Diskuze a otázky - Palestina vs Izrael

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Vatiiiik

Vatiiiik | 4. 01. 2009, 12:41:41 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Názory na současný konflikt na blízkém východě

reagovat

Kdo je v právu?

V anketě hlasovalo celkem 68 uživatelů

V diskuzi je 188 příspěvků a shlédlo ji 932 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

beox

beox | 5. 01. 2009, 14:00:56 | více příspěvků | napsat uživateli

Tahle debata uz tu pred tydnem byla, skoda ze po tak krasne 4 hodinove diskuzi ji dotycny smazal, bylo tam more zajimavejch informaci i s odkazama - nechce se mi to produkovat znovu.

Kazdopadne:
Muj nazor je, ze Izrael neadekvatne odpovedel na ostrelovani amatersky vyrobenyma raketama Hamasu.
Bilance: Rakety kasam za poslednich 8let zabily 20lidi. Oproti tomu Izrael zabil za jediny den 300palestincu a dalsich 1000 zranil (momentalne > 500 mrtvych a 2500 zranenych - vic jak polovina civiliste)
Nekdo muze tvrdit, ze si to Hamas zaslouzi, ale kdo donutil Hamas takhle jednat? Izrael, staci se totiz podivat zpet par tydnu, kdy Izrael branil Humanitarnim organizacim zasobovat Gazu jidlem, pitnou vodou, leky apod.

Izrael tedy svym jednanim jiz naplnil vsechny 3 body Umluvy z roku 1948:

Cituji
"Činy Izraele v Gaze naplňují minimálně tři znaky definice genocidy podle čl. II Úmluvy o zabránění a trestání zločinu genocidia z roku 1948:

a) usmrcení příslušníků etnické skupiny;

b) způsobení těžkých tělesných ublížení nebo duševních poruch členům takové skupiny;

c) úmyslné uvedení skupiny do takových životních podmínek, které mají přivodit její úplné nebo částečné fyzické zničení.
"
toto je jen cast! Pravdou tedy nebude to ze Izrael chce zabranit "neefektivnimu" ostrelovani sveho uzemi, Izrael chce definitivne zlikvidovat hnuti Hamas "dokonce v prekladu z medii bylo receno !vyhladit!"

Nevim tedy jak vy, ale ja mam pocit, ze by Izrael za tyto sve ciny mel nest zodpovednost. Neobhajuji zde Hamas, ale stojim 100% za civilisty v Gaze, kteri umiraji kuli agresivni sionisticke politice Izraele.

Gamble_B

Gamble_B | 4. 01. 2009, 13:46:27 | více příspěvků | napsat uživateli

vysilující debata...jdu se najíst a vypít další litr kafe

Laio

Laio | 4. 01. 2009, 13:41:45 | více příspěvků | napsat uživateli

....ale vemte si kolik národů různých vedle sebe dokáže normálně fungovat, jak by to tu vypadalo kdyby jsme se všichni chvali takhle jako tyto dvě země? ...kde neni nějakej chtíč, cíl nebo nějaká ambice, snaha, tak to prostě vypadá i takhle smutně...když i v palestině jedni tvrdí máme toho dost, chceme normálně žít a pracovat a izraelce kteří by si s nima hnedla dali kus řeči a už si od těch sraček odpočinuli...a? ...a nic...to je i v těch společnostech...to je na dlouho...

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 13:41:29

> rauber
souhlasím, každý normální člověk by to měl vidět takto.

rauber

rauber | 4. 01. 2009, 13:38:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> Vatiiiik
o čest ji m nejde kdyby jim šlo o čest tak neútočí na civilní cíle to prostě čestný není a myslím že všichni víme na čí straně je svět takže...

Laio

Laio | 4. 01. 2009, 13:37:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> Vatiiiik ..to s tebou naprosto souhlasim a tohle mě třeba štve, já jsem člověk spíš kulturní, naivista a tohle jejich počínání je pro mě naprosto nepřijatelné. ..já jsem pak ale v takových případech a to mi zde asi všichni vytknou zastáncem takzvané třetí strany "rákosky" ...ale i to je utopie, páč tohle se čistě provést taky nedá...

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 13:37:04

> jensh
tak to jo, sorry!2!

jensh

jensh | 4. 01. 2009, 13:36:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> N0PE
no však to jsem taky myslel!5!

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 13:35:50

> jensh
osobně si myslím, že to není problém mít keltskou krev ale vem si že se to tam kdysi dávno křížilo jak králíci, takže myslím že třeba tak 1% mít můžeš

jensh

jensh | 4. 01. 2009, 13:33:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> Gamble_B
ale stajně tu ty děcka byli, což je důkaz toho, že je možné mít stále v sobě keltskou krev

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 13:32:18

> Srbsky.alcapone
Tak jako jistá islamizace probíhá pořád, už teď mě sere kzyž du do obchodu a tam narazím na nějáký arabáče zafašovaný od hlavy až k patě a borce ve velkých kabátech, nebo jak si ted otvíraj ty smenarny taky mafiozo jak svin, a jestli jde o ten irák, myslím že by ste taky radši vybili pulku iraku, nez aby ste videli jak vasemu kamarádovi řezou hlavu tupou mačetou

Vatiiiik

Vatiiiik | 4. 01. 2009, 13:32:15 | více příspěvků | napsat uživateli

Laio: Nikdo se z nás se nedožije rozuzlení konfliktu na Blízkém východě. :-) Teda aspoň si to myslím.

Laio

Laio | 4. 01. 2009, 13:31:33 | více příspěvků | napsat uživateli

...vždy´t to řikam...ani tady to nevezme konce, ten princip té války tam je totiž uplně stejný...

Srbsky.alcapone

Srbsky.alcapone | 4. 01. 2009, 13:31:06 | více příspěvků | napsat uživateli

patrick.stieber: a to jsi vzal kde?!785! Agim Ceku a HAsim Thaci jsou v čele Kosova, řídí Kosovo, jsou hlavními představiteli UCK

Gamble_B

Gamble_B | 4. 01. 2009, 13:31:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> Srbsky.alcapone
Tak si otevři třeba učebnici a podívej se kdo s kým se postupně vytlačoval a kdo s kým válčil.....Pokud se nepletu tak Germanizace vliv na Kelty neměla a Romanizace se pořádně nedostala ani za hranice z tehdejšími čechami a keltové byli za nimi;)
jensh
A kolik z těch dětí nebo matek podle tebe v tu dobu měli právo na to žít svůj život a nebýt otroky?;)

jensh

jensh | 4. 01. 2009, 13:30:46 | více příspěvků | napsat uživateli

jinak škoda, že tadyta diskuze je důkaz toho, že politika je povětšinou chlapská záležitost!5! chybí tu ženský element

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 13:28:41

> Srbsky.alcapone
UCK už dávno složili zbraně !5!

jensh

jensh | 4. 01. 2009, 13:27:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> Gamble_B
no samozřejmě....vojáci vždycky jenom znásilňovali po dobytí vesnice

Srbsky.alcapone

Srbsky.alcapone | 4. 01. 2009, 13:27:45 | více příspěvků | napsat uživateli

Gamble_B : no, a co třeba germáni a římani, ty šašku, starověké národy, zopakuj si pojmy romanizace a germanizace

Gamble_B

Gamble_B | 4. 01. 2009, 13:25:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> Materiaaal
Chceš mi tady tvrdit že starověké národy které mezi sebou jen bojovali se mezi sebou i množili??? :)

Srbsky.alcapone

Srbsky.alcapone | 4. 01. 2009, 13:25:33 | více příspěvků | napsat uživateli

N0PE : my už je tady máme...co Kosovo? vládne tam teroristická organizace UCK

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 13:25:31

Materiaaal : jezis ty si idiot !486!

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 13:24:47

> klit.0ris
ty debileeeeeeee tohle je debilni libko tady nemusim mit zadne argumenty tady staci jen urazet a ja urazim jenom trotliky

jensh

jensh | 4. 01. 2009, 13:24:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> klit.0ris
a ty věříš těm blábolům, že nevinná je Palestina, že vůbec nevadí, že hází někomu po domech rakety (navíc hodně nepřesné, takže se zvyšuje riziko obětí na civilistech)

Vatiiiik

Vatiiiik | 4. 01. 2009, 13:24:39 | více příspěvků | napsat uživateli

rauber: Ano máš pravdu, nic tím nezískají. Řekl bych, že jim jde o čest a o to ukázat světu, jak to ve skutečnosti je.

Srbsky.alcapone

Srbsky.alcapone | 4. 01. 2009, 13:24:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Gamble_B : máš kus pravdy, ale řekl bych, že se ty kmeny, ať už germánské, keltské a slovanské, vzájemně promísily, protože nikdy z území nevyženeš celý rozsáhlý kmen

Gamble_B

Gamble_B | 4. 01. 2009, 13:24:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> N0PE
Souhlas..

Laio

Laio | 4. 01. 2009, 13:23:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> klit.0ris ...já se tu nezastávam nikoho...jen se snažim ukázat že je to tahanice, která nedobere konce zrovna tak jako tahle diskuze...

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 13:23:40

> Gamble_B
moznost je velka protoze se mezi sebou mnozili

Gamble_B

Gamble_B | 4. 01. 2009, 13:23:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> klit.0ris
Stejně jako jsi ty asi věřil tomu že USA má po útocích na dvojčata právo vybít půlu Iráku za tzv hledání teroristů....

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

východizraelpalestinanázorkonflikt

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑