Diskuze a otázky - Počet poprav ve světě je dvojnásobný
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 28 příspěvků a shlédlo ji 613 uživatelů .
Honzin77 | 27. 03. 2009, 14:22:26 | více příspěvků | napsat uživateli
Na chudy lid musi byt prisnost !31!
uživatel eliminován | 27. 03. 2009, 14:20:54
delaine: OK, jinými slovy: trest smrti nenabízí žádné řešení ke zlepšení společnosti. Řešení je v prevenci takových činů a tu trest smrti v žádném případě nenabízí.
Závěrem; Máš pravdu, shodnout se nikdy nemůžem, pokud pro tebe vykonstruované procesy a soudní omyly nemají žádnou váhu. Život je otázkou priorit.
uživatel eliminován | 27. 03. 2009, 08:13:34
a promiň...ale v těhle případech mě opravdu svědomí netrápí....a jako vrah si taky nepřipadám...to se asi prostě neshodnem
uživatel eliminován | 27. 03. 2009, 08:11:55
K.oubis : kde žiješ? kolik úchylů v čechách kdy dostalo doživotí? to se dává jenom za vytunelování banky, ne? !721! nebo dokonce kastrace? ty jsi asi spadl z Marsu, že? !925! a můj souhlas s T.S. se týká jen uzákonění tohoto trestu pro pachatele, jež opravdu násilným, brutálním či jinak těžce asociálním jednáním ničí už beztak vadnej chod společnosti...ne, že se mi tamten nelíbí, tak ho odprásknu...
uživatel eliminován | 26. 03. 2009, 19:53:35
delaine: Myslím, že je opravdu mizivé procento úchyláků, kteří zabijí i po vykonání rozsudku (tj. odnětí svobody) a často už k tomu ani nemají příležitost (doživotí, kastrace...). Poprvé se tomu předcházet nedá a msta v podobě trestu smrti je nepřípustná, protože je to stejné zvěrstvo, jako jakákoli vražda. Jen je o to horší, je ji vykonává společnost.
Kdyby se veřejně hlasovalo o zavedení trestu smrti, nehlasoval bych "ano" už proto, že v tu chvíli bych měl již téměř jistě ruce od krve.
ZBAVOVÁNÍ SE NEPOHODLNÝCH LIDÍ A JUSTIČNÍ OMYLY jsou dalším nepřehlédnutelným argumentem.
uživatel eliminován | 26. 03. 2009, 09:02:25
K.oubis : jak velká je pravděpodobnost, že umře tvoje děckou vinou justičního omylu a jak velký je riziko, že tvoje dítě narazí na úchyla, co ho zabije? navíc u úchyláckejch recidivistů je obvykle dost prokazatelný, že to byli oni a nejen jednou...bych teda řekla...a u takovejch prasat mě opravdu svědomí netrápí...
uživatel eliminován | 25. 03. 2009, 16:57:14
> delaine: Až by ses tím jedním justičním omylem z tisíců odsouzených stala ty nebo tvoje děcko, mluvila bys jinak. Tisícovky "oprávněných" poprav nestojí za jednu neoprávněnou.
Tvá slova: "trapná morálka"; A co svědomí?
uživatel eliminován | 25. 03. 2009, 15:15:33
až vám nějakej prasák znásilní a zabije děcko, tak jsem zvědavá, kdo z vás bude ochoten se ohánět touhle trapnou rádoby morálkou....
BrunnoFerrarri | 25. 03. 2009, 14:00:33 | více příspěvků | napsat uživateli
žádný popravy!tím se snižujeme k tomu,že sme taky vrazi!a navíc,je to neodvolatelný!
uživatel eliminován | 25. 03. 2009, 09:09:35
Poprava je zlegalizovana vrazda jejiz pachatelem jest spolecnost...nehovorejice o justicnich omylech!!!!20!
uživatel eliminován | 25. 03. 2009, 08:44:38
jsou případy, kdy by mi nějaká pochvala AI za falešnou humánnost může políbit zadek...tolik lidí, co si neváží vůbec ničeho a dostanou právo žít...!892!
j0s3ph | 25. 03. 2009, 08:34:57 | více příspěvků | napsat uživateli
Já sám za sebe jsem jednozačně pro T.S.
david73evropa | 25. 03. 2009, 08:31:48 | více příspěvků | napsat uživateli
No oficialne budes ve statistikach a AI se za tebe bude bit a neoficialne mas pech cili vrazda a vidis za ty se v cine popravuje
uživatel eliminován | 25. 03. 2009, 08:23:28
aha....tak to asi budu úplně blbá!536! a jakej je ve výsledku rozdíl mezi tím, že tě oficiálně popraví nebo neoficiálně umučí??? a to se pořád děje....!1006!
david73evropa | 25. 03. 2009, 08:17:54 | více příspěvků | napsat uživateli
Echidna
To co rikas je blbost samozrejme jsou v cine popravy ale o tom rozhoduje dana prefektura a par jedincu a vetsinou o tom ani peking nevi jinak jsem natacel fan lung a navstivil par chramu doba se meni to co rikas bylo za mao ce tunga
uživatel eliminován | 25. 03. 2009, 08:12:33
jo a mimochodem.....byli jste třeba na výstavě bodies? to jsou zrovna lidé popravení za nic......popravy probíhají i v autech na cestě k překupníkovi......takže o humánosti se taky mluvit nedá.
uživatel eliminován | 25. 03. 2009, 08:11:13
koukám, že o situaci v číně jste hodně špatně infomovaní....říká vám třeba něco hnutí falun gong? členové jsou hojně popravování a vlastně se jedná o pouhé cvičené a zdokonalování mysli a těla......jak by se vám líbilo, kdyby za tohle popravili někoho z vašich blízkých? s těmihle názory běžte do háje......za tohle amnesty international bojuje......v číně vás popraví pomalu i za krádež chleba!!! jsem pro trest smrti, ale pouze v případech jako je např. již zmíněný fritzl
uživatel eliminován | 25. 03. 2009, 08:06:48
Pokud to jsou lidi jako Fritzl(nebo jeste horsi) tak jsem ANO POPRAVY
david73evropa | 25. 03. 2009, 08:04:15 | více příspěvků | napsat uživateli
A co jen at popravuji v dnesni dobe je omyl vyloucen diky dna a nikdo z nich nebyl odsouzen jen tak a amnesty at jde do prdele chrani vrahy a co pozustaly po nich to jim snad reknou oh pardon smrt neni humani vas sym dcera strycek bratr druh druzka meli jen smulu kecy
uživatel eliminován | 25. 03. 2009, 07:52:30
Nechápu, proč se spojuje trest smrti s humanitární organizací? Copak ty skutky, za které jsou tresty smrti udělovány jsou humánní? Jsem pro trest smrti za každou vraždu. Na hrubý pytel patří hrubá záplata, jenže AI je jen svoloč pseudohumanistů formátu pana Havla, Uhla, Kocába.... !20!
.eXe. | 25. 03. 2009, 07:52:03 | více příspěvků | napsat uživateli
> MasterBrute
vetsinou prave jo :D
MasterBrute | 25. 03. 2009, 07:50:55 | více příspěvků | napsat uživateli
No většinou ty lidi nepopravujou bezdůvodně..
.eXe. | 25. 03. 2009, 07:45:40 | více příspěvků | napsat uživateli
to sem asi nejak nepochopil...k poprave bylo odsouzeno 8864 lidi, ale popraveno jen 2390? na co cekaj?
Dark.Angell | 25. 03. 2009, 07:44:06 | více příspěvků | napsat uživateli
se nediv ze jich je v cine nejvic :-D dyz jich je pomalu miliarda a pul :-D se to musi nejak regulovat ne ? :D
uživatel eliminován | 25. 03. 2009, 07:42:05 |
Množství poprav vykonaných v loňském roce dosáhly v celosvětovém úhrnu téměř dvojnásobné úrovně ve srovnání s předchozími dvanácti měsíci. Jak včera informovala Amnesty International, dvě třetiny tohoto počtu byly provedeny v Číně.
Podle údajů AI bylo loni popraveno 2390 osob, ve srovnání s 1252 lidmi, kteří byli o život připraveni státním rozhodnutím v roce 2007. Přes 70 procent vězňů bylo loni popraveno v Číně.
Vysoký je i loňský počet odsouzených na smrt. Ve srovnání s rokem 2007, kdy bylo k hrdelním trestům odsouzeno 3347 vězňů, poslaly loni státní úřady na smrt 8864 lidí.
Ze statistik humanitární organizace vyplývá, že trest smrti je sice uzákoněn v 59 zemích, ale praktikuje se jen v několika z nich. Amnesty ocenila, že se hrdelního trestu vzdala Argentina a Uzbekistán. V Evropě je jedinou zemí, kde jsou popravy uzákoněny, Bělorusko.
!31! !31! !31! !31!
reagovat
V anketě hlasovalo celkem 13 uživatelů