Diskuze a otázky - Originaltia?! Nene....

úvodní strana | aktualizovat | dolů

xmozek

xmozek | 30. 07. 2008, 20:55:35 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

To, že se na líbímseti neoběvuje moc originálních diskuzí, to je jasné každému. Ted jsem na diskuzích nebyl nějaký ten čas. Když jsem je ted po nějakém tom čase navštívil je mi do breku. Ta úrevn tu už ani nestagnuje. Ona přímo klesá. A tak jsem založil diskuzi, kde můžete psát témata diskuzí, která vám připadají originální, ale smysluplná, nebo při nejmenším zajímavá. Jsem zvědavý, kolik tu bude příspěvků. !1!

reagovat

Bude tato diskuze jen potvrzením stávající situace?

V anketě hlasovalo celkem 18 uživatelů

V diskuzi je 76 příspěvků a shlédlo ji 646 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 30. 07. 2008, 22:01:04

> xmozek
hehe, to znam ;-) ted porad neni cas :-D a kdyz je doma rodina, tak radsi jsem sama u sebe a cucim na pc, nez tam s nima se hadat, na co se bude koukat ;-)

xmozek

xmozek | 30. 07. 2008, 21:51:44 | více příspěvků | napsat uživateli

Jelikož už jsem zase zapojený v pracovním procesu a vsátám dost časně, mizím spát. Tímto se loučím.!1!

xmozek

xmozek | 30. 07. 2008, 21:49:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> Luc7 To je taky trochu smyslem. Donutit lidi zamyslet se a jednat. !1!

xmozek

xmozek | 30. 07. 2008, 21:48:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> Danushkaaa Já mám půlky dioptrie, a bohužel anše DVD, které má taky vstup na USb, bohužel umí jen malé titulky, máme malou TV, takže z toho nic nemám. Radši sedím u PC. Ale ted jsou dlouho nekoukal, nebyl čas. Jen ted o "dovolené".!1!

uživatel eliminován | 30. 07. 2008, 21:47:21

originální diskuze to možná je......nicméně, když se nad tím zamyslíš, tak proč by někdo měl sem psát téma originální diskuze, když ji může rovnou založit...?!811!

uživatel eliminován | 30. 07. 2008, 21:45:55

> xmozek
ted zase jak mame od jeziska krasnou velkou tv, tak aspon na flashku hodim film a koukam na ni, kdyz nikdo neni doma !11! bohuzel nektery kodeky to domaci kino neumi !768!

xmozek

xmozek | 30. 07. 2008, 21:43:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> Danushkaaa Moje řeč. !1!

uživatel eliminován | 30. 07. 2008, 21:40:33

> xmozek
ja na to ani nemam cas :-D ale ted jsem rada, kdyz stihnu po praci na House jit mrknout a cas od casu, ze me zaujme neco v programu ;-) ale stejne vetsinu filmu mam na pc.. a i kdyz z tv se mi film libi, tak si ho stahnu z netu v originale ;-)

uživatel eliminován | 30. 07. 2008, 21:34:43

> panveverka
hmm, tak s cigarama mam jedinou zkusenost, ze kdyz jsem v zakoureny hospode a mota se mi hlava, tak kdyz si sama zapalim, tak je mi pak dobre.. nevim, asi je to taky placebo efekt, nebo tam treba neco proste funguje, nerozumim tomu, ale je to tak :-D jo a na energetaky jsem taky imunni :-( a pekne me to stve, pze v praci to bejva drsny :-D jeste jak jsem si ze zacatku chtela dokazovat, ze mam prazdniny, takze po praci jsem sla posedet s kamaradama a... a druhej den zase vstavat do prace, ne-e :-D

uživatel eliminován | 30. 07. 2008, 21:32:01

> sitovany_puncochace
hm, by ses divila :-D kdybys do toho chlivku koupila i kozy, byl by to dobrej kseft :-P I kdyz ja preferuju ovce... Treba znama to delala tak, ze na jare koupila dve mlady, pres leto ji sekaly travu a na podzim z nich bylo papani ;-) ale taky muzes koupit ovce na mliko/vlnu, bude s nima trochu vic prace, ale sekat travu budou taky a pak z nich mas osobni potreby nebo s tim muzes obchodovat :-P o tom cirou nahodou docela vim, vzhledem k tomu, ze se mati zivi v tomhle oboru !2!

uživatel eliminován | 30. 07. 2008, 21:31:36

> Danushkaaa
mě kafe paradaxně vždy uspává..nevím proč, ale nevymýšlím si to..vážně mě uspává :D ..stejně jako energetáky..takže ai kdybych ho pít chtěl, mám smůlu :D ..a je to asi podobný jako s cigárama..cigára je snad jediná droga, která nedává naprosvů NIC..dává jen pocit uklidnění těm, kteří už jsou závislí..dostanou svoji dávku, tak je jim líp..

uživatel eliminován | 30. 07. 2008, 21:30:25

proc nejsem chlap? co bych dala za ten dar umet vyjadrit podstatu veci jen nezbytne nutnym mnozstvim slov a ne se rozkecavat, ze to nakonec stejne nikdo nebude cist !768!

xmozek

xmozek | 30. 07. 2008, 21:29:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> Danushkaaa Proto radši TV moc nesleduju.!1!

uživatel eliminován | 30. 07. 2008, 21:28:33

> xmozek
a k tomu prave to tvoreni prumerneho divaka - tim, ze ty filmy nejsou, spokojis se s tim, co je... Serial, na kterej prve nadavas skouknes z nudy jednou, podruhy, pak te zacne zajimat, co bude dal a uz v tom litas ;-)

uživatel eliminován | 30. 07. 2008, 21:26:46

> panveverka
jo, tak s tou zkratkou docela dost souhlasim ;-) navic po docela rozsahlym rozhovorem s dobrym kamaradem na tohle tema.. nazor mam taky celkem obsahlej, no na druhou stranu bych asi to s nekym nechtela ani moc rozvadet, prijde mi divny motat se do neceho, cemu nerozumim, resp nemam s tim osobni zkusenost.. Ja ani to blby kafe nepiju :-D Hezky mi voni, ale nechutna a vypestovala jsem si k nemu odpor, pze rodice i bracha ho pijou trikrat denne a bez davky chcipnou :-D Rano, aby se probudili, pres den, aby zvladli den a vecer, aby usnuli.. no neni to dmnc? !2!

xmozek

xmozek | 30. 07. 2008, 21:26:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> Danushkaaa Máš pravdu špatně jsem pochopil. A souhlasím s tebou.!1!

xmozek

xmozek | 30. 07. 2008, 21:25:28 | více příspěvků | napsat uživateli

malej.satanek Já si myslím, že trochu originální je.minimálně se odličuje od standartu.!1!

uživatel eliminován | 30. 07. 2008, 21:24:39

> xmozek
trochu jsi me nepochopil.. nejde o slozity film, jde o vypocitavost televize... xset dilny serial ma velkou reklamu, zabere xset hodin a udrzi sledovanost, pze zensky budou kazdej den spechat z prace, aby se divaly prave na danou televizi a sledovaly pokracovani vztahu Esmeralda a Jose Armando, takze tv ma sledovanost a usetri, nez aby koupila jeden film, co bude mit hodinu a pul a bude pro urcitou malou skupinu lidi, ktera ma rada dany zanr, zaujme ji reklama na film, nebo tam maj oblibenyho herce !633!

xmozek

xmozek | 30. 07. 2008, 21:24:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> sitovany_puncochace O tomhle právě nemluvím. mluvím o uklízení v domácnostech: Je to sice složitý sehnat, ale když se podaří je to dobrej výdělek. !1!

uživatel eliminován | 30. 07. 2008, 21:23:38

> Danushkaaa
to byl jen příklad..na drogy mám taky docela obsáhlej názor :D ..ve zkratce: nejsou špatné..dobrý sluha, zlý pán..a nejsou pro každého...

xmozek

xmozek | 30. 07. 2008, 21:22:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> panveverka Já jsem zvolil tuhle metodu, s tím, že jsem každému dal možnost, aby se vyjádřil, co jepodle něho zajímavé. !1!

uživatel eliminován | 30. 07. 2008, 21:21:45

> panveverka
ale vzdyt drogy nejsou spatne :-) Kazda vec ma dve stranky.. Drogy pomahaji stimulovat telo :-) Doping telo posiluje, je tedy spatne chtit byt lepsi? :-P Aaaach, zase jsem koukala na House !11!!2! (ten dil, jak typec vrcholovej sportovec byl marod a priznal, ze bere doping a ve skutecnosti to nebyl doping, resp byl, ale on byl nemocnej a presne ten doping, co ho bral, ho lecil, aby byl v normalu.. tzn nebyl lepsi, byl stejne normalni jako ostatni, presto prvni, placebo 4ever ) !2! zase melu paty pres devaty !613!!780!

uživatel eliminován | 30. 07. 2008, 21:21:08

no zato tahle diskuze je originalni!744!

xmozek

xmozek | 30. 07. 2008, 21:20:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> Danushkaaa Já si myslím, že průměrtný divák prostě neocení nějaký složitější film. A to je ve všem. Průměrný člověk ocení jen to jedno¨duché co jim je naservírováno na podnose a oni nemusejí ani přemýšlet. !1!

uživatel eliminován | 30. 07. 2008, 21:20:20

Danushkaaa: No nic, 5000 by se asi dost těžko investovalo do nemovitosti... Možná do kozího chlívku... A ten bude mít asi pořád stejnou cenu... nulovou!2!

uživatel eliminován | 30. 07. 2008, 21:19:16

xmozek: Já vytírala minulý rok v cukrárně za 40 kč na hodinu... A chytla jsem z toho alergii na jar... Ptz jsem tam myla i nádobí... No na zámku dostanu maximálně alergii na hloupý lidi...!2!

uživatel eliminován | 30. 07. 2008, 21:19:12

je jasný že příspěvků tady bude hodně, otázka je kolik z nich bude zajímavých..tady bych jich moc nečekal..když někdo dokáže rozjet mega-debatu na téma:: Myslíte si že jsem hezká apod. tak to mluví za vše!121!

uživatel eliminován | 30. 07. 2008, 21:18:23

> xmozek
rozumím co tím chceš říct ..ale proto, aby vůbec uvažovali o tom zamyslet se nad tím nestačí (tohle platí pro veškeré ukecávání) jen říct "tohle je lepší, proč to děláš tak jak to děláš?" ..se musí se tomu druhýmu říct proč si myslíš, proč je podle tebe to a to lepší a proč to nedělat jejich způsobem..to je jak říct "drogy jsou špatné" a nic k tomu..chápeš..prostě nad tímhkle se ti nikdo nezamyslí, ikdyž máš dobrou myšlenku ...

uživatel eliminován | 30. 07. 2008, 21:18:18

> sitovany_puncochace
promin :-D na druhou stranu o tom baraku vim asi tak dva tydny, to uz by bylo stejne pozde !2!

xmozek

xmozek | 30. 07. 2008, 21:18:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> sitovany_puncochace Určitě. Ale zase když vytíráš někde v soukromým baráku u firmy, nebo na vlastní pst, je to hodně dobře placený.!1!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

diskuzetedčasúrevnneneoriginaltiapříspěvektémaneoběvujelíbímseti

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑