Diskuze a otázky - Opravdu existuje nekdo, kdo opravdu veri v boha?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:41:37 |

Otazka dana.

Oco go:
Nedavno jsem tu cetl diskuzi s nazvem cca : opravdu tu je nekdo kdo neveri v boha? ...

kdyz jsem nadtim zpetne premyslel, napadla me jiz vyse polozena otazka...

Opravdu tu je nekdo, komu umre matka, otec, sourozenec a rekne " byla to bozi vule."

opravdu tu je nekdo, kdo kvuli sve vire, nepouziva kondom?

opravdu tu je nekdo, kdo by kvuli sve vire v boha nesel na interupci i kdyz by vedel, ze jeho dite je tak postizene, ze neprezije mesic?

opravdu tu je nekdo, kdo se dene modli a dekuje za deni radosti, ktere mu buh nadelil?

opravdu tu je nekdo, kdo by kvuli sve vire nepodstoupil eutanazii i kdyby byl tezce znetvoren a dene zil v krutych bolestech?

opravdu je tu nekdo, kdo cetl celou bibli , od zacatku do konce a veri, ze je to pravda?

opravdu je tu nekdo, kdo prozije cely svuj zivot tak jak kaze bible, veric , ze po smrti bude lepe?

takze opravdu je tu nekdo, kdo opravdu veri v boha?

Pozor!
to , ze se modlite pred pisemkou, na kterou jste totalne duti, aby ucitelku prejelo na chotbe auto

to, ze se modlite za sve umirajici blizke

a to, ze se modlite v padajicim letadle

neznamena, ze verite v boha, to je pouze dusledkem lidske vule prezit a vyzkouset vsechny mozne i nemozne prostredky jak prezit, jelikoz " co kdyby nahodou"...

Oco mi jde:
To, ze nekdo veri v boha, mi je jedno, preju mu to, svim spusobem to dava zivotu smysl...

ALE PROSIMVAS? NEOVLIVNUJTE A NENICTE SVOU VIROU ZIVOT OSTATNIM...
viz interupce(polsko, interupce postizenych)
viz eutanazie
viz kondomy
viz sexualni zivot
viz transfuze krve

prosim, nez zacnete povidat o tom, jak je buh dobry, nezapomente na ty miliony zivotu co si nabozenstvi vyzadalo a ty tisice hodin stravenych v bolestech po muceni, ktere si ani jeden z nas nedokaze ani predstavit...

reagovat

Verite?

V anketě hlasovalo celkem 31 uživatelů

V diskuzi je 86 příspěvků a shlédlo ji 1120 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:59:53

riddickkkkk: hele co mas s ridickem? to je muj nick :-DDDDD

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:59:50

Myslím, že víra není jen o těchto větách, cö jsou tady napsány, ale je to něco, co je v každém z nás...je to naděj, kterou má jistou každý člověk, protože jinak v našem životě není jistého vůbec nic.A ať už každý věří, jak chce a v co chce,tak proč nevěřit, když nás to povzbudí a dodá novou sílu?Já v Boha věřím, ikdyž svým vlastním způsobem, ale za věřící se považuji ...ovšem když si to tady tak čtu, tak jediné, co mi tu dává smysl a čemu opravdu věřím je ze po smrti bude lepe..

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:59:50

co se týče boha... zajeďte kamkoliv do přírody...
nejlepší je asi země vycházejícího slunce, jejich příroda je naprosto nádherná...
nebo nějakej anglickej park, taky, oprostit myšlenky od civilizace, a vnímat ...

Toto je něco, co zatím žádnej křesťan/katolík nepochopil, proč? to se mě neptat, jen to zatím žádnej kterýmu sem to napsal nebo řekl, nepochopil, ale znám lidi, kteří toto chápou snad lépe, než já sám!2!

zanetaBULGARI

zanetaBULGARI | 3. 10. 2008, 22:59:48 | více příspěvků | napsat uživateli

jo!536!

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:59:47

Doktorko věříte na boha ? však vašu píču sem taky neviděl a věřum že ju máte.!1423!

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:59:42

proc verit kdyz je vsechno naopak ..jebat

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:59:29

tyy jo to berte všici oupe tak važne xD ja se radši zdejchnu...Čuzz !1239!

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:59:18

Jasně, věřím že existuje!1367!

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:58:55

Ono je pěkný,že Ti věřící v "něco" prostě věří..Že jako žíjíí tou vírou..Ale tohle prostě..Eutanazie,potraty..Do toho ať nepletou Biblu nebo něco ostatního,ale at se nad tíms píš zamyslíí..Já osobně jjistej názor na to..A věřící nejsem ale nikdy jsme proti nim nic nemělaa...!1274!

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:58:33

> KilikiNa
jen jsem tě chtěla doplnit, když jsi psala,že to člověk musí mít v sobě...!1!

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:58:27

> Ice.Gaze Nzc xD ? fakt? tak sou blbí !1350!

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:57:58

> Nicholas.J
Já si myslím, že ti co se nejvíce smějou tak skrytě závidí, že máme i jiné cíle než jen umřít!955!

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:57:49

skandian: ano, to samozřejmě taky, zahrnula bych to do toho vnitřního pocitu. Ale určitě souhlasím.

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:57:30

> Solenaxt
dík...;) ale věř, že většina říká, že vypadám jak blbec...:D

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:56:53

> riddickkkkk
Hezky jsi to řekl ;-) A mrzí mě (teda, dokonce mě to hodně štve), že jsme my, věřící, ateistům pro smích... docela mě to i uráží, když někdo napadá něco, čemu já věřím a co mi pomáhá...

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:56:39

> Ice.Gazetak sou blbí xD.. Jinak ty vlásky modrý sou kůůl !1238!

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:56:03

> Solenaxt
smějou...:D ale já už se tím nezabývám...:D

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:55:38

> KilikiNa
nebo se k tomu časem propracovat na základě třeba negativních zkušenností

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:54:41

> Anicka85
Když si přečteš jednu knížku tak tomu můžeš věřit... vždyť je to tam vysvětlené... ale vysvětlit se dá všechno...

Je pravda, že Boha nemůže nikdo dokázat... ale taky je pravda, že to nemůže nikdo vyvrátit... a já rači budu věřit tomu že jsem výtvorem inteligentní bytosti než že sem vznikl jen tak náhodou!730!

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:54:32

> Ice.Gaze Smějou se ti? Njn oni si asi mohly vybrat kdyz byli mimina esli se nechaj pokřtít co? xD demence vopravdu xD!1350!

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:53:52

Myslím, že víra není jen o tom, slepě dodržovat nějaká pravidla, viz právě atentáty, svatá válka a podobně. Je to o nějakém vnitřím pocitu, vnitřní víře. Není to o tom, kolikrát a jestli vůbec jdeš do kostela. Člověk to musí mít prostě v sobě.

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:53:47

Definuj slovo bůh, nebo jednoduše definuj boha, či božstvo.

DeNNI85

DeNNI85 | 3. 10. 2008, 22:53:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Anicka85 souhlasim, ja mam optimisticky pristup i bez viry :)

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:52:59

já?:) věřím v Boha, ale ne až tak silně, abych nepoužívala kondom, nešla na potrat (na ptrat bych nešla jenom, kdyby to ohrozilo moje zdraví...jinak nechtěla bych vychovávat dítě někoho, koho neznám...nechtěla bych mít postižené díte /je to hnusné ode mě, ale to dítě by se trápilo...\ ) apod...

nečetla jsem bibli...:D snad jenom tu pro děcka v hodinách náboženství...:D jsem pokřtěná, ale hodně lidí se mi za to směje (což je docela blbost...:D) ...

prostě věřím jenom v Boha...ježíš, svatí...to fakt ne...

ale kdesi sjem četla, že Bůh je jenom jeden...ale každý ho vyznává jinak...někdo se k němu modlí a potřebuje ještě milion svatých, někdo kvůli němu obětovává dobytek, ale někdo ho zase vidí v drogách (i když o tom neví...:D) ...:D vím, zní to jako blbost, ale něco na tom bude...

asi před rokem mi babička říkala, že věřit v Ježíše je už samozřejmost, protože hodně lidí o tom psalo...ale Rowlingová taky píše o Harry Potterovi...:) takže to tak nemůžeme brát...:)

každou neděli (skoro...:D) chodím do kostela, ale to jenom kvůli tomu, že mňa tam nutí matka...asi nechápe, že jsem jako táta a nedokážu v to všecko věřit...navíc vesmír je obrovský...nekonečný...a nemyslíte, že je tak trochu sobecké si ho jako pozemšťani přivlastňovat?:D

ano, teď vypadám jako blázen, ale televize dokáže ovlivnit kohokoliv...:D:D:D:D (v mém případě počítač...:D)

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:52:33

věřím!110!

DeNNI85

DeNNI85 | 3. 10. 2008, 22:52:30 | více příspěvků | napsat uživateli

jinak to co si vypsal to je tvuj pohlred na ty veci, ti lide ho maji jiny, vyrustali jinak, byli vychovavani v jinych hodnotach, takze to nevidi jako ty, nelze to tak jednoduse odsoudit

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:52:21

Napadlo vas nekdy proc vlastne se lidi oddavaji nabozenstvi a vire vseho druhu?
Kazde nabozenstvi je o tom, ze kdyz budou verit, bude vsechno OK. Kdyz se tomu opravdu venuji a presvedcuji se o tom, ze nakonec jim bude dobre, tak ta vira zacina zazracne fungovat, protoze nase podvedomi funguje dokonale...Je to jen o tom, zda mame k zivotu pozitivni, nebo negativni pristup. Staci si precist knizku Miluj svuj zivot, tam je to krasne vysvetlene. A ja tomu verim.

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:52:21

je to dlouhé ale neverim

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:52:17

> Gian_MarcoP
Taky věřím

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 22:50:23

věřim !20!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

bůhotázkaditěnadtimdiskuzevůleocosourozenecdanpostiženýotecmatkakondomvýšenázevinterupciměsíc

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑