Diskuze a otázky - Nesnášíte Hip Hop ???

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 22. 05. 2007, 17:09:22 |

Poslouchám hip hop od už od svýho děctví, a můj názor :

soudíš celej hudební styl podle toho co je z něho v poslední době vidět nejvíce - tj, malý děcka s kalhotama u kolem a ubohejma rovnejma kšiltama, kteří si hrajou na gangy a podobný blbosti (přitom kulový vědí, nemají svoje posunky rukou, barvu, prostě nic co opravdový gangy v USA mají, oni si na to jenom hrajou, každej byl někdy dítě, že :)
Větčina lidí, stejně jako podle mě ty coudí hip hop jen podle těhle lidí, ale oni nejsou hopeři, jsou to jen děti, kteří mají vrozenou potřebu se do něčeho zařadit a jelikož v dnešní době je u mladých lidí v módě hip hop, tak jsou tací. Přitom se v nějm nevyzají, větčina z nich (samozřejmě jsou i vyjímky, jeden z tisíce) opravdovej undergroundovej hip hop nikdy za život neslyšela a myslí si, že to pravý je ubohej komerční 50 cent na MTV a jemu podobní hovádka :)
Pak je tu další skupina rádoby hip hoperů, kteří poslouchají interprety jako Marpo, Gipsy a podobný magůrky co umí jen nadávat v rýmech. Když už jsme u too, tak jen pro vysvětlení - Marpo rozhodně není hip hop, stejně jako Gipsy je to jen RNB. Supercrooo se svejma sprostejmě textama je toxic funk (styl co oni samy tady v čr rozjely jako první, pro ty co zajímá historie:), nechápu jak (tyhle ti tři jsou jen příklad) může někdo považovat za HH :)
A hlavně nechápu, proč malý děcka posluchja ubohýho 50 centa a Eminema, když ani pořádně neuměj anglicky (jasný že někteří ano, ale to je fakt zase jeden z tisíce, co si dokáže přeložit celej text), kdyby si to zvládly pořádně přeložit, viděly by (respektive slyšely) že jejich rapy jsou fakt bezcený :)
Je to škoda, že je jich už tolik, že si je lidi pod pojmem hip hop hned představí, ale na ostatní lidi v nevytahanejch hadrech, sportovce, Djje apod a spoustu dalších lidí, kteří se nějak agažujou, pro který je hip hop způsob života už nepomyslí.
A když už jsme u toho, tak si myslím, že hip hop jako hudbu a ne kurturní sféru hodnotíš po pár shlídnutejch videoklipech na MTV a dalším hudebních stanicích, ale to hip hop není, pravej hip hop (underground) nikde v TV neuslyšíš a čím staší desky, tím lepší a tím se hůř schánějí :) A docela pochybuju, že jsi někdy (stejně jako větčina z těch malejch dětí s rovnejma kšiltama) slyšel kvalitní underground HH, tak prosím něsuď.
Já třeba taky nesoudím ostatní hudební styly, protože se v nich nevyznám natolik abych si mohl utvořit objektivní názor :)

UNDERGROUND USA HH FOREVER !!!

reagovat

tak mi nadávejte no, jdu vařit večeři :)

V anketě hlasovalo celkem uživatelů

V diskuzi je 888 příspěvků a shlédlo ji 4037 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 300 | 600 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 6. 01. 2008, 17:43:39

http://stream.cz/video/32/18023-typek-tydne-5-dil-fotogangsta asi tak jak to tam rika !465! RESPEKT

uživatel eliminován | 6. 01. 2008, 10:29:27

hip-hopp!1267!

uživatel eliminován | 6. 01. 2008, 00:23:26

Reknu to takhle...ve vetsi mire souhlasim s autorem diskuze,i kdyz mi docela vadi,ze to vse napsal anonymne,ale to je druha vec...ja osobne nosim volne kalhoty,skate boty a rovny ksilt proto,ze se mi tento styl oblikani libi a je pohodlny,v zivote sem si nic nekoupil proto,abych s tim oslnil nekoho...pride mi to jako dost trapny. Co se tyce Eminema,tak by si autor mel uvedomit,ze i pres jeho nyni jiz upadajici texty je to stale MC se vsim vsudy a (pominu-li castecne zkresleny 8-mile) zaslouzi si respect za svy hhopovy zacatky coby freestyle MC...

potom bych rad rekl,ze i pres autorovu kritiku dnesniho hhopu si myslim,ze az na nektere otresne pripady ceskoslovenska scena na tom neni zas tak spatne, i kdyz MCs kteri zacinali jako freestyle battleri a pretransformovali se v rapery co pisou tracky,tak nestoji za moc...ne ze bych je nemel rad a obcas si je neposlechl,ale nektere jejich texty vypadaji jako battly,ktere jsou napsane a malicko upravene...
!24!

Jinak jeste co se tyce mladych lidi...ve vetsi mire souhlasim s autorem,ale myslim si,ze nejde odsuzovat cely new school jen kuli volnym gatim a ner ere...sou to lidi,kteri proste zacinaj a maji akorat odlisny styl oblikani,nez na ktery je zbytek spolecnosti zvykly...vcetne oldschooleru...ted na silvestra sem napr potkal oldschoolera,ktery mi nadaval za rovny ksilt...oba sme byli dost napity,tak sme si rekli ze se zbattlime...i kdyz byl min o 5 let starsi,totalne sem ho rozmetal rymy,takze lepsi nez koukat co ma clovek na sobe,tak spis co ma v sobe...ale je pravda,ze mnoho mladych si to oblikne jen proto,ze "tedka to je in" a maj to i ostatni i kdyz tou kulturou vubec nezijou...to pak hodne kazi jmeno hiphopu....:( viz http://youtube.com/watch?v=ZSoUTK-Lqi8

Jaj,je to naky dlouhy...tak to uz nejak ukoncim. Nejdriv bych rad zopakoval to co jsme pred chvili rekl: Neni to o tom co ma clovek na sobe,ale co nosi uvnitr...neni to o veku a jak dlouho clovek hhop posloucha,ale o tom jak moc tou kulturou zije...a hlavne: clovek ktery rika ze je hoper a pak nadava ciganum nebo chodi bitkarit neni hoper...je to totiz styl, kterej je zalozenej hlavne na tom miru(proto se taky rika peace)...a ani to tak neni o tom co kdo posloucha,ale spis jak moc ten styl nosi uvnitr v srdci,kolik mu je schopnej obetovat a zije jim...

no nic,tak se mejte lidi a peace
!1386!

BTW: dyztak reakce mi piste primo na libko...dik

uživatel eliminován | 5. 01. 2008, 17:07:21

máš moc dobrý názory. jen tak dál. !5!

uživatel eliminován | 5. 01. 2008, 17:04:20

jou evoluce je potrebna...teda v ramci mezi!2!

skaubitch

skaubitch | 5. 01. 2008, 17:02:38 | více příspěvků | napsat uživateli

EMO RULEZZZZ!1073!!1073!!1073!

DrKlamP

DrKlamP | 5. 01. 2008, 17:00:04 | více příspěvků | napsat uživateli

SURFUJTE A VYDELEJTE SI .. http://s4.gladiatus.cz/game/c.php?uid=65695

uživatel eliminován | 5. 01. 2008, 16:59:16

hodně dobrej názor...

uživatel eliminován | 5. 01. 2008, 16:58:49

A presne vo tom to je, ale tomu uz se nezabrani, rikejme tomu evoluce !400!

uživatel eliminován | 5. 01. 2008, 16:49:40

Nergal...ja se nerozciluju ja se jenom bavim:D ale tak proste taky nosim NE a mam rovnejsi ksilt kalhoty trosku dolejc ale proste ten typek vo me nic nevi a vetsi tech radobi hudebnich a stylovejch kritiku...bych chtel videt je kdyby je postali na podium vedle tech jejich udajnech sracek jako je 50centr treba jak by davla by zrudnul az na prdeli a ani rukou by mavat nemoh...proste Wu uz nebudou co driv uz tam nei ODB a von si to musi priznat proste mozna by se mel jit lecit k psichyatroj a nebo jako ODB se prekreknout...

uživatel eliminován | 5. 01. 2008, 16:45:23

mr.smith: jasně, ty jsi napsal co ti na tom vadí to je OK, já ti to neberu!! Ty se, ale rozčiluješ nad tím co se tě teda evidentně netýká, pokud jsi psal teda pravdu... Tak si myslím, že jsi nepochopil pro koho to je jako napsaný...

uživatel eliminován | 5. 01. 2008, 16:41:23

ja ho snasim docela dobre !1161!!1161!!1161!!1161!!1161!!1161!!1161!!1161!

uživatel eliminován | 5. 01. 2008, 16:40:51

Nergal:vzdyt sme to pochopil zejo a tayk sem to psal to am napsany v tej prvni vete nebo kde ze proste lidi soudej"hopery" podle toho co on napsal ale proste je to podle me blbej nazor jak muzes proste nekoho odsuzovat zato co nosi proste? mam rict svymu dedoj ms strasnej svetr jdi proc nechci te videt? nebo kamosoj nosis kozeny kalhoty tahni? to je trosku desiva predstava ne?...ja psal s tim textem ze nesouhlasim...protoze ty si psal ze stim plne spuhlasis co napsal

uživatel eliminován | 5. 01. 2008, 16:37:39

mr.smith: fakt sorry, ale ty jsi asi nepochopil co chtěl autor říct... !384!

uživatel eliminován | 5. 01. 2008, 16:33:47

Razzy85...ses hustej no ze obracis neco co nekdo vymysel ti muzu udelat to sdamy ale je to suchy kamo zkus si najit svuj styl a neopicit se pokazdym...jem i jasny vid ze kdyz vidis ze nejaky vecu fungujou na holyk tak to taky zkuss ale asi nepochodis co chudinko...njn tak stane sevid proste nejses prvni ani posledni svet jde dal neboj prijde dalsi moznost...no tak tam poslu tvoji fotku a hnedka ji zalozej znova!786! jej

uživatel eliminován | 5. 01. 2008, 16:31:12

Nergal...
1)ubohej rovnej ksilt...co je nanem ubohyho?
2)nevim kdo si hraje na gangy...nejsem z zadnyho vetsiho mesta tak nevim vid...
3)nevim co vsichni maji s hoperama...nevim kdo je hoper a nikdo me to jeste z tehlech co pisou tyhle clanky nenapsal
4)pak ty narazky na 50centa sice je pravda ze nerozumim jeho textum nevim o cem repuje ale stejen se mi nejvis na hh libej beaty a jak to zni a rek ybch ze vodnej to zni prima umi to podat
5)marpo a gipsy rnb?...!121! souhlasim ze to je shit ale rnb? neurazel bych rnb
6)supercooo si udelali vlastni sty tka proc ne to se vaze na konec ze v cechach neni poradnej rap...udfelali si svuj vlastni styl tak sou vnem asi dobry ne kdyz nikdo jinci ho u nas nedela hm? to zni clekem logicky ne?
7)jak rika ze jedne z tisice... vubec nevim proste
ale tak zas beru vid ma pravdu v tej prvni vete...ze vetsina lidi sou di podle nej ty "hopery" podle toho co tady ten pise za hovna...je jasny ze zacatky byli husty taky se mi libej Wu dali zaklad ale proste rozvuiji se to kdyby byl jenom zakladni pocitac velkej halovej tak tady nikde na libku nejsme veci se musej vyvijet aby sel svet styl kupredu

Razzy85

Razzy85 | 5. 01. 2008, 16:23:34 | více příspěvků | napsat uživateli

mr.smith: aha, tak proto :-) no, nemusíš tady popisovat svoje libůstky a oblékací a gelovací návyky :-D Normálně tady hip hop diskuze nesleduji, protože většinou jsou to žvásty typu: kdo je lepší - jestli diskáčové nebo hopeři a nebo jestli je hip hop sračka nebo ne....fakt nemíním ztrácet čas čtením všech možných flame war, co se tu vedou.....A co se týče Maxima, tak tam už jsem hodně dlouho neviděl rubriku "Chlápek, který si o to říká" ....mám dojem, že tu zrušili už někdy v létě !2!

uživatel eliminován | 5. 01. 2008, 16:21:19

mr.smith: jsou v tom napsaný fakta... s tím se dá souhlasit. S čím ty v tom textu nesouhlasíš??

uživatel eliminován | 5. 01. 2008, 16:18:09

Nergal...me by spis zajimalo co ty vis o HH ze stim tak souhlasis

uživatel eliminován | 5. 01. 2008, 16:16:50

...by mě zajímalo kdo to psal?? Naprosto s tím souhlasím!! Jsou to slova do pranice...!1424!

uživatel eliminován | 5. 01. 2008, 16:16:31

Tancuju, poslouchám, decentně oblíkám =)

uživatel eliminován | 5. 01. 2008, 16:15:23

Razzy85...ne uz sme to videj na jinejch diskuzich a od tebe to urcite nebylo!786!...co furt mate s rovnim ksiltem navazim se ja do tebe ze nossi tesnim slipy obcas si vezmes kotzerny tanga s pevnou gumou...gel si davas jak na hlavu tak na prdel?...ctes si nekdy maxima?...to je takovej ten casak pro chlapy tak asi ne vid...az se ti nedky dostane do ruky tak se koukni na profil typka oc si o to rika urcite se tam najdes kamo!786!

Razzy85

Razzy85 | 5. 01. 2008, 16:12:20 | více příspěvků | napsat uživateli

mr.smith: tak ty seš ještě větší hustec !2! Jako co kdo udělal přetím? Jestli myslíš ten post o něco níž, tak to jsem psal taky já, nejsou tu dva uživatelé Razzy85 !2! Jenom jsem z toho část vytáhl, protože to je trefný. Lidi, který se v tom popisují (článek) nebo v tom účinkují (video) jsou přesně ti, kvůli kterým hip hop degradoval na rovnokšilťáctví. !2! Obě dvě věci mě velice pobavily. !1298! Tleskám jejich autorům.

uživatel eliminován | 5. 01. 2008, 16:02:12

Razzy85...na tak ty ses hustej no...kdyby si byl aspon originalni a nekopiroval co nekdo uz udelal predtim:D

Razzy85

Razzy85 | 5. 01. 2008, 15:59:40 | více příspěvků | napsat uživateli

Pokud máte rádi hip hop (není to pro vás jen "sezónní" záležitost, doporučuji navštívit tyhle dvě stránky) - známka punku už tady byla...co takhle známka hip hopu?

1) Manuál pro začátečníka aneb o tom, jak být správný niggaz
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006080701

2) Video pro začátečníka aneb o tom, jak být správný niggaz
http://www.youtube.com/watch?v=7wgqb0Xs1Yc

uživatel eliminován | 5. 01. 2008, 15:50:57

dr.leoo...tka si nakyho dovez vid... ale pak to tady dopadne jako tedka se svema podnikama kazdej druhej podnik maji nemci...a jak se podle tebe pozna raper? co by mel mit hm?

uživatel eliminován | 5. 01. 2008, 15:46:15

rap je ulice smrt svacky drogy devky a cerny lidi ne detska sou. v cechach neni zadnej raper. mozna tak radoby

Adaamek

Adaamek | 5. 01. 2008, 15:46:04 | více příspěvků | napsat uživateli

mám rád hiphop, nemám rád jeho typizovaný český publikum :)

uživatel eliminován | 5. 01. 2008, 15:45:18

Jn to je pravda....Ksiltovka jako ksiltovka ne? Jen ta hoperska je trosku rovnejsi no...a je znackova...Co je na tom uboheho?!20!

uživatel eliminován | 5. 01. 2008, 15:43:14

prej gipsy a marpo rnb:D to psal nakej znalec ne? nejses nahodou Affro a nedavas kmentare do bbaraku:D

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 300 | 600 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

hiphopčlověkgangUSAkaždejstylblbostněhacelejrukahopeřibarvasvýhokšiltamaděckotěhlovětčinanázorkalhotamaposunekdobarovnejmaubohejmaděctvídítě

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑