Diskuze a otázky - pan.Bruckner !! dekujeme,zmizte.!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 08:46:15 |

Co si myslite o nasi repre a hlavne o Brucknerovi,Podle me mel uz po MS vypadnout i s Kostalem!!!!

reagovat

Ma zustat Bruckner trenerem ceske repre?

V anketě hlasovalo celkem 27 uživatelů

V diskuzi je 107 příspěvků a shlédlo ji 512 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 13:15:22

Morihei: Tak nějak nedostal šanci se ukázat...měl by ho Bruckner mít aspoň na lavičce a sem tam ho poslat na poslední minuty aby se v repre rozehrál..

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 13:14:04

hhaannzz113: Matějovský hraje dobře...Sivok jako nádhrada za Galáska postupem času, teď by měl sem tam dostat šanci jako náhradník..Kováč ten hrál dobrej zápas v repre akorát proti Itálii jinak to mrví, ujfi ten hraje mizerně ( a ty jeho plusy - že centruje do vápna, jak zmiňujou v novinách jsou na nic, páč neumí centrovat a jeho centry jsou nepřesný a často skončej na prvnim protihráči nebo u vápna ztratí míč ), rozehnal - ten hraje dobře jen proti slabejm soupeřům jinak skoro vždy vyhoří...Zápotočný do repre jenom nakouknu, kdyby ho Bruckner sem tam nechal v závěru zahrát, třeba by byl lepší...

cristianor7

cristianor7 | 5. 06. 2007, 13:13:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Je to fakt... a možná, že v téhle situaci možná více pomůžou nadšení ne - úplně zkušení borci, který do toho dají celé srdce a budou se rvát, než vyčichlí, ikdyž dříve více či méně dobří borci...
Si vezměte - jet takhle do Německa... tak dostanem šišku... !811!

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 13:13:03

A jeste jedna vec, i kdyz hraci nejsou, budu se radsi divat na mlady kluky, kteri se budou snazit a daji do toho vsechno, nez na ty "hvezdy", ktery na fotbal kaslou a repre berou jako dovolenou s kamosama. Kdyz se ti mladi budou snazit a nevyjde jim to, da se aspon rict, ze uhrali to co bylo v jejich silach. Ti co tam hrajou ted, se o to ani nesnazi, a Bruckner je stejne omlouva, tenhle pristup se mne nelibi!

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 13:10:01

Trener je podle me minimalne 50% uspechu, fotbal se nehraje jenom nohama, ale v prvni rade hlavou (myslim mozkem :o), a ten mozek tymu je trener. Ten je za tym zodpovednej, a kdyz tu zodpovednost neumi nest, nebo ji odmita, trenovat nemuze.

cristianor7

cristianor7 | 5. 06. 2007, 13:08:25 | více příspěvků | napsat uživateli

No, tak - pokud vím, tak do MS 2006 hrál slušně... zejména kvalifikaci... ale teď se mu v repre vyloženě nedaří... Teď už zase hraje... ale pořád žádná sláva, no... máš tak trochu recht...
JJ, Necid je taky borec... ale musej to fakt podchytit... Páč prostě, jestli to takhle bude pokračovat a na MS je podíváme jednou za 16 let... tak se obávám, že Světové špici se jen tak nepřiblížíme...
Je ale fakt, že teď ty hráči prostě asi nejsou, no...

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 13:07:39

X cristianor7: presne, souhlasim s tebou, Bruckner si sice nezaslouzi takovy zachazeni, ale dela si to fakt sam... A jak rikas, je par hracu, kteri by byli stastni kdyby si zahrali, hlavne ti mladi. Kollerovi taky nic nevycitam, ten se jako jeden z mala fakt snazi, Rosickej je sice dobrej, ale prijde mne, ze to zvlast v posledni dobe trosku flaka, a tahoun to neni, neni to ten, kdo by ty ostatni motivoval. Jinak Baros, Ujfalusi a podobni, ty nema moc cenu resit, mozna i za cenu ze se na narodak vykaslou je nenasazovat. Takhle tomu tymu stejne nepomuzou.

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 13:06:42

petulka.pohodarka -jenze to je prave to,je snazsi vymenit jednoho trenera nez 11 fotbalistu.....ale proste tak to chodi a trener toho dokaze hodne ovlivnit....

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 13:03:10

cristianor7 -tak Lampard jeste nezhral slusne v repre ale porad hraje takze nechapu kde si vzal ze ho trener nepostavil?????jinak souhlasim ze 18 je slusna budou tam dobry hraci me osobne se spis libi necid ale je jich tam vic sikovnejch...

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 5. 06. 2007, 13:02:22 | více příspěvků | napsat uživateli

to by sice zkusit mohl..ale ono stejně neni moc jak..páč prostě nemá na kom stavět....takže by to stejně nikam nevedlo

cristianor7

cristianor7 | 5. 06. 2007, 12:59:03 | více příspěvků | napsat uživateli

Já celkem sleduju mladší repre - 18ctku a tam fakt rostou docela slušné indivduality... ale je fakt, že to bude ještě trvat... než budou schopní hrát na téhle úrovni... Mladej Blžaek z Liberce bude dobrej, mladej Šmejkal ze Sparty(kope už asi 2 roky za Bčko a je mu 18!)... ale to bude 4-5 let trvat, aby se tam dostali...
Problém vidím taky v tom, že naši borci si přijdou nedotknutelní... !1228! Podívejte se na Anglii - x-krát větší stát, jedna z nejkvalitnějších soutěží na světě(jestli ne nejkvalitnější) a když tam repre udělá jednu chybu, tak je zle - viz. Lampard, toho tam pomalu křižujou, za to, že nedal pár zápasů góla a přitom je to skvělej hráč... trenér ho teda tolik nestaví... tohle udělt u nás Bruckner Ujfimu, tak ohlásí, že končí s repre... než to bude koučovat někdo jinej...

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 12:58:52

Petulka: Ale spasí...když vidí,že tama cesta nevede,tak zmením styl hry,ne?:)

Chrales: jojo

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 12:57:31

on, to nespasí, ale chce to změnu, vždyť on má 16hráčů vybranej, a žádný jiný tam nechce...

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 5. 06. 2007, 12:54:50 | více příspěvků | napsat uživateli

já myslim že to neni Brucknerova vina...ale že naši fotbalisti prostě stojej za hovno..a to trenér nespasí

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 12:54:12

hanz: mě osobně se Peckova hra nelibi,ale dava gole a to v MB stačí...uvidíme co v repre(jestli ho teda postaví:-D )

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 12:51:58

Alesh.Rocker -z tech koho si tam napsal tam muze bejt akorat kulic ten hraje dobre,ale proc matejovsky???polak je dalkeo lepsi nez sivok,stejne tak kovac s rozehnalem po pripade ujfi sou lepsi nez zapotocny...pecka nevim nevidel sem ho jeste hrat....

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 12:49:12

Alesh: zapotočny podle mě na repre nemá.

cristianor: Mno...mazuch se musí ještě vyhrat...

nějaky 3 ročky si počkáme než zas přijdou paní fotbalisti,ale naděje máme...

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 12:47:06

Nedvěd a Poborský odešli...s tim se počítalo...jenže Bruckner nedal nikomu prostor se do repre zapracovat a nebejt nátlaku Bolky tak by tam nebyl ani Kulič, Matějovský, Pecka, Sivok, Zápotočný...i když ten nátlak byl malej, protože je stejně nechává sedět na lavičce !24!

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 12:46:47

hhaannzz113: no hele si myslim ze on by se nekdo z tech znamejch treneru ceskyho tymu ujmul protoze hrace nemame vubec spatny a zvuk taky ne. ale jak rikas..... svaz si ty penizky da radsi sobe nez nejakymu trenerovi...

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 12:45:57

hanz: jj,proti nemcum musím uznat,že nebyl vubec na tom kraju špatnej,ale to co předvedl ted:D Rosa prostě je nenahraditelnej:) Ale nejvíc se mi libila vymluva ,když se Brucknera ptali proč nedal Kuliča od začatku,když bylo jasny,že bry není rozehranej a on,že si přece musí nechat nějakej trumf v rukavu...to mě slušně rozesmal:-D Chce to zmenit celej herní styl...sme moc okoukaní

cristianor7

cristianor7 | 5. 06. 2007, 12:45:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Ne, prostě odešla jedna generace - nebudeme si nic nalhávat... Nedvědů a Poboráků tady teda moc nepobíhá... Jedinej, kdo trochu obstává je Rosa a Koller, možná i Rozehnal... ale to je přece strašně málo... Rose je fakt skvělej fotbalista - ale podle mě ho přece jen trošku média přeceňujou, vždyť v Arsenalu je takových jako on 4-5(Fabregas, Van Perise... apod.) - Ale bezesporu je to hráč, kterej jedinej může náš nároďák táhnout...
Koller - ten prostě pro repre klidně umře... tomu není, co vytýkat...
Barry - asi jedině zázrak mu pomůže vybřednout ze sr..ek, kam se dostal...
Ujfi - ten spíš ví, jak objednat kurvy než jak uhlídat soupeřovy útočníky...
.
.
.
Nic naplat - musí se lovit i v jiných vodách... podle mě prostě musí přijít obměna... zkusit teda i hráče z GL... Matějovskému je 24 - ideální čas ho tam zkoušet, je tu Mazuch... Kulič, Pecka... i ten SIvok tam aspoň jezdí po prdeli, ikdyž mu to třeba nejde... je prostě na čase ukázat našim primadonám, že nemaj nic jistého... bohužel Kadla, tak trochu asi i chápu... když nechá 3x sedět Baroše, Poláka, Ujfalušiho, Jankula... tak se na něj vykašlou a na repre zanevřou... !1228!
Má to těžký, no... Podle mě sou jen 2 možný řešení - Hašek nebo Zeman... tihle dva jediní s tím dokáží něco udělat...
Kadla Brucknera je mi líto, páč tohle si nezaslouží - bohužel sám odmítá si z toho dna pomoci...

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 12:44:06

Zluti -tak Hiddink je vybornej trener jenze takovejch taky zas tolik neni,ted to dokazuje s rusakama ktery sou na postupovy pricce......myslim ze by to nebylo spatny ale museli by mu nejspis zvysit plat....!1233!!1233!

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 12:44:00

Morihei: napsano strucne ale jasne!764!!603!

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 12:43:09

Zluti: jj...prostě s celím českým fotbalem yb se mělo něco dělat:DD

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 12:42:17

Morihei: no ale on kdyby se komplet od zakladu zmenil svaz tak by se kvalitni treneri objevili..

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 12:41:50

Morihei -protoze to jsou hraci ktery uz tam hrajou dlouho,skacel tam prisel a podelal pomalu vsechno ale myslim ze mu mohl dat jeste sanci pac tenkrat hral fakt vyborne,za to treba plasil dostal sanci az az.....rosu bych v zadnym pripade nemenil je to vybornej hrac a myslim ze to nekolikrat i dokazal,polak hraje celkem slusne stitovy zaloznika,nevidel sem zapas proti nemecku ale co vim tak prej hral slusne a myslim ze byl na kraji zalohy tak mozna proto tam byl i proti walesu....!20!!20!

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 12:41:20

Morihei: tak ale to je asi jedinej z ceskejch.. mozna este hasek. ale rozhodne od nas nikdo jinej.

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 12:40:30

zluti: osobně nic nenamítám:) taky sem pro zahraničnýho...jen říkam,že zeman by mi taky nevadil

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 12:39:34

Morihei: trener je to kvalitni ale to uz bych spis sahnul do zahranici. co treba jizni korea na predminulim mistrvovstvi sveta?? nizozemskej trener a byli treti (pokud si dobre pamatuju !603! ) myslim ze by to za zkousku stalo nejakyho zahranicniho.

uživatel eliminován | 5. 06. 2007, 12:37:50

hanz: i kdyby...kolikrát se nepoved kolerovi,polákovi,plašilovi a stejnak je tam zve vesele dál:) navíc da polaka na kraj zalohy(a hraje tam hrozně) místo jarolíma(ikdyž ten taky ted zrovna nezáří)

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

brucknerreprekošťálbrucknerovipan

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑