Diskuze a otázky - Nevěra?!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

vittro

vittro | 30. 06. 2010, 13:44:20 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Mohou se "podvádět" dva lidé, kteří se navzájem milují?! Milují se tak, že více než na nich jim záleží na partnerce! A proto ji NIKDY nepodvedou, protože by jí to strašně ublížilo a to oni nechtějí! Ale co když je na sexu závislý a prostě ten zvíčecí pud potřebuje uspokojit,ale nechce partnece ublížit! Pár dnů to jde vydržet,ale co když partnerka cestuje, nebo pár dní v měsíci prostě nemůže?! A tak se jí zeptá, jestli by jí nevadilo (jistěže vadilo) že by v případě potřeby sexoval s jinou, ať už kamarádka nebo v Bordelu. Srdcem by jí zůstal věrný,ale rozkrok by měl i pro jinou... Měla by proto to partnerka pochopení? Měla by ho tak ráda, že mu dopřeje ukojení jeho závislosti v době, kdy spoulu nemůžou být?! A když by o ní věděla a "schválila" by to, že se jedná čistě o uspokojení zvířecích pudů, byla by to stále nevěra? Zdůrazňuji, že jí nechce ublížit, ale prostě když nemůže být pořád s ní, tak to bez "toho" nemůže vydržet... To stejné platí i obráceně pro partera/partnerku!

reagovat

Jaký na to máte názor?

V anketě hlasovalo celkem 21 uživatelů

V diskuzi je 66 příspěvků a shlédlo ji 1554 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 5. 07. 2010, 20:56:27

Sama to nechapu...!1195!

vittro

vittro | 1. 07. 2010, 21:32:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> neserr
Nevymlouvám se z nevěry. Jen prostě neuznávám pevný vztah bez záletů. Asi jsem nepotkal tu pravou...? Ale pokud je člověk věrný srdcem, tak přeci může mít rozkrok i pro ostatní...

uživatel eliminován | 1. 07. 2010, 17:00:11

> neserr
Souhlas!1250!

uživatel eliminován | 1. 07. 2010, 16:58:11

ty bourky venku :( xDxD

uživatel eliminován | 1. 07. 2010, 16:52:00

Být nevěrný je naprosto normální.Spíše si myslím,že být věrný není normální,pravděpodobně to bude nějaká úchylka...!2!

uživatel eliminován | 1. 07. 2010, 16:43:47

Podle mě to nevěra není. Spousta lidí dělá chybu, že se pokouší partnera vlastnit, ale to je hrozná chyba. Monogamie je pouze konstrukt dnešní společnosti.
A jinak za věrnost považuji věrnost v citové úrovni.

uživatel eliminován | 1. 07. 2010, 16:43:39

Snažíš se hezky vymluvit z nevěry.O nevěře se nemluví a už vůbec ne takhle primitivně...

uživatel eliminován | 1. 07. 2010, 16:33:14

> vittro
ze závislosti na sexu se léčí podobně jako ze závislosti na drogách.... když je feťák závislý na drogách tak si ji má jít hned píchnout?? to je super řešení... každá závislost by se měla léčit... tohle nené řešení, co tady popisuješ... nevim, která holka by to dovolila...

uživatel eliminován | 1. 07. 2010, 12:12:06

> dajdulka
žádná teorie, věřím tomu!!!

Zlatasek

Zlatasek | 1. 07. 2010, 09:32:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Ta závislost se dá léčit.. To mi přijde jak lepší řešení..

dajdulka

dajdulka | 1. 07. 2010, 09:29:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> vittro
já neříkám, že odpovídám na polovinu dotazů... jen říkám, že tobě vždycky odpovím... A jak jsem řekla... tohle by měli dělat jen ti zamilovaní mezi sebou a ne i s někým třetím ;o))!1382!

vittro

vittro | 1. 07. 2010, 09:28:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> Terrrezka.FCB
Ty taky vidíš úplně jinou nevěru než já tady popisuji!!! Ne že běhá od jedné hend za Tebou! (ikdyž holka to často nai neví) Ale tohle je nevěra, kdy je kluk na sexu závislý a jeho partnerka je dlouhodobě pryč! Takjestli může být tak zamilovaná, že mu řekne, ať se netrápí sám a zajde si klidně do bordelu. Samozřejmě až dojede, tak jí je 100% věrnej, protože se navzájem oba milují!

vittro

vittro | 1. 07. 2010, 09:23:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> dajdulka
Kdepak, odpovídáš na polovinu dotazů... :o( Já neříkám, že nevěra je dobrá. Jen se tady momentálně snažím najít najít, zda existuje nějaká dohoda či obhajoba?! Ale když je nevěra nepřípustná i jako dovolená závislost s jinou za určitých okolností...? Pak nezbývá, než s vámi souhlasit. Diskuze je přeci od toho, aby jsem si řekli a popřípadě změnili názor... :o)

uživatel eliminován | 1. 07. 2010, 09:20:53

> dajdulka
ju, určitě, vysvětli mu to :D

dajdulka

dajdulka | 1. 07. 2010, 09:20:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> vittro
s > Terrrezka.FCB ti tady píšeme v podstatě to samé a ty pokaždé odpovíš to samé, ty samé otázky xD já mám dost !1358!

dajdulka

dajdulka | 1. 07. 2010, 09:19:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> Terrrezka.FCB
no však ano:o)) jen mi pokaždé co mi napíše dává otázky tak mu na ně zodpovím ne :o))

uživatel eliminován | 1. 07. 2010, 09:16:42

> dajdulka
všimla jsem si :) ale hlavně se nenech vytočit, tvůj názor je stejně důležitej jako ten jeho... ať si ho má, nebudem mu ho brát...pro každýho je pravda někde jinde, každej má tu svou...důležitý je, čemu věříš ty, ne čemu věřej ostatní

uživatel eliminován | 1. 07. 2010, 09:15:12

> vittro
v životě bych se nemilovala s člověkem, kterej právě přišel od jiný... FUJ! ... ty dva maj bejt jeden pro druhýho... ne každej pro deset jinejch... nevěra dost ubližuje... třeba si někdy vzpomeneš

dajdulka

dajdulka | 1. 07. 2010, 09:12:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> Individualrs
jo teorie to je krásná, ale v praxi? prosím tě...

dajdulka

dajdulka | 1. 07. 2010, 09:11:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> vittro
podívej se... i kdyby to bylo třeba s kamarádem a byli by domluveni, tak stejně se stane, že se opustí... protože kamarád(ka) na to většinou kývne, protože se mu (jí) líbí a má ji (ho) rád(a) potom se z toho stane závazné milování a už ten vztah jde do kelu... proto si to radši odpustím ten sex a fakt si radši koupím vibrátor...

vittro

vittro | 1. 07. 2010, 09:10:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> krigistiginaga123
To je normální přeci, že holky si přebírají kamarády. A upřímně řečeno...možná neřkli, že spolu chodí až po tom rozchodu...ale možná už spolu jsou déle a právě proto ten rozchod. Kdyby se nad něvěrou tolik neohrnoval nos, třeba by jsi s ním byla dál... Chlap prostě má touhu zkoušet a málokdy odolá...

dajdulka

dajdulka | 1. 07. 2010, 09:08:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> Terrrezka.FCB
jooo on si stejně najde výmluvy... na to poslední co jsem mu psala už ztm neodepsal, asi nemá co...

vittro

vittro | 1. 07. 2010, 09:07:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> Terrrezka.FCB
A co když ten jeden miluje tak moc, že mu nechce odepírat sex?! Ale když je prač na delší dobu a nemůžou být spolu...Miluje ho tak moc, že mu dopřeje sex s jinou...protože mu věří, že to je jen uspokojení zvířecích chtíčů a až se vrátí, budou se spolu nádherně milovat...

vittro

vittro | 1. 07. 2010, 09:05:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> dajdulka
Sex je splynutí dvou těl... ale pořád je to jen tělo, které je nahraditelné(zaměnitelné)! Stačí tma nebo zavřít oči... a pokud se jedná o čistě sex pro uspokojení zvířecích pudů, je to běžná věc jako jídlo. Prostě potřeba a neřešíš, jestli to kuře trpělo, když ho zabíjeli. Prostě to máš za sebou a neřešíš to...
Něco jiného by bylo splynutí duší, kdy si užíváš pohled a pocit partneky, jak je s Tebou ráda. Takový velmi lahodný zákusek, na který je radost pohledět a vychutnáváš si každý kousek. A tohle by měl ten "pár" spolu a když je jeděn pryč, tak "jídlo" prostě mít musíš....

uživatel eliminován | 1. 07. 2010, 09:02:28

to by opravdu nešlo... byla by to nevěra... sice chlap to má se sexem jinak, ty pauzy mu "nesvědčej", to je pravda... ale láska není postavená jenom na sexu... když se milujou, vydržej to a vzájemně podpořej toho druhýho, aby to zvládl... proč? protože si chtěj užívat sami sebe... ale tohle často nefunguje... nic pořádně nefunguje!20!

krigistiginaga123

krigistiginaga123 | 1. 07. 2010, 08:57:57 | více příspěvků | napsat uživateli

no podle mně je horší když vaše kámoška váz zradí a začne z klukem s kterým jste chodila před pár dny...a stále něco k němu cítíte!1111!

dajdulka

dajdulka | 1. 07. 2010, 08:54:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> vittro
protože sex a splynutí dvou těl, je pro mě něco co bych s někým jiným koho nemiluju nědokázala... Tohle je pro mě věc jen pro ty dva zamilované !1382!

vittro

vittro | 1. 07. 2010, 08:38:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> Individualrs
Naštěstí tahle "nevěra" není můj případ... Ale jinak naprosto ve všem souhlasím!

uživatel eliminován | 1. 07. 2010, 08:35:40

> vittro
Nevím jestli bych to nazval jako obětovat EGO, měsíc a víc je sice dlouhá doba, ale vydržet se určitě dá! Ale když je ve vztahu důvěra tak by Tě to ani moc hlodat nemuselo. Možná to zní naivně, ale pořád věřím, že když je člověk opravdu zamilovaný tak nevěra je pasé! Výmluvy typu alkohol, bo něco jiného to neomlouvají. Sám jsem si vztah zičil právě nevěrou, tu holku miluji ještě do teď a můžu říct že už bych takhle nechtěl nikomu ublížit. Bohužel si člověk uvědomí co měl až když to ztratí!!!

vittro

vittro | 1. 07. 2010, 08:27:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> Individualrs
Je jasné, že pokud ty dvě hrdkličky jsou spolu, tak není důvod chodit jinam... stereotyp v posteli nehrozí! Ale jde o tu dobu, kdy jeden odjede na delší dobu! Jestli ten jeden je ochotný mu "dopřát" sex s jiným? Nebo bude tiše doufat, že se nic nestane když bude měsíc a více pryč?! Dokáže ten co miluje obětovat vlastní Ego a říct: "Jen si užívej, nechci, aby ses jakkoliv omezoval, když tu nebudu!" JE to ještě láska nebo už závislost na tom druhém a obětovat cokoliv, jen ho neztratit?

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

denpartnerkapárpartnecezvíčecípudčlověknevěraměsíc

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑