Diskuze a otázky - O čem je rap

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 14. 05. 2006, 16:19:15 |

Co si myslíte o rapu? O čem je rap? O čem by měl bejt? Dá se věřit tomu, že může bejt veselej? Rap je hlavně o pravdě, ne? a ta moc často veselá není. je o životě a ten si s náma zahrává, hází nám klacky pod nohy, pořád nás staví do rohu, odkud není úniku, tak pište holobrátci

reagovat

V diskuzi je 154 příspěvků a shlédlo ji 4756 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Toto téma bylo již uzamčeno.

uživatel eliminován | 19. 05. 2006, 17:04:28

Mario31, JJ mám doma Japonskej rap, ale divil by ses, nezní to špatně, ta kapelka se jmenuje Drunken Tiger, tak si to sežeňte a posuďte sami, rap není lokální záležitost, tvořit může každej a respektuju i ty Japonce, už jenom proto, že tvořej

uživatel eliminován | 19. 05. 2006, 16:56:50

BBtraged a Mario3: jo, super, konečně se tahle diskuze ubírá správným směrem, je fajn číst vaše názory, každej řekne svoje k danýmu tématu a nesnaží se svůj názor dostat na nejvyšší kopec, jasný, hip hop, to je styl, kterej vznikl z mnoha jinejch, je to styl, kterej se nebrání absorbovat jiný styly, což by se jinde nikdy nestalo, jakej se vám líbí styl instrumentálek? Mě se líbí, když slyším piáno, třeba housle, nevyžaduju stryktní hip hopový zvuky, mám rád, když sama hudba dokáže vyjádřit příběh

Mario31

Mario31 | 18. 05. 2006, 20:30:49 | více příspěvků | napsat uživateli

bbtraget: dobrá, dobrá !122! .. ale to mi vysvětli, proč se s tímhle stylem (hh) pojí ty vulgarismy ? protože obecně spíš člověka rozesmějou, než aby navodily kýženej *respect* jinak vím moc dobře, že byť mě hh neoslovil, tak že se v něm daj najít dobrý věci, vono, každá hudba, pokud se dělá tak nějak "od srdce", je to o něčem jiným, ale připadne mi, že ta hlavní vlna je spíš o těch pózách a o byznysu na tom navlečeným

mno, a když už nefuckuješ !122! a argumentuješ, je to daleko lepší, protože to co napíšeš už obsahuje informaci !5!

a pokud de o generační rozdíl mezi náma: o hip hopu určitě víš spoustu věcí a víš , že to není nic novýho, že už to nějakej ten pátek existuje a že to existovalo už v době, kdy sem byl já mlaďas, akorát to tady v naší kotlině nezažívalo tenkrát takovej boom

takže když to shrnu : nenutil sem a nenutím nikomu svůj názor,ať si každej poslouchá co se mu líbí, já jen k tomu co se mi nelíbí řeknu proč a k tomu co se mi líbí taky řeknu proč, nic víc, nic míň !68!

osobně prostě preferuju spíš ty žánry, který sou hudebně propracovaný (jazz,art-rock,vážná hudba), a nebo naopak , který zas ukážou, co dokáže zvuk a maj atmosféru jak sviň (elektronika), popř. z lehčích věcí třeba britská kytarová scéna.
Myslím, že kdyby moje stanovisko k hiphopu ovlivňoval věk, těžko bych strávil DnB, Jungle, House i v těch nejnovějších mutacích, nebo psy-trance

uživatel eliminován | 18. 05. 2006, 19:40:28

Mario31 no mi se neschodnem pac sme vyrustali v jinem polarnim kruju v jinem case, kazdy je ovlivnen necim jinym a podle toho soudim ze se ani nikdy nepotkame ve stejne knajpe :) Ja jazz posloucham pac to sou famozni nastroje a pokud si poslechnes jakoukoli jazzovku tak beaty sou funkovy, ja tancim break dance takze funk mi koluje v krvi. vsechno se vsim souvisi a hip hop prave vznik ztech cernosskych stylu co jsem menoval nize.

uživatel eliminován | 18. 05. 2006, 17:02:35

XAdelkax: Dost dobrej názor, super

uživatel eliminován | 18. 05. 2006, 17:01:37

XmajklZ: v něčem máš pravdu, ale vem si, že když máš špatný a dobrý zážitky na ktrerý zapmeneš a který ti utkvěj v hlavě? Jasně, že rep může bejt veselej, ale většinou je to vyjádření pocitů, člověk si chce postěžovat na svět, na veselý ztážitky jsou tu jiný žánry, ale z části máš pravdu

uživatel eliminován | 17. 05. 2006, 14:44:26

rap ....atack to headz, volne asociace slov

2easy

2easy | 17. 05. 2006, 14:31:56 | více příspěvků | napsat uživateli

ITS ABOUT 3 M & 1 B

MUSCLES

MIGHT

MONEY

& BITCHES

:D:D:D:D

uživatel eliminován | 17. 05. 2006, 14:31:12

Vypovida o to dotyckym cloveku?...Si myslim, alespon

2easy

2easy | 17. 05. 2006, 14:30:31 | více příspěvků | napsat uživateli

ITS ABOUT 3 M & 1 B

MUSCLES

MIGHT

MONEY

& BITCHES

:D:D:D:D

uživatel eliminován | 17. 05. 2006, 14:29:44

Jenik_ : o tom čo píšeš, popularita, prachy a tak, o tom neni rap, o tom je biznis akéhokolvek druhu. Takže ak sa kšeftuje s rapom, bude o tom. Ale skús si vypočuť niektorú nekomerčnú kapelu,. takú ktorú ešte žiadny profducent a vydavateľstvo nestihlo skaziť, a nebude to len o tom...

uživatel eliminován | 17. 05. 2006, 14:26:56

FalesnaHra: Rap môže byť o čom chceš, len preto že život je kurva, nemusia byť všetky texty len o tom...dobre, život JE kurva, ale ak sa nájdu pozitívne veci kvôli ktorým sa oplatí žiť, tak s musia nájsť aj pozitívne veci o ktorých sa dá rýmovať !730!

uživatel eliminován | 17. 05. 2006, 14:24:50

Rap je o hovnu.

Dvs_sh0e_company

Dvs_sh0e_company | 17. 05. 2006, 14:23:29 | více příspěvků | napsat uživateli

vo howne :)

ozzy62

ozzy62 | 17. 05. 2006, 14:21:44 | více příspěvků | napsat uživateli

Hlavně po jeho zaslechnutí mívám pravidelnou stolici...!891!

uživatel eliminován | 17. 05. 2006, 14:21:15

rap?prezitek klukovskejch dusi

uživatel eliminován | 17. 05. 2006, 14:20:27

rap je celekm o pici

Jenik_

Jenik_ | 17. 05. 2006, 14:19:59 | více příspěvků | napsat uživateli

O čem je rap? Přeci o popularitě, penězích, aktuálních módních směrech, nadřazenosti atd. :)

Mario31

Mario31 | 17. 05. 2006, 14:12:56 | více příspěvků | napsat uživateli

YOPA: oni sou jako my, baví se skoro jako my, ale všechno maj tak nějak jiný než my :)

uživatel eliminován | 17. 05. 2006, 14:08:41

Mario31:Přesně tak, nejvíc se mi líbí že se tvářej a řvou jako bys jim sprznil ségru a přitom se tě ptaj jestli si dáš jednu nebo dvě ryby!2!

uživatel eliminován | 17. 05. 2006, 14:04:21

!102!!121!!121!!121!

Mario31

Mario31 | 17. 05. 2006, 14:03:28 | více příspěvků | napsat uživateli

YOPA: :)) nedovedu si to představit, ale JPOP sem slyšel a pak Včelku Máju v japonštině, to bylo HC pro bránici :))

uživatel eliminován | 17. 05. 2006, 13:58:59

Mario31 : Slyšel je to famózní, ale přesto bych si rap nedovolil nazvat hudbou.

Mario31

Mario31 | 17. 05. 2006, 13:56:52 | více příspěvků | napsat uživateli

TeĎ mě tak napadá: slyšel někdo někdy JAPONSKEJ RAP ? !102! je to vůbec možný v japonštině rapovat ?

Mario31

Mario31 | 17. 05. 2006, 12:41:37 | více příspěvků | napsat uživateli

bbtraget : no nejdřív říkáš že měký věci né, pak že jó !102! art-rock nemá žádný mantinely, dost často sou ty skladbičky dlouhý třeba 15 minut a střídají se tam nálady, mezihry, (hudebně) agresivní vyvrcholení, melancholický pasáže, spojuje se tam zvuk kytar a syntezátorů ... funguje to tady jinak, tady autor vyjadřuje pocity hudbou, na posluchače to klade nároky na schopnost to pochopit, čili nápověda co chce říct v podobě rytmicky mluvenýho slova se nekoná :)

ad funk, jazz, raggae ... tady není co dodat, tady *respect* jak to říkáte :)) ale počkej, ty posloucháš jazz ?

wiiha ... ale teď se rozkecávám o něčem, co možná pochopíš časem a předbíhám v čase !102!

a k tý elektronický hudbě: celá pointa je to POCHOPIT ... třeba ten jungle vůbec není stejnej, navíc se v něm dost objevujou prvky jazzu ... ale je to opět o schopnostech posluchače ... ale dokolečka se to poslouchat nedá, to souhlas :))

progress-house, noo ... to je opět o tom , že se fantazii , hlavně ve zvukový dimenzi meze nekladou, atmosféru to dokáže vytvořit ukrutnou, je to o tom, co dokáže zvuk ..

ale celá pointa všeho, co píšu je, že je jediná věc kterou u lidí nedovedu pochopit, je , že dokážou do zblbnutí poslouchat jedinej styl, to je SEBEOCHUZUJÍCÍ ..

... apropos: neodsuzuju HH jako celek, občas narazím na věci, který se mi líbí, ale je toho strašně málo ... a dost často je to remake starýho fláku ze 70. nebo 80. let ... což mladší generace ani nemá tuchy, to je docela dobrej komerční tah producentů... pravděpodobnost, že by někdo z cílový skupiny konzumentů znal originál je u bodu mrazu..

uživatel eliminován | 17. 05. 2006, 11:57:58

Mario31 waaa me se libi basova kytara ale nemam rad tvrdou hudbu, prave proto mi ladi hip hop, s vyjimkou orgialniho chlastani s mym rockovym kamosem to ten rock fakt muzu :)) pac kdyz ses ve stavu nepricetnem do rocku se dobre rve :)) no a ty sracky cos vyjmenoval wiiha tehno u me vetsinou lita z oken autobusu :) a podobne sou na tom i ostatni jako house ikdyz hose dance je fpoho styl tance ale ta hudba me nebere trip hop je vonicem moc rychle a chaoticke dramy sou fpohou ale nesmi to hrat moc dlouho pac stoho jebe v hlave je to furt to same. za kult povazuju rap do roku 92. to sou bozsky songy, taky se dost vyzivam ve funku a i jazz a soul to sou peckove styly! a samozrejme obcas uletim na dance holu a reege !623!

Mario31

Mario31 | 17. 05. 2006, 11:16:33 | více příspěvků | napsat uživateli

bbtraget: ale jinak docela dobře v těch stylech plaveš, nejpikantnější hláška je s tím rytmem !102! to sem ještě v commentu na kterej si reagoval zmiňoval elektronickou hudbu .. to by bylo teprv zajímavý, co bys řikal na takovej progress-house, psy-trance, electro, techno, jungle, trip hop atd :)))

Mario31

Mario31 | 17. 05. 2006, 10:58:38 | více příspěvků | napsat uživateli

bbtraget : no, když už si tak pěkně vyjmenoval různý odrůdy "rocku", tak soudě podlo toho, co píšeš, máš asi pocit, že art-rock a jazz-rock má něco společnýho např. s Bon Jovim atd !102! tak to neneee .. protože si zřejmě vživotě neslyšel nic art-rockovýho - tohle je styl, kterej se vymyká všemu co znáš, je postavenej na hudbě, dělaj to lidi, který kurevsky fest vládnou svojim hud. nástrojům, a až někdy uslyšíš třeba takový Planet X , kde hraje např. jeden z nejlepších bubeníků na světě , tak teprv uvidíš, co to je RYTMUS a co to je TVRDOST zvuková ale hlavně hudební. Ten styl je luxus v kytarový hudbě, může ho dělat a dělaj jen ty hudebně nejlepší. Pro dav je ale jeho stravitelnost horší, možná ty tvrdý věci, je to exhibice hráčských dovedností, ukrutně promáklá rytmika a hudební harmonie a kompozice, to sou věci ,který samozřejmě hopérům nemůžou nic řikat !102!

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 21:11:34

Beer_queen:no já 4členné partičky 17ti letejch rádobyhip hoperů neposlouchám a ani vlastně žádné takové neznám

uživatel eliminován | 16. 05. 2006, 21:09:01

Jo a sere me ze vetsina radoby raperu se predtim musi zhulit a vylejt jako odpadkovej kos.Znam opravdu jen malo normalnich a na pohodu.!730!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

rappravdarohživotúniknámaveseláklacekveselejholobrátci

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑