Diskuze a otázky - poplatky u doktora

úvodní strana | aktualizovat | dolů

ricidur15

ricidur15 | 1. 10. 2010, 15:43:29 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

proč platit ,kvůli státnímu dluhu?za to si snad můžou sami ne.

reagovat

vadí vam poplatky u doktora?

V anketě hlasovalo celkem 19 uživatelů

V diskuzi je 106 příspěvků a shlédlo ji 1032 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 2. 10. 2010, 00:58:06

Daně sem,daně tam ,modrá-oranžová-rudá stejný póvl,kdo krade ten se má....

uživatel eliminován | 2. 10. 2010, 00:55:17

pokud se tím změní úroveň chování sestřiček a lékařů a ubude v čekárnách simulantů co si jdou jen pokecat klidně si zaplatím...pořád si ještě můžeme zvesela pískat...

uživatel eliminován | 2. 10. 2010, 00:54:23

taky platim co 3 mesice a neposeru se.

muklik

muklik | 2. 10. 2010, 00:41:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek
Ale přeháníš. OSVČ jsem už 10 let a šest stovek z tisícovky jsem ještě nikdy nezaplatil. A to nepatřím k těm, kteří hledají každou skulinku, kudy obejít daňový systém.

uživatel eliminován | 1. 10. 2010, 20:01:17

> muklik
nepřeháním

uživatel eliminován | 1. 10. 2010, 20:00:58

> Milan220
si je najdi...jsou tu na ně odkazy na každý stránce dole

uživatel eliminován | 1. 10. 2010, 18:48:27

> Ooops_
nekecej a plať :D

uživatel eliminován | 1. 10. 2010, 18:46:33

Tohle je ovšem vtipná diskuze! :D

uživatel eliminován | 1. 10. 2010, 17:26:47

Nazor, ze za statni dluh muze nekdo jinej nez vsichni obcani CR, je usmevnej. Bohuzel probuzeni z tohohle snu bude hodne bolet !2!

A tech par korun u doktora nebo v nemocnici cloveka nezabije, to cesky zdravotnictvi je porad jeste pohadkove levny. U nas jsem musel slozit zalohu v prepoctu 80 tisic na den, aby vubec v nemocnici kamaradku vzali na prijmu.

uživatel eliminován | 1. 10. 2010, 17:23:22

u doktora se neplatí kvůli státnímu dluhu, ale potože léčebná péče je soukromý statek, který podléhá tržním principům!550! no, ale vzhledem k tomu kolik ti je tak chápu, že neznáš logiku fungování tržního mechanizmu. ani já to ve tvém věku neznal !1347!

parisgirl4

parisgirl4 | 1. 10. 2010, 17:23:05 | více příspěvků | napsat uživateli

Jsem u Mojí ambulance a těch 30kč si za to zaplatim i ráda. Dostává se mi kvalitní péče a nenapíšou mi na všechno Mucosolvan jako bejvalá doktorka!663! Jsem nadmíru spokojená, tak proč si nezaplatit pár kaček?

uživatel eliminován | 1. 10. 2010, 17:05:33

jako kdo "oni"?!2!

uživatel eliminován | 1. 10. 2010, 17:00:35

Taky valím dom..!2!!608!

uživatel eliminován | 1. 10. 2010, 16:59:48

Citrónka:No to se ptám taky za co..a voni si i zaměstnanci zaplatí těch svých šedesát procent z přímu..aby se pak všichni společně dozvěděli,že si žijou nad poměry jejich utýrané ekonomiky,jejíž výkon se vod se od války při tříprocentním ročním růstu a vynechání podstatné maličkosti jako technologickej pokrok musel minimálně ztrojnásobit..!923!

muklik

muklik | 1. 10. 2010, 16:56:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek
S těmi šesti stovkami z každé tisícovky zase trošku přeháníš !5!

uživatel eliminován | 1. 10. 2010, 16:55:46

lemounek nemůžeš mi je napsat?prosim...

muklik

muklik | 1. 10. 2010, 16:55:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> JitkaDvorakova
S pravicovými letitými hity to je stajné, jako se socialismem - vzletná myšlenka, ovšem nerealizovatelná. Což ale neznamená, že by se mi podobný sociální a zdravotní systém nelíbil (i přesto, že jsem asi nakloněný mírně doleva).

uživatel eliminován | 1. 10. 2010, 16:55:04

no nic, valím dom!1065!

uživatel eliminován | 1. 10. 2010, 16:54:35

> JitkaDvorakova
když už jsme u těch daní, nechápu vůbec daně samostatně výdělečných osob....pořád tu lidi nadávaj, jaký jsou podnukatelé zazobaní parchanti, ale že z každé tisícovky, co vydělaj, jde skoro 600 na daně, to už jim nikdo neřekne....a za co?

ricidur15

ricidur15 | 1. 10. 2010, 16:54:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> rockyy20 dobrej

uživatel eliminován | 1. 10. 2010, 16:53:06

> muklik
no tak já su teď sama sobě zaměstnavatelem a můžu si to všechno ještě ovliv'novat připojištěním...ale i tak je to divný....třeba mě štve, když se mi zpozdí faktura nebo prostě mámslabší měsíc, že se to musí do určitého data platit, v případě nezaplacení jsou celkem pěkný pokuty.......klidně by mi nevadilo třeba jeden měsíc zaplatit víc a jiný méně nebo nic...podle toho, jaký mám zrovna výdělek

uživatel eliminován | 1. 10. 2010, 16:52:10

citrónka:to máš pravdu, tohle bych prostě nahradila klasickým spořením....zaměstnavatel by tím platil zaměstnanci víc a ten by pak sám rozhodl, co s penězi udělá

A todle vo zvodpovědnosti každýho sám za sebe je pravicovej evrgrín posledních dvaceti let..nic proti,akorát že to furt dopadá tak,že stát sere na čím dál větší část svých předchozích povinností při stejné nebo naopak vyšší hladině zdanění..!923!

uživatel eliminován | 1. 10. 2010, 16:51:12

> Milan220
ale při zakládání profilu si musel dát akceptovat u políčka souhlasíte s pravidly...kdyby si je četl, věděl bys to

uživatel eliminován | 1. 10. 2010, 16:46:44

citrónka:Důchody v dlouhodobé perspektivě nemůžeš vypočítávat v nominální hodnotě..to se dělá z momentálního spotřebního koše u důchodů vyplácených státem..u komerčního penzijního připojištění ti spravedlivě vyplatí množství jednotek + úrok,cos tam vložila před například dvaceti lety..je kapku votázka,jakou kupní sílu měla jedna koruna před dvaceti lety a teďkonc..!2!

muklik

muklik | 1. 10. 2010, 16:43:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek
Navíc co se týče důchodů, tak nás stejně ke spoření donutí... Tak nevím, proč to tedy úplně nenechat na lidech.

uživatel eliminován | 1. 10. 2010, 16:41:59

lemounek ne nevěděl...vůbec to tu neznam....jsem zaregistrovany tepr par hodin.....

muklik

muklik | 1. 10. 2010, 16:41:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek
Přesně tak. Navíc by tím zaměstnavatel získal další motivační faktor pro zaměstnance - mohl by (tak jako v některých zemích) platit zaměstnanci třeba zdravotní pojištění jako bonus k výplatě apod.

uživatel eliminován | 1. 10. 2010, 16:40:02

> muklik
to máš pravdu, tohle bych prostě nahradila klasickým spořením....zaměstnavatel by tím platil zaměstnanci víc a ten by pak sám rozhodl, co s penězi udělá

uživatel eliminován | 1. 10. 2010, 16:39:53

Každopádně nepřešlechtěným podvraťákům stačí levnej acylpyrín skoro na všecko,ale zas čím víc,tím líp..!2!

uživatel eliminován | 1. 10. 2010, 16:39:20

rockyy20 emigruj!20!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

poplatekdluhdoktor

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑