Diskuze a otázky - Nacismus

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 23:46:49 |

Moje sestra uznawa Hitlera ja ji to neberu jako ona nebere me muj nazor...ale je ji 15 a nezazila si to wim je to jeji wec ale jak se ji mam pokusit naznacit at se uklydni.tezky boty teleskop a hola hlawa neni wse.Ani pjo emo neni wse jen patka picusky a black hadry.

reagovat

Sestra nebo rencka?

V anketě hlasovalo celkem 56 uživatelů

V diskuzi je 213 příspěvků a shlédlo ji 1728 uživatelů .

předchozí | 0 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 6. 02. 2009, 00:13:41

koukal jsem na profil ségry a nepozná rozdíl mezi skinheadem a náckem:)

HANZCS

HANZCS | 6. 02. 2009, 00:13:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> oRi__
antifa je jeste horsi nez nackove delaj bordel a fetujou akorat tak a rekni mi cim pomuzou v boji proti nackum kdyz je clobvek pak vidi jak rozbijej vylohy u mekdonalda a kradou dlazebni kostky!2! ANTI>ANTIFA forever!5!

fighter99

fighter99 | 6. 02. 2009, 00:12:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> 2012
taky me prijde ze to mas nejaky pomotany!785! nacionalismus je PREHNANE vlastenectvi.. to ze nekdo rekne ze ma rad svoji zemi a ze tu nechce cizince z nej jeste nedela nacistu, je to maximalne rasistickej nacionalista..
A fasismus neni vlastenectvi, ale jde zase o totalitni ideologii obsahujici rasismus,nacionalismus a i nacismus...

uživatel eliminován | 6. 02. 2009, 00:12:38

HANZCS: při jední diskuzi na tohle téma sem se dozvěděl, že mu celou volební kampaň financovali Židi. A pak mě to došlo, tehdy všechno měli pod palcem měli Židi. Banky a fabriky a právě v těch fabrikách se začalo zbrojit, takže Židi měli taky zájem na válce, hrabat prachy, tak to taky nejsou zas až takový chudáci bez viny, jak se často presentuje

uživatel eliminován | 6. 02. 2009, 00:12:30

> oRi__
co je na národních socialistech špatnýho?

uživatel eliminován | 6. 02. 2009, 00:11:46

> fighter99
nemyslim, sám fetky nenávidim... ale aspoň AFA dává někdy náckům to, co si zaslouží...

uživatel eliminován | 6. 02. 2009, 00:11:21

> _Wugi_
ou_myslis? Lide na libku maji svuj život__nechame je radeji v tom !1085! oni to casem pochopi__!1039!

Stilous

Stilous | 6. 02. 2009, 00:10:48 | více příspěvků | napsat uživateli

Doufej,že z toho vyroste

fighter99

fighter99 | 6. 02. 2009, 00:10:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> oRi__
banda fetaku, ktera jim akorat dava duvod proc poradat dalsi a dalsi pochody.. jak dlouho by to nacky bavilo kdyby jim nikdo nebranil? myslis ze tim ze se porvou se neco vyresi?

HANZCS

HANZCS | 6. 02. 2009, 00:09:47 | více příspěvků | napsat uživateli

> martin1a1
tjn on to mel lehky rek ze za vsechno muzou zidi a ze se jich zbavi a lidi sli snim mno...svym spusobem to byl chytrej chlap mel vsechno promysleny ale pak to pokazil tim ruskem mno sice byl na jednu stranu spatnej ale mam muj obdiv jako vojevudce

uživatel eliminován | 6. 02. 2009, 00:09:34

> fighter99
taky si pletes pojmy. Nacionalismus neni zadny hnuti, ani nazor...to je proste vyraz pro nekoho, kdo ma rad tradice a historii, proste vlastenec. A fašismus je vlastenectvi. Nacismus je taky jenom smer - narodni socialismus. Hold se ho ujal vysolvene hitler jako proněmecký a spojil ho s proitalskym fasismem, ale kdyby nekdo udelal nacismus tady, tak je to zase česky nacismus. To je jako by si rek, ze kdyz je nekde socialni demokracie, ze uz nemuze byt jinde. Je to jenom politicky smer :)

uživatel eliminován | 6. 02. 2009, 00:09:33

http://www.zvraceny.cz/video/668-toky-ruskych-nacistu

_Wugi_

_Wugi_ | 6. 02. 2009, 00:08:56 | více příspěvků | napsat uživateli

cahlisek : jseš v pohodě... nauč to i ostatní, at se tady žije lépe !619!

fighter99

fighter99 | 6. 02. 2009, 00:08:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> martin1a1
lidi jsou ovce a staci dobrej okamzik a silna osobnost a dokazes zmanipulovat ohromny davy.. nastesti kazdej clovek dela chyby a na to Hitler dojel...

uživatel eliminován | 6. 02. 2009, 00:08:24

http://www.zvraceny.cz/video/1140-holocaust

uživatel eliminován | 6. 02. 2009, 00:08:01

vuubec netusiiis o cem piises....

uživatel eliminován | 6. 02. 2009, 00:07:57

SMRT FAŠISMU!!! VŠECHY NÁCKY VYHLADIT!!! ...ještě, že je tu ANTIFA!!!

uživatel eliminován | 6. 02. 2009, 00:07:48

HANZCS: v letech 33-45 se nevraždili pouze židi, do komor šli kromě nich i postižení lidé, cikání odpůrci nacismu, co neutekli a beztak ještě mnoho dalších

uživatel eliminován | 6. 02. 2009, 00:07:48

http://www.zvraceny.cz/video/7200-nacisticka-pomsta

uživatel eliminován | 6. 02. 2009, 00:07:39

> _Wugi_
upřímnost nade vše !1382!!956!

HANZCS

HANZCS | 6. 02. 2009, 00:06:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> fighter99
jj dyt nacismus uz neni padl zaroven s hitlerem to ze nekteri holohlavy kluci pouzivaj symboliku podobnou neynamena ye sou stejni jako drivejsi nacisti hitler tu svastiku taky prebral od jinut zamyslete se nad tim

schranz_or_die

schranz_or_die | 6. 02. 2009, 00:06:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Pepinie : Prvni clovek kterej aspon neco o tomhle vi. 100% souhlas

fighter99

fighter99 | 6. 02. 2009, 00:06:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> 2012
to neo je v zavorce ptz bych rekl ze uz se to taky zacina uplne pretvaret a odklani se od puvodni myslenky, uz to je takovy skomoleny, proto neo.. ale to co popisoval je jasnej nacionalismus,ne nacismus,natoz fasismus

_Wugi_

_Wugi_ | 6. 02. 2009, 00:06:21 | více příspěvků | napsat uživateli

cahlisek : No to neví... ale mě se spíš líbilo co jsi napsala... mám rád otevřené lidi !1277!

uživatel eliminován | 6. 02. 2009, 00:05:35

HANZCS: s tím souhlasím, je zajímavý, jak si dokázal podmanit tak vzdělanej a vyspělej národ. Ale hodně v tom hrála roli velká nezaměstnanost a nastupující hlad a chudoba, v tom je nebezpečí, když je hlad jdou pryč i humanitní ideály - bohužel

uživatel eliminován | 6. 02. 2009, 00:05:13

> fighter99
co znamená neonacionalismus? !1358!!1358!!1358!

uživatel eliminován | 6. 02. 2009, 00:04:50

> HANZCS
prosim tě, taky nevíš co mluvíš. Nejdřív to trošku studuj. Ale z oficiálních zdrojů, ne antifa a refleX :)

uživatel eliminován | 6. 02. 2009, 00:04:01

> _Wugi_
ano ano-...ta slecna nevi co pise...

fighter99

fighter99 | 6. 02. 2009, 00:03:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> HANZCS
to o cem mluvis neni nacismus ale (neo)nacionalismus!1187!

fighter99

fighter99 | 6. 02. 2009, 00:02:50 | více příspěvků | napsat uživateli

stejne to je jen poza.. potrebuje se nekam zaradit.. ale nebezpecnej nacista je ten kterej to ma hluboko v hlave a je o ty ideologii fakt presvedcenej, ne ti co berou nacismus jako zaminku k tomu delat bordel, rvat se a byt "proti svetu"

předchozí | 0 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

wsewecpjoteleskophlawabotawimnacismusnázorhitlerahadruznawauklydnisestrapicuskyemopatkablack

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑