Diskuze a otázky - olympijské hry vs. válka

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 19:08:12 |

tak nám začaly olympijské hry v číně, v přibližně stejné době napadly ruské vojenské jednotky gruzii... olympijské hry byly vždy brány jako akce přinášející mír a nikdy v historii se jí nesměly účastnit válčící země. mělo by být rusko vyloučeno z olympijských her? měly by z olympijských her být vyloučeny země, které mají v muslimských zemích své vojenské jednotky? a měly by vůbec být olympijské hry pořádány zemí která je známá svým komunistickým totalitním ržimem který je pro všechny ostatní země hrozbou? jsou dnes ještě olympijské hry symbolem míru nebo jde jen o komerční propagaci světového sportu?

reagovat

V diskuzi je 24 příspěvků a shlédlo ji 827 uživatelů .

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 21:23:01

garfield... ano, pokuď bych tam měl opravdu napsat všechny země, ktré se zbrojí, připravují na válku nebo cvičí teroristy, byl by to kurva dlouhej seznam. ale od toho je to diskuze aby si každej přidal svůj názor k věci. opakuji pro jiné, méně chápavé k věci. a to je dnešní skutečný význam olympijských her.

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 21:11:18

> loser.at.the.bar
měly by z olympijských her být vyloučeny země, které cvičí a posílají teroristy vraždit do Izraele, Iráku, Afghánistánu atd. ?
nějakou náhodou se stalo, žes to tam zapomněl napsat
nebo to nebyla náhoda?

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 19:39:46

DJ... ale válčí... a jak sem psal, není zde myšleno jen rusko, je to tu napsáno jen z toho důvodu..viz.příspěvek níž.

DJ_Obelix

DJ_Obelix | 9. 08. 2008, 19:37:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Upřímně řečeno. Se základním tématem - válčící země nepatří na olympiádu - souhlasím. Ale nesouhlasím na všeobecný pohled na tento Rusko - Gruzínský konflikt. Rusko zde výjimečně není hlavním agresorem...

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 19:32:15

DJ... je to tu podáno naprosto správně a věcně... rusko je tu napsáno z toho důvodu, jelikož se to stalo ve stejnou dobu kdy se zahájili olympijské hry a to ze strany ruska. není zde ani npasáno to, že se jedná jen o rusko...

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 19:28:17

mara.. tahle diskuze není ani o zbraních ani o víře, seš úplně mimo a mohl bys někoho urazit a o to tady nejde. věřit tě nikdo nenutí. diskuze má název olympijské hry vs. válka tak sem netahej víru... mimochodem víra a náboženství což si ty zřejmě myslel jso trošku odlišné věci. nepleť si dojmy s pojmy

DJ_Obelix

DJ_Obelix | 9. 08. 2008, 19:24:27 | více příspěvků | napsat uživateli

Upřímně řečeno, nesouhlasím s tím, jak je zde situace podána. Díky médiím všichni spílají na Rusko, ale pravda je dle mého někde jinde...

xmozek

xmozek | 9. 08. 2008, 19:21:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> JohnyLBC Podívej se dneska jsou pravidla úplně jiný než ve Starověkém Řecku. Oni ani nemůžou ebjt stenjý. Dřív závodilo pár závodníků z jedné země. Dnes závodí celý svět. Proto se těmhle hrám taky říká Novodobé olympijské hry. Protože s těmi starými nemají skoro nic společnýho až na hlavn mylšenku - porovnat síly sportovců. !1!

m.a.r.a...

m.a.r.a... | 9. 08. 2008, 19:19:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> mmikeeee - to by bylo, ale to říkával už nebožtík Hurvínek,když mluvil o válce.
Nikdo nepřestane vyrábět zbraně, protože vždycky se najde někdo kdo dostane zálusk na tvoje suroviny, území, děvky... a co potom? braň se kamením a klackama proti tankům. Každej stát by měl mít zbraně, ale používat je jen na svoji obranu.
zakázat by se místo zbraní měly všechny víry, protože bůh (jakejkoli) neexistuje, a kvůli tomu umíraj tisícovky lidí ročně.

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 19:15:13

> xmozek
ztrácí ho protože ty pravidla se nerespektují, to je ten problém proč ztrácí svůj význam

-ANDREEEJKAAA-

-ANDREEEJKAAA- | 9. 08. 2008, 19:15:03 | více příspěvků | napsat uživateli

taky jsem dneska nad tím uvažovala....!20!

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 19:14:50

jo jo tak tohle je kámen úrazu.....podle mě by se mělo přestat válčit komplet a ty země,který jsou ted v konfliktu,by tam bejt neměli,otázkou zůstává proč se hry konaj v zemi,kde vládne krutá komunistická ruka....njn bohužel lidi sou dychtivý po moci a penězích už od tý doby,kdy tu byly králové a baroni.....je to prostě blbá lidská vlastnost.....nejlepší by bylo zastavit všechny válečný akce,přestat vyrábět zbraně na ničení a radši vymyslet něco,co by mohlo bejt celý planetě k užitku...

---maybe---

---maybe--- | 9. 08. 2008, 19:14:49 | více příspěvků | napsat uživateli

Olympiada uz ztratila svoji krasu...... komerce,....uz jen to zahajeni - pripadalo mi to jako by Cina chtela ukazat vsem jak jsme oproti nim mali, je v tom moc politiky, vylepsovani pomucek sportovcu se mi taky nelibi,..jde to do sracek proste..... i tak ale nezbyva nez sledovat :)

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 19:14:23

olympijskému výboru jde hlavně o peníze

xmozek

xmozek | 9. 08. 2008, 19:14:21 | více příspěvků | napsat uživateli

Neříkám zastavit válku, i když by to nebylo zas tak špatný. Šlo mi o srovnání. Dřív tyhle hry měly nějaký význam. Dnes ho pomalu ztrácí. !1!

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 19:12:38

Pěkně napsaný podle Olympijské hry existují už jenom proto, aby polici světa ukázaly že oni jsou ti hodní takže zatímco putim mává a usmívá se na pět set ruský sportovců tak o "kousek" dál bombardujou Gruzii

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 19:12:23

nejde o to válku zastavit, jen ta zeme se proste nesmí účastnit

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 19:12:16

San... nechci stím nic dělat, na to sme opravdu malí páni, ale jen chci zjistit pohled na všc dnešní, převážně zaslepené společnosti...

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 19:11:38

Měly a plus tam soutěží i Kuba...

xmozek

xmozek | 9. 08. 2008, 19:11:32 | více příspěvků | napsat uživateli

Olympijské hry už nejsou jenom sportovním svátkem. V dnešní době je to především obrovský bussines, a tak pochybuju, že je takové "malichernosti" budou zajímat. Doby ze starověkého Řecka jsou ty tam. V době konání her se v dnešní době těžko zastaví války. !1!

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 19:11:20

jsem rád, že hned první příspěvek je rozumnej !2!

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 19:11:18

Souhlasím s tebou!
Bohužel my s tím nenaděláme nic

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 19:09:54

rusko by měli vyloučit

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 19:09:34

přesně to si myslim taky, a nadávám na to kde chodim, protože pokud země válčí, nemůže se podle pravidel účastnit olympijských her............. !!!!!!!
máš naprostou pravdu


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

hrajednotkazeměržimemčínědobaruskozemakcebrányznámámírostatníválkastejnégruziihistorie

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑