Diskuze a otázky - násilí v manželství

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 12. 12. 2007, 13:53:33 |

To skutečně existuje bohužel teda.I ty modřiny jsou,ale horší je pak ta psychika.A nejhorší na tom je,že to nemůžete nikomu říct,protože vám to stejně nebude věřit.A v práci na vás koukaj jako na debila,kterej se nesoustředí a chová se divně.Trvá to dlouho a člověk neni z kamene.!24!

reagovat

V diskuzi je 178 příspěvků a shlédlo ji 1085 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 12. 12. 2007, 16:33:02

NewDaniela prosímtě, běž pryč.
nejlíp z celýho serveru.
vzdycky kdyz te nekde potkám, tak se mi z tebe zvedá kufr !1228!

uživatel eliminován | 12. 12. 2007, 16:31:49

sheashepred:jasně,já vím že je..ale tím jeho chování není omluvitelný...

uživatel eliminován | 12. 12. 2007, 16:31:45

Aquarius30 presne tak. .... utíkat od problemu je zbabelost a ne projev toho, ze ses "rozumnější"

NewDaniela

NewDaniela | 12. 12. 2007, 16:31:25 | více příspěvků | napsat uživateli

Pokud zena zustane s chlapem ,ktery ji buzeruje a rika se"ze ho miluje a ze se zmeni...je hloupa kaca....Kdo si nechce pomoci...ten zhori!1278!!1137!

uživatel eliminován | 12. 12. 2007, 16:31:19

seashepherd jenže tohle je diskuze o domácím násilí a ne o zklidnění jednoho nerváka !5!

NewDaniela

NewDaniela | 12. 12. 2007, 16:30:14 | více příspěvků | napsat uživateli

Proc by tomu nikdo neveril?......Stava se to casto...A zeny ktere zustanou s takovym chlapem dopadnou spatne.....Takze kdyby na me chlap vztahnul pracku,tak mu ji useknu a taky bych s nim nezustala....Rozvod,kopacky...to je ta spravna odpoved....!1187!

Aquarius30

Aquarius30 | 12. 12. 2007, 16:29:28 | více příspěvků | napsat uživateli

seashepherd. - !906!!906!!906!
To mně taky teď matka mé dcery vyčítá : " Kdyby jsi nebyl takovej diplomat a v mých 19-ti mi nabančil, mohli jsme mít pohodovej život" !906!

uživatel eliminován | 12. 12. 2007, 16:29:17

Nosystem lehký to není máš pravdu, ale jde to !5! pokud to bereš do pozice ženy...já tim reagovala na seasheperdův argument a tam už to vyzní trochu jinak !5!

uživatel eliminován | 12. 12. 2007, 16:28:37

shaakti tvůj otec je sráč, co je agresivní jen tam, kde si to může dovolit.
prostě zbabělec

Aquarius30

Aquarius30 | 12. 12. 2007, 16:27:52 | více příspěvků | napsat uživateli

Bohužel málo lidí si uvědumuje, že facka ve spravnou chvíli, vede jako jediná ke kýženému cíli !12!

uran235

uran235 | 12. 12. 2007, 16:27:27 | více příspěvků | napsat uživateli

Nosystem - 12.12.07 16:20 > to co popisuješ není domácí násilí, protože tím bitím se zruší jasně rozdělené role, kdo je dominantní a kdo podřízený, BÚNO pokud by ho jen deptala, a nebo on mlátil, jedná se o domácí násilí

takle když se role střídají, je to "v pořádku"

uživatel eliminován | 12. 12. 2007, 16:26:58

uvedl bych jeste jeden konkrétní priklad.
moje bejvalka bývala casto dost nervozní, kdyz byla ve stresu a spechalo se ... a v te chvili si nevidela do huby ... a byla zvyklá, ze jí to projde. (u jiných)
no a v jedne takove situaci na me porad drzkovala a nervovala me (i kdyz jsem byl stejne nervozní, jak ona) a ja jsem uz nevedel, jak jí to vysvetlit, at toho nechá ... az jsem to nevydrzel
a zacal jsem ji proste provokovat. me se tím dost ulevilo
a ji to vytocilo tak moc, ze mi dala facku.
já jsem jí ji ihned vrátil ... a byl klid.
sedela pak nasrana v aute a asi pul hodiny trucovala.
ale v te chvili, kdy tu facku dostala, to byl krasnej pohled.... na tu jeji bezmoc, kdyz si uvedomila,ze tudy cesta nepovede.

dost nam to vycistilo vzduch ... uz nikdy si tohle nedovolila .. a nikdy mi to nevycetla.

takže nikdy neríkejte, ze facka nedokaze vztahy vylepsit

Nosystem

Nosystem | 12. 12. 2007, 16:26:27 | více příspěvků | napsat uživateli

mimisek05: "a systematicky jí mlátit třeba jen proto, že kvůli práci nestihla večeři přesně na čas" Tak to je samozřejmě debilita že jo, ale o tom se tu snad nikdo nebaví.

"seashepherd jen hlupák se bude denně dobrovolně potkávat s někym kdo mu sere na hlavu"
Tohle bych ti ještě tak před rokem řekl že máš naprostou pravdu, ale dnes musim být v opozici.
Vezmi si situaci: Jsi ženská která má tři děti a manžel ji systematicky týrá. Děláš jako pokladní v supermarketu kde bereš 11 tisíc čistýho. Teď se teda sbalíš a budeš chtít odejít. Co budeš dělat? Jak uživíš 3 děti, zaplatíš nájem a ještě se o ně zvládneš naplno starat.
Ono to neni zas tak lehký si občas nenechat srát na hlavu.

Aquarius30

Aquarius30 | 12. 12. 2007, 16:26:22 | více příspěvků | napsat uživateli

ženská je jako máslo !866!
Čím víc se tluče, tím lepší !906!

uživatel eliminován | 12. 12. 2007, 16:26:07

jak to říkala máma...otec je docela brutální agresor,když chce..a nedělá hezký věci,ale slovy mámy:na mě by sáhnul jednou...takže se vymlacuje na jinejch mno!299!

uživatel eliminován | 12. 12. 2007, 16:23:12

nosystem horší je to psychické a nenapíšu ti na to, že mohl odejít...napíšu ti na to, že měl vyrazit dveře s ní...ale určitě ne dál ve vztahu setrvávat !5! to mi přijde jako zbytečnost !5!

Nosystem

Nosystem | 12. 12. 2007, 16:20:51 | více příspěvků | napsat uživateli

mimisek05: Pokud k němu žena ztratí respekt a úctu, začne se k němu chovat zle a psychicky ho týrat?
Na tohle já můžu povědět a co je horší a z čeho se člověk lépe dostává - Z psychickýho týrání nebo z fyzickýho?
Na to mě ty můžeš odpovědět: Ale tak se přeci měl sbalit a odejít.
A já zas můžu říct: Ale kdo se měl sbalit a odejít první? Ženská protože k němu ztratila úctu a respekt a místo toho si s nim začala hrát.

A kde je skutečně chyba? To opravdu nejde říct, protože případ od případu to může být jinak a zasahuje do toho tisíce různých faktorů.

uživatel eliminován | 12. 12. 2007, 16:18:42

nosystem .... pouzití násilí v dusledku selhání nervů by se melo tolerovat spís chlapum, protoze tem se ovládá hůř .... maji biologicky danou mnohem vyssí hladinu testosteronu.
a navíc jsou odmala vychovávaní k soupeřivosti a mezi chlapama se násilím resi skoro vsechno.
a presto facku dávají mnohem casteji zenské.

clovek by rekl, ze je to "zajímavé" !1365!

uživatel eliminován | 12. 12. 2007, 16:18:17

seashepherd jen hlupák se bude denně dobrovolně potkávat s někym kdo mu sere na hlavu !5!

uživatel eliminován | 12. 12. 2007, 16:17:03

Nosystem já, ale netvrdim, že si to občas ženský nezaslouží....ale je rozdíl dát jí facku, protože něco udělala...a systematicky jí mlátit třeba jen proto, že kvůli práci nestihla večeři přesně na čas !5! ano mělo by to být tak, že lidi se nemají bít...nikdo nemá právo mlátit jiného !5!

uživatel eliminován | 12. 12. 2007, 16:15:57

mimisek05 bít se s cizím clovekem - provokatérem, je samozrejme hloupost.
ale jen hlupák nebude resit, kdyz mu sere na hlavu nekdo, koho potkava denne a bude potkavat dál.

Nosystem

Nosystem | 12. 12. 2007, 16:13:57 | více příspěvků | napsat uživateli

mimisek05: V tomhle případě je spoustu věcí který by člověk měl brát v úvahu. Například to že spousta ženskejch si navyklo na určitej styl prudérního chování, který se nebojí praktikovat pouze proto že tu převládá názor že "ženský se nebijou". Jinak by si určitý věci v životě nedovolili.
Dále spousta lidí nerozlišuje opravdový mlácení od uhození dívky.
Vemem si to z druhý strany. Když totiž holka někomu dá například facku, tak se strašně rádi schovávaj za to že například ztratila nervy a ostatní to většinou pochopěj že jako teda tak je a jednoduše jí odpustěj. Ale když se to stane opačně, to je hned tragédie, ten člověk je hajzl a násilník a podobně. Proč nás ale v tomhle případě stavěj na post nějakejch bohů, že nám se to prostě stát nemůže? Tohle je prostě měření pomocí dvojího metru, protože holky si osvojují ztrátu nervů a to je v kolika případech používáno jako argument, ale opačně to jako argument nejde použít.
To že "Holky se nemaj bít" je ta největší kravina co jsem kdy slyšel. Protože skutečnost by měla být taková že "Lidi by se neměli bít".

uživatel eliminován | 12. 12. 2007, 16:13:36

seashepherd víš podle mě hlupák takové situace řeší bitím...chytrý člověk sejen zamyslí otočí a odejde !5!

uživatel eliminován | 12. 12. 2007, 16:12:31

mimisek05 člověk by řekl, ze kdyz se k němu někdo nechova slusne, ze to neni zas tak spatnej duvod pro zmlacení.
ale mozna se pletu !1365!

uživatel eliminován | 12. 12. 2007, 16:10:47

na ženu jedině s kytkou!992!

uživatel eliminován | 12. 12. 2007, 16:08:18

nosystem v 15:05 psal o situacích kdy jí prostě zmlátit muže ptala jsem se jaké jsou to situace...psal že pokud k němu žena ztratí respekt a úctu je to důvod pro zmlácení

Nosystem

Nosystem | 12. 12. 2007, 16:03:38 | více příspěvků | napsat uživateli

mimisek05: Jen bych se nerad pouštěl do nečeho co následně nemůžu obhájit a proto se tě ptám na jednu věc. Opravdu seashepherd někde napsal že z toho důvodu že k tobě ztratila respekt a úctu znamená, že si to zaslouží a nebo sis to odvodila z těch vět co sem posílá? Případně mi prosím pošli tohle jeho vyjádření.

uživatel eliminován | 12. 12. 2007, 16:03:08

????? ne !!!!!!!!!!

uživatel eliminován | 12. 12. 2007, 16:03:06

nseasheperd osystem má pravdu...chápala jsem tě než jsem s tebou začala komunikovat tvoje vysvětlování je opravdu zavádějící !27!

uživatel eliminován | 12. 12. 2007, 16:01:49

Nosystem ... kdo chce, ten to pochopí i beze mě.
a kdo nechce, toho rád naseru.

ale jsem rád, ze sem chodí i pár lidí s mozkem

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

násilípsychikamodřinamanželstvídebilčlověkprácekámenkoukaj

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑