Diskuze a otázky - Nepředstavitelné............

úvodní strana | aktualizovat | dolů

DeNNI85

DeNNI85 | 8. 05. 2008, 18:26:13 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Minulý týden zemřel mému kamarádovi táta na rakovinu. Jel do nemocnice na vyšetření, že ho boleli záda a při rentgenu mu našli na plicích metastáze (byl silný kuřák) a rozšířilo se to do páteře. Za dva měsíce od banální návštěvy lékaře zemřel. Po zjištění, že už to nelze léčit se rodina rozhodla nechat si ho až do konce doma. Tak mi vyprávěl, jak seděl s tátou na gauči se sklenkou piva a jak mu táta říkal, že ho toho chtěl ještě hodně naučit a že je mu líto, že už to nestihne. Dovedete si něco takovýho představit? Sedíte vedle umírajícího rodiče a zítra už tu být nemusí. To je strašný. Tak si říkám, že nikdy nevíme, kdy něco takového potká nás a když tak koukám na svůj život, kdyby mi zbývali 2 měsíce, strašně by mě mrzelo, jak jsem ty roky co jsem měl promrhal a nic pořádnýho neudělal.

reagovat

V diskuzi je 144 příspěvků a shlédlo ji 1322 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 8. 05. 2008, 20:02:03

vsichni umrem a nikdo nevime kdy

DeNNI85

DeNNI85 | 8. 05. 2008, 20:01:11 | více příspěvků | napsat uživateli

hraesvelgr nekdy i o vic nez mega, vem to z druhe stranky, ja treeba bydllim v Praze a tady mas najem za 2+1 treba 10-13tis a to nejses nekde n centru, pak je lepsi platit 15tis hypoteku a platis to sobe a ne nekomu jinemu a az prijdes k penezum, tak doplatis hypoteku

uživatel eliminován | 8. 05. 2008, 20:01:09

DeNNI85-no a kolik si představuješ 15 tisí nebo 40?

DeNNI85

DeNNI85 | 8. 05. 2008, 19:59:36 | více příspěvků | napsat uživateli

tibetka: jo jako ze kazdy rano vyjde slunce, proste to tak je a je to, nikdo neresi, ze to tqak byt nemusi

uživatel eliminován | 8. 05. 2008, 19:58:33

nejhorší kámo mě zemřel děda i teta oba dva na rakovinu

uživatel eliminován | 8. 05. 2008, 19:57:49

deni:
Na druhou stranu je tam ten problem, ze zaplatis treba o milion vic a musis neustale splacet.

DeNNI85

DeNNI85 | 8. 05. 2008, 19:56:44 | více příspěvků | napsat uživateli

obchodnik_s_usmevem . zapominaji, protoze se tezko zije s tim, ze kazdy jednou zemreme

uživatel eliminován | 8. 05. 2008, 19:56:24

smutný ale pravdivý lidi berou život jako samozřejmost!1009!

uživatel eliminován | 8. 05. 2008, 19:56:24

lemounek:
To jo, ale dat si ho sama do kupy, to znamena venovat tomu sdocela dost casu a umet to.
Jinak ja osobne mam v planu take koupit neco tak 50 kilaku od prahy. Ceny jsou nizke a bydleni ve starem baracku je mnohem prijemnejsi nez v nekterych hruzach,co se dnes stavi..!1!

uživatel eliminován | 8. 05. 2008, 19:56:07

Je to strašný!1018!...A právě proto má člověk užívat každého dne...

ELFREEMAN

ELFREEMAN | 8. 05. 2008, 19:55:30 | více příspěvků | napsat uživateli

pokud budu umírat tak se jí budu koukat přímo do očí!24!!24!!24!

uživatel eliminován | 8. 05. 2008, 19:53:59

problém je v tom, že tohle je ten problém, a nikoli to, co je tady jako "problém" častokrát propíráno. ano, lidé si na chvilku uvědomí, co a jak se má, ale za chvilku zapomenou. lidé, bohužel, až příliš rychle zapomínají.

DeNNI85

DeNNI85 | 8. 05. 2008, 19:53:28 | více příspěvků | napsat uživateli

lemounek: rikam, mit kde bydlet a mit na to, abych uzivil zenu a dite

DeNNI85

DeNNI85 | 8. 05. 2008, 19:52:47 | více příspěvků | napsat uživateli

hraesvelgr spise za 20let, pokud koupis neco kam nebudes muset sypat hromadu rachu do oprav, ale i to se da brat jako domov, alespon si platis do sveho a ne nekomu za podnajem. Kdsybych mel cekat nez si vydelam cash na barak treba 2.5mil, to by asi trvalo.

uživatel eliminován | 8. 05. 2008, 19:52:43

hraesvelgr-no samozřejmě, to je právě ono, pravit si ho sám-já bych třeba nechtěla takový ten nový domek někde v satelitu, vůbec se mi to nelíí,staré domy jsou útulnější a mají už svůj příběh-miluju třeba trámy
ale nové domy, jsou prostě takové chlané, prázné, já bych se v nich necítila!633!

uživatel eliminován | 8. 05. 2008, 19:51:21

denni:
tak to ten barak bude tvuj tak za 10 let a to kdyz budes hodne splacet..

uživatel eliminován | 8. 05. 2008, 19:51:01

DeNNI85 -to sice ano, ale kolik to tak potřebuješ?Moc ne

uživatel eliminován | 8. 05. 2008, 19:50:36

* kdy umřu

uživatel eliminován | 8. 05. 2008, 19:50:27

Denni:
Pokud nemas nejaky super job, tak si ten barak jen tak nekoupis...!2!

DeNNI85

DeNNI85 | 8. 05. 2008, 19:50:01 | více příspěvků | napsat uživateli

hraesvelgr : nezbyva nic jineho nez hypoteka

uživatel eliminován | 8. 05. 2008, 19:49:27

lemounek:
Dnes se da koupit mensi stary barak nekde na vesnici pod milion, ale musis do nej pak neco vrazit a hodne si toho udelat sama.
Ale i ten milion je docela dost. Kdyz si vezmes ze prumerny plat je okolo 25litru, coz ale vetsina lidi nema...

uživatel eliminován | 8. 05. 2008, 19:49:19

Bych nechtela vedet že umřu

DeNNI85

DeNNI85 | 8. 05. 2008, 19:48:38 | více příspěvků | napsat uživateli

lemounek: to mas pravdu deti bohacu jsou nekdy az neskutecne rozmazleny. Ale zaklad je uzivit rodinu a mit kde bydlet, do te doby dite nechci

DeNNI85

DeNNI85 | 8. 05. 2008, 19:47:32 | více příspěvků | napsat uživateli

hraesvelgr - ja to holdam realizovat

uživatel eliminován | 8. 05. 2008, 19:46:42

to je taky fakt, to je spíš na půjčku!633!
no já bych si chtěla pořídit něco nějaký starý domek u lesa na samotzě a opravit si to, mít vlastní kozu, péct domácí chlepbík, to by bylo!11!

uživatel eliminován | 8. 05. 2008, 19:45:20

lemounek:
spise je ale tezke vydelat na ten barak...!2!!2!

uživatel eliminován | 8. 05. 2008, 19:43:42

podle mě je ta věta až budu moct finančně zabezpečit, jen výmluva, protože požadavky dítěte nikdy nebudou dostatěčné, čím bvětší bude majetek, tím větší budou aj ty požadavky!383!

big_pohodar

big_pohodar | 8. 05. 2008, 19:41:41 | více příspěvků | napsat uživateli

mas pravdu,je to hruza,u mě sej byla operace za 5min.12

uživatel eliminován | 8. 05. 2008, 19:41:24

deni:
"ja chci dite az budu moct financne zabezpecit rodinu a az budu mit svuj dum"

to rika hodne lidi, ale malokdo to realizuje...
!1!!1!

uživatel eliminován | 8. 05. 2008, 19:37:10

DeNNI85-já vím, že dítě se dá vychovat aj bez extra finančního zajištění, hlavně když mu dáš dobré rodinné zázemí

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

tátarodinarentgenzjištěnízádarakovinanemocnicepivolékařkonecvyšetřeníplícetýdenkamarádkuřáksklenkametastázepáteřnávštěvaměsíc

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑