Diskuze a otázky - Odpoved na otazku, proc se nenaslo vic...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 25. 04. 2017, 17:26:04 |

....veci odporujici vseobecne uznavane historii...

Ta je hlavne pro Tebe Alexi ;)

https://9gag.com/gag/anbG69B

reagovat

V diskuzi je 293 příspěvků a shlédlo ji 3150 uživatelů .

předchozí | 0 | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | 240 | 270 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 3. 05. 2017, 20:20:56

> muz.s.vlasy
Ty tu ještě taky pořád jsi?
Kde jinde bys ale vlastně byl než na lbst s kyblíkem zmrzliny... !2!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 3. 05. 2017, 18:59:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> hot4ru
!1340!

EL.pH

EL.pH | 3. 05. 2017, 16:25:44 | více příspěvků | napsat uživateli

Skandian připomněla lupače. !2!

EL.pH

EL.pH | 3. 05. 2017, 16:11:41 | více příspěvků | napsat uživateli

Jako troll stojíš docela za hovno, martine.
A jako diskutér jsi ještě horší. Ty aspergere.

uživatel eliminován | 3. 05. 2017, 11:46:33

> muz.s.vlasy €=

uživatel eliminován | 3. 05. 2017, 11:45:48

> skandian
Ano - je to vhodné, skandian.
Ale tvá agrese díky neznalosti AJ už vhodná není. !1!

uživatel eliminován | 3. 05. 2017, 11:39:20

Nemas ty nahodou aspergera? :)

To se hluboce mylis :)

Ale prosimte :D

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 3. 05. 2017, 10:01:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> hot4ru
!1340!!1340!!1340!

uživatel eliminován | 3. 05. 2017, 09:45:33

na chatu je povolená pouze čeština, výjimka je místnost cigání, kteří mají romštinu. Myslíš že je to vhodné? > hot4ru

uživatel eliminován | 3. 05. 2017, 01:08:13

Who is to say?
Who is to blame?
Who is to know the truth?
When no one is left
and nothing they said can save you...

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 2. 05. 2017, 00:02:02 | více příspěvků | napsat uživateli

Tady máš, jak se vše kvůli nálezům komplikuje
http://byznys.ihned.cz/c1-65712140-penta-odklada-vystavbu-u-masarykova-nadrazi-v-lete-zacne-velky-archeologicky-pruzkum?utm_source=volnyHP&utm_medium=financebox&utm_content=editor1&utm_term=position-1&utm_campaign=mediafed

EL.pH

EL.pH | 30. 04. 2017, 18:42:42 | více příspěvků | napsat uživateli

Mám googlit, kde jsi tady v diskuzi popisoval detaily těch případů?
Takže ok, je jasné, že jsi jen plácal.

Ne, pravda je jen jedna a nemůžeme ji tady mít oba.

No jasně...

Ale ty teda docela jo.

uživatel eliminován | 30. 04. 2017, 18:40:12

Googli ;)

Ty mas svou pravdu, ja mam svou pravdu :)

Prave...a stale se na tom nic nezmenilo...a nikdy nic nezmeni ;)

Hele mej se a diky za zabiti tri hodin, nezklamals jako vzdy :P

EL.pH

EL.pH | 30. 04. 2017, 18:27:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak to mi asi uniklo. Kde to najdu?

To asi ne, když oba tvrdíme věci, co se navzájem víceméně vylučují.

Ano, to všechno jsi už říkal tím "je mi jedno, co si o mně myslíte".

uživatel eliminován | 30. 04. 2017, 18:24:41

Fajn....ja nekde rekl, ze v tomhle pripade to nenahlasili? :) Jak bych to mohl vedet?

uživatel eliminován | 30. 04. 2017, 18:22:47

Popsal jsem ti to vic, nez detailne, jestli ti to nestaci, mas smulu :)

Nebudu popirat nic, mas v tom pravdu stejne jako v tom mam pravdu ja :)

Co bys rekl nebo nerekl je celkem jedno :) Valny mineni ve spolecnosti panuje pouze u tech, kterejm na nejakym valnym mineni ve spolecnosti zalezi a budujou si na tom svou karieru, povest...coz jsou ve vetsine pripadu zakomplexovani chudaci lacnici po pozornosti ;)

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 30. 04. 2017, 18:20:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> Buchrt
Ale když to evidentně odkopali archeologové, tak to těžko nenahlásili.

EL.pH

EL.pH | 30. 04. 2017, 18:14:43 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak jo, tak ještě jinak... popiš nějaké detailněji, aby bylo vidět, že jenom neplácáš. Nechci po tobě nic složitého, takže to vypadá dost divně, když odmítáš napsat něco, co by v argumentaci pomohlo jen tobě.

Takže co to znamená, ten tvůj žádný komentář? Že rozpor ve tvé teorii, na který jsem poukázal, budeš ignorovat, nebo ho přijímáš a svou teorii nějak upravíš...?

No to bych neřekl, že je ti to jedno. Ale je to populární fráze, zejména lidí, o nichž ve společnosti nepanuje zrovna valný mínění. !1!

uživatel eliminován | 30. 04. 2017, 18:08:55

Neprehanej ;)

O to, co jsem rekl...
Zadny komentar lepsi, nez blby komentar....uc se :)

Kdybych doufal, ze se me nikdo nebude vyptavat, bavim se o tom s Mestizem, ne s nejvetsim chytrolinem na libku :P A to je ten rozdil mezi nama...mne je uplne jedno, co si o mne lidi myslej...ale to uz davno vis, jen stale nechapes, protoze pro tebe je povest uplne vsechno a zaroven to jediny, co mas :))

EL.pH

EL.pH | 30. 04. 2017, 18:03:04 | více příspěvků | napsat uživateli

To je fakt, ty jsi tu šéf, záleží jen na tom, co říkáš ty. !1!

O co šlo v těch případech?
K těm smlouvám a nečekaným událostem žádný komentář? OK.
Já, jo? Tak se podíváme na moje slova...
> a tak, jsem skalopevne presvedcen o tom, ze mnoho a mnoho stavaru, kvuli zamezeni ztratam, to, co nasli...proste znicili

To je ten rozdíl mezi tím, kdo jenom plácá a doufá, že se ho nikdo nebude moc vyptávat, aby nevyšlo najevo, že si vymýšlí/plete/neví o čem mluví a mnou. !1!

uživatel eliminován | 30. 04. 2017, 17:57:30

A jeste horsi je predsudkove hledani negativ a uprednostnovani tech negativnich informaci, nad pozitivnimi :P

Je fuk, jak jsi to myslel, takhle jsem to myslel ja :)

Ano, vim, ze se tak stalo v mnoha pripadech....o nejaky masovosti mluvis ty, ne ja :)


Vis....nejsi ty nahodou svycar ze Zenevy? Protoze tva argumentace mi silne pripomina zenskou argumentaci......rekni mi kdy, co, protoze na tom strasne zalezi :D

EL.pH

EL.pH | 30. 04. 2017, 17:46:02 | více příspěvků | napsat uživateli

Měl jsi tu někdy nějakou diskuzi nebo příspěvky, kde by bylo znát, že se o tu oblast zajímáš?
Pamatuju se akorát na ty bosenské "pyramidy", ale tak to asi počítat nebudeme...

EL.pH

EL.pH | 30. 04. 2017, 17:44:56 | více příspěvků | napsat uživateli

Horší je ta změna nastavení vnímání, kdy věřicí rezignuje na nějaké ověřování faktů a prostě odmítne to, co se mu nelíbí.

Jo jo, přesně tak jsem to myslel. !2!

A při tom v něm máš odpověď na tu tvojí teorii, že to radši stavaři zahrabou, než aby to někomu řekli. Ještě že jsi to kvůli té první větě mohl celé takhle odbýt a dál dělat, že ti to nikdo nevyvrátil.

uživatel eliminován | 30. 04. 2017, 17:42:57

Ty vubec mas problem s pozorovanim....to jsem vypozoroval uz davno :P

uživatel eliminován | 30. 04. 2017, 17:41:53

Vira dezinformacim........vis, ze dezinformovat lidi, kdyz ovladas vetsinu medii, je snazsi, nez kdyz vetsinu medii neovladas? ;)

Jo vim, jelikoz nejsem pozer a uz jsem takovejch lidi potkal mraky :)

Neeeee :D Hned prvni vetickou jsi zabil celej odstavec....

Mysli si co chces :)

EL.pH

EL.pH | 30. 04. 2017, 17:40:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Dokonce i vlasáč tu mluví rozumně.

EL.pH

EL.pH | 30. 04. 2017, 17:39:09 | více příspěvků | napsat uživateli

Ne, to fakt nevím. Zatím jsem to u tebe nikde nevypozoroval.

EL.pH

EL.pH | 30. 04. 2017, 17:37:45 | více příspěvků | napsat uživateli

Zrovna tahle víra dezinformacím a to, jak k tomu musí člověk přistupovat, aby mu to fungovalo, je podle mě docela nebezpečný fenomén, protože je snadno zneužitelný (a už zneužívaný) různými podvratnými subjekty.

O tom ty víš hodně.

Já žádné manipulce nepoužívám, nemám to zapotřebí.
Píšeš o obecně známé skutečnosti (stavaři nestíhají termíny a přichází proto o prachy), kterou ale používáš jako důkaz pro svou teorii, ačkoliv ve skutečnosti jim vůbec není. Navíc při tom fabuluješ, že se to děje naprosto masově, což je taky nedůvodné.
A ještě k tomu, nemyslím si, že by ty stavební firmy byly tak blbý a nenechaly si do smluv napsat, že v případě nějakých nečekaných problémů - jakým takový nález bezpochyby je - je za tím vzniklé zpoždění nebude nikdo popotahovat. Ono je to logické a muselo se k tomu přihlížet i v dobách, kdy byrokracie tolik nekvetla.
Nezapomínej, že ta fotka byl tvůj hlavní argument, na kterým jsi tuhle diskuzi postavil. Proto se k ní vracím.

To se pleteš. V celém tom odstavci.

uživatel eliminován | 30. 04. 2017, 17:36:26

A prave proto je jednodussi, nenahlasit nejakou nalezenou ruinu a proste ji znicit, nez ji nahlasit, pustit tam archeology, zastavit tim celou stavbu a tim prijit o zasranou hromadu penez....

uživatel eliminován | 30. 04. 2017, 17:35:08

Ano....bohuzel je inteligence vic, nez poloviny svetove populace pod hodnotou 100 bodu a ano....vetsina lidi resi materialni picoviny, protoze tak je dnesni spolecnost nastavena :) Bud si jistej, ze mit vic casu a penez, nedelam nic jinyho, nez, ze po tehlech ruinach, ci jinejch odkazech pradavnejch kultur, jezdim celorocne...protoze mne to prijde zajimavejsi, nez mrdky, co resi mainstream :)

Nepriznanou zalibu? :D Tyvole jak dlouho se spolu bavime, ze nevis, ze historie a archeologie me v teoreticke rovine bavi celej zivot? :)

předchozí | 0 | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | 240 | 270 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

odpověďhlaveňalexiotázkahistorievěc

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑