Diskuze a otázky - PARTNER(ka) / KAMARÁD(ka) - malé zamyšlení

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 16. 07. 2008, 10:28:38 |

Zajímá mě váš názor.
1) V čem vás konkrétně musí kluk, muž (žena, dívka) okouzlit, aby jste ho vzal(a) jako partnera ne jen jako kamaráda(u)?
Stává se vám, že třeba jeden chce z dvojice vztah a druhý jen kamarádství? Jak to řešit?
Je těžké dle vás najít ideálního partera dle vašich představ?

2) Naopak myslíte, že z kamarádství může časem vzniknou láska-parterský vztah. Myslíte si, že je lepší dle vás se třeba z kraje kamarádit a pak se uvidí?

3) Jaký máte názor třeba na sex kamaráda s kamarádkou? Může to pokazit kamarádství?
Kdy by jste byli bez partnera-šli by jste do toho?

reagovat

Mám partnera

V anketě hlasovalo celkem 31 uživatelů

V diskuzi je 75 příspěvků a shlédlo ji 2434 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 30. 04. 2009, 11:05:34

1) musí prostě padnout jiskra, ideálního partnera dle představ nenajdeš nikdy protože nikdy nesplní všechny požadavky, ideální partner bez představ tak to je mnohem lehčí, prostě je to láska, vztah vs kamarádství - ano stává a jde to řešit těžko, jen si promluvit a vždycky ten jeden bude zklamanej
2) jasně že může, proč by nemohlo? Každej vztah začíná něčím, takže nejde říct jestli je to lepší
3) v dnešní době asi normální, může i nemusí záleží jak to oba berou a jestli to u jednoho třeba není víc než láska. Asi nešla páč by to pak u mě bylo něco víc, ale nikdy neříkej nikdy ...

uživatel eliminován | 3. 12. 2008, 19:35:35

> _WEDNESDAY_15
Naprostý souhlas!1!

uživatel eliminován | 7. 09. 2008, 20:59:37

Jéééééé kéééž by z toho kamarádství co mám s člověkem kterého Miluji jednou bylo více....prostě jsme kamarádi ale být na mě už tomu tak dávno není,já ho Miluji ale on chce být jen kamarád!1271!

uživatel eliminován | 7. 09. 2008, 20:56:42

1)máme společné zájmy,umí se bawit,bere mě takowou jaká jsem a nejsem mu lhostejná2)z kamarádstwí může být wztah a někdy i pewnější ptž se ty lidi znaj dýl a wí toho o sobě hodně tk se nemusejí během wztahu poznáwat a wí do čeho jdou3)kamaradstwí to může pokazit jen když každý w tom widí něco jinýho..jink když to berou oba stejně tk proč ne??

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 21. 07. 2008, 11:59:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> GingerXX
Clovek,ktery te zradi,je hlupak,ale to neznamena, ze nemuze byt kamarad!Pokud te nezradil umyslne,ale jen z vlastni hlouposti a je to clovek,ktery se umi poucit z vlastni hlouposti...Kazdy delame chyby,melo by se neco odpoustet,jinak to pak vypada tak,jak to pak vypada.Mel jsem hodne dobrou kamosku,jednou jsem zradil jeji duveru a je konecna,pritom jsem "jen" neprisel z hodne osobnich duvodu na danou schuzku.
A s tim, ze sis s nekym hrala na pisecku....no, bylas nekdy odloucena od tech svych kamaradu,nebo se stykate porad?Nebo vadi ti nejaka jejich char. vlastnost,ktera by branila necemu vic na tech kamaradech?Nebo jsou uz zadani?

GingerXX

GingerXX | 16. 07. 2008, 12:34:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> xxxpajaxxx
o zradě a důvěře jsem nemluvila tolik, člověk, kterej to udělá, není kamarád, ale jen známej. Kamarád je pro mě prostě natolik intimní pojmenování, že nepovažuju za kamaráda každého, maximálně dva lidi. A vzhledem k tomu, že jsem si s nima už jako dítě hrála na písečku, neumím si představit, že by ve mně probudili takovéhle city.

uživatel eliminován | 16. 07. 2008, 12:20:55

Jej tak to nevím ale u mě a mého přítele přeskočila jiskra (heh spíše blesk)hned od prvního okamžiku co jsme se poznali.. kamarád je prostě jen kamarád takže víc čekat nemůže... a když to nějak nepochopí tak mu to dám patřičně najevu nebo mu to řeknu rovnou do očí a s kámarádem bych sex neprovozovala navíc jsem v situaci (zamilovaná a zadaná) že bych to ani neměla v úmyslu....

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 16. 07. 2008, 12:16:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> GingerXX
Tak to mas spravny dojem,protoze muj dojem vznika z toho,ze te neznam osobne a muze byt mylny!!1!
S tim kamaradem,spis to bude ta druha varianta,ze tve mozkove pochody nedokazaly vymyslet (lepe receno si predstavit), ze by ty city mohly dojit nekdy i pozdeji a na jinem zaklade,nez na prvnim dojmu. Ja osobne jsem si tim prosel,zamiloval jsem se i do holky,ktera me na prvni pohled nepritahovala.
Jinak ja opravdu trvam na tom, ze laska je jen jedna a kdyz ji clovek potka,uz ji neztrati. V definici kamarada s tebou souhlasim,akorat narozdil od tebe ja umim do jiste miry duverovat (dat sanci,ale max. 3x! ) i tem,kteri me zradily,ci mysli na to,co bylo.Takze z me strany neni problem v tom,aby ma byvala byla mou dobrou kamaradkou,aby z meho nepritele se stal pritel,...Jsem asi duverivy hlupak,ale umim si udelat poradek,kdyz mou duveru nekdo zradi.

GingerXX

GingerXX | 16. 07. 2008, 11:58:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> xxxpajaxxx
Já mam dojem, že máš dojem, že jsem povrchní.
Buď si nerozumíme ve výkladu pojmu "kamarád", nebo neumím vysvětlit, že moje mozkový pochody nikdy nevynalezly lásku k někomu, ke komu jsem nic necítila od prvního setkání.
A co se týče povedenjch vztahů, jsem ráda, že si můžu říct, že v lásce mam štěstí, protože jsem v podstatě od patnácti byla milována a milovala jsem. A jestli to skončilo, to pro mě fakt neni podstatný. Nevídáme se, kamarádi nejsme, kamarád pro mě není člověk, se kterým jdu na pivo. Ale člověk, kterýmu můžu věřit minimálně stejně jako rodině. A vzhledem k tomu, že většina lidí bude myslet na to, co mezi námi bylo, to dost dobře nejde.

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 16. 07. 2008, 11:29:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> cool...girl.
PS:Jde jen o to,kdy mozku dojde,ze ten druhy je v pohode a pak ty city stoji za to!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 16. 07. 2008, 11:27:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> cool...girl.
Jako ono je mozne,aby laska vznikla i podle tebe a pokud vznikne laska v dnesni dobe,tak casto tak i vznika,jelikoz malokdo je schopen stavet lasku jinak,ale myslim si, ze kdyby lide staveli lasku zpusobem,jakym popisuji ja,vznikala by laska casteji a byla by pevnejsi,stastnejsi.Asi tak.A s tim probouzenim,rikam,ze se ty city nekdy probudi az pozdeji,a ze ti dva mohou byt spolu plne stastni.

uživatel eliminován | 16. 07. 2008, 11:22:41

Pro mě je určitě lepší, když se s tím druhým nejdřív dýl znám jako kamarádka a navzájem se hodně poznáme. Můj současný vztah takhle začínal. Můj ex pro mě jezdil každý večer a tak jsem se víc poznala s jeho partou. Po čase pro mě ale začal jezdit Adam a asi po půl roce jsme zjistili, že je nám spolu až moc dobře, tak jsme do toho o jeho narozeniny praštili!360!!761! Jinak sex mezi kamarády... neodsuzuju, sama jsem dřív s tím měla zkušenosti...

uživatel eliminován | 16. 07. 2008, 11:20:55

verunka1810: děkuji !894! vám taky

uživatel eliminován | 16. 07. 2008, 11:20:26

xxxpajaxxx : podle mě to takhle není....každej vztah je ze začátku stavěnej právě na tý vzájemný přtažlivosti a zamilovanosti....a tím, že se přežijou nějaký první problémy, neshody a podobně se posouvá dál....když Tě někdo od začátku nepřitahuje a nic v Tobě neprobouzí, je to spíš přátelství než vztah !550! sice může dlouho vydržet, ale ani jeden nebude opravdu šťastnej...a o tom vztah má být

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 16. 07. 2008, 11:16:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> cool...girl.
Anebo jak prijde prvni vaznejsi problem,hledani prace,bytu,spolecne souziti,tak se ona velka laska vytrati,pokud je stavena jen na te jiskre,nebo zmeni v italii.

uživatel eliminován | 16. 07. 2008, 11:14:02

> cool...girl.
taak to je kraasne urcitee !658! tak at vaam to jestee hodne dlouho vydrzii !1190!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 16. 07. 2008, 11:13:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> cool...girl.
No ono to zaujeti pohledem do pul roku obvykle vyprcha.Ta jiskra je totiz obvykle jen sexualni pritazlivost,ktere se rika zamilovanost a pokud laska neni stavena i na necem jinem,tak zevsedni a pak teprve vznika nevera,nuda ve vztahu,ochladnuti vztahu,...

Houli

Houli | 16. 07. 2008, 11:11:33 | více příspěvků | napsat uživateli

prekerná situace... !1421!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 16. 07. 2008, 11:10:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> GingerXX
Tak ja za povedeny vztah povazuji jen ten,ktery neskoncil a je stastny,nebo ten,ktery skoncil pratelstvim,kamaradstvim,...Ale budiz,kazdy toto vnimame jinak.
Tady nejde o nuceni se,ale kdy mozku dojde,ze ten druhy je fajn.Ono obvykle totiz ty city dojdou pak se spozdenim,teda pokud zrovna nejsi baba,ktera ma vecne z neceho strach,to pak dojdou az pozde a pak to slysis porad dokola,ze: Jsem mela kamose,ktereho jsem nemilovala,pak jsme se nejak prestaly bavit a ted ho miluji...!271!

uživatel eliminován | 16. 07. 2008, 11:10:32

verunka1810 : přesně tak !550! my jsme se taky s přítelem takhle na začátku nevíděli pořád....a teď jsme spolu 3 roky !187!

uživatel eliminován | 16. 07. 2008, 11:09:43

> cool...girl.
urcite to tak je .. kdyz jsou spolu kazdy den tak by je to za chvilku prestalo bavit .. kdyz se vidime s nejakym mensim odstupem tak jsme si vzacnejsi a dele to vydrzi

uživatel eliminován | 16. 07. 2008, 11:08:36

> cool...girl.
urcite to tak je .. kdyz jsou spolu kazdy den tak by je to za chvilku prestalo bavit .. kdyz se vidime s nejakym mensim odstupem tak jsme si vzacnejsi a dele to vydrzi

uživatel eliminován | 16. 07. 2008, 11:07:29

verunka1810 : právě to je nejlepší.....lidi, co se většinou na začátku vídaj každý den spolu moc dlouho nevydrží....protože ještě, než se to přehoupně do opravdovýho vztahu, tak sami sebe omrzí....

uživatel eliminován | 16. 07. 2008, 11:06:20

xxxpajaxxx : timhle právě vzniká nevěra !550! když budeš mít holku, co Tě bude vzrušovat jen pohledem, je daleko měnšíšance, žeTě nějaká jiná svede...

uživatel eliminován | 16. 07. 2008, 11:06:16

> cool...girl.
moc daleko nejsme no ... a urcite zalezi na tom jak moc se vidame ... nevidame se sice kazdy den .. ale ja myslim ze to tak moc nevadi .... obcas tam je i nejaka vetsi mezera ... ale ne zas takova ktera by se nedala vydrzet .. podle me

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 16. 07. 2008, 11:04:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> cool...girl.
Ja bych tomu dal sanci,rekl bych,at zkusi ve me nejak probudit ty city,ze ji dovolim vse.

uživatel eliminován | 16. 07. 2008, 11:03:46

> xxxpajaxxx
100% souhlas. - věta typu:
je fakt, ze u 90 % bab bohuzel musi preskocit nejaka ta jiskra,nebot samy od sebe stavet lasku na jinych hodnotach,moc neumite a je fakt, ze nekdy to vyjit opravdu muze.

uživatel eliminován | 16. 07. 2008, 11:03:29

verunka1810 : jo ták....mno, tak to jste v začátku....mno uvidíte...taky dost záleží, jak moc se vídáte a tak...

GingerXX

GingerXX | 16. 07. 2008, 11:02:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> xxxpajaxxx
Já lásku stavím i na jiných hodnotách, ovšem nenutím se do vztahu s někým, ke komu toho tolik necítím, jen abych tomu dala šanci. Je jasný, že celej život nebude vztah stát na tom, na čem stojí na začátku.

uživatel eliminován | 16. 07. 2008, 11:02:08

> cool...girl.
jsme spolu skoro 4 mesice ...!1190!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

kamarádnázorvztahpartnerkamarádstvíženamužkrajmalézamyšlenísexparteračasláskakamarádkpředstavaklukparterskýdívka

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑