc?), nebo jestli je mají platit mladiství do 15 let apod.. Na druhou sranu, pokud mám správné informace, tak zdravotní pojišťovny v souvislosti s vybíráním poplatků vztvořily velice slušný zisk. Kde se najednou vzal ? Zlepší se tím pro mě (a pro ostatní) zdravotní péče, nebo si za to postaví další honosná sídla a paláce? Odvádím každý měsíc slušnou částku na zdravotním pojištění. Kde leží ta hranice co mi za ten můj pravidelný příspěvek pojišťovna uhradí a co si už budu muset zacálovat sám, až to budu 1x nutně a vážně potřebovat ? Zatím jsem je moc nevysál. Otázka je až to budu někdy potřebovat, jestli mi neřeknou máte smůlu paťe si sám.
Pokrčování příště. !1303!!1278!

uživatel eliminován | 31. 12. 2008, 13:10:07

sem pro poplatky

uživatel eliminován | 31. 12. 2008, 13:06:49

uglypersonality [Je online] 31.12.08 13:06

Radikální řešení, to je moje !1085!

uživatel eliminován | 31. 12. 2008, 13:06:12

> mokoza
seš wwwwwostrej:-D!2!

uživatel eliminován | 31. 12. 2008, 13:04:55

Já bych to zvedl na 100,-, pracujícího to nezabije a ty ostatní svině líný to aspoň zažene zpátky do kanálů !638!

uživatel eliminován | 31. 12. 2008, 13:03:54

Paroubek sucks!577!

Bigbitak

Bigbitak | 31. 12. 2008, 13:02:34 | více příspěvků | napsat uživateli

AD: poplatky. Nevím přesně na kterou stranu barikády se přiklonit. Vidím pro i proti. Většina informací týkající se poplatků, je jen zprostředkována médii a tím pádem může být docela manipulováno lidmi i davem. neznám přesná čísla od lékařů, nezním přesná čísla pojišťoven atd... Můžu usuzovat jen podle toho co jsem se doslechl, nebo co mi někdo veřejně předkládá, nebo co vidím na vlastní oči, nebo co jsem zažil n avlastní kůži.
Každopádně v souvislosti s poplatky ve zdravotnictví stojí nejprve otázka týkající se péče o zdraví, její dostupnosti, kvality a ceny kterou za ni ten či onen člověk vynaloží, nebo může vynaložit. Kde je a není v oblastí zdraví solidarita, pomoc člověku, který je více nemocen než já a potřebuje dražší léčbu a kde už začín jen kšeft a zisk pojišťoven na úkor pacientů.

fataldoll

fataldoll | 17. 12. 2008, 20:00:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> crazyA
já vím ... ale co si budeme říkat, takových je slabá třetina možná??
zase vydělit při placení poplatků skupinu a z ní zase skupinu a z ní zase ... to nejde
ale důchny to stejně slíznou zadax, takže co ..

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 20:00:03

crazyA:No to máš sice pravdu,nicméně stále mi uniká podstata tvého přesvědčení,když právě skupina, o které mluvíš (krom dětí) si výrazně polepšila právě díky těm limitům.A to není jen výplod mé fantazie, statistik, ale i osobní zkušenosti...

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:59:20

crazy: Kdo je opravdu chudej, tak platit nemusí, stačí na to potvrzení o hmotné nouzi

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:53:05

privilegovana: ale to "obchazeni" uz neni veci zdravotnictvi, ale jinych statnich struktur na tom trvam. Mne se proste nelibi, ze krom "hypochondru" to splachne i slusny lidi

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:50:43

crazyA:Asi jsi nepochopila tu nadsázku,ovšem existují postupy, neříkám, že vždy legální kterými by bylo možné přemístit se ze skupiny "platím" do skupiny "neplatím" příkladem ti může být třeba obcházení sociálních dávek v čr.Jsem si totiž zcela jistá,že platí :Čím,složitější,tím neprůhlednější vytvářející živnou půdu pro "vychcánky"...

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:49:49

fataldoll: hypochondri jsou velkym problemem to souhlasim, ale nevyhodou systemu poplatku je to, ze do sebe vtahne i lidi potazmo duchodce slusne, kteri maji opravdu problem, navic mi neprijde ideali kdy nemocny clovek ze socialne slabsi vrstvy resi, jestli jit k doktorovi nebo ty "usetreny" penize dat na jidlo a jsou taci mezi nami a nemusi to byt jen nepracujici lemplove na davkach...

fataldoll

fataldoll | 17. 12. 2008, 19:43:48 | více příspěvků | napsat uživateli

důchodci by měli mít nižší limit, ale osvobodit od poplatků ne!
proto aby si chodili k doktorovi pokecat? ukrátit čas? s každym naraženym kolenem? ZBYTEČNĚ? to je jeden z největších problémů, toto je to největší plýtvání! a nikoli nepříjmám !1246!

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:38:57

privilegovana: no jo, jenze ono ne vse se do limitu pocita a pochybuju ze by se v pracuji vrstve nekde "vyloupli" deti, postizeni a duchodci, ditetem se asi v 30 nestanes a abys byla "uznana" duchodcem, nebo postizenym tak na to jsou tu jine statni struktury, takze o tom to neni

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:36:34

crazyA:No jenže čím víc vyjímek,tím víc dětí,postižených, důchodců a nepracujicích se i mezi "pracující vrstvou" najde...jde o to že tuhle Tebou vyjmenovanou skupinu má efektivně chránit právě limit.

fataldoll

fataldoll | 17. 12. 2008, 19:34:58 | více příspěvků | napsat uživateli

tak tak ... stát není dojná, aby nám tu zajistil perfektní zdravotnictví ... z daní který furt snižujou? ale no tak !1249!
i za školy by se mělo platit .. chcete kvalitní školu? takovou, kterou neudělá kdejakej trotl z prasečáku? která zajistí, že s vydřenym titulem nepoberem 15 hrubého? jo? tak zadarmo to nikdy nebude

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:33:11

taky sem pro poplatky, aspon penize jdu cestou do lekarstvi, protoze nase lekarstvi je(bylo) v hroznym stavu za toho krympla ratha !996!

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:32:56

absurdita mi prijde poplatek za polozku na receptu

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:32:24

Poplatky pro pracujici vrstvu ano, ne pro deti, postizene a duchodce...

creazyHanka

creazyHanka | 17. 12. 2008, 19:31:13 | více příspěvků | napsat uživateli

já s těma poplatkama souhlasím. Možná bycch je někde i zvýšila, páč ti ukecaní důchodc a ulejváci jsou příšerní... a když někdo leží v nemocici, tak doma by platil jídlo, elektriku, plyn...stejně takže proč ne... akorát teda těm kojencům a chudým bych to nějak zmírnila a některé léky byh taky dala bez poplatků a jiné bych zase platila... nevim no..
A ti kteří jsou furt nemocní? Tak je to dané tak, že limit je asi5 000Kč a pak to začne pojišťovna vracet...ae jako je zbytečné chodit k doktorovi jen s rýmou třeba...

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:24:52

> Nikimu
nee v pohode,kazdej ma svuj nazor...ale pro ty vazne nemocny sou udelany ruzny vyhody atd..fakt

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:23:09

> ...Tyyna...
tak tím pádem souhlasím..máš upě pravdu !1252!

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:22:26

30kc vazne nikoho nezabije..mama pracuje jako obvodni lekar a obcas ji uz hrabe z tech lidi co tam sou denne kvuli tomu ze pred 14 dny meli jeden den teplotu tak se jdou zeptat jeslti jsou v poradku..a takovejch lidi tam je prej vetsina.od ty doby co sou poplatky tak si to takovyhle hypochondri rozmyslej..por ty vazne nemocny je urcenej limit jak uz psala privilegovana..!1!

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:21:36

jsem pro poplatky :D

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:21:31

Nikimu: To je vidět, že tomu vůbec nerozumíš, ti co jsou furt nemocní jsou na tom líp než předtím, po dosažení limitu 5 000 Kč za rok jim pojišťovna vrací peníze, třeba za lékárnu, kde předtím nechali ročně třeba 20 000 Kč.

Hloupost lidí je vidět na tom, že volili socany právě kvůli tomu, že chtějí rušit poplatky, nechali se koupit za 30 korun, který beztak zapltí jinde, u socanů 2x

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

poplatekposlaneclékařrušitelýchnavrhovatelýchrušenípřízeň

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑