Diskuze a otázky - Plemena typu BULL

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 5. 10. 2008, 17:25:49 |

tk co,máte náký úsměvný historky,nebo trapný poznámky trapných lidí o těch našich ,,bojových" pitomečcích?:)

reagovat

Co děláš,když se někdo pustí do tvýho psa se slovy BOJOVÝ PES..?:D:D

V anketě hlasovalo celkem 11 uživatelů

V diskuzi je 134 příspěvků a shlédlo ji 1116 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Sstepa

Sstepa | 27. 11. 2009, 18:31:08 | více příspěvků | napsat uživateli

žádnej BULL neni bojovej záleží na tom jak si je lidi vychovaj

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 7. 10. 2008, 11:40:16 | více příspěvků | napsat uživateli

krom toho člověk nemusí bejt agresivní nebo narušenej, jenom stačí aby toho psa nezvládal....košík je jednodušší a účinější prevence

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 7. 10. 2008, 11:39:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> Sk8.adelka.Sk8
psychotesty se daj obejít...to neni nic zas tak složitýho..to zvládne průměrně inteligentní člověk -nezaškrtávat to co si myslí ale to co chtěj slyšet..to za prvé, za druhé, když ty psychotesty neudělá, nebude možná regulerní majitel, ale vždycky se v okolí najde někdo, kdo ty testy udělá za "něj"
no a za třetí - vždycky je tu věta - to neni pitbull, to je jenom voříšek..atd.

uživatel eliminován | 6. 10. 2008, 15:51:09

> petulka.pohodarka
pomůže..když je člověk nák psychicky narušenej(nemusiš to poznat ani),tk na těch testech se to ukáže(snad) a tovýmu člověku se nedostane takej pes do ruky..když je narušenej páníček nákej nervák,tk pes je to samý..

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 5. 10. 2008, 18:47:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> Sk8.adelka.Sk8
psychyckej test ti ničemu nepomůže...košík ano

uživatel eliminován | 5. 10. 2008, 18:29:31

du ven pk vám odepíšu...:D

uživatel eliminován | 5. 10. 2008, 18:23:19

> petulka.pohodarka
njn je to tk,ale stě s tim nesouhlasim,kdyby každej odsouhlasil všechno co ty blbečci v parlamentu řeknou,tk bychom dopadli za chvíli jak v Německu a ostatních zemích,kde údajná bojová plemena musej bejt vykasrovaná a nesměj se množit!píčovina!souhlasim s těma psychyckejma testama,to jo

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 5. 10. 2008, 18:18:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> Sk8.adelka.Sk8
nejde o to utiskovaný...jde o to že když tě kousne yorksheer napáchá to menší škodu , než když tě kousne pitbull to je prostě realita...to máš jako s tim že na motorce můžeš jezdit od 15 a v autě od 18..taky se můžeš zabít u obojího...

uživatel eliminován | 5. 10. 2008, 18:18:07

> Sk8.adelka.Sk8
no to si mi to teda fakt vysvětlila!1355!

uživatel eliminován | 5. 10. 2008, 18:13:54

> La_Petite_S
tady de o princip!proč by měli bejt ,,bojový plemena" věčně utiskovaný?proč?

uživatel eliminován | 5. 10. 2008, 18:12:33

> Sk8.adelka.Sk8
tak mě to řekni tak abych to pochopila...

uživatel eliminován | 5. 10. 2008, 18:09:53

> Chupina
jistě

uživatel eliminován | 5. 10. 2008, 18:09:35

> Sk8.adelka.Sk8
no...a jsme u toho...když na to nemá, nemá ho mít, debil

uživatel eliminován | 5. 10. 2008, 18:09:20

> La_Petite_S
nechápeš!

uživatel eliminován | 5. 10. 2008, 18:08:58

> petulka.pohodarka
tjn..ale dostal by mrdu košíkem to by ho omráčilo,dostal by další a bylo by po něm,jako jedno lepší než druhý,stě ho má majitel zvládat tečka.

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 5. 10. 2008, 18:06:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> Sk8.adelka.Sk8
jenže to by se do něj nezakousl a byla by šance ho popadnou a utíkat...nežto když se ti do něj zakousne tak už je to zlý..

GIPPYnek

GIPPYnek | 5. 10. 2008, 18:06:56 | více příspěvků | napsat uživateli

La_Petite_S
chjo zase další dylina!20!

uživatel eliminován | 5. 10. 2008, 18:06:09

> Chupina
kdyby měl bulík košík,tk ho umlátí košíkem,vyber si...když ho majitel neudrží je to špatný

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 5. 10. 2008, 18:05:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> Sk8.adelka.Sk8
ale jo, já vim taky že to sou zlatíčka..jinak bych si ho nepořizovala.
ale ať má důvod jakejkoliv , tak majitel musí tomu útoku zabránit, když už to nezvládl výcvikem, tak aspoň pevnym vodítkem a košíkem..no a pokud je majitel takový jelito že psa na vodítku neudrží, tak k tomu už fakt nemám slov.

uživatel eliminován | 5. 10. 2008, 18:05:05

> Sk8.adelka.Sk8
chceš říct proč?tak já před tebe postavim pittbulla a yorka a řeknu trhej.a až poznáš stisk zubů a ten rozdíl tak se zeptej znova.

uživatel eliminován | 5. 10. 2008, 18:05:01

> petulka.pohodarka
tak když na me bude utocit tak mi je to fakt jedno!2!

GIPPYnek

GIPPYnek | 5. 10. 2008, 18:04:35 | více příspěvků | napsat uživateli

Chupina
aha,tag ten můj vodu miluje,ale tedkom se nemohl v létě koupat.......!24!

uživatel eliminován | 5. 10. 2008, 18:04:26

> Chupina
no tak dobře jim tak!!

uživatel eliminován | 5. 10. 2008, 18:04:11

> Sk8.adelka.Sk8
já rozdíly mezi psama nedělám, košík by měl mít každej, už jsem tu psala, jak mně zkousal brutálně pudl. ale kdyby ho bullík měl, pejsek by žil

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 5. 10. 2008, 18:04:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> Sk8.adelka.Sk8
to máš sice pravdu, jenže když tě kousne yorksheer, tak je to něco jiného..toho nakopneš a letí dvacet metrů..co budeš dělat až se ti do nohy zahrybne pitbull to fakt netušim...

uživatel eliminován | 5. 10. 2008, 18:03:35

> petulka.pohodarka
pochop to,já mám staffbulla,vim jaký sou povahou a zastávám se ho,ptž vim,že ty moji nikdy neútočí bezdůvodně!nikdY!

uživatel eliminován | 5. 10. 2008, 18:03:16

> idut
já si myslím, že to pro toho psa musí bejt podstatně hustší jak pro člověka, protože má podstatně citlivější čich, že?

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 5. 10. 2008, 18:03:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> idut
nojo..jenže oni tyhle zvířátka maj práh bolesti trošku někde jinde no...

uživatel eliminován | 5. 10. 2008, 18:03:02

nejlepší muj malej uz par pejsku na svedomi málem mel,ale je to zlato ...ty si trošku blbounká co?

uživatel eliminován | 5. 10. 2008, 18:02:28

> Chupina
hm tk s tim nesouhlasim..proč dělat mezi psema rozdíly?když nemá košík yorkšírák proč by ho měl mít třeba pitbul!?yorkšírák je mnohem výbušnější!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

plemenopoznámkačlověkhistorkapitomečekbullanáký

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑