Diskuze a otázky - Nová vláda

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Jikra777

Jikra777 | 6. 08. 2010, 10:13:07 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Pokud dá zaměstnanec výpověď sám, nedostane podporu v nezaměstnanosti a další krásné špeky nového ministra práce....
Doufám že si to na vlastní kůži vyzkouší hlavně ti, kdo volili TOP09 a ODS. Znamená to, že pokud vám zaměstnavalel bude platit pozdě, nebo si na vás zasedne, budete držet klapačky a necháte si to líbit.Nemluvě o prodloužené době kdy budete pracovat na dobu určitou...5 let nejistoty.A školákům doporučuji učte se, učte se, s vysokou školou budete mít větší šanci uplatnit se za hranicemi tohohle Kocourkova.

reagovat

V diskuzi je 93 příspěvků a shlédlo ji 1704 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

m.o.s.q.u.i.t.o

m.o.s.q.u.i.t.o | 6. 08. 2010, 22:51:20 | více příspěvků | napsat uživateli

No mám pocit, že podporu by nedostali asi jenom ti, kteří dostali odstupné, ne všichni kteří podají sami výpověď. Navíc nemyslím si, že by si nemohl zažádat o podporu po celou dobu hledání práce, spíš to bude jenom na nějakou určitou dobu, dokud bude čerpat z odstupného. Takže mi to nepřijde jako špatnej nápad :)

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 22:47:16

Tomu ministrovi co to navrhnul bych rozkopal hlavu :-) a s okamzitou platnosti sebral mandat a doministroval by za takove hovno... :-)

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 22:45:42

bezďák:No já mám jakejsi papír na ekonómický zdělání,pravda,i když né tak velkej jako třeba Uglypersonality,ale stejně nemožu pochopit,jak je možný,že když,konkrétně v této zemi skoro sedumdesát let nebyla válka,aby se dalo poukázat na znehodnocenou práci minulých generací,a jsme uprostřed bouřlivě se rozvíjející průmyslové společnosti,bohatství západních,ale i východních společností a států je dnes takový,že je prostě nemožný je nerozdělit..tak jak někdo může žvanit s vážným ksichtem o tom,že nejsou peníze na důchody,na podpory,na lékařskou péči,na údržbu nemocnic,na tohleto,na támhleto...přitom počet populace v českých zemích je od prvního sčítání lidu v roce 1921 pořád deset milionů+- nějaký drobný,jejich produktivita práce díky technickýmu pokroku je přes tolik vomílaný stárnutí populace naprosto nesrovnatelná..to podle mě jde vysvětlit jen tím,že v naší nejpokrokovější,nejsvobodnější společnosti z deseti milionů dvacet tisíc příslušníků novodobé šlechty zbytek obyvatel nestydatě okrádá a ještě z nich dělá blbce..!2!

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 17:33:00

vláda může bejt jakakoliv a vzdy si budem stezovat a oni budou vymejslet stejny hovadiny... ČR...

krystowWw

krystowWw | 6. 08. 2010, 17:20:18 | více příspěvků | napsat uživateli

vysoka skola je snad zaklad tak co to tu meles !bez si brecet ze musis zaplatit 30 korun u doktora nekomu jinemu

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 17:13:37

> erosangel
já je třeba nevolila, tyhle strany volili spíš středoškoláci, co o tom ví prd !20! navíc bůh ví jak to bude se školným ... to máš jak s maturitama a kde jim je konec že !2!

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 14:13:36

> JitkaDvorakova
Ale ono je to zase složitý. Pro několik milionů lidí je nepředstavitelný dělat tak dlouho, když mají třeba fyzicky náročnou práci, dělají na směny, dělají v noci, řídí kamiony, autobusy, vlaky. Těžko to budou moct dělat všichni třeba v 70. Někde už by to bylo i nebezpečný. Ale z druhé strany. Lidi stárnou a nebudou peníze na důchody a něco se musí dělat. Ale každopácně tohle je neuvěřitelnej problém. Třeba čawem příjde víc cizinců a budou pracovat a peníze budou nebo se to zhroutí nebo lidi budou chodit pozdě do důchodu a sem tam se vyseká autobus, když 69 letej řidič dostane mrtvici

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 14:10:32

> dement.
Zdarec !818!

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 14:08:45

> Bezdomovec1
to asi jo, já nečetl celej váš rozhovor, jen tu část kde bylo psáno, že by strojvedoucí věděl víc atd.
pak jsme se tak úplně nepochopili, no..
každopádně neivm proč, ale kdykoli je něco nedořešenýho nemůže se vodlepit !2! zdar
> JitkaDvorakova
!2!!2!

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 14:08:33

> JitkaDvorakova
Tak se to dá taky v podstatě říct. Chválím, pochopila!1061!

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 14:04:42

Kdybych chtěla být trochu demagogická,řekla bych že v dobách kdy v Národním shromáždění zasedali týpci prokazatelně a stoprocentně dělnickýho původu s vosmiletkou, nebyl vodchod do starobního důchodu v šedesáti luxusem..!2!

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 14:01:38

> dement.
Ne, já myslel poslance, ale bývalý zaměstnance třeba ty mašinfíry nebo jakákoliv jiná pozice.

Nepsal jsem, ani jsem neměl na mysli poradce. To jsme se špatně pochopili!486! i když i ti jsou a měli by být nezaujatí a říct obecný stanovisko a né, aby si přilepšovali. Prostě něco jako znalci.

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 13:58:16

> dement.
Nevím přesně, ale musí zanechat jen podnikání. Nevím, jestli i HPP, ale většina to tak dělá. Ale když se k tomu vrátí v budoucnu, tak bysi to taky mohl usnadňovat, kdyby třeba tlačil na snižování třeba odpracovaných hodin a odchodu do důchodu v tom oboru.

A teď mě zase napadá, proč není dobrý tam mít hodně lidí z jednoho oboru, protože jak píšeš by si chtěli vážně přilepšit v práci. třeba právnící by si mohli uzákonit větší odměni za určitý úkony nebo notáři.

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 13:54:55

> Bezdomovec1
ty vole, to neni možný :D prostě kdyby měl radit člověk co je stále zaměstnanej u dráhy třeba, tak si jistě bude chtít práci ulehčit, protože dneska poradí, ale zejtra zase vyjede s vlakem. zatimco když od mašinfíry bude zvolenej do křesla, tak teĎ už bude je nvymejšlet ale zejtra nesedne a nebude řídit.
tys prostě psal o tom, že by se k podobnejm věcem měli tihle lidi vyjadřovat, což si nemyslim, že je dobrý, když jsou nadále zaměstnaný jako třeba strojvedoucí, ale když se strojvedoucí stane poslancem, je to přece úplně jiná situace. nevim, cos přesně na tom nepochopil, ale už je to směšsný a teď jsem se odhlásil !2!

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 13:53:59

> dement.
No však. Já chtěl poukázat, jen na to, že když zvolí uklízečku, tak tam je bývalá uklízečka, abych to teda uvedl doslava a přesně.

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 13:52:09

> dement.
U pokladny stojím tak 5-6x do týdne při placení. Jinak nechápu proč jsi psal o tom, že si budou návrhama ulehčovat práci a teď najednou, že zase ne, že nepracujou už v oboru, ale ta ani tehdy ten strojvůdce. nebo nerozumím jak jsi to myslel, když jsem psal o tom strojvůdci, že není problém. On se stává poslancem, ale přehled má pořád z toho oboru.

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 13:50:16

> Bezdomovec1
to jo, ale už je zvolenej, neni to tudíš mašinfíra, ale už je to poslanec. takže neradí jako mašinfíra, ale jako poslanec. nevim, možná ti tenhle informační šum unikl, ale už vážně jdu !2!

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 13:49:16

> dement.
Tak třeba ten zelenáč, kterýho zvolili. má myslím 23 toho asi taky nebude vědět moc. Ale při nějakým legislativním procesu klidně může mít nějakou dobrou připomínku a je jedno v jaké je to oblasti. předpokládám, že si ohledně těch věcí zjistí informace. Taky od toho jsou placení.

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 13:48:06

> Bezdomovec1
mě to připadá jako když se bavim s někym, kdo stojí den co den u pokladny, nepletu se? !2! z hlavy se přece nikomu nic nevykouří, jen nemaj důvod si ulehčovat návrhama věci, když už v tom oboru nepracujou, ach jo !2!

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 13:46:44

> dement.
No samozřejmě, vždyť jsou poslanci. A to ach jo mě připadá, jak kdyby se jim ty vědomosti z oboru měli dnem slibu vykouřit z hlavy.

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 13:45:17

> Bezdomovec1
ano, ale když ho lidi zvolí, tak to asi neni nějakej trouba kterýho si vytáhne politik a řekne "hele, jak to vidíš ty?" tohle je úplně jiná situace, tak snad chápeš !2!

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 13:44:06

Ústava České republiky

Hlava druhá

Moc zákonodárná

Článek 19

(1) Do Poslanecké sněmovny může být zvolen každý občan České republiky, který má právo volit a dosáhl věku 21 let.


Asi tak. Víc není co dodat. Doufám, že je to všem jasné.

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 13:43:44

chcete vyšší plat? volte mě! chcete míň makat? volte mě! chcete zadarmo byt? volte mě! chcete mít klid? !2!!2!!2! musim jít

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 13:35:33

> Bezdomovec1
ale oni už přece nedělaj v oboru. takže jim je to fuk, nemyslíš? ach jo..

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 13:33:38

> dement.
To teď teda povalí jen samý ulejvácká zákony, když tam získalo mandát tolik nováčků z obyčejných oborů!486!

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 13:33:37

> dement.
To teď teda povalí jen samý ulejvácká zákony, když tam získalo mandát tolik nováčků z obyčejných oborů!486!

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 13:30:07

> ChocoPopcornKitty
To je prestiž taková pozice. Většinou je to v zahraničí tak, že už jdou do politiky zalovení lidi, ale tím získají právě tu moc a prestiž, kterou neměli.
A vrací se to spíš, že je tam moc teoretiků a málo praktiků a postrádají často logiku ty zákony. jelikož jsou úplně na palici. prvně se testujou v realitě a pak se rychle vrací k novelizacím, jaká je to často hovadina.

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 13:29:49

> Bezdomovec1
myslet jim to klidně může, ale vždycky budou myslet na to, jak si ulehčit práci. to je přece úplně jasný, že jim těžko půjde o úspory a podobný věci, když jim do toho vůbec nic neni. a už vidim ty složitý výb. řízení na těch pár schopnejch z každýho odvětví.. to bysme si teda dali !2!

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 13:28:40

> Bezdomovec1
sám píšeš, žes jich pár poznal a jsou to bručouni, ale já je házim do pytle !2! tak děláš si prdel? každej, kdo nemůže rozhodovat je debil. proto nerozhoduje ale pracuje. !2!!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 13:26:48

> dement.
Uvědomuju si, že teď si z jedné stupidní aféry s videem a pár fotkama odsoudil a naházel do jednoho pytle několik tisíc lidí. sice jsou strojvůdci bručouni, kterých jsem pár potkal, ale debilové jistě ně. pak mě připadá, že škola dává patent na rozum a všichni ostatní jsou blbci. zase mám jinou zkušenost. Že i prodavačka nebo úředník může být inteligentní a může mu to dobře myslet.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dobaprodlouženázaměstnavalelškoláknemluvaodskůžešpekškolaklapačkanejistotaletministrtop09nezaměstnanostprácevládavýpověďzaměstnanecvysoká

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑