Diskuze a otázky - NESNÁŠIM KUŘÁKY !!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 27. 12. 2006, 11:33:57 |

Co na tom doháje máte???

Neni nic horšího než milá, pohledná slečna co záhy vytasí cigáro.... Hnus !!!! Taková škoda.

Doufám, že zdraží krabku na 200,- a za prodej mladistvým budou dávat statisícové pokuty.

!591!

reagovat

V diskuzi je 1042 příspěvků a shlédlo ji 2494 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 300 | 600 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Tomyno11

Tomyno11 | 6. 03. 2007, 02:19:30 | více příspěvků | napsat uživateli

To je sice fakt! No koukam, ze me asi znas! Jen neim oc ti jde??? Tady to je o koureni ne o tom aby nekdo nekoho verejne pomlouval atd...

uživatel eliminován | 6. 03. 2007, 02:17:12

XnetmanX : souhlasím. Všechno je to o přístupu lidí a Češi jsou v tomhle dost často zabednění a ještě jsou schopni se hádat do krve, ačkoli nejsou v právu. !142!

uživatel eliminován | 6. 03. 2007, 02:13:28

Taky kuřáky nemusím,ale jsem poměrně tolerantní, což se o nich říct nedá. Hulí ve výtahu, na zastávkách, v chodbách ........... a´t si každej kouří jak chce,aĺe ať bere ohledy na druhé. Každý si nepřeje mít vyuzený plíce. !142!!2!

XnetmanX

XnetmanX | 6. 03. 2007, 02:12:03 | více příspěvků | napsat uživateli

Tulen: nj, ale to uz je potom o pristupu personalu a majitele toho podniku, tady uz pak vidis v jakejch sr****ch tady jsme, v tech o neco vyspelejsich zemich platej jasny pravidla a garantuju ti, ze tam by nikoho ani nenapadlo je porusovat.. napr. ve Vidni na vlakovym nadrazi - tam jsou vyhrazeny mista pro kuraky a nekuraci maj dostatek prostoru tomu uniknout a neobtezuje je to.. vracime se s kamaradama z Chorvatska, korime u popelniku v ty kuracky zone a co vidime - Cesi (cca tak 30 - 35) se hadaj s tema od rakouskejch drah ptz kourili v nekurackejch mistech a hazeli vajgly na zem... cili ono to jde, ale vsechno je to o lidech

uživatel eliminován | 6. 03. 2007, 02:12:02

souhlas... at to klidne zdrzi a stat si zarejzuje

adabiel

adabiel | 6. 03. 2007, 02:11:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Tomyno hosicku ja sem kousek od Pardubic a o vikendu delam v jednom podniku a vim jakou tam udelas utratu a znam od tamtud tvoje kamose a jak rikam podle hadru a utraty se vsadim, ze zadnej chudak nejses. taky vim ze tvoje mamka nastrka dost penez do ruznejch dobrocinejch akci coz sice chvalim nad zleto, ale je to dukaz toho, ze nejses zadna chudinka. Proto taky myslim ze se nemusis bat o svoje tisicovky!31!

fanyz

fanyz | 6. 03. 2007, 02:08:47 | více příspěvků | napsat uživateli

nenávidim netolerantní lidi, ukopl bych všem netolerantnim sráčům s chutí palici, neasi

Tomyno11

Tomyno11 | 6. 03. 2007, 02:06:18 | více příspěvků | napsat uživateli

adabiel: nic o me nevis tak oc ti de?

Tulen_71

Tulen_71 | 6. 03. 2007, 02:02:25 | více příspěvků | napsat uživateli

XnetmanX - jo, musi hledat a je vdecny, kdyz neco najde. Ne ze si muze vybirat... Pritom dve tretiny lidi nekouri, tak proc neni podobny pomer nekurackych podniku? Nekuracke pauzy by teoreticky jiste reseni byly, kdyby fungovaly. Predne jsou vetsinou jen na obed. Rozhodne to neresi problem, ze si chci nekam vecer zajit (to se huli vesele vsude). A ani se nedodrzuje... Zrovna nedavno jsem byl s tehotnou kamoskou v jedne, kde se pres obed nekourilo. Prisli lide, sedli si vedle a vesele si zapalili. Myslis, ze to majitele zajimalo? Pry at zaplatim a jdu pryc, kdyz mi to vadi...

adabiel

adabiel | 6. 03. 2007, 02:01:05 | více příspěvků | napsat uživateli

Ne FAITH mi fakt neva. Tyhle frantici mi dvaj vyplatu, takze nic proti nim. Jen mam takovej pocit, ze ten kdo si koupi kalhoty za 9 tis si nemusi lamat hlavu s penezma z dane. Co?

uživatel eliminován | 6. 03. 2007, 01:56:11

thak mi vykuř !904!!693!!617!!617!!617!

LukyValient

LukyValient | 6. 03. 2007, 01:55:50 | více příspěvků | napsat uživateli

musim zas přitakat XnetmanXnovi.. ty jídlový "cígopauzy" má celkem dost aspoň trochu solidnějších podniků..

Tomyno11

Tomyno11 | 6. 03. 2007, 01:54:45 | více příspěvků | napsat uživateli

Adabiel:!2! Jen koukam jak si se od koureni dostala k mejm kalhotam!1371!...no a vadi ti snad FAITH?

XnetmanX

XnetmanX | 6. 03. 2007, 01:52:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Tulen: nj, tak zalezi taky odkud ses, ja uz napriklad vim i o nekuracky diskotece, ale na druhou stranu je fakt, ze clovek musi hledat, a tech striktne nekurackejch je fakt malo... naproti tomu znam pomerne dost hospod, kde se kouri az od urcity hodiny, aby ti nikdo treba pri obede nekouril do jidla tak to bych videl asi jako takovej nejschudnejsi zacatek

XnetmanX

XnetmanX | 6. 03. 2007, 01:49:15 | více příspěvků | napsat uživateli

Tomyno: tak za a) staci mi to jednou a za b) je fakt ze delas mrte povyku (samozrejme kolem penez) pro nic.. nejsem o tolik starsi nez ty, ale troufam si tvrdit, ze o tom vim daleko vic nez ty, tak to zkus priznat.. to tvoje rozpocitani "kolik tak asi muze na ty kuraky jit" je vazne zcestny, to sorry... a za c) jsem taky psal ze to vubec nemusi bejt pravda, ale tady to tak vypada

Tulen_71

Tulen_71 | 6. 03. 2007, 01:47:55 | více příspěvků | napsat uživateli

netmanX - to ze v nejake delas neznamena, ze jsou bezne. Osobe vim jen o jedine. A to ani nemluvim treba o kavarnach, klubech, barech atp.

XnetmanX

XnetmanX | 6. 03. 2007, 01:45:06 | více příspěvků | napsat uživateli

LukyValient: no jasne, to je proste humus, nebo ted byl u nas v hospode chlap, nejakej vidlak, s malym ditetem a s manzelkou.. prvni veta (samozrejme aniz by se obtezoval pozdravit, ale to je u ceskejch lidi prekvapive standard) byla: "Prineste mi popelnik". to by clovek blil, ma sebou maly dite, manzelku a hlavne ze chce kourit... v nekuracky hospode, coz ma cestou ke stolu asi na trech mistech jasne videt... ale neudelas nic... jak rikam, chce proste premejslet kdy je a neni vhodny si zapalit a pak by mely bejt obe strany relativne spokojeny

Tomyno11

Tomyno11 | 6. 03. 2007, 01:44:55 | více příspěvků | napsat uživateli

XnetmanX -:Jo a z jakejch?

Tomyno11

Tomyno11 | 6. 03. 2007, 01:42:39 | více příspěvků | napsat uživateli

XnetmanX -:Jo a z jakejch?

LukyValient

LukyValient | 6. 03. 2007, 01:41:47 | více příspěvků | napsat uživateli

Bellerofontes: a to se cení !122!

LukyValient

LukyValient | 6. 03. 2007, 01:40:58 | více příspěvků | napsat uživateli

heh.. malá korektura.. "..i na mě moc"

adabiel

adabiel | 6. 03. 2007, 01:40:55 | více příspěvků | napsat uživateli

Tomyno11: Hosanku moc dobre poznavam ty kalhoty, sice nejsou mociny videt, ale jelikos sem prodavacka hadriku tak to poznam. FAITH se nezapre! Ja na tyhle kalhoty vydelam tak za mesic a neim ploc tu delas sceny kolem penez. Uznavam, ze mas i trochu pravdu.

Bellerofontes

Bellerofontes | 6. 03. 2007, 01:40:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Luky Valient: mas recht, ja jezdim do skoly metrem

XnetmanX

XnetmanX | 6. 03. 2007, 01:40:49 | více příspěvků | napsat uživateli

Tomyno: se asi pletes, ja psal ze tak soudim z tvejch nazoru

LukyValient

LukyValient | 6. 03. 2007, 01:40:04 | více příspěvků | napsat uživateli

XnetmanX: tak tak.. !129! ta peněžní záležitost není tak horká a druhá strana mince je pak ohleduplnost lidí, když jsem někde s nekuřákem, tak se to snažim omezit na minimum.. což mi připomíná, když vidim někde nějakou těhotnou ženskou.. nebo s kočárkem a v klidu si u toho fajčí.. to je fakt i na moc

Tomyno11

Tomyno11 | 6. 03. 2007, 01:37:18 | více příspěvků | napsat uživateli

XnetmanX :!2! muzu se zeptat proc soudis z fotek, nebo z profu, ze sem zazobanej?

XnetmanX

XnetmanX | 6. 03. 2007, 01:34:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Tulen: a proc by to delali?? vzdyt jen ted na blbym libku - kolik je tady nekuraku... a meli by kseft jak svin, o tom nepochybuj, jak jsem psal, sam v jedny nekuracky hospode delam

XnetmanX

XnetmanX | 6. 03. 2007, 01:32:52 | více příspěvků | napsat uživateli

adabiel: ono mozna ani tak nejde o prachy jako o princip, ze by mel nekomu platit za jeho blbost, to ja beru, me by se taky nechtelo i kdybych mel penez mraky (coz nemam), jenomze to co on tady bleje, to jsou normalni kraviny.. kuraci si z toho co odevzdaj do rozpoctu na ty lecebny vylohy vystacej, a jeste pomerne dost penez zbyva takze nechapu proc se tady rozciluje.. na me proste pusobi jako normalni rozmazlenej fracek (i z tech fotek) co ze sebe dela chytryho... ale treba to tak neni, ovsem tady tak pusobi.. u kuraku je spis problem ze muzou ty nekuraky obtezovat, coz chapu a proto se treba i snazim premejslet kde si to cigaro zapalim... ovsem on jen o penezich a timhle stylem se proste rozumne bavit neda

LukyValient

LukyValient | 6. 03. 2007, 01:32:19 | více příspěvků | napsat uživateli

a co kdybychom ukamenovali řidiče? splodiny z aut vytvářej snad ozonovou díru ne? no a to se dotýká domorodců támhle v tichomoří co auto neviděli za celej život.. no a vůbec celýho ekosystému planety.. a pokud vám vadí, že kuřáci vám berou peníze ze zdravotního? myslíte, že to ta daň státu i na jednu krabku je nicotná? vůbec se za poslední dobu nevyhoupla.. s trochou nadsázky by člověk mohl říct, že kuřák si léčení nemocí z kouření za celej život proplatí právě na této dani.. a většina kuřáků stejně neumírá na rakovinu a stát mu nehradí bůh ví jaký sumy do péče, ale stejně umíraj jako většina lidí na mrtvici, infarkt..

Tulen_71

Tulen_71 | 6. 03. 2007, 01:29:17 | více příspěvků | napsat uživateli

XnetmanX - to neni reseni, nebot to bude jako ted - 99 % restauraci da cedulku kuracka a neni zase kam jit... !24! Ja nechapu, proc musi dve tretiny lidi byt omezovani tretinou

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 300 | 600 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

slečnaprodejškodamilákrabkupokutahnusmladistvýkuřákcigárodoháje

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑