Diskuze a otázky - NACKOVE APOD.

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Sh4mpoOn

Sh4mpoOn | 3. 10. 2007, 18:23:22 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Co si myslite o nackach nebo skinech jen me zajima vas nazor

reagovat

co si myslite?

V anketě hlasovalo celkem 159 uživatelů

V diskuzi je 765 příspěvků a shlédlo ji 1646 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 300 | 600 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

3003

3003 | 15. 11. 2013, 12:46:00 | více příspěvků | napsat uživateli

Usvědčen před kamerami: kontroverzní neonacista má africké předky

Americký neonacista Craig Cobb, který proslul budováním neonacistické kolonie na severu USA, má africké předky. Nečekaný výsledek testu DNA mu za bouřlivého potlesku publika v televizní talkshow sdělila smějící se moderátorka.


http://www.lidovky.cz/usvedcen-pred-kamerami-kontroverzni-neonacista-ma-africke-predky-p9s-/zpravy-svet.aspx?c=A131113_190004_ln_zahranici_ttr

EL.pH

EL.pH | 14. 11. 2013, 23:13:43 | více příspěvků | napsat uživateli

!1358!

Asi tu pro našeho volného ptáka byla až moc těsná nesvobodná klec. !24!

EL.pH

EL.pH | 14. 11. 2013, 23:12:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> Iamboss
Ty to asi nechápeš. Narážel jsem na to, že se tam vlasně nic převratného nestalo...

To video je jen levičácká demagogie (hned na začátku nám nutí, že tu existuje cenzura, kvůli které jsme o tom zázraku na Islandu neslyšeli, což je pochopitelně úplná píčovina a každý si to může snadno ověřit na Google).
Další nesmysl je s tím odmítnutím spácení dluhu... např. zde: http://ekonomika.idnes.cz/islandane-v-referendu-odmitli-zaplatit-dluh-velke-britanii-a-nizozemsku-14c-/eko-zahranicni.aspx?c=A100307_082530_eko-zahranicni_stf
Ve skutečnosti dluhy platit budou, jen za nějakých jiných podmínek, o kterých chtěli jednat. Ale z videa se to nedozvíš.
Nejsem eokonom, ale znárodnění nějaké hlavní banky asi nebude lékem na všechny problémy a krize, jak se ti snaží vnutit to video.
Zbytek jsem nedokoukal.

A tebe nic neřídí...? Seš si tím úplně jistý? !5!

uživatel eliminován | 14. 11. 2013, 23:05:21


> EL.pH timto jsem s tebou skoncil a loucim se.... je videt ze jsi vazany necim co mas nad sebou a ridi te to... doufal jsem ze jsi svobodny ne nejsi ty ne....

uživatel eliminován | 14. 11. 2013, 22:59:52

> EL.pH neslysel ??? a proc by jsi mel slyset o necem co nepodporuju soucasny svetovy system ??? to je snad jasny ze kdyz nehledas nenajdes myslis ze informace tecou kekazdemu ??? neeeeeee preci

EL.pH

EL.pH | 14. 11. 2013, 22:59:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> Iamboss
Nějak se mi nechce ztrácet čas s tím videem. Obzvlášť když vidím, kdo ho tam upnul...

uživatel eliminován | 14. 11. 2013, 22:57:47

http://www.youtube.com/watch?v=xXekFsv-NuY podivej se sam ....

uživatel eliminován | 14. 11. 2013, 22:57:41

http://www.youtube.com/watch?v=xXekFsv-NuY podivej se sam ....

EL.pH

EL.pH | 14. 11. 2013, 22:56:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> Iamboss
O žádném zázraku na Islandu jsem neslyšel. Co tam začalo? !499!

uživatel eliminován | 14. 11. 2013, 22:54:53

tam zacal nas novy svet ... jsou prvni stat kde zacalo to co planuji lide vsude na zemi... inteligentni lide kteri ziji pro budoucnost svych deti to nas charakterizuje...

EL.pH

EL.pH | 14. 11. 2013, 22:45:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> Iamboss
Co tam šlo?

uživatel eliminován | 14. 11. 2013, 22:35:44

> EL.pH tak jakto ze na islandu to slo ???

EL.pH

EL.pH | 14. 11. 2013, 22:32:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> Iamboss
Asi si to představuješ trochu moc jednoduše. Obvinění vlády a její případné následné odstranění žádný dluh nesmaže. Pokud teda nemluvíš o odstranění vlád na celým světě a přechod na nějaký jiný ekonomický systém.

Nechat o všem rozhodovat (český) lid v referendech není úplně nejlepší nápad. Lid je plný hlupáků a dá se snadno zmanipulovat. Což je ostatně vidět i na normálních volbách, včetně prezidentských.

uživatel eliminován | 14. 11. 2013, 22:31:39

Hloupost kvete v každé době, a lůza se nachází v každé společnosti...!1!

uživatel eliminován | 14. 11. 2013, 22:25:13

no jde o to obvinit politiky za statni dluh a vznik krize coz odluzni stat kompletne a zrusi se krize. Znarodnit centralni banku. pak jen vybrat nove reprezentanty statu jako vladu, kteri budou reprezentovat a navrhovat. nikdy nebudou rozhodovat od toho v demokracii mame referenda! je zcela jasne ze toto je pro politika pekelny sen.. budou kopat a branit se je zrejme ze tam lze cekat projev zbabelosti a uzkosti, v historii se branili tak ze oponenta nechali odstranit coz musi ti co rozhybavaji zmenu byt schopni ustat... peklo... blablabla ..... zhruba tak nak to ma smysl pro vsechny a resi vse nyni neresitelne

EL.pH

EL.pH | 14. 11. 2013, 22:04:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> Iamboss
> vim kdo ty veci rozhybe ale memyslim si ze to neni vhodne psat

To je zase jako to "věř". Jen zbožné přání...

EL.pH

EL.pH | 14. 11. 2013, 22:03:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> Iamboss
Ne, protože úplně každý někdy nesouhlasí s tím, co dělají politici.
Já nemyslím typy, co v hospodě brblají u piva nebo píšou "KALOUCKU OCTUP!!!!!" pod každý článek na Novinkách, ti jsou neškodní. Já myslím takový ty, co chodí dělat reálný bordel do ulic pod jakoukoliv záminkou.

Problém s takovými odkrývači je, že jejich posedlost válkou proti systému jim poněkud zatemňuje mysl a nedovoluje kriticky zhodnotit všechny ty informace "o pravé tváři a aktivitách systému".
Pak to dopadá tak, že šíří nějaký bludy, který slyšeli někde od podobně naladěných soudruhů a díví se, když je příčetní lidé neberou vážně a nazývají je magory. !24!

uživatel eliminován | 14. 11. 2013, 21:57:42

sry za preklepy ....

uživatel eliminován | 14. 11. 2013, 21:55:17

> EL.pH vim kdo ty veci rozhybe ale memyslim si ze to neni vhodne psat

uživatel eliminován | 14. 11. 2013, 21:53:23

> EL.pH ano souhlasim... ale dodam ze kazdy kdo nesouhlasi s tim jak se chovaji politici, je oznacen slovem extrem... je to politicky vyraz a nastroj k diskreditaci stejne jako slova: blazen, silenec, terorista, fetak, alkoholik, zlodej.... tyto vyrazy pouzivaji zastanci soucasneho systemu proti kazdemu kdo zacne odkryvat pravdu o nekalych aktivitach vlady, okolnostech a dusledcich systemu... To ale osobne nedelam.. Musel bych totis charakterizovan nektere cleny vlady prave privlastkem: extreme sileni blazni zlodejsky terorizujici lid bez vycitku diky drogam a chlastu... to je paradox k zamysleni...

Raskoln1kov

Raskoln1kov | 14. 11. 2013, 21:33:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> 5SHINE15 : zajímavý nápad, souhlasim

uživatel eliminován | 14. 11. 2013, 21:31:39

> skandian presne a uz proto ze to vime, nechapu jak muze nekdo tuhle ideologii stale sirit..

EL.pH

EL.pH | 14. 11. 2013, 21:29:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> Iamboss
Ale kdo ty věci rozhýbe? Jak jsem psal, pár extrémů nikoho moc nezajímá a lidi hromadně nepotáhnou ani s náckama ani s nějakýma antifákama. Navíc teď k tomu tady u nás ani zdaleka není důvod.

uživatel eliminován | 14. 11. 2013, 21:25:59

> EL.pH vis ta masa vecinova se rozhoduje az v dany moment kdy se neco aktivne deje. ted lidi nemaji volbu ani neextremni alternativni moznost. Jenze jak mile se veci rozhybou a lidi dostanou alternativni moznost ktera neni o moci a penezich ale o vseobecnym reseni vseobecnych problemu pak se vyjadri take pochopitelne. A je-li podpora masmedii .... blablabla !5!

EL.pH

EL.pH | 14. 11. 2013, 21:21:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> Iamboss
S tím "věř" nějak nevím.
Už jsem to v podobných tématech četl mockrát a snad vždycky se ukázalo, že to prohlášení podepřené slovem "věř" bylo jen zbožné přání pisatele. :/

uživatel eliminován | 14. 11. 2013, 21:19:51

Já bych skíny ani nácky nestřílel. Prostě bych je poslal povinně do armády (stejně je jich tam už i tak dost). Posílal je na ty nejnebezpečnější mise. Když by to takto udělali v každým státu, tak pak až by vypukla zas válka, byla by alespoň jistota, že jich co nejvíc pochcípá. !1363!

uživatel eliminován | 14. 11. 2013, 21:18:44

> Raskoln1kov já myslím, že je to jedno, jakej je to národ, kdyby to Adovi vyšlo, tak tu nejsme nikdo, nebo spíš v Patagonii

uživatel eliminován | 14. 11. 2013, 21:18:19

> Raskoln1kov zdilim tvuj nazor!5!!5!

uživatel eliminován | 14. 11. 2013, 21:16:58

> EL.pH ver ze lidi je vic nez je videt malo kdo to verejne publikuje. a druhej faktor je o tom kdo ti lide jsou, a kdo jsou ti ostatni co mlci...

Raskoln1kov

Raskoln1kov | 14. 11. 2013, 21:16:11 | více příspěvků | napsat uživateli

Pochopim ledaccos.. rasistu, xenofoba, vlastence, ale rozhodně ne českýho nácka.Víte proč?..Protože kdyby Hitlerovi vyšel jeho plán, tak po cikánech a židech by šli na řadu češi!!..Proto mi to nedává smysl, jak nějakej čech co může bejt vůbec rád, že existuje, tak někde potají hajluje v hospodě, to je prostě idiocie.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 300 | 600 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

náceknackachnázorskin

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑