Diskuze a otázky - Nevěra? Důvod?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 09:19:16 |

Proč se lidi podvádějí? Mladá chtějí změnu, staří chtějí mládí.... Proč to tak je a proč nevěra funguje v každém věku..... !902!

reagovat

V diskuzi je 68 příspěvků a shlédlo ji 687 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 26. 11. 2008, 21:12:43

Ahojky... taky sem byla naivní.. a věřila, že to tak není a přitom bylo... no...ale nevěra tu BYLA, JE a DYCKY BUDE..... Bohužel teď mi přijde, že ve větší míře než dřív... ale asi je to jen dobou... Ráda bych, ale našla pak někdy někoho kdo bude sdílet můj názor, že nevěra ve vztahu nemá co dělat a, že normální není.....!747!

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 10:27:51

> lluciasek82
Budu ti to prat. Ja to stesti bohuzel (nebo ted uz asi bohudik) nemel. Byl jsem zamilovanej a naivni. Drsna, ale zkusenost.

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 10:22:52

něvěra vždy byla je a bude!bez ní by to ani nešlo!

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 10:21:47

> lukas_1984
ja vim, jak tezke je, toho , kdo se citi v tom vztahu spokojeny presvedcit o opaku, mnohdy se bohuzel i stane, ze Ty prijdes ze mas problem, a ten druh yTi rekne, ze nechape o cem mluvis, protoze on je preci tak stastny a kdyz je stastny on, musis byt i Ty....a tim je to smeteno ze stolu....a pak prijde ta prilezitost... a je pruser hotovej....
tech pricin myslim,by jsme nasli tisice...
uvedomi li si clovek, oba dva, ze nevera neni duvod krize ve vztahu, ale uz jejim dusledkem, da s e mozna dojit napravy
a vis co, mozna mas i pravdu, ze to clovek udela, nechci tady neveru stavet na uroven neceho, co je normalni, ja ji povazuji za spatnou a jen budu po zybtek trvani sveho stavajiciho vztahu doufat, ze budeme li mit ja nebo on neco na srdci, budem schopni komunikovat, aby to nezaslo az sem... ze si budem zahejbat :-(

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 10:15:43

> lluciasek82
Presne v tomhle s tebou souhlasim.
V prvnim prispevku jsem neresil duvody. Proste jsem psal, ze se mi zda naivni verit, ze kdyz clovek jednou podvedl a treba toho i uprime lituje, tak uz nikdy nepodvede. Proste tomuhle neverim. Driv nebo pozdeji, se najde vetsi nebo mensi duvod a udela to zas.

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 10:10:45

> lukas_1984
ano, naprosto Te chapu... nevera neni duvod k rozchodu, a nevera je vyustenim, nevera je primym dusledkem chyb, kterych se OBA v tom vztahu dopousteji, a ta zasadni chyba je neschopnost komunikace otevrene mluvit o tech problemech, kdezto misto komunikace lidi zbytecne vytvari dalsi zastupne problemy, o kterych se jim mluvi(hada) lepe, a tim maji na chvili pocit, ze vlastne vresili vsechno, jenze to tak eni, a pak clovek, ktery je v tom vztahu nespokojeny proste udela to, ze je neverny, ja myslim, ze lidi jsou neverni i kvuli tomu, aby mohli sami v sobe dojit snaze a presneji k tomu uvedomneni si faktu, zda chteji nebo nechteji za ten vztah bojovat - ale zas, chce li ten clovek bojovat, musi k tomu vyzvat i toho druheho, vztah je tymova hra!

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 10:07:24

njn...těžká to otááázka !440!!426!

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 10:04:39

> lluciasek82
Ted uz je to jedno. Takze to klidne rict muzu. Byl jsem s pritelkyni 5 let. Poprve podvedla ona asi po roce chozeni. Tenkrat jsem odpustil, ale nezapomnel. Po 3 letech jsme se dostali do tmavsiho obdobi a ja potkal jinou holku. A ac jsem si nikdy nemyslel, ze podvedu, podvedl jsem. A jeden duvod byla i ta nezapomenuta nevera z drivejska. Samozrejme, ze jsem druhy den litoval, ale nepriznal se. A mas pravdu, pro me to byl impuls za nas vztah zacit bojovat. A na dalsi 2 roky to fungovalo. Jenze mam narocnou praci, do toho jsem koncil skolu a do vztahu uz nemel silu dat to co potreboval. A presne po 5 letech jsem zjistil dalsi neveru svoji partnerky. Odstehovanej ze spolecnyho bytu jsem byl do 7 hodin.

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 10:02:52

Nevim,ale nemyslím,že nevěra je když souložím s někým jiným.Nevěra je,když miluju někoho jinýho,než toho s kým třeba mám vztah.

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 10:02:40

> lukas_1984
moje zkusenost mi ukazala, ze zatloukani ma neco do sebe, myslim, ze clovek, ketyr lituje toho ze byl neverny, je potrestany vlastnimi vycitkami a nemyslim, ze je nezbytne nutne tomu partnerovi ublizit, tim ze se priznam, mam li v umyslu v tom vztahu pokracovat a nebyt uz neverna!
kazdopadne, lepsi priznana, nez objevena.... s tim souhlasim, je skutecne ponizujici na to prijit sam....

Beflu

Beflu | 21. 11. 2008, 10:02:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> lluciasek82
Jistě,ale něco takovýho bych tajit fakt neuměla,jsem ten tip wše narowinu.Newím,ale newěra je a bude...!24! Myslím si,že se ten wztah oprawdu nezlepší ba naopak pak je tam ta nedůwěra a wýčitky,proto já se přiznám a odejdu,ale když mi ten druhý brčí ať mu dám já šanci tak i přez o to ještě zkusím...

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 10:00:36

> lluciasek82
I tahle mince ma 2 strany. Na jednu stranu priznani sebou samozrejme nese ztratu duvery toho druheho. Ale zase najit v sobe odvahu a rict to taky pro toho druheho muze byt dukaz, ze clovek opravdu lituje.
A lepsi nevera priznana, nez objevena !5!

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 09:59:58

> lukas_1984
takze jsi ted vlastne pripustil, ze i Ty se jednou klidne dostanes do takove situace, ze svoji pritelkyni, nebo manzelku podvedes, protoze neco nebude fungovat!
A to je to o cem mluvim, neni to o tom, mit na to zaludek :-( bohuzel.... byt schopen nevery nesouvisi s tim, jak moc milujes sveho partnera, ale jak moc jsi nespokojeny v tom vztahu a jak moc je pro Tebe pritazlivy ten protejsek, se kterym by jsi se nevery mohl dopustit
mnohdy i vztah s clovekem, ktereho milujeme, nemusi byt v dane chvili zrovna perfektni, ono neco jineho je, nekoho milovat a necojineho si tu lasku k nemu dokazat zachovat i pres vsednost kazdodenniho souziti...

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 09:59:43

protoze seou lidi vymazani..kdyz s nekym chodim tak proto ze ho miluji a ze snim chci byt..nemam duvod vyhledavat neco noveho..a kdyz zacnu mit duvod vyhledavat neco jineho,tak se sni rotzejdu a najdu si jinou,le proc nekomu ublizovat a pak mu to jeste rict..ubohe!1300!

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 09:57:34

Portože nás to láka vyzoušet i jiné věci...

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 09:57:13

> Beflu
tak ale to pak ten vztah pro oba nema smysl...
ja byla v situaci, ze jsem byla neverna, protoze ten clovek ode mne byl tenkrat na dlouho pryc, proste jsem byla dlouho sama a pak jsem podlehla, tenkrat jsem byla jeste naivni, rekla jsem mu to, sypala si popel na hlavu, cekala jsme odpusteni, to byla asi ze vseho ta nejvetsi blbost, mylsim,ze uvedomi li si ten nevernej z toho paru, ze ta nevera byla chyba, nemel by se priznavat, ale od nej by mel vyjit impulz k tomu,aby se ten vztah bud ozivil, nebo sel do kytek...
v kazdem pripade, je asi opravdu nutne si pak uvedomit, co clovek chce nebo nechce!

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 09:56:49

> lluciasek82
Je to vec nazoru. Pokud ma clovek zaludek na to, podvest poprve, tak se proste nezmeni. A vztah nikdy nefunguje na 100% az do smrti. Takze duvod se vzdycky najde.

Beflu

Beflu | 21. 11. 2008, 09:56:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> lukas_1984
Na jednu stranu máš prawdu,ale může stát,že to ten wztah ožiwí a ti dwa si sebe začnou wíc wážit...A w tom,že pokud jednou podwedeš není to naposled w tom s tebou souhlasím...!5!

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 09:53:23

> lukas_1984
i tak s Tebou nesohlasim, respektive, nedelala bych z toho pravidlo, protoze si opravdu myslim, ze clovek se odkaze mnohdy i poucit....

Beflu

Beflu | 21. 11. 2008, 09:52:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> lluciasek82
JJ,to máš naprostou prawdu...Já taky podwedla a wždy k tomu byl důwod...Ať nuda,stereotip,přehnáná žárliwost a wůbec přítel sám,ale abych tu psal,že jsem to nikdy neudělala nn.!336! Ale i po tý newěře se dá ten wztah ožiwit,ale je to záležitos pár dní...Pač to jde wětšinou do kola...!24!

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 09:52:08

> lluciasek82
Nemluvim v ramci tydnu. Mluvim v ramci let.

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 09:49:23

> lukas_1984
to neni pravda! mozna tak nejakej idiot, kterej podvadi, aby si neco dokazal, je jedno jestli chlap nebo zenska, ale pokud jde o takovou tu klasickou neveru, ze lovek proste ulůitne, nemyslim, ze to udela znovu, mnohdy to muze ten vztah i posilit, protoze si oba uvedomi urcite veci

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 09:48:08

Kdo podvedl jednou, podvede zase. Je to jen otazka casu. Proto neveru nema smysl odpoustet, protoze to stejne jen posune konec vztahu.

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 09:47:13

nedostatek sebevedomi, potreba zmeny, na truc, z hecu, hadka.. vzdycky je neco spatne !5

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 09:46:34

> Beflu
no ja kdyz nahodou narazim na diskuzi s timto tematem, dostava me, jak jsou tu vsichni div ne svati, a vsichni rikaji, jak by to nikdy neudelali, nikoho nenapadne se zabyvat pricinou toho, ze jim byl nekdo nevernej, protoze za neveru, at chteji nebo ne, muzou vzdycky oba, pravda je, ze clovek je li opravdu spokojeny, tak proste nepodvede, vcas si uvedomi, kde je jeho misto, ale pokud v tom vztahu neco nefunguje a T dva nekomunikuji, vede to prave k nevere, a opravdu to neznamena, ze toho druheho nemilujeme...
ono cloveka k nevere mnohdy dovede i prehnana "pece" druheho partnera a neopodstatnena zarlivost :-(

Beflu

Beflu | 21. 11. 2008, 09:44:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> DoMinO_alias_yEAh
To máš naprostou pravdu...!5!

Beflu

Beflu | 21. 11. 2008, 09:43:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> lluciasek82
Tak je to tak,na co si tu hrát na newiňátko...!27!

FrEEs

FrEEs | 21. 11. 2008, 09:43:05 | více příspěvků | napsat uživateli

ještě jsem žadnou nepodvedl tak nevím, holka vždy podvedla mě....

Lukas...ek

Lukas...ek | 21. 11. 2008, 09:43:02 | více příspěvků | napsat uživateli

jenze existujou bohuzel i takova holka, ktera, vi, ze toho kluka miluje, a vi, ze on miluje ji, ale je tak "namyslena" ze nedokaze prijit a rict, promin udelala sem chybu vrat se..radsi bude "trpek" a delat ze s ebe na diskotekach "kurvu" aby na toho kluka aspon na chvilku zapomela....

uživatel eliminován | 21. 11. 2008, 09:41:38

> Beflu
konecne nekdo, kdo taky jen nemoralizuje, jak by to nikdy neudelal !5!!1347!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

nevěrazměnamladádůvodstarývěkčlověkmládí

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑