Diskuze a otázky - OLYMPIADA V ČR

úvodní strana | aktualizovat | dolů

anonym104

anonym104 | 18. 09. 2007, 21:16:20 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

JSTE PRO NEBO PROTI?

RAD BYCH SLYSL ROZUMNY NAZOR...

JA JSEM PREVAZNE PROTI, JELIKOZ MI PRIJDE ZBYTECNE "VYHAZOVAT" 650 MILIARD KORUN KDYZ NAS STAT JE ZADLUZENEJ AZ AZ... NASE LEGISLATIVA NENI ZROVNA NA DOBRE UROVNI...

MYSLIM, ZE TECH 650 MILIARD SE DA VYUZIT TROSKU ROZUMNEJI... JE FAKT ZE SE TO "VRATI", ALE KVULI 14TI DNUM... NO NEVIM NEVIM..

!12!

reagovat

V diskuzi je 33 příspěvků a shlédlo ji 536 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

mc.bananek

mc.bananek | 15. 04. 2009, 18:47:07 | více příspěvků | napsat uživateli

proti !1042!

uživatel eliminován | 15. 04. 2009, 18:46:03

proti!981!

Terezz.....

Terezz..... | 4. 04. 2009, 15:10:42 | více příspěvků | napsat uživateli

Proti.....!1073!

anonym104

anonym104 | 27. 09. 2007, 07:17:47 | více příspěvků | napsat uživateli

adiss jj s tim souhlasim, sice to neni jako olympiada ale i tak to zvedne nasi reputaci a kevsemu na to ty plochy zde jsou

uživatel eliminován | 21. 09. 2007, 08:00:29

hele me to prijde zbytecny veskery hadky o tom..stejne nemame sanci ziskat olympiadu v roce 216 ani 2020..tak mi prijde zbytecny to resit..ale jako jinak sem proti OH...byl bych pro fotbalovy MS nebo ME,,a nebo zase pro hokejovy MS

uživatel eliminován | 21. 09. 2007, 07:58:43

rozumně : proti

uživatel eliminován | 21. 09. 2007, 07:56:11

Jsem proti a to ze se to vrati nemusi byt vubec pravda kouknete se treba na kanadu do ted se ji investice do her v calgary nevratila

uživatel eliminován | 21. 09. 2007, 07:54:41

pro příznivce olympiády může posloužit názorná ukázka - lyžařské mistrovství, původně vyhlášené s tím, že se bude financovat výhradně ze soukromých zdrojů a stát nepřijde ani na korunu... dnes organizační výbor natahuje ruku pro státní dotaci 1.000.000.000 Kč a kdoví kolik to bude nakonec stát doopravdy, když se všecko honí na poslední chvíli

je nějaký důvod domnívat se, že olympiáda by dopadla jinak? navíc při organizační genialitě pana Béma, kterého víc zajímá horolezectví a dopravní kolaps v Praze ho nechává v klidu, ostatně je snad Praha už teď málo zadlužená?

anonym104

anonym104 | 19. 09. 2007, 06:30:22 | více příspěvků | napsat uživateli

!20!!20!!20!

uživatel eliminován | 18. 09. 2007, 23:08:51

Já jsem proti jelikož mi přijde že vzhledem ke stavu infrastruktury to bude šílený fiasko jestli to nestihnou nějak upgradovat...a jakože s rychlostí práce v ČR to nestihnou..

uživatel eliminován | 18. 09. 2007, 22:29:18

Myslím že to kravina není ,bylo by to zviditelnění našeho malého státu v Evropě ,někdo mi namítne že právě proto že jsme malý stát.Ale já říkam že i když by to byla možnost korupce tak si myslím že by se to dalo ošéfovat s nějakou komisi a která by na tohle dávala pozor ,jsem pro sice ne bez výhrad ale ano ať je Olympiáda v ČR

uživatel eliminován | 18. 09. 2007, 22:22:47

jsem pro!2!

krabicova.sangria

krabicova.sangria | 18. 09. 2007, 22:08:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Neco se vrati, ale celkove (navic v nasich podminkach) mi to prijde jenom jako zaminka ke korupci obrich rozmeru. Staci si vzpomenout treba na blamaz s hokejovou halou a to slo o jednu novou halu.

uživatel eliminován | 18. 09. 2007, 21:59:06

sice sem sportovec a nemusel bych jezdit na OH daleko !1253! ale jsem proti! je to zbytecnost, podle me se to jen tak ta invetice nevrati a spousta sportovist by tu pak jen chatrala a nevyuzivala by se.. v tomhle jsou dobry napr. sportoviste, co se smontuji a zase odmontuji jen kuli te dane udalosti, ale kazdopadne by nam OH nic dobreho neprinesla.. snad jen by nekteri Ugandani a jim podobni vedeli, ze vubec nejaka CR existuje..

uživatel eliminován | 18. 09. 2007, 21:56:34

Ta olympiada drive nez za 15let nebude, to si myslite, ze budeme porad na te same urovni jako dneska? Copak jsme tam, kde jsme byli v roce 1990? ne!544!

uživatel eliminován | 18. 09. 2007, 21:40:51

Stát vyhodí 650 000 000 000, aby se 1 000 000 000 000 vrátilo pár kámošům těch u koryta.....

uživatel eliminován | 18. 09. 2007, 21:36:38

anonym:s tymhle máš pravdu.ale tak stejně první nominace,tak na 95% nevyjde,takže si stejně těch 12 let počkáme.ale tak jako tak,je to přinejmenším dobrá prezentace státu,pokuď se teda pak něco neposere při olympiádě!331!

uživatel eliminován | 18. 09. 2007, 21:32:58

olympiáda v čr je nejubožejší projev čecháčkovství, tohle vám vy vlastenci ego nezlepší !670!!670!

anonym104

anonym104 | 18. 09. 2007, 21:28:34 | více příspěvků | napsat uživateli

bejwlik me to presto prijde jako unahlene rozhodnuti.. ani nemame pevnou vladu.. ani kandidata na prezidenta si nedokazou urcit... pockal bych s tim dalsich 12 let a pak neco vymyslel az se mozna trosku zvedneme

hypperbola

hypperbola | 18. 09. 2007, 21:27:20 | více příspěvků | napsat uživateli

olympiáda v ČR !2!... Ti lidi už neví co mají vymyslet... pěkná blbost... stejně z toho budou mít prachy ty pražské kurvy... a co jak pojedou závod na kolech např. 150km... vždyť přejedou skoro celou zemi !2!... když v ČR tak u nás v Opavě!27! !27! !27!

uživatel eliminován | 18. 09. 2007, 21:26:53

indeogo:já pražák nejsem,ale studuju tu.ale tak Praha je přeci jenom taková prezentace naší republiky,poněvadž většina cizinců jezdí sem,tak proč se neprezentovat dobře!331!

anonym:to je fakt,ale tak u nás to určitě dopadne dobře.Atény to byla vyjímka,nepotvrzjující pravidlo

uživatel eliminován | 18. 09. 2007, 21:26:47

Já jsem proti protože nechci aby k nám znova přijel Ricardo Williams a údajně se zůčastnuje i olympiád :)))

uživatel eliminován | 18. 09. 2007, 21:26:03

no a budem eště ve většim dluhu.jen tak dál.

stepy001

stepy001 | 18. 09. 2007, 21:25:40 | více příspěvků | napsat uživateli

náklady by se měli vrátit + něco okolo 4 miliard vydělat pokud bude aspoň průměrná návštěvnost jako na ostatních olympiadach a to se bere ohled jen na čisté zisky, ne na zisky za hotely atd. navíc to přítáhne další investory do ČR. Podle mě je to dobrá investice !1424!

uživatel eliminován | 18. 09. 2007, 21:23:53

bejwlik: v Praze no. A celá ČR se může jít zahrabat. Hlavně, že pražáci se budou mít dobře :D

anonym104

anonym104 | 18. 09. 2007, 21:23:44 | více příspěvků | napsat uživateli

bejwlik tak zrovna olympiada v atenach byla vysoce neziskova... tamni olympijsky stadion vyuzivaji pouze sem tam na nejakej ten dobrocinej koncert

uživatel eliminován | 18. 09. 2007, 21:23:03

jsem proti. tohle fakt nepotřebujeme

uživatel eliminován | 18. 09. 2007, 21:22:48

jsem pro. poněvadž 650 miliard je investice,zatim vždycky byla olypidáda zisková,tak nevidim důvod,proč by u nás neměla být.a navíc se zlepší infrastruktura v Praze,no podle mě spíš převažujou pozitiva

uživatel eliminován | 18. 09. 2007, 21:22:15

vyrovnavat komplexy menecennosti megalomanskou akci typu olympiady mi prijde jako dost ubohej napad..

uživatel eliminován | 18. 09. 2007, 21:22:07

dneska jsem četl v novinách jak stát nemá peníze na studenty stomatologie, ale olympiádu ti čuráci mít budou? ksindl

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

miliardaolympiádaúroveňlegislativastaťzadluzenejslyslkorunanázor14tiČRtroskavráti

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑