Diskuze a otázky - Operátoři- kdo z koho
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 85 příspěvků a shlédlo ji 831 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | další
guilty_and_sinfull | 11. 09. 2006, 17:53:11 | více příspěvků | napsat uživateli
Hug_: Roaming aktivace u Vodafonu? Otázka ani ne minuty. Přes internet ještě rychleji.!1!
guilty_and_sinfull | 11. 09. 2006, 17:52:09 | více příspěvků | napsat uživateli
dartsman: Pokud vše funguje jak má, tak myslím, že není žádný rozdíl mezi novým a opravovaným. Jedině, kdyby byl odřený nebo šlo jinak poznat, že není čerstvě vytaženej z krabice.
uživatel eliminován | 11. 09. 2006, 17:51:40
Nejhorší síť je Vodafone..děs běs..čekání na to až vám aktivujou simku, roaming..no co to je?!Zlatej T-mobile..!11!
uživatel eliminován | 11. 09. 2006, 17:48:14
guilty....jo svým mzpůsobem máš pravdu,ale kdybys zrovna ty věděla,že máš ten opravovaný,který vydávají jako za nový,asi by ses taky trochu kroutila!735!
uživatel eliminován | 11. 09. 2006, 17:47:54
vlastně dvě automobilky....vlastně 3..ale asi to není o automobilce ale o servisu
uživatel eliminován | 11. 09. 2006, 17:47:48
nejelpsi je Osvald !764! skoda ze to koupil smudlafoun a skoncili ty zuppa reklamy !663!
uživatel eliminován | 11. 09. 2006, 17:47:01
vůbec ty reklamace sou na posrání..ať už de o cokoliv...speciálně jedna automobilka mi pije krev
uživatel eliminován | 11. 09. 2006, 17:46:41
seamus...jo o servisech bych moh vyprávět bajky!11!Když to opravuju sám,není problém,páč si s tím můžu náležitě pohrát a vyzkoušet,ale v když to musím poslat na záruku,tak oni tuší co by to mělo být,udělaj to ,hodí mobil na tester a když tester vykáže vše O.K. tak to pošlou zpět a kolikrát tam ta závada je opravdu pořád,páč v reálný síti se to chová jinak než na testru!764!
guilty_and_sinfull | 11. 09. 2006, 17:44:28 | více příspěvků | napsat uživateli
dartsman: A nemyslíš, že tak by to mělo být? Proč by měl zákazník tratit na tom, že si koupil šmejd a pak musí čekat týdny i měsíce? Takhle o té chybě vědí, pokud se dá opravit, tak se opraví a telefon je v pořádku a nikoho tím neotravují.
uživatel eliminován | 11. 09. 2006, 17:43:03
s těma servisama: ale kolikrát se mi stane, že třeba tata má nějakej problém, já se na to chcu podívat,udělám to stejný a je to vpoho..pak to zkusí zas tata a nefunguje to.
a po zkušenostech s reklamacema drobný závady přežívám a jak nastane něco horšího tak prodávám(v mým případě vždycky tlačítka)...a zatím se mi ještě nestalo, že by to přestalo jet úplně,ale to bych asi reklamoval.
uživatel eliminován | 11. 09. 2006, 17:41:41
guilty...protože Oskar to řeší tak,že drtivou většinu mění ihned kus za kus a nějakej jinej šťastlivec pak dostane onen opravovaný (pokud se nemuselo zasahovat na desku) místo tebe...!764!
guilty_and_sinfull | 11. 09. 2006, 17:39:31 | více příspěvků | napsat uživateli
dartsman: Jasně, ale proč je Oskar schopnej vše vyřídit bez keců a zbytečného protahování a u Eurotelu aby se člověk hlásil na audienci a ještě si připadala blbě, že mu něco nefunguje.!20!
uživatel eliminován | 11. 09. 2006, 17:37:22
guilty...tak to se jich musím zastat?páč ten mobil není Eurotel,ale Nokia,Siemens,Samsung atd,a každý prodejce se při opravě musí spolehnout na značkový záruční servis,který si opět vybíral,ten který výrobce a ne operátor...!764!
rastakajakwanna | 11. 09. 2006, 17:35:43 | více příspěvků | napsat uživateli
Takže zatím má VODAFONE u uživatelů LST velké + . Minimum problémů...
uživatel eliminován | 11. 09. 2006, 17:35:35
guilty: no..to je pravda...spíš reklamace...to je výstižnější....
a dostávájí mě jejich termíny: za týden to bude..přijdu...za dva týdny to bude..přijdu..už v pátek...přijdu..vydržte do pondělí...přijdu...mám mobil
guilty_and_sinfull | 11. 09. 2006, 17:34:02 | více příspěvků | napsat uživateli
rastakajakwanna: Ne ne Nokia to není. Myslím, že to je Siemens, ale nejsem si tím teď jistá!1!
uživatel eliminován | 11. 09. 2006, 17:33:55
Mám zkušenost se všemi třemi operátory, a už jsem pár let u Oskara a jsem naprosto spokojena. Vzdy mi vysli vstříc, nikdy se zadny zavazny problem nevyskytl a hlavne neplatim nic na vic. Zadne aktivace a zbytečne poplatky vlastne za nic. Takze u mě vede Vodafone
guilty_and_sinfull | 11. 09. 2006, 17:32:50 | více příspěvků | napsat uživateli
seamus: To se nedá nazvat oprava. Opravili mu ho, donesl to domů a nešlo to. Asi to opravili tak, že na prodejně to chvíli fungovalo. Tak to tam druhej den nesl znovu. Dalších 14 dní v opravě. A pak ještě jednou!2!. Nakonec to naštěstí vzdali. Ale brácha byl docela nasranej, že místo vánočního dárku měl skoro velikonoční!2!
rastakajakwanna | 11. 09. 2006, 17:32:09 | více příspěvků | napsat uživateli
guilty: je to nějaká Nokia?:)
uživatel eliminován | 11. 09. 2006, 17:31:45
T-mobile....a sem spokojena:-) Ale je fakt, ze Eurotel taky neni spatnej...!540!
guilty_and_sinfull | 11. 09. 2006, 17:30:56 | více příspěvků | napsat uživateli
rastakajakwanna: Už to bude rok, takže pochybuju!5!
uživatel eliminován | 11. 09. 2006, 17:26:45
guilty and sinfull: jo tak opravy mobilů u eurotelu...to je kapitola sama pro sebe..a navíc ten jejich sim lock....a....a...a
rastakajakwanna | 11. 09. 2006, 17:26:14 | více příspěvků | napsat uživateli
guilty: toš pěkně !2! Ještě by to chtělo uvést typ, ať vím, esli si právě takový fčil nekupuju !492!
guilty_and_sinfull | 11. 09. 2006, 17:16:08 | více příspěvků | napsat uživateli
rastakajakwanna: Brácha si koupil na Vánoce u Eurotelu novej mobil. Zjistil, že je to šmejd, pořád nefungoval. Šel ho reklamovat. Pořád se ho snažili opravit a on musel používat svůj starej mobil. Takže si dárek užil až skoro po třech měsících, když Eurotel konečně uznal, že je to šmejd, opravit se to nedá a dali mu konečně novej!20!
rastakajakwanna | 11. 09. 2006, 17:10:44 | více příspěvků | napsat uživateli
Dneska mi oznámili, že mobil ,co bych chtěl, nemají na skladě, jen na jednotlivých obchodech. Až ho dostanou na sklad, ozvou se... Můžu čekat den, týden, ale třeba i měsíc !511! , nebo ho koupit o cca 700Kč dráž v kamenném obchodě. Chvilku si počkám, jako vždycky to bude zbytečné a nakonec stejně koupim dráž... Kdyby mě překvapili, ale nepřekvapí !511!
rastakajakwanna | 11. 09. 2006, 17:06:50 | více příspěvků | napsat uživateli
Jenom nechápu, proč má tmobile zastaralý katalog mobilů, chaotické stránky a místo extra linky pro stálé zákazníky jednu zdlouhavou. Už se mi stalo, že sem si po 10 minutách čekání začal povídat s automatem a docela sprostě mu říkal, jak už mě se*e, když v tom to konečně zvedl operátor... První co slyšel bylo Nazdar zmetku, už jsi tam? Položil a já už neměl sílu čekat dalších deset....
guilty_and_sinfull | 11. 09. 2006, 17:05:11 | více příspěvků | napsat uživateli
_13_: Jseš si jistá tou svojí mluvnicí ty?!20!
guilty_and_sinfull | 11. 09. 2006, 17:03:22 | více příspěvků | napsat uživateli
Eurotel je zbytečně drahej. Nevím, proč bych měla platit za smsky 3x víc než je nutné. Oskar těm ostatním ukázal, že to jde i bez cavyků kolem a že i při nízkým paušálu můžeš mít třeba sms za 1Kč i míň. Byla jsem předtím u T-mobile a už bych zpátky nepřecházela.
kocour_v_troube | 11. 09. 2006, 17:02:34 | více příspěvků | napsat uživateli
t-mobile tarif bav se a mám k tomu ještě zadara balíček 100sms a žiju si jako prase v žitě!11!
rastakajakwanna | 11. 09. 2006, 16:28:49 | příspěvky uživatele | napsat uživateli
Který mobiní operátor toho umí nejmíň? Který nejvíc? Který stojí za houby? Který je nejdražší, který je nejlevnější? Jste se svým operátorem spokojení?
Tak který je NEJ a který FUJ?!904!
reagovat
V anketě hlasovalo celkem 60 uživatelů