Diskuze a otázky - !!! Paskvil

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 19:12:40 |

Víte, jaké je technické zpracování tohoto monstra ? Podívejte se, v čem se pohybujete :-)


http://seo-servis.cz/source-zdrojovy-kod/316711

!457!!457!

reagovat

Co si o tom myslíte ?

V anketě hlasovalo celkem 6 uživatelů

V diskuzi je 91 příspěvků a shlédlo ji 692 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

_New_Eaztrider_

_New_Eaztrider_ | 26. 03. 2008, 20:15:53 | více příspěvků | napsat uživateli

Netvrdim ze nikdo nevyhledava pres vyhledavace. Tvrdim ze novi uzivatele libimseti neprichazeji z vyhledavacu. Mozna se mylim ale studie komunitnich serveru jsou tak v zacatku ze to presne nemuze tvrdit nikdo.

Vem si to takhle... Jsi cizinec, kterej se pristehoval do cr.... A chce se s nekym seznamit na netu.... Co udela? No prece napise www.libimseti.cz.... Pac ho to napadlo zrovna... Kámo premejslej :D

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 20:15:13

_Pida_ A jake fraze vybereš pro nové uživatele tak aby se přihlásili raději na tvůj server? Jako můžeš to zkusit vybuduj si svůj server na tom že budeš před líbímseti

_New_Eaztrider_

_New_Eaztrider_ | 26. 03. 2008, 20:14:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Kdyz jsi obor management, proc tu delas chytryho? Hele ver tomu, ze by nabrali minimalne stovky useru.... Jestli si myslis ze je validita k nicemu, tak proc nepiseme kod takhle? :-D

Třeba nějakej obsah

Nech si tohle projet validatorem a zavre se ti notas nebo co to mas na stole a mlatis do toho....

A nebo vis co? Vytvor nejaky novy kodovani ktery bude uplne nej... A predhod to tem nejvetsim odbornikum sveta :P

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 20:13:44

http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_Explorer_for_Mac

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 20:11:11

Netvrdim ze nikdo nevyhledava pres vyhledavace. Tvrdim ze novi uzivatele libimseti neprichazeji z vyhledavacu. Mozna se mylim ale studie komunitnich serveru jsou tak v zacatku ze to presne nemuze tvrdit nikdo.

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 20:10:15

SecondaryOBJECT: Však my se na to díváme pozitivně !121! My si stavíme třeba validní kód a plně SEO a SEM, tím se dostaneme rozhodně ve vyhledávačích před LST a LST bude třeba až někde na dalších stránkách, což se už nikomu nechce projíždět !211!

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 20:09:30

SecondaryObject :: Ty jsi nekdy videl Explorer pro MAC OS ? !121! !121! !121! !121! Bože, vstávej, už je ráno !122! !2!

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 20:08:57

A osobni urazky si nechte. Neni to k tematu a jen to odrazi vasi osobnost. Nestojim o to ji poznavat

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 20:07:53

_New_Eaztrider_: Máš u mě 10 bludišťáků !121!

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 20:07:50

Me vzdy ucili na veci hledet pozitivne. Stezovat si umi kazdej.

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 20:06:11

_New_Eaztrider_ nejsem koder. Jsem z oboru management !2! Nesouhlasim s tema stovkama uzivatelu navic proste

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 20:04:06

_Pida_ slepych je vic. Vzdy je to cena za optimalizace/pocet ovlivnenych uzivatelu = dost uzivatelu Safari maji nainstalovan Firefox pripadne i explorer z duvodu ze se safari je proste problemu hodne.

_New_Eaztrider_

_New_Eaztrider_ | 26. 03. 2008, 20:03:06 | více příspěvků | napsat uživateli

WTF? SecondaryOBJECT: Hele...Super MetroSex.... nevim co si tu dokazujes a jedes za TOYe, ale kazdopadne vis o kodovani uuply hwno.... To ze je tenhle web mega zprasenej vi snad kazdej kdo si nekdy zobrazil zdrojovej kod stranky... Ve Firefoxu to dela co chce, v IE to dela co chce a v opere uplne to samy... Ostatni browsery radsi vynecham.... Kdyz uz nekdo provozuje takovejhle server s brutalnim poctem banneru vsude, tak asi nemusi tolik setrit.. A investice do predelani kodu by ho fakt nesejmula do kolen... Kdyby meli validni kod, vsadim se s tebou ze by meli o X stovek uzivatelu vic... Myslis, ze nikdo nevyhledava pres vyhledavace? Jestli si tohle myslis, si u mne ten nejvíc KING..... Klicovyma slovama muzeme zacit a muzeme pokracovat do nekonecna co je tu spatne... Naprostej souhlas s Lukashek...Pro FF je to tu celkem nedomyšlený.
Validni web je v dnesni dobe zaklad... Co si budeme povidat...

BTW: Můžes mi rict kdo jsou ti predni svetoví znalci a programatori SEO? Nejsi nahodou jeden z nich? Pokud ano, vše je vysvetleno *rofl*

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 20:00:57

Prohlížeč Safari 3.1 / Mac OS X 10.5 (Leopard)
http://browsershots.org/screenshots/98e9306fc6229577d93baddfa9cd2a5f/

No nevim nevim teda :-D to uz je minus kazdej uzivatel ktery ma Safari 3.1 / Mac OS X 10.5 (Leopard)... neni jich moc, ale jsou

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 19:58:49

_Pida_ No to taky neni zrovna problem libka ze !5!

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 19:57:46

SecondaryOBJECT: a co se stane s chlapcem koderem libka, ktery treba o praci na libku prijde a bude hledat novou? jako svoji referenci bych libko rozhodne nepouzil :-D

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 19:56:15

Aby jsme si rozumeli nerikam ze to neni prasarna ale ze to je sumak.

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 19:55:22

Lukashek a nema libko vlastni reklamni program. nejsem si jisty. Sam bych tomu moc neveril

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 19:53:23

_Pida_ reference jednotlivych uzivatelu to je pro komunitni server nejdulezitejsi. Reklama v casoisech libimseti vecirky budovani identity. Stejne jako Myspace nebo Facebook - ten byl vybudovany na uzavrene spolecnosti lidi na zpusobu pozvanek nasledne otevrem verejnosti ktera po clancich v casopisech ze jde o neverejny komunitni server prahla po tom byt v tomto systemu. S chlapce se stal nejmladsi miliardar tusim

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 19:51:52

SecondaryOBJECT: neodradi, ale rozhodne mi vnucuje ze libko jako vzdy pracuje nekvalitne a to ve vsem... treba si nemuzu ani smazat svoji diskuzi ve firefoxu... chyba celkem velka..

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 19:51:07

SecondaryOBJECT :: Cena reklamních pozic - tedy bannerů se vyvíjí podle počtu unikátních návštěv za nějaké období .. Takže, každý návštěvník, je pro server plus, ať jde o registrovaného, nebo o člověka, který se jen podívá na úvodní stránku a odejde. Takže i proto je pro server důležité získávat návštěvníky z vyhledávačů :-)

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 19:50:11

SecondaryOBJECT: a jak teda libko ziskava uzivatele?

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 19:50:09

_Pida_ Odradi te ten hnusny kod od pouzivani libimseti? Jestli ne tak neni duvod to menit. - Zalozis o tom diskuzi na ktere budes travit nejaky cas tim se zvedne pocet zhlednutych reklam = proc to tak nenechat? Marketing je silena vec

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 19:48:17

Zakladni otazka - K cemu muze byt SEO komunitnimu serveru ktery sve uzivatele neziskava z vyhledavacu?

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 19:47:41

SecondaryOBJECT: Každá firma na tvorbu stránek dbá na SEO a validní kód. Dbá na to i klient, který si stránky nechá dělat. Fakt je ten, že libko v tomhle pripade neni klient a ani firma ktera ty stranky nekomu dela, ale uznej, ze napsat neco co ma pres 300 chyb v html kodu, to neni zrovna hezka vizitka libka... jsou tu taci kteri koukaji i na kod, jako my... nejsou tu jen uzivatele co se sem prijdou bavit

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 19:46:47

_Pida_ Jde o to ze libimseti to fakt nepomuze v nicem. Jde o aplikaci na konkretni projekty. Nejde veskera pravidla vztahovat obecne. Jde o ucel pouziti. SEO je pro libimseti k nicemu.

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 19:46:01

SecondaryOBJECT :: Mohl bych Ti sem napsat, jaky je "rating" dulezitosti faktoru pri SEO, nicmene validita kodu je dulezita proto, aby byly rozlisitelne nadpisy a podobne veci, protoze nadpis vlozeny napr. do ostavce vyhledavac nenajde :-)

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 19:45:15

Lukashek No toto by moc nefungovalo. Ale l funguje

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 19:44:34

myslim ze nejakych 20 prednich svetovych znalcu a programatoru SEO urcilo validitu stranek za extremne nizky faktor hodnoceni stranek vyhledavaci

uživatel eliminován | 26. 03. 2008, 19:44:04

SecondaryOBJECT: Jsi kodér? Pokud se někdy budeš někam hlásit o práci kodéra a řekneš jim tam, že klíčová slova na hlavní stránce jsou k ničemu tak teda hodně štěstí při hledání takové práce !121!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

zpracovánímonstrumpaskvil

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑