Diskuze a otázky - názor na islám v Evropě

úvodní strana | aktualizovat | dolů

washeekxD

washeekxD | 13. 11. 2010, 20:14:12 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

V průběhu několika desítek let Arabové ovládnou celý svět. K udržení jedné civilizace je potřeba míra porodnosti 2,11, v Evropě je v současné době kolem 1,3 Arabové, kteří v ní žijí mají však porodnost kolem 8,11. Takže v příštím století by se mohli češi stát menšinou jako romové a hlavní populaci tvořit Arabové. Ve Francii je už více Islámských mešit, než kostelů. 30% lidí ve věku do 20 let jsou Arabové, v některých zemích až 45 %. Během 40 let se stane Francie Islámskou zemí a to samé čeká celou Evropu. Ve Velké Británii za posledních 30 let vzrostla populace Muslimů z 80 000 na 2 a půl milionu. V Nizozemí 50% všech novorozenců jsou Muslimové. V roce 2025 se 35% všech dětí v Evropě narodí do Muslimských rodin.
Libyjský vůdce řekl: Jsou zde znamení, že Allah daruje vítězství Islámu v Evropě bez mečů, bez zbraní, dobývání. Nepotřebujeme terorismus ani sebevražedné útočníky. V současné době je v Evropě 52 milionů muslimů (5x víc obyvatel než je v celé ČR). Během příštích 20 let se toto číslo zdvojnásobí. V Americe je situace podobná, 80% lidí, které se narodili za posledních 5 let byli muslimové. Za posledních 38 let se zvýšila populace Muslimů v Americe o 9000%!

reagovat

V diskuzi je 88 příspěvků a shlédlo ji 1760 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 23:30:47

> peatro26
a v cem si to odporuje? proste odstrcili cirkve od valu

ok, asi by se vic hodil pojem sekularizace. privatizace je trochu neco jinyho

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 23:25:21

> mydriatic
"za ustupem nasili v krestanstvi stoji predevsim privatizace nabozenstvi na zapade"
s tim absolutne nesouhlasim, anglie byla vzdy domoroda nebo protestanska
a na starym kontinente je to nasledek ideologii jako socialismus, komunismus a nacismus

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 23:21:34

jinymi slovy to, ze se zapad na nabozenstvi vysral.. coz urcite nebyla zasluha oficialnich predstavitelu krestanskych cirkvi :)

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 23:20:21

je mi jasna tva reakce - ojedinely pripad, spatna interpretace

ale ono je to tvrzeni mimo vzhledem ke krestanstke historii. on si kazdej krestan mysli, ze to dnesni pojeti je to spravny, ale objektivne nic takovyho rict nelze a imho za ustupem nasili v krestanstvi stoji predevsim privatizace nabozenstvi na zapade

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 23:16:54

> Adonai

http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/181828-porota-v-texasu-vynesla-trest-smrti-na-zaklade-textu-z-bible.html

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 23:06:15

> mydriatic
právě toto nejednoznačné vyjádření ale Oficiálně umožňuje násilně (téměř jakkoliv) trestat za sebemenší prohřešky. a to je ten rozdíl vůči křesťanství, které násilí jako trest Oficiálně vůbec nepodporuje.

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:56:42

> Adonai
>uhodit, pokud není upřesněno, je dost relativní

prave. kazdej se diva na islam skrz prsty, ale treba to polejvani kyselinou se deje i v indii, v buddhistickejch zemich.. zatimco v nekterejch muslimskejch zemich by to bylo neco nemyslitelnyho. islam neni jednolitej proud ;)

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:56:24

jo tak to je težký ale neřeším to mně nevadí dokud mi u baráku neběhaj s C4:DDD

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:50:53

> mydriatic
přiznávám, není to na nevinných, je to "pouhé" přestřelení trestu vůči vině té dané osoby.
uhodit, pokud není upřesněno, je dost relativní. tohle Bible(NZ) nikde nepovoluje. beru že tyto tresty jsou pro ně normální, ať si je praktikují, ale netahají je sem

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:50:39

> nejOPTIMALNEJSI
to mas pravdu.. je to spis lidova moudrost. a o nabozenstvi jako takovym ti zas tak moc nerekne

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:49:16

> nejOPTIMALNEJSI
dve evangelia, nejaky listy.. a asi tak ctvrtinu staryho zakona
z koranu asi neco kolem poloviny

je to holt nudny cteni!2! lepsi je si precist nejakej vycuc, kde se rovnou clovek dozvi co je dulezity a co je balast

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:48:49

> mydriatic

jednak podle mě je zcela zbytečné číst korán nebo bibli, protože fakticky to jsou jen učebnice hospodářské politiky.. ty knihy totiž logicky nepřinášejí zádné hlubší pochopení postaty světa než nabízí obecně výroková logika nebo fyzika. Jen říkají jak se máme chovat, atd.. ale nic víc...

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:46:38

> mydriatic

a můžu vědět kolik procent z koránu a kolik z bible jsi přečetl. ?

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:44:43

> nejOPTIMALNEJSI
nn, z bible jen casti
z koranu docela dost, ale taky ne celej

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:43:19

> mydriatic

jen se zeptám. ty jsi přečetl celou bibli a celý korán?

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:43:19

> mydriatic

jen se zeptám. ty jsi přečetl celou bibli a celý korán?

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:42:58

> nejOPTIMALNEJSI
tak samozrejme ho neuznava. ale pred chvili sem o tom psal:

ostatne ani krestane se nemysli, ze alah je jinej buh, nez ten z bible. jen si mysli, ze muslimove uctivaji falesnyho proroka (mimo jine)

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:40:56

> mydriatic


* mydriatic | 13. 11. 2010, 22:39:42 | více příspěvků | napsat uživateli | ignorovat | reagovat

> nejOPTIMALNEJSI
v koranu jsou starozakonni proroci jasne zmineni, stejne jak je tam zminen jezis ;)


A jak na korán nahlíží křesťansktví?

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:39:42

> nejOPTIMALNEJSI
v koranu jsou starozakonni proroci jasne zmineni, stejne jak je tam zminen jezis ;)

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:39:05

> Adonai
no koran umoznuje neposlusnou zenu uhodit, to je asi tak cely
..docela by me zajimalo kde obhajuje oblizovani nevinnym, jak jsi psal

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:34:09

> mydriatic

aha. tak to pak jo. pak bych za sebe do té diskuze doporučil někoho kdo četl korán a bibli. protože tyto smyšlenky jsem nikdy nečetl.

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:33:36

> mydriatic
nvm jesi dívají či ne, otom ostatně ani naše konverzace neni. jediný o co jde je ukázat rozdíl mezi myšlenkou křesťanství a Islámem co se násilí týče. a ten je myslím jednoznačný !1312!

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:29:30

> nejOPTIMALNEJSI
ja se bavim o nabozenskym vykladu ;)

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:28:05

> Adonai
chces mi tvrdit, ze se v islamskejch zemich nedivaji na televizi?!2!

jinak miluju tenhle krestanskej alibismus - vsechno spatny co se delo ve jmenu krestanstvi je jen chyba lidi.. zatimco za vse dobre si zaslouzi uctu
tipuju ze muslimove to vidi hodne podobne!2!

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:27:33

> mydriatic
bavíme se oba o teorii božského paradigma nebo o něčem jiném? nebo se bavíme o výkladu náboženství?

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:25:19

> mydriatic
jak sem řekl, za pálení čarodějnic nemůže křesťanská víra, ale lidská hloupost. nelze odsoudit myšlenku jen kvůli chování lidí (kteří naoko jednají v jejím zájmu ale ve skutečnosti v rozporu sní!)
Systém islámského náboženského práva šaría pochází ze 7. století a vychází především z Koránu a učení proroka Mohameda. V některých zemích nesmí ženy vyjít z domu bez doprovodu manžela, bratra nebo otce. Jinde mohou na ulici jen přísně zahalené, od 13 let nesmí chodit do škol. Muži mají předepsaný povinný plnovous a tradiční oblečení. Televize, stejně jako západní hudba se považuje za nástroj satana a je zakázaná.
Tvrdé jsou i tresty za porušení islámského práva. Žena přistižená při manželské nevěře může být ukamenována, a to před očima celé své rodiny včetně malých dětí. Za krádež hrozí useknutí ruky nebo jiné části těla, za požití alkoholu se veřejně bičuje.
Ok, kyselina tam není !1312!

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:23:26

ostatne ani krestane se nemysli, ze alah je jinej buh. jen si mysli, ze muslimove uctivaji falesnyho proroka (mimo jine)

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:21:48

> nejOPTIMALNEJSI
z hlediska logiky veci je blbost je domnivat, ze kazdy nabozenstvi uctiva jinyho boha, kdyz ten buh ma stejny proroky

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:20:23

> mydriatic

* mydriatic | 13. 11. 2010, 22:13:12 | více příspěvků | napsat uživateli | ignorovat | reagovat

> nejOPTIMALNEJSI
eh? tos ten argument nepochopil nebo co?

vím o co ti jde. ale říkám, že to je nesmyslné z hlediska logiky věci...

uživatel eliminován | 13. 11. 2010, 22:16:34

> nejOPTIMALNEJSI
vsechny tri viry uznavaji jednoho stejneho boha, vsemocneho stvoritele vseho, hlavmni rozdil je v prorocich
islam - mohammed, ktereho pry v jeskyni kdyz nocoval navstivil archaandel gabriel, poslem zjeveni, andel smrti take ochrance zidovskeho naroda jako michael, nadiktoval prani boha, vznik koran
krestanstvi - Jessus Cristus, syn bozi, vykonal nekolik zazraku, pote se obetoval pro viru krestanstvi, poselstvim byla laska bozi
Judaismus nauznavaji Jesuse jako syna boziho, veri, ze bozi syn teprve prijde jako nejaky mesias

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

arabporodnostevropěletkosteldesítkavěkmírapotřebaběhpopulaceislámčlověkcivilizacemenšinanázorudrženímešitaprůběhstoletíčešidobafranciumromovésvětstát

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑