Diskuze a otázky - NEBEZPEČNÉ MYŠLENKY

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 20:54:49 |

Dneska byl v magazínu lidových novin zajímavý článek a prosím admini o nadhled. (nemažte mi profil, dík)

A TED VÁŠ UKOL V TÉTO DISKUZE. PŘEČTĚTE SI DŮKLADNĚ NĚKOLIK NÁSLEDUJÍCÍCH VĚT. A PAK MI ŘEKNĚTE JAK NA VÁS PŮSOBÍ A CO SI O TOM MYSLÍTE. TAKŽE JEDEM

----------------------------------------------------------

1. Co si myslíte o tom, že držitel nobelové ceny vyzkoumal fakt, že Černoši jsou geneticky méně inteligentní jak běloši.

2. Co takhle vyřešit stoupající kriminalitu větším množstvím potratů u romské části populace?

3. Lze připustit, že černoši mají průměrně více testosteronu a proto jsou náchylnější ke znásilnování?

4. Je možné v jednání židů za poslední dva tisíce let vystopovat cosi, co proti nim obracelo ostatní lidi?

5. Co si myslíte o silném proudu politické korektnosti, která nepřipouští, že Černochova kůže je černá, velí jedna se ženami, jako by byli muži, o ošklivci mluví jako o esteticky svébytném jedinci a o chudasovi se říká podprivilegovaný...

6. Co si myslet o tom, že by někdo připustil, že nacismus nebyl, alespon podle počtu obětí, tak zhoubný, jako některá náboženství.

7. co říci k tomu, když je prohlášeno, že stav životního prostředí za posledních padesát let v průměru zlepšil.

8. Hodí se k našemu pan osvoboditeli Masarykovi, že k jeho praxi patřilo platit spřízněné novináře a nebo, že se pokusil zaplatit atentát na Lenina?


------------------------------------------------------------------------------------------------

Tož co si myslíte?



reagovat

V diskuzi je 33 příspěvků a shlédlo ji 1413 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 21:53:51

V den výročí Křišťálové noci 10. 11. 2007 se
nakonec neonacistická demonstrace v Praze konat
bude. Soud opět zrušil zákaz pražského Magistrátu.
Podrobnější informace čekejte v brzké době na
našich webových stránkách. Více informací prozatím
např. zde:
http://blisty.cz/2007/10/24/art36846.html

Celou akci organizují nám dobře známí neonacisté
Erik Sedláčk a Patrik Vondrák. Nahlašovatelé
neonacistické provokace v ulicích židovského
města, nemají podle svého tvrzení nic společného s
neonacisty nebo s Národním odporem. Dovolujeme si
vám poslat odkazy na články, které tuto nepravdu
podle našeho názoru vyvrací.

Patrik Vondrák:
http://antifa.cz/132-mzdomova-patrik-vondrak-cesky-forrest-gump.html

Erik Sedláček:
http://antifa.cz/129-mzdomova-kdo-je-erik-sedlacek-sedlis-diehard.html

uživatel eliminován | 20. 10. 2007, 16:29:40

Proč se zbytečně ještě hádat? !20! je snad málo konfliktů? !780!

drzej_nafrnenej

drzej_nafrnenej | 20. 10. 2007, 01:48:13 | více příspěvků | napsat uživateli

souhlasim s drinkerem

uživatel eliminován | 20. 10. 2007, 01:30:54

1. Co si myslíte o tom, že držitel nobelové ceny vyzkoumal fakt, že Černoši jsou geneticky méně inteligentní jak běloši. -- tomu bych klidně věřil, ale je to složitější, protože ačkoliv jsem tu studii nečetl, určitě přesně nevymezil linii geneticke/socialni predpoklady. to se asi ani neda.

2. Co takhle vyřešit stoupající kriminalitu větším množstvím potratů u romské části populace? -- je to proti morálce.

3. Lze připustit, že černoši mají průměrně více testosteronu a proto jsou náchylnější ke znásilnování? -- nevim, podle mě to nezáleží na testosteronu

4. Je možné v jednání židů za poslední dva tisíce let vystopovat cosi, co proti nim obracelo ostatní lidi? -- nepochybně, ale nemyslim si, že to bylo něco špatnýho.

5. Co si myslíte o silném proudu politické korektnosti, která nepřipouští, že Černochova kůže je černá, velí jedna se ženami, jako by byli muži, o ošklivci mluví jako o esteticky svébytném jedinci a o chudasovi se říká podprivilegovaný... -- nemyslím si, že je to tak akutní, jak píše, tady je otázka silně tendenční.

6. Co si myslet o tom, že by někdo připustil, že nacismus nebyl, alespon podle počtu obětí, tak zhoubný, jako některá náboženství. -- z ohledu na časové zařazení bych ho nesrovnával s náboženstvími, ale s jinými ideologiemi. Komunismus má nesporně více obětí i hmotných škod, než nacismus. To je snadno doložitelný fakt, žádná nekorektní spekulace. Srovnávat to s náboženstvími neni prohřešek proti vědecké korektnosti, ale popření samotnýho dlouhodobýho paradigmatu historické vědy a jejího zkoumání. Dají se zkoumat shodné znaky (symbolika, mytologie, vztah pastýř/ovce...), ale ne porovnávat oběti.


7. co říci k tomu, když je prohlášeno, že stav životního prostředí za posledních padesát let v průměru zlepšil. -- s tím někdo nesouhlasí? !523!

8. Hodí se k našemu pan osvoboditeli Masarykovi, že k jeho praxi patřilo platit spřízněné novináře a nebo, že se pokusil zaplatit atentát na Lenina? -- Symbol Masaryk je asi tak stejně trapný jako symbol Havel a zanedlouho i symbol Klaus. Rozhodně by to mělo být zmiňováno, ale zase jen podloženo poctivým historickým výzkumem, ne skazkami zděděnými ještě po komunistech a jejich nevraživé rétorice (Masaryk střílel do dělníků!!!)

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:54:17

Jako těch myšlenek je víc, svobody, kterými se ohání tahle "demokracie" platí jen pro někoho, shromažďovat a svobodně se vyjadřovat může jen někdo..Pokud někdo zastává určité myšlenky, nesmí to říct nahlas, existují knihy, které nesmí vycházet a smyboly, ke kterým se nesmím hlásit.. To vše pod trestem vězení za paragrfy na které se dá naroubovat prakticky cokoliv co se režimu nelíbí..To je ta krásná demokracie a osobní svobody!869!

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:45:31

Malavon

hele...já už za divného jsem.....stačí, že většina mojich kamarádů se semnou kvůli těmhle věcem nebaví !1358!!1358!

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:45:14

malavon: tak tomu se rika osud...

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:44:11

Králík má jednu dobrou věc - snaží se myslet a ne automaticky fanaticky přebírat normy a tvrzení posílané zeshora mezi stádo.. Takových lidí je menšina a toho si králíku važ!400! ale připrav se, že budeš označen výkřikama za divnýho a podezřelýho, podrývajícícho demokracii, nacionalistu, antisemitu , xenofoba a možná i nacistu!297!

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:42:47

1. Ne
2. Ne
3. Ne
4. ANO
5. Blbost
6. Jsem verici, ale nasili je blbost-hlavne krizove vypravy a svaty valky... ale zas je to ob4as treba kvuli tomu, ze se lidi premnozujou...
7. Uplna sra4ka
8. To je mi u prdele...

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:42:24

sykynka

odborník nejsem a důkazy také nemám...

ale existují jiní odbornící a ti ty důkazy mají.

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:41:38

Takže králiku, zajímavá diskuze snad první...

1. Tyhle výsledky jsou známy už 70 let. Pokud tě to zajímá, dá se sehnat "zakázaná" literatura týkájící Eugeniky a tohoto tématu, jak předválečná z produkce německých vědců, tak poválečných autorů, která se nesmí vydávat v demokratické společnosti.

2. To by určitě mělo smysl, možná ještě razantnější postup ve smyslu sterilizace atd.. Ovšem, opět - vše naráží na slabošskou garnituru politiků a humanistický režim, který je tu u moci.

3. Jo lze, navíc to je nejen znásilňování, ale i kriminalita všeobecně u negroidní rasy.

4. To je taky možné, od jejich uravírání se vnějším vlivům, rasismu a "nadřaznosti" zakotvené v kabbale až po finanční machinace ve středověku, které jim vynesly nenávist zbytku populace..Ne nadramo každý rozumný národ, ať arabové, evropské národy atdtohle odporné plémě pronásledovaly a perzekuovaly.

5. To souvisí přesně s humanismem a populistickou "demokracií", která teď určuje veškerou společnost. Ve skutečnosti je kontraproduktivní. Zastává se slabých, dementů, bezcenných existencí pod pláštěnkou jakési lidskosti..!388!

6. Samozřejmě, že nebyl. Vede církev, komunismus a nacismus se plácá až bůhvíkde, ale oběti byly z té špatné cílové skupiny, která ted všemu z pozadí vládne, tak je holt nepřítelem číslo 1.

7. Ekologii nerozumím!1210!

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:33:34

jak muzes rict ze to je fakt, kdyz nejsi odbornik a nemas dukazy? !1366!

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:28:04

kulysek

ano..ale o tom to právě je. Zkus o takových věcech mluvit třeba v hospodě.

Bud tě lidi pošlou doprdele hned...a nebo tě budou mít za rasistu...

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:27:33

sysynka

ale to je fakt !5!

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:26:02

fajn, krome sedmicky s tim celkem souhlasim...

KulisekCZ

KulisekCZ | 19. 10. 2007, 21:23:58 | více příspěvků | napsat uživateli

Viva...: Vzdyt oni jsou racionalni... nektere dokonce i pravdive...!215!

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:22:48

kulisek

na to, že některá témata jsou ve společnosti tabu....i přesto, že by se dali pokládat za vcelku racionální....

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:22:27

a kolikaty ze jsi? !2!

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:21:37

tak žíly mi to zas tak netrhá že jo :))

KulisekCZ

KulisekCZ | 19. 10. 2007, 21:21:27 | více příspěvků | napsat uživateli

viva....: Co jsi tou diskuzi chtel presne rict?

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:19:32

hmmm, tak mas asi smulu nebo co !924!

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:14:56

to nejde...to by mi smazali profil.

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:11:37

zkus ty vety rozepsat do jednotlivych diskuzi treba budes mit vetsi uspech, tohle je na lidi moc premysleni !786!

ZuZaNkA.NuMbEr.OnE

ZuZaNkA.NuMbEr.OnE | 19. 10. 2007, 21:09:28 | více příspěvků | napsat uživateli

!499!

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:08:33

anetka

ty neumíš číst?

Dělá ti čtení problémy?


je to jen pár řádků...

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:07:59

hey mi se to nechce čist...!1275!

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:07:12

a nejlepsi obranou je utok !1366!

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:06:14

sykynka

já se ptal první !1358!!1330!!1363!

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:04:14

a co si o tom myslis ty?

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 21:03:08

myslím že na tom něco bude

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

držitelúkolcenadiskuzeadmininadhledmagazínčernochteddíkprofilmnožstvíbělochvětamyšlenkanobelovéčlánekkriminalita

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑