Diskuze a otázky - Nejlevnější auto na světě
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 13 příspěvků a shlédlo ji 564 uživatelů .
uživatel eliminován | 4. 06. 2009, 18:05:01
tak myslim ze ze na vychode to pujde na dracku....a tata motors bude mit finance na nakup nejake evropske automobilky. myslim ze uz vlastni cast aston martin nebo jaguaru..... se podivejte na GM jak to vsechno krachuje v americe
uživatel eliminován | 23. 03. 2009, 15:22:16
Základní verze:
Rozměry: 3,1
x 1,5 x 1,6 metru (délka, šířka, výška)
Rozvor: 2,23 metru
Váha: 580-600 kilogramů
Počet míst: čtyři
Počet dveří: pětidveřový hatchback
Pohon: na zadní kola
Převodovka: čtyřstupňová, manuální
Typ motoru: dvouválec o objemu 623 kubických centimetrů; s vícebodovým vstřikováním paliva; podle výrobce jde o první dvouválcový motor s jedinou vyvažovací hřídelí.
Maximální výkon: 24,6 kilowatt/33 koňských sil
Maximální točivý moment: 48 newtonmetrů
Kola: dvanáctipalcová
Spotřeba: necelých pět litrů na 100 kilometrů
Objem nádrže: 30 litrů
Maximální rychlost: 105 kilometrů v hodině
Zrychlení (0-70 kilometrů v hodině): za 14 sekund
Bezpečnostní prvky: tuhá celokovová karoserie, deformační zóny, výztuhy ve dveřích chránící v případě bočního nárazu a radiální pneumatiky.
Emise: splňuje evropské emisní standardy
Verze: dvě, standard a de luxe; do roku 2011 by na evropských trzích měla být také dostupná rozšířená verze pro Evropu
uživatel eliminován | 23. 03. 2009, 15:16:05
A jinak ta sutomobilka má aspoň týden starý informace - je jich 1,15 miliardy - njn množí se rychle!1250! A ta cena v podstatě odpovídá tamní cenové relaci, když polovina lidí tam vydělá 50 Kč za den!2!
uživatel eliminován | 23. 03. 2009, 15:15:19
astpon Ty chudaci maj nejaky auto a jsou stastni, heh kdyz se divam na polovinu tech kometu tadu tak bych rad tak bych rad Ty chytraky videl!20!
uživatel eliminován | 23. 03. 2009, 15:13:09
S tím autem najedete na patník a auto se vám rozloží zpátky na součástky !906!!906!
uživatel eliminován | 23. 03. 2009, 15:13:05
Šéf indické automobilky před lety slíbil čtyři kola všem, kdo nyní jezdí po dvou, a svůj slib dodržel.
"Nemohl jsem se dívat na to, jak celé rodiny cestují v Indii na skútrech. Otec většinou řídí, před ním na nádrži sedí jedno dítě. Vzadu za otcem je matka s dalším dítětem v náruči. Říkal jsem si, jak je to nebezpečné," řekl Ratan Tata pro internetový server Automotive News.
Všechno je maximálně jednoduché. Na prvky známé z moderních aut můžeme zapomenout. Výkon 623kubíkového motoru je na úrovni malých aut počátku 80. let - 33 koní (stejný výkon měl například v roce 1982 Fiat Panda). Na přístrojovce najdeme jen rychloměr, palivoměr a kontrolku oleje.
Čtyřstupňová převodovka přenáší výkon na zadní kola. Ta zadní brzdí bubny, vpředu jsou kotouče.
Dovnitř 310 centimetrů dlouhého auta se prý poskládají čtyři lidé. Na šířku měří metr a půl, vysoký je ještě o deset centimetrů víc. Spotřeba nemá přesáhnout pět litrů benzinu.
uživatel eliminován | 23. 03. 2009, 15:08:55 |
Nejlevnější auto na světě stojí 40 tisíc, v prodeji je ode dneška
I kdyby se ultralevná osobní vozidla Tata nakonec neprodávala tak dobře, nemohl by si indický výrobce nákladních vozů Tata Motors udělat lepší reklamní kampaň. Značka Tata totiž spolehlivě obletí svět, kdykoli se kolem výroby jejích malých vozidel něco stane.
Nejlevnější auto na světě bude Indy stát v přepočtu 40 tisíc.
A je to tu zas. Miliarda Indů si podle továrny bude moci ode dneška malé a úsporné auto koupit. I když ne tak docela. Od naprosté většiny lidí se budou objednávky přijímat až od druhého dubnového týdne a první pasažéry sveze pravděpodobně až někdy v létě.
!11!
reagovat
V anketě hlasovalo celkem 10 uživatelů