Diskuze a otázky - OCTAVIA 1.9 TDI VERSUS OCTAVIA RS 1.8 T 20 VENTIL

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:11:19 |

Ahoj všem, mám Octavii 1.9 TDi s červeným i SLX (110 koní), uvažuji o tom, že si koupím Octavii RS 1.8 T 20 ventil (179 koní), (první řada Octavek) chtěla sem se zeptat o kolik víc to papá, a tak nějak celkově, o kolik budu platit víc za díly v autoservisu a pod... díky moc za radu :))

reagovat

V diskuzi je 187 příspěvků a shlédlo ji 2832 uživatelů .

předchozí | 0 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:54:23

3Man3....ano, zůstane ti krátká převodovka, stejná spojka a i bzdové kotouče. Tudíž máš pravdu, že 250 km/h s tím jezdit nebude. Spojku měnit nemusíš...je věcí čiptunningu, aby kroutící moment nastavil tak,. aby ti spojka vydržela. A výměna kotoučů i s brzdiči u VW koncernu je otázka do 8 tisíc...když už tam nutně musíš mít průměr 312 mm místo 280mm !5!

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:53:51

RSka .. je mazec, je to zážitek s tim jezdit ... jeto prostě harčka na čtyřech kolech .. žere to tak 10 až 12 ... nevim ,ať ti kdo chce tvrdí za míň se stim jezdit moc nedá, protože to kurva jede ...

No a TDi je TDi, jedeto a nežere , počítej tak do 6 litrů nafty ..

Tak záeží kolik jezdíš km za měsíc .. já osobně preferuju TDi ... ale RSka je kult, ale pokud chceš rachlí a málo žíznivý autíčko, tak si kup RSku fábii ... ale to je zas malý

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:51:51

D-rex: jasně, díky :)) já si radši asi koupím RS, ale tak o ty koně mi jde taky, ale né nejvíc, nebo jenom o to, tak celkově, :)) podívám se, zeptám, a uvidím, ale díky za radu :))

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:50:31

právě to si taky myslím, souhlasím s 3Man3, sice to víc bude papat, ale nebudu kurvit to celé auto (sice se to kurví třeba pomalu, ale kurví) :)

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:49:53

Sanda...adresu na forum jsem ti dal, tak se tam zaregistruj a ptej se fundovanějších, než jsem já.!5! Ikdyž je pravda, že 1,8 turbo, který je v RS Octávii má mnohem větší potenciál (až 400 kobylek), ale to by se ti finančně dost prodražilo a i na spotřebě a životnosti motoru projevilo. Takže to záleží na tobě...buď kompletní přestavab motoru 1,9 tdi a pak budeš mít tak 170 koní, nebo čipneš RS a budeš tam přes 200.!2!

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:48:41

D-rex no dobre tak vymenis turbo , ziskas rekneme v nejlepsim pripade 40 HP + , ale zustane ti kratka prevodovka , spojka se bude rychleji sjizdet , brzdy nebudou adekvatne brzdit z vetsi rychlosti... kdez to u RS je to primo nadimenzovane na ten vykon

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:47:25

D-rex: já nevim, to se mi nějak nezdá, to mi přijde po úpravách málo, ale tak třeba je to jenom můj názor, nevím, nevím :)

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:45:47

Sandra...záleží na tom, jak s tím budeš jezdit....pokud na to budeš šlapat furt, bude ti to žrát víc, ale při normálním stylu jáízdy s občasným vyhnáním pavouků z motoru bys se do šesti vejít měla

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:43:51

D-rex: to je jasný, že čím mín to žere tím líp, ale ted normálně mi žere okolo 6, tak je blbost, aby po těch úpravách žrala stejně !5!

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:43:36

3Man3...to se ti jen zdá....výměna turba včetně jeho koupě (samozřejmě ne nové, ale repas) stojí tak kolem 15.000Kč i s prací. Nebudu řešit tvé názory na naftu..je to otázka vkusu, takže výběr je na každém z nás. Také bych mohl říci, že benzín patří do zapalovače!2!

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:42:55

3Man3: to si taky myslím, myslím, že lepší bude si koupit nový auto :)

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:42:00

Sandra...to záleží na tobě. Nevím, kolik peněz by tě stál přechod z TDI na RS. Pak už jen záleží, zda chceš jezditt v turbobenzínu za 10 l nebo v naftě za 6.!5!

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:41:59

D-rex no... bojim se ze vymena turba za vetsi by uz samotna presahla 50 000 a pak... zase to bude jen traktor :))

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:40:39

D-rex: no jo, ale tak víš já tomu zase tak moc nerozumím, takže teda co? Mám si koupit Octavii RS, nebo si zlepšit svoje auto? :))

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:39:47

3Man3: mno ale taky moc pěkný autíčko :))

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:39:27

čip je až ta poslední změna....potřebuješ větší turbo, větší intercooler a sportovní trysky. Koukni na forum dieselpower.cz, tam se dozvíš víc. Jako ženě ti tam každý rád poradí!5!

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:38:56

sweetpartygirl: to s tebou souhlasím :D

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:38:35

3Man3: jasně, no já jezdim jako prase prej, ale není to pravda, jen sem rázná :D

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:38:15

Sandra.s se podivej do profilu.. :)) Omegu MV6

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:37:47

OCTAVIA RS 1.8 T 20 VENTIL je nejlepšííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí!777!!1304!

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:37:45

teda jako myslím tím chip, páč normálně bez chipu by šlo asi těžce ze 110 koní na 179 :)

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:37:14

D-rex, to já vím, ale ničím tím motor atd... to už si radši koupím lepší a novější auto, :))

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:36:32

3Man3: tak s tím snad takovej problém není, sice mi ty rychlosti při nižších otáčkách bere super, ale benzínák a 179 koní to mluví za vše :)) a s tím turbem to mám stejný i ted u svýho dieselu, taky se zapne nějak okolo 2,5 tisících otáčkách, takže to bude pohoda, ale to řazení, no už se vidim, jak mi to ze začátku bude chcípat :D co máš za autíčko? :)

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:36:07

Dle mého je to volovina.....při investici do 50.000Kč ze svého TDI také těch 170 koní dostaneš a to jen při lehce zvýšené spotřebě. !5!

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:34:19

bude to zrat tak jak budes jezdit :)) ostatne jako u kazdyho auta :)

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:33:13

Sandra.s jjo ... narust vykonu ucitis az nekde po 2.500 otackach... pak teprv ziskava turbodmychadlo nejaky plnici tlak, ale to si zvyknes... ja osobne mam treba zas problem sednout si do dieselu :)) řadí se tam rychleji v nizsich otackach.... u sveho zaradim na vyssi stupen treba v 7 tisicich :))))

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:33:00

takže si myslíte, že když si jí koupím, nebudu pak řvát jak to žere atd.. ? !2!

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:28:05

3Man3: no právě ty otáčky z toho mám strach, sem zvyklá to občas pořádně protůrovat a prostě tak celkově, tak mám z toho strach, a taky sem zvyklá, že si jedu jen tak na 5 na volnoběh, a ted to taky nebudu mít, ale tak Octavia RS je Octavia RS :D

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:25:55

no akorat si budes muset zvyknout ze benzin bude tahat v jinych otackach :)) na volnobeh se 1.8 jen tak nerozjede :)

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:25:16

sliva: to sem si myslela, že to bude stejný, krom toho motoru, doufám, že ty ceny pak nebudou pekelně skákat, ale snad ne, díky :)

předchozí | 0 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

tdikůňoctaviaventiloctaviiřadaslxpapádíkautoserviskoupěoctavekmáma

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑