Diskuze a otázky - Nevěra...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

...jony...

...jony... | 27. 04. 2009, 00:47:53 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Stala se mi taková věc podvedl mě kluk a mně se to ještě nikdy nestalo tak nevím jak mám reagovat?Už sem se s ním rozešla jenomže to nejde musím na něj pořád myslet a pořád ho miluju mám mu odpustit nebo ne?

reagovat

V diskuzi je 94 příspěvků a shlédlo ji 768 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 6. 05. 2009, 11:36:18

Vůůůbec! Neodpouštěj prostě!

1937

1937 | 28. 04. 2009, 18:52:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> -Pates-
jsem rada ze to rika i nejakej kluk.....

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 18:51:32

neodpouštej.. kdyz podvede jednou bude podvadet porad!1345!

1937

1937 | 28. 04. 2009, 18:50:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> hancik.v
souhlasim.... a bude to jeste horsi....

hancik.v

hancik.v | 28. 04. 2009, 18:49:12 | více příspěvků | napsat uživateli

udelal jednou-udela znova!1354!

1937

1937 | 28. 04. 2009, 18:48:15 | více příspěvků | napsat uživateli

ja mela tenhle problem taky... a rozesla jsem se s nim... ppp ka jsem mu dala jeste jednu sanci... a ne jen ze me znova podved a jeste k tomu s moji stari sestrou ale zmlatil me.... a lituju toho ze jsem mu tu druhou sanci dala.....

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 18:05:56

> lukas_1984
njn ale provali teda myslim nevim ja bych byla schopna neveru odpustit teda za predpokladu ze to neni zneatej chlap kterej je semnou neverne sve manzelce jednou mi to stacilo sama sem byla a obcas byvam neverna takze by to bylo trochu klise kdybych se rozhodla ho nechat kdyz mi jednou zahnul ne?

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 18:02:24

> Tomsatecek
a proto s blbeckama nechodim ale kdyz naivne zijes v dojmu ze tva milujci osoba je jen tvoje svobodna pravdomluvna a paks e dozvis ze je zenatej s detma ama se szenou dobry vztahy tak nevim co bych dala za neveru z chlastu:D

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 17:42:29

> kellenorka
Kdyz uz dojde k jednorazove nevere, tak se to nesmi provalit. A clovek si mozna muze vzit ponauceni (ac tomu osobne neverim).
V tomhle pripade to ale slecna vi. A pta se co dal. A ja jen radim, at se na nej vykasle. Jen to prodlouzi trapeni a stejne to dobre nedopadne.
Navic na to tvoje "..kdyz cloveka milujes opravdu milujes.." kdyby ten druhej miloval, opravdu miloval, tak nepodvede.
Tohle je vec zkusenosti a nazoru, nema smysl se prit. Kazdej jsme zazili a poznali neco jinyho.
Za me davam hlas, at ho posle do haje. Casem pozna lepsiho, kterej si ji dokaze vazit.

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 17:37:08

> lukas_1984
tak ja se neopijim ze k tomu co dlam mi to ani nedovoluje ale proste je to nejcastejsi zpuysob nevery ulet na akci coz je odpustitelny za predpokaldu ze toho cloveka uz v zivote neuvidi je to proste ulet a navic kdyz cloveka milujes opravdu milujes dokazes odpustit jak ulet tak i dlouhodobou neveru.
Jako byvala milenka chlapa kterej mel dve deti sem toho dukezem ze sem je jeste dala omylem dohromady ne sem rada ze si to uvedomil a ja zjistila pravdu o nem bylo to bolestivy ale ver ze nejhur z toho vyjde ten treti pac z nej se dela vzdycky ten nejvetsi debil

Tomsatecek

Tomsatecek | 28. 04. 2009, 17:34:47 | více příspěvků | napsat uživateli

> kellenorka

jako sorry ale tohle delaj jen blbecci :) at sem na sracku ...zhulenej vozralej nebo mam v sobe naky chemicky sfinstvo porad vim co delam a takovych je vice

nastenka01

nastenka01 | 28. 04. 2009, 17:34:20 | více příspěvků | napsat uživateli

Ahojky né nadarmo se říká dvatkrát do stejný řeky nevstupuj,důveru kterou si v něm měla ta už taková nebude a těžko si jí získává člověk naspět,bohužel vím o čem mluvím i mě se to také stalo a nechala jsem to plavat.PS:To přebolí

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 17:32:31

> kellenorka
Nevim jak to funguje u tebe, ale ja kdyz se opiju tak, ze si nepamatuju, tak k sexu rozhodne dojit nemuze. U me to proste fyzicky neni mozny.
A alkohol v zdanem pripade neberu jako omluvu. Kdo neumi chlastat, tak at nechlasta.

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 17:31:06

> -B3rusH_
A jeste jedna vec.
Ztracena duvera se zpatky ziskava hodne tezko. A vetsinou se to do stejne miry jako pred podvedenim nepovede. A potom je otazka, jestli ten vztah muze mit cenu.

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 17:30:31

Hej mě můj bejvalej podváděl půl roku v kuse..a já mu to pořád odpouštěla..všichni mi říkali, že sem blbá..ale já ho měla strašně moc ráda..teď už sem si ale uvědomila, že sem mu to tolikrát odpouštět neměla..tkže se teď řídim pravidlem..jednou a dost !1357!

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 17:30:20

> lukas_1984
a co treba nehorazne se opijes na akci potaks tam fakt hezkou babu zatouzis po ni a diky nakymu alkaci v krvi ses pritulnej a ona se taky necheo napije nakonec skoncite oba na zachodcich nebo u ni doma nebudes si na nic pamatovat jenom te bude silene bolet hlava jeste mi chces tvrdit ze kdyz milujes tak nepodvadis tohle neovlivnis

Tomsatecek

Tomsatecek | 28. 04. 2009, 17:28:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> ...jony...

podle me to nema budoucnost ... ty bys mela sahnout po uplne jinym typu kluka :)

hlavne by sis prvne mela rict co vlastne od vztahu chces?
a pak si zjistit co od vztahu chce ten druhej? a dle toho se podridit a jit do toho nebo od toho dat ruce pryc

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 17:28:11

> -B3rusH_
Beru tvuj nazor.
S neverou jsem se setkal mockrat (u pratel, znamych, spolupracovniku atd). A vzdycky je to stejny .
Toho klucinu v tomto pripade neznam. Nevim jak ten vztah fungoval ci nefungoval.
Ale kazdopadne si stojim za tim co jsem psal: Clovek kterej opravdu miluje, a na vztahu a tom druhem cloveku mu zalezi, proste nepodvadi.

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 17:28:05

Nevěra je bolestivá záležitost,která láme srdíčko na mnoho kousků.Odpustit člověku,který zradil,na to musíš i přes to rozbité srdíčko moc milovat a dávat znovu důvěru.Jen si dej pozor,podruhé to bolí ještě více než poprvé.!549!

Tomsatecek

Tomsatecek | 28. 04. 2009, 17:26:56 | více příspěvků | napsat uživateli

mm laska je mor nemoc a buhvi co jeste :D
ale rozhodne bych se zamyslel nad tim jak ti je lip jestli s nim nebo bez nej?
jestli se neustale hadate nebo i kdyz si snim tak mas urcite pochybnosti a nejsi spokojena jine to nebude takze to je asi vse co ti k tomu muzu rict

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 17:24:10

>lukas_1984
Ano,s prwní částí souhlasím,ale..Soudíš,že by to i ON ji udělal znowu jen proto,že ses takhle zklamal we slečně,které jsi odpustil Ty?Každej přeci není stejnej..A nemyslím to zle,jo?Jen,aby sis nemyslel:)

...jony...

...jony... | 28. 04. 2009, 17:22:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Proč si myslím,že všichni máte pravdu?='(

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 17:22:25

no ono je to hrozný ,když tě kluk podvede !...ale třeba záleží taky na tom ,jestli tě podvedl poprvé nebo víckrát !!...Já jsme taky jednou už uklouzla :(...Litovala jsme toho !a Je zase vše OK !!:...jenže musíš vědět sama :)...Záleží na tobě ale taky na něm !jestli mu dáš ještě šanci ! :))

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 17:22:21

>Nenya
Toe to,o čem mluwím..Musí předewším zwážit to,zda-li mu dokáže ještě wěřit..

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 17:22:00

> -B3rusH_
Pokud jsem opravdu miloval a ta osoba pro me byla dulezita a na tom vztahu mi zalezelo, tak jsem nepodvedl. Podvedl jsem, kdyz to tak nebylo.
A naopak, jednou jsem neveru odpustil a stejne to udelala znovu. I pres ty krasny a sladky reci.

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 17:21:17

Kdo miluje, ten nepodvádí... na takový se nejradši vykašlat

Nenya

Nenya | 28. 04. 2009, 17:20:34 | více příspěvků | napsat uživateli

a když mu odpustíš, copak? Budeš se pokaždé, když mu přijde sms, trápit, od koho asi je a co v ní stojí? Budeš každý večer bez něj přemýšlet, kde je, s kým je a jestli opravdu dělá to, co ti tvrdil, že bude dělat? Budeš ho bez problémů a podezření pouštět na akce samotnýho? Popřemýšlej o tom a pak se rozhodni, co dál...

Tomsatecek

Tomsatecek | 28. 04. 2009, 17:19:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> ...jony...

podle me to nema budoucnost ... ty bys mela sahnout po uplne jinym typu kluka :)

hlavne by sis prvne mela rict co vlastne od vztahu chces?
a pak si zjistit co od vztahu chce ten druhej? a dle toho se podridit a jit do toho nebo od toho dat ruce pryc

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 17:19:35

>lukas_1984
Na tohle je těžký odpowědět,taky mi to na jednu stranu nejde do hlawy,ale na tu druhou..Nikdy jsi neudělal něco,co jsi nechtěl?Čeho jsi později litowal a dal wšechno za sílu wrácení času?Wím,že w otázcích lásky je to úplně něco jinýho,ale přeci..Každej člowěk má práwo na chyby..

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 17:19:14

Clovek nekdy udela blbost,ktera ho pak pomalicku nicííí. ;) a stve ho to co udelal.. jenze tohle muze tvrdit kazdej. ale jen ty musís posoudit.. jestli ti lze ci ríka pravdu :) takze se zamysli nad tím.. jakej je.. zeptej se ho proc to udelal.. a pak si to promysli.. ;)

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

mámavěcnevěrakluk

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑