Diskuze a otázky - NEVERA-Ulety....

úvodní strana | aktualizovat | dolů

misenkaa

misenkaa | 7. 01. 2008, 12:12:46 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Takk co decka rikateee na ulety....?odpouuustite neveruu?!950!!1004!!1004!!1004!!1004!!1004!!1004!!1004!!1004!!1004!!1004!!1004!

reagovat

odpoustite neveru

V anketě hlasovalo celkem 47 uživatelů

V diskuzi je 196 příspěvků a shlédlo ji 1043 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 7. 01. 2008, 13:56:27

nez jsem nasla sveho kluka tak jsem uletavala porad...coz ted uz nechapu a uz bych to nevratila jinak neveru ted kdyzjsme spolu rok a pul bych NEODPUSTILA ani za nic!!!!!12!

Sunnyrise

Sunnyrise | 7. 01. 2008, 13:56:08 | více příspěvků | napsat uživateli

uran
njn, jsou to svině !1350!!1350!!1350!

Sunnyrise

Sunnyrise | 7. 01. 2008, 13:55:13 | více příspěvků | napsat uživateli

boldik
byla to neplanovala, jenze on je proste ,, mrdak" - ma takovy to sukezni charizma, takze po nem zensky hrozne jdou a mit na to nervy taky neni lehky - jeste ze jsem rozumnej flegmatik !1350! v tomhle ohledu. Je mladej no, musi si srovnat v hlave, co vlastne chce a pak se muzeme bavit - chce se vratit, nicmene me je ted samotny dobre :).

uran235

uran235 | 7. 01. 2008, 13:54:56 | více příspěvků | napsat uživateli

boldik & Sunnyrise > zadanej chlap je přo ženský jak magnet, na toho samého svobodného se ani nepodívají, čím je spokojenější, tím spíš ho bude chtít některá svést.

uživatel eliminován | 7. 01. 2008, 13:54:01

Sunnyr.: jo, jenže já jsem pod jeho 100% kontrolou, ví, že z práce odejít nemohu a od té doby, co jsem zjistila nevěru, protože má ty svý kočičky špatně vychovaný, tak pro mě raději jezdí i do práce, má strach, abych mu to nechtěla oplatit nebo co!2!
myslím, že je to především na ženě, pokud se muži nepoddá, nevěra nebude:-)

uživatel eliminován | 7. 01. 2008, 13:52:37

neveru nikdy!1228!

Sunnyrise

Sunnyrise | 7. 01. 2008, 13:49:55 | více příspěvků | napsat uživateli

boldik
heh, tak to je stejny - taky se mnou maximalne spokojen, jenom mu dela dobre, ze ho chce taky nekdo jinej !1350! - no a kdyz zjistil, ze taky chodim na rande, kdyz jsme se rozesli, tak zacal vyvadet - proste blazen - asi nejlepsi zpusob je, nebyt tak uplne hodna aby chlap mel porad pocit, ze te nema jistou :)... takovy pouceni.

uživatel eliminován | 7. 01. 2008, 13:40:25

Sunnyr.: a byla cílená a promyšlená nebo byla náhodná? já jsem zatím odpustila 2, které se staly během 4 měsíců, pořád jsem hledala chybu u sebe, vedli jsme nesčetný množství hovorů, proč se to stalo,.....pořád jsem se ptala, kde dělám chybu, co mu nedávám, že to hledá někde jinde....odpověd byla" nic neděláš špatně, vše je o.k., jen prý je to pro něj něco nového a vzrůšo, doma mě má jistou prý kdykoli chce

Sunnyrise

Sunnyrise | 7. 01. 2008, 13:28:02 | více příspěvků | napsat uživateli

uran
Asi tak, ja nikoho neomezuju a nikdy jsem to nedelala, pokud mi jeho chovani vylozene neublizuje, to potom jo - ale proto, ze on omezuje mne... Nicmene i ta nevera mi prijde dulezita a to z hlediska duvery - kdyby za mnou prisel a rekl mi to, co se stalo a ze toho lituje, tak z toho budu spatna ale prekousnu to a pujdu dal. Jenze lzi a pretvarku dlouho odpoustet nelze. Mel si vazit toho, co mel, myslim - bohuzel - ze moc lidi a slecen s timhle pristupem neni.

Sunnyrise

Sunnyrise | 7. 01. 2008, 13:25:39 | více příspěvků | napsat uživateli

boldik
od te prvni zjistene nevery asi 2,5roku... pak prisla dalsi... a u te posledni jsem uz dala pa...!24! Njn, ale stejne se s nim do ted bavim, mam ho proste rada... celkove jsme spolu byli 7let, naposledy 4,5roku.

uran235

uran235 | 7. 01. 2008, 13:17:47 | více příspěvků | napsat uživateli

Sunnyrise - 07.01.08 13:13 > ten přístup je to hlavní, podle mě jsou důležitější věci než kdo s kým spí, ale jak se k sobě chovají, co nesnáším jsou různé manipulace, šlapání po něčím sebevědomí, omezování, ...

uživatel eliminován | 7. 01. 2008, 13:17:45

Sunnyr. máme podobné smýšlení, jak dlouho jsi vydržela?

uživatel eliminován | 7. 01. 2008, 13:17:22

...*..straveny s nim... !1300!

uživatel eliminován | 7. 01. 2008, 13:17:04

Asi bych to nedokázala.... člověku je to pak líto žejo!1356!

uživatel eliminován | 7. 01. 2008, 13:16:40

tak nejak jsem odpustila... i kdyz byla to trosku odlisna situace....v kazdym pripade u me ten clovek ztrati uctu a respekt a nestoji mi za dalsi cas ztravenym s nim...

uživatel eliminován | 7. 01. 2008, 13:16:20

nikdy neodpouším, proto jí nesnášim ještě víc... : )

Sunnyrise

Sunnyrise | 7. 01. 2008, 13:15:15 | více příspěvků | napsat uživateli

Ale je fakt ze bych neodpustila neveru se svou kamaradkou nebo segrou-sestrenici , na to cloek pak musi koukat a oteviraji se mu rany :(.. to je na nic...

Sunnyrise

Sunnyrise | 7. 01. 2008, 13:13:22 | více příspěvků | napsat uživateli

boldik
jojo, rozumnej clovek se rozchazi spis kvuli pristupu druheho partnera ke vztahu a k jeho osobe... pokud ten druhej lze, nelituje toho, co udelal - tak je to potom na nic.

Jimbo.cz

Jimbo.cz | 7. 01. 2008, 13:12:12 | více příspěvků | napsat uživateli

na ulety nejsem.nikdy sem nevernej nebyl a nejspis nikdy nebudu...protoze nemam komu !898! ale jestli bych dokazal odpustit neveru tak to teda nevim. asi by zalezelo na okolnostech atd. kazdopadne nevera je hrozna svinarna

uživatel eliminován | 7. 01. 2008, 13:11:21

SUnnyr.: máš pravdu, ty nekonečný lži ubijou každého

Sunnyrise

Sunnyrise | 7. 01. 2008, 13:09:33 | více příspěvků | napsat uživateli

uran
mas pravdu, misto toho, aby se krize a problem resili a vztah mohl rust a rozvijet se, tak to lidi hned vzdavaji a rozchazi se - je to hrozny !1326! - ja se nerozesla kvuli opakovany nevere, ale kvuli opakovanym lzim - i kdyz vedel, ze to vim na 100%, tak mi lhal - takze tady nebylo uz co resit.

uživatel eliminován | 7. 01. 2008, 13:07:29

neodpustim nic a nikomu....!785!!16!

Sunnyrise

Sunnyrise | 7. 01. 2008, 13:06:50 | více příspěvků | napsat uživateli

kosaros
!1326!!898!

uživatel eliminován | 7. 01. 2008, 13:02:57

to neznám...!1365!!780!

uran235

uran235 | 7. 01. 2008, 13:02:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Sunnyrise - 07.01.08 12:34 > teďka se vztahy nenosí, většina se při první krizi rozchází, takže o nějakých 5 letech se jim nemůže ani zdát

uživatel eliminován | 7. 01. 2008, 13:02:00

ano nevěru jsem přežila, ve skrytu duše mě to mrzí, ale jak se říká"hozený kámen už nechytíš"
myslím, že nevěr je více druhů: ta náhodná se snad dá přejít snadněji (nikdo není bez chyb)
ale nevěra cílená, promyšlená a naplánovaná je od partnera podpásovka a nefér

kosaros

kosaros | 7. 01. 2008, 13:01:33 | více příspěvků | napsat uživateli

eeee vubec kdyz zahne tak me nemiluje kdyz me nemiluje nema smysl sni zit ne?

Sunnyrise

Sunnyrise | 7. 01. 2008, 12:57:39 | více příspěvků | napsat uživateli

HonzikLST
za vztahu jsem byla, nicmene stejne tady nemoralizuju !2! - cekat, ze vam nekdo bude verny cely zivot je silne naivni a nerealisticky ocekavani, krom toho - pochybuju o tom, ze z vas vsichni byli cely zivot verni a nikdy nepodvedli !721!

uživatel eliminován | 7. 01. 2008, 12:57:35

neodpustilaa bych!1023!!1023!!1023!!1023!

uživatel eliminován | 7. 01. 2008, 12:55:59

kdo neodpustí, tak by se měl krapet zamyslet nad sebou

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

úletnevěraneveruurikateeedečkatakkodpouuustite

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑