Diskuze a otázky - Nezávislost Kosova? Fraška !!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 18. 02. 2008, 22:02:54 |

Na balkáně vzniknul nový "stát" - kosovo. Ve skutečnosti se jedná o nedílnou součást Srbska, která byla od této země oddělena násilným tlakem USA a jeho noshledů, kteří se rozhodli systematicky šikanovat Srbsko, protože je spojencem Ruska a má národní hrdost. Tuto hrdost obratem mainstramová média označila za šoviniusmus a srbsko za nacionálního agresora. Typická mediální propaganda, která dokáže z beránka udělat vlka, a z oběti agresora.
Ve skutečnosti však kosovo není stát ani národ, ale shluk národnostních menšin - Srbů, albánců, makedonců, romů, řeků, kde vyjma albánce nikdo o samostatnost kosova nestojí. Proč se tedy USA rozhodlo podporovat menšinové albánce proti vůli ostatních menšin? Navíc vydržování albánské menšiny, která funguje pouze na mafiánsko-politických strukturách, neschopné spravovat jakékoli i vlastní území je pro EU i USA značně nákladné. Hlavní důvod není pokrytecké tvrzení o "právu národů na sebeurčení", jimž se ohání USA ale reálné mocenské zájmy. Pro USA je totiž nezávislé kosovo strategická pritorita. Přes toto území je plánovaná stavba ropovodu, z oblasti kaspického moře (těchto projektů je víc) jež mají vyloučit Rusko jako strategického dodavatele nerostných zdrojů pro evropu, čímž by získalo USA monopol nad kontrolou distribuce nerostných zdrojů v eruroasii. V případě kosova jako součásti Srbska, které je navíc spojenec Ruska by tato energetická politika nebyla možná. Prostě za vším je nutné hledat mocenské zájmy a ne se nechat plést o právech národů na sebeurčení. Kosovo je mediálně i politicky zcela uměle
vytvořený problém, jež nemá jakoukoli souvislost s právy národů na sebeurčení.
Je to podobné jako kdyby se "mezinárodní společenství" na našem území vytvořit "romský stát" a začalo podporovat a financovat romskou menšinu až do konečného odtržení od ČR. Pkud by se ČR bránila byla by označena za mezinárodního agresora.
Nezávislé kosovo je podobně absurdní - albánská menšina sem byla importována turky v době kdy již dávno Srbsko mělo vytvořeno vlastní kulturu. Na to se albánci bohužel během několika staletí co obývají kosovo nezmohli - žili vždy pouze z nájezdů a loupeží, nyní vynikají v organizování evropských mafiánských struktur. To samé jsou i jejich politici. Jsou zde pochopitelně i vyjímky - kteří se snaží uplatnit jinak nebo spolupracovat se Srbskem - obratem jsou ale vlastní menšinou označeni za zrádce.
Vyhlášení nezávislého kosova odporuje všem zásadám mezinárodního práva, a ukazuje dosah, kam až nyní došla americká hegemonie. Stojíme právě na prahu vytvoření "new world order" - globální mediálně-politické oligarchie, která bude vytvářet vlastní realitu, ponechá lidem iluzi svobody, ale ve skutečnosti je zotročí. "New world order" vytvoří v budoucnosti nejhorší totalitní systém co lidstvo pozná. Na počátku bude "pestrobarevná společnost mnoha životních stylů jako dnes - na konci člověk jako otrok a bezduchá loutka". Tento globální světový řád se nakonec zhroutí, ale ještě předtím se obrátí i proti samotným USA a smete jejich globální hegemonii. Západ jak ho známe dnes zanikne, a přežijí pouze ty civilizace, jež dokáží nejdéle odolávat tlaku "new world order".
Tak ale zpátky ke kosovu:

reagovat

Jste pro nezávislost kosova?

V anketě hlasovalo celkem 15 uživatelů

V diskuzi je 42 příspěvků a shlédlo ji 929 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 18. 02. 2008, 22:24:45

Taky se k tomu odtrzeni stavim pomerne skepticky, vzhledem k tomu, ze to nebyla vzajemna dohoda mezi Srbskem a Kosovem, ale jednostranne vyhlaseni nezavislosti. Nicmene asi nezbyva jina moznost nez to respektovat, nepredpokladam, ze by bylo mozne Kosovo jakkoliv pripojit zpatky k Srbsku. Z ceho mam ale trosku strach je riziko domino efektu, kdyz jim to projde, muze se stejne zachovat plno dalsich uzemi touzicich po autonomii a nechci si domyslet dusledky.
A samozrejme i reseni ekonomicke otazky si moc nedovedu predstavit...

uživatel eliminován | 18. 02. 2008, 22:23:55

Samozřejmě, je to nebezpečný precedent, například se toho už pomalu začínají chytat Maďaři na Slovensku. Četl jsem krásné přirovnání - je to jako kdyby Sudetští Němci vyhlásili svůj stát na našem území v roce 1935. Také jsem slyšel názory, že Kosovští Albánci nemají ani tak zájem na vlastní nezávislosti, ale je to předstupeň připojení Kosova k Albánii, což by mohlo v budoucnu vést ke stvoření Velké Albánie, nebezpečného muslimského státu v předpokoji Evropy, ostatně vzhledem k minulosti UCK je celkem jasné, že by se neštítili spolupracovat s jistými teroristickými organizacemi a sítěmi z ostatních muslimských zemí.
Otázkou je řešení - a to je v současnosti jedno. Kosovo uznat a oblast hlídat mezinárodními jednotkami. Není možné dopustit další válku, masakry a krveprolití, stejně jako ruskou expanzi, která na Balkán nepatří, což věděl už, dej mu Bůh svatý pokoj, i soudruh Tito.

uživatel eliminován | 18. 02. 2008, 22:22:01

kdyby někdo napsal: mooooc lawiskuyu supr lidišky z EmO KOsoOVa.....sou tam krejzy vodwázaní borečci....tak tu máš nával 14 letých panen, 17 letých honiču a tak....

uživatel eliminován | 18. 02. 2008, 22:20:30

Ekonomicky to kosovo může nějaký čas zvládat pouze s pomocí EU a USA, kteří je financují, ovšem pouze do té doby než to EU a USA přestane bavit - např. zjistí, se změní jejich mocenské priority a kosovští abánci přestanou být pro ně užiteční - potom se celá jejich ekonomika zhroutí, a jim nezbyde nic jiného než přijít s prosíkem k srbům.

xhorstfuchs

xhorstfuchs | 18. 02. 2008, 22:20:09 | více příspěvků | napsat uživateli

to máš pravdu. když je na libimseti duchaplná diskuze tak se nechytne. to kdyby byly v kosovu šamponi a hopeři tak tu máš plno

uživatel eliminován | 18. 02. 2008, 22:20:06

už jsem to psal jinde.....je to těžký....a závání to palestinou.....chápu albánce z kosova...chápu i srby....
to je to samé, kdyby se chtěla morava odtrhnout.....
Pokud ale rozhoduje USA o tom, kde a na úkor koho vznikne nový stát, tak asi není něco v pořádku...

Chilli_and_Chocolate

Chilli_and_Chocolate | 18. 02. 2008, 22:17:40 | více příspěvků | napsat uživateli

oprava: ekonomicky !637!

Chilli_and_Chocolate

Chilli_and_Chocolate | 18. 02. 2008, 22:16:47 | více příspěvků | napsat uživateli

by me zajimalo jak to chcou zvladnout ekonomicka !968!

zaloznik

zaloznik | 18. 02. 2008, 22:14:02 | více příspěvků | napsat uživateli

Uznání nezávislosti Kosova je obrovská chyba. Už jenom to co osu zač kosovští albánci. Dyt to sou s čečencama nejhorší špíny co můžou být.

uživatel eliminován | 18. 02. 2008, 22:08:23

nesouhlasím s odpojením...za to může kurva Condoleeza Pitka Rýžová.....já jsem vytočený jak hrom..tohelto udělat modernímu evropeskému státu...to je moc...ať se brání a aŤ uasáhnou rusi.....tentokrát jim budu fandit

uživatel eliminován | 18. 02. 2008, 22:07:03

No nevím, tyto diskuze na lst se moc nechytají.

uživatel eliminován | 18. 02. 2008, 22:04:25

Tak jsem zvědav. Co vy na to?

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

skutečnosthrdostsrbskoagresorstátUSAruskavlknárodoběťberánekspojeneczeměbalkáněšoviniusmussrbskasoučástmainstramovánezávislostfraškanoshledůobratmédiumtlakpropaganda

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑