Diskuze a otázky - Nacionalismus

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 5. 06. 2009, 21:33:15 |

Co Vy a nacionalismus,patriotismus a vlastenectví?

reagovat

V diskuzi je 97 příspěvků a shlédlo ji 4039 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

mekvakk

mekvakk | 8. 08. 2009, 00:39:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Není mi cizí vlastenectví, nacionalismus a patriotismus. Jsem hrdý na to, že jsem ČECH! !546! !626!

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:37:34

> _Morenaza_
ja je beru zase jako sluzbu naroda kdyz uz to tak beru....jako z nekoho musi mmyt stracha nekdo musi s nima udealt poradek...to musi uznat jinaks e budou roztahovat

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:36:01

Kocur90:Co se tyče plešatejch hlav nemam je priliš v lasce!2!

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:34:46

GhostWolf:Ja to jinak pochopila jasny kdo nechce fachčit by si mel nakaslat je neco jinyho kdyz clovek nemuze praci sehnat nebo ho zamestnavatel s nejakych duvodu nechce prijmout..ale ja si myslim ze kazdej se obcas ocitne bez prace na pracaku je dnes dost lidi protoze hodne mladych celkove nechce fachči!2!

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:34:21

> GhostWolf
jo v tomhle mas zase pravdu..ten kdo opakovane porusi si nezaslouzi prachy to jo... to azse sry..ael mas pravdu

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:33:36

> GhostWolf
no jo kamo ale jak si vysvetlis to ze tady meles nacionalismu nebo fasismus no:D ani jedna stran amysleni nechtela tu mit cigany ne?: nebo se snad pletu? ja nerikam ze jsem nejcyhtrejsi to deals ze me ty

Merry_K

Merry_K | 8. 08. 2009, 00:32:47 | více příspěvků | napsat uživateli

_Morenaza_:se podivej na cigany,kteri nechteji pracovat a litaj z nich decka jak na bezicim pasu...a vsichni plati dane na to at nemusi pracovat...ale zas ne vsichni jsou takovi

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:32:29

> _Morenaza_
to jsem vůbec neřekl, napsal jsem, že si myslím, že člověk, který opakovaně přijde o práci, z důvodu porušení pracovní smlouvy a taky člověk, který je práce schopný, se zaregistruje na úradu práce, ale odmítne každou nabídku práce, by neměl dostat nic zaplaceno.

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:32:19

> _Morenaza_
ale jo je to v tom prave vse co se tyka plesatych hlav atakeho mysleni tak se yka ciganu a jaji tonema za zel bo jich vschni mame dsot ze? ale visjak neco tu nedje d hlavy

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:31:13

> Kocur90
Ty budeš mít hodně vymletý v palici co? Nejsem tvůj "kámo" ... ty možná jsi kamoš ... ale ve vlámštině ...
s tebou se nemá cenu bavit, pořád dokola meleš ty samý hovadiny, občas přidáš nějakou inovaci, jako třeba to s těma cigánama.

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:31:07

Kocur90:Ja bych sem netahala ciganskou problematiku haha jinak v nečem maš pravdu proto až to bude možny chci se odstěhovat:)!2!

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:30:17

GhostWolf:Aha takze chceš tu naznačit že clovek kterej po strátě zamestnani nenajde v nejbližši dobe slusnej džob by nemel dostat zadny love?trochu omezenej nazor nemyslis?!2!

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:29:40

> just_wait_and_bleed
a pripadas si snad v germancke zemi nebo co: ja te chapu kazdy ce svoje a vlastni ale jse sslovan nebo nebo germanec co? bud hrdy na to co si a nehraj si na to co nejsi

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:28:46

> GhostWolf
tak fasismus je neco jineh onez nasicmu kamo to zase takoveho krypla ze me dealt nemusi jo? a nevim an co si tu hraje na narodni ho hrdni neb oco? me neurazis kamo...na to ani nemas...ale prsote kamo at si jakykoliv nikdo tady nestrpi cigany..a je jednou jestli si jen fasoun enbo co jineho...tak vitej v ČR narodni hrdnino

just_wait_and_bleed

just_wait_and_bleed | 8. 08. 2009, 00:28:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kocur90
Nacionalismus = vlastenectví - uznávání vlastního národa - společný jazyk, kultura, dějiny a území

Nacismus - ideologie kombinující prvky socialismu, nacionalismu, pangermanismu (preference rasy před národem a idea sjednocené germánské Evropy), fašismu, rasismu (zvláště antisemitismu) a eugeniky.

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:28:01

> Merry_K
Tak, a taky jen ten, kdo chodí na pracák a odmítá práci, nebo je z práce vyhozen (po krátké době, nebo několikrát, z důvodu porušení pracovní smlouvy), ten ať nedostává nic.

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:26:58

> _Morenaza_
jo presne reknou prmerny plat je tolik a tolik...ale kolik lidi ho ma ze o to se uz nestaraj,ale cuganum daj vic a ale ansi budou mit vzdycky min

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:26:55

> Kocur90
Právě že jsi mentální krypl. Neurážím tě, jen je to očividný, když se podíváš, už ti bylo asi 15x řečeno, jakej je rozdíl mezi Nacismem a nacionalismem (národní hrdostí).
Ještě bys mne mohl nazvat Fašounem ... abych se taky zasmál, že neznáš rozdíl mezi fašismem a nacismem ... když už nechceš pochopit ten mezi tím jmenovaným nahoře.

Merry_K

Merry_K | 8. 08. 2009, 00:25:31 | více příspěvků | napsat uživateli

spis kdo ma praci at ma i ridavky ale ten co si ji ani hledat nechce a dela si decka tk ty bych fakla

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:24:28

GhostWolf :Tak s tim bych zase moc nesouhlasila sou i lidi ktery si nedelaji děcka proto aby dostavaly love ale sou rodiny ktery sou početny ale ne kvuly penezum viš:)ale zas sou i taci kteri toho využivaj čim vic decek tim vic lovu:)!2!

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:24:15

> just_wait_and_bleed
ty na nenj neams nebo co? tak mi to vysvetli bo ja mam v kouli dost tak honem do toho kamo povidej a uvidime jo?. no delaj kamo njak ti to trva ne?:d

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:23:56

Čech zůstanu navždy ale chci odsud pryč!645!

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:23:32

> GhostWolf
kamo nevim procse me sanzis urazet al nejde ti to mozna se pletu..ael kamo si krypl ty kdo uznava tuhle blbost..nemusim mit rad cigany ale nemusim byt taky nacek tak co urazis kamo jestli si neco mezi tim i je to jedno..ale ty tady jse krypl

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:22:31

> _Morenaza_
pravda ... dávky na děcka ... maximálně na 3 parchanty, jakmile jich je víc, nedávat víc peněz.

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:21:04

Kocur90:Jo v tom s tebou souhlasim je to banda chcipaku ktery se staraj akorat o sebe abi oni mely ale co je s ostatnima lidma je jim u prdele hlavně že oni se maj ja bych je proliskala nejradeji vsechny hahaha!2!

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:20:39

> GhostWolf
jato beru ze demoracie neexistuje jen to tak nazivaji abyse mohli na neco vymluvit..al podle me je nacionalismu moc extremisticky

just_wait_and_bleed

just_wait_and_bleed | 8. 08. 2009, 00:20:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kocur90
vrať se na kurs historie a kup si slovnik a pak se teprve připoj do debaty, kde se baví lidi, kteří něco vědí omg

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:20:23

> Kocur90
spíš ty jsi debil, pleteš si Nacismus a Nacionalismus.
Nacionalista může být každej, kdo je hrdej na svou národnost a na historii národa.(alespoň na část).
už sem to tu jednou vysvětlil, si to přečti kryple.

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:19:52

> _Morenaza_
hrabou a nikdy neprestanou b to je banda arogantnic debilu

uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 00:19:20

> bracha.fc.banicky
vsadím botky, že nemáš páru o významu toho symbolu.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

nacionalismusvlastenectvípatriotismus

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑