Diskuze a otázky - Muži a věrnost

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 7. 05. 2011, 20:42:16 |

Opravdu neexistuje věrný muž?Co muže přinutí, aby zůstal věrný? Má šanci žena poznat mužovo nevěru? Jak dlouho jste ve vztahu vydrželi být věrní?

Byli jste někdy nevěrní a i přesto váš vztah pokračoval, nebo to vztah zničilo?

Zajímá mě úplně všechno !12!

reagovat

V diskuzi je 514 příspěvků a shlédlo ji 9861 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 300 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 6. 06. 2011, 20:56:19

Neexistuje žádnej věrnej chlap. A jestli jo, tak je věrnej jen proto, že nemám čas myslet na hlouposti a nebo má dokonalý, krátký vztah.
Byla jsem věrná, hodně věrná, ale už to není má priorita..
Podle mě, když se zjistí ve vztahu nevěra, tak možná vztah může pokračovat, ale už to není jako dřív.

uživatel eliminován | 6. 06. 2011, 20:53:16

Moc se ptáš :D
A věrní muži? Ano, existují !1363!

uživatel eliminován | 6. 06. 2011, 20:49:27

věrný muž? nevím,zní to jako oxymoron.!1363!

uživatel eliminován | 13. 05. 2011, 22:08:13

Komu že má být věrný???????Buchtě co mu dala po prvním tanečku na dýze????Sorry ale to by musel být homosexuál.........

.MmMmM.

.MmMmM. | 13. 05. 2011, 21:52:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> LacunaI
na téma fyzická a mentální věrnost jsem viděl docela zajimavý film, který právě řeší jestli je fyzická (ze strany muže) nebo mentální (ze strany ženy) horší než to druhé.. po pravdě mi to přijde naprosto stejné!638!

uživatel eliminován | 13. 05. 2011, 18:37:48

> JitkaDvorakova
jo, většina z nás, mužů, dokáží být momentálně věrní...!191!

theezel

theezel | 13. 05. 2011, 18:31:58 | více příspěvků | napsat uživateli

řešíte srágory.., téma jak do psychoporadny...!1326!

vojacek

vojacek | 13. 05. 2011, 18:02:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> JitkaDvorakova
no mentální věrnost je kravina. Jako když uvidím dívku na ulici s která je opravdu pohledná, tak se vždy rád podívám, jak zepředu tak i zezadu. každopádně to nemá s věrostí nic společného. To co so myslím já je moje věc a do toho nikomu není. Mě stačí vědomí, že moje partnerka mi věří a já vím že její víru nezklamu basta fidli !451!

uživatel eliminován | 13. 05. 2011, 17:07:19

tak,tak,nejcennější je mentální věrnost,a protože je to cizí slovo, u kerýho předložka "mo"značí třetí stupeň,nic lepčího než momentální věrnost ani nemože být..!2!

uživatel eliminován | 13. 05. 2011, 17:06:43

To jsou kokotiny. Navic zeny uz v dnesni dobe podvadi vic jak muzi. Je to na stejno, ale jinak take nechapu proc se lidi podvadi! Je to snad nejaky modni trend nebo co? Fakt nevim, ale take to nemam rad

LacunaI

LacunaI | 13. 05. 2011, 17:02:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Není vyžadování věrnosti majetnictvím? A nepodcenuje se mentální věrnost na úkor fyzické?

uživatel eliminován | 13. 05. 2011, 16:57:48

> vojacek

klííd, to přejde !2!

vojacek

vojacek | 13. 05. 2011, 16:55:53 | více příspěvků | napsat uživateli

Myslím že Filisek to řekl dobře. Pokud mám rád holku a chci jí její duši i tělo a má mě čím oslovit, nemám důvod podvést.
Každopádně pokud si s ní nerozumím, nijak mě nepřitahuje po stránce tělesné a duševní logicky hledám náhradu, která tyhle aspekty má !1424!
Nicméně já mám holku, která je suprová a žádná jiná ve mě číst nedokáže jako ona !166!!761!!1110!!1123!!807!

vojacek

vojacek | 13. 05. 2011, 16:44:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> peatro28
JJ máš recht znám kluky kerý maj svý holky radi a nikdy by jim to neudělali a znám hoodně holek co přeřízly i dobrý kamošky kluka... Další dost velkej problem je Alkohol.. Velký původce nevěry...!451!

.Kanj

.Kanj | 13. 05. 2011, 16:38:11 | více příspěvků | napsat uživateli

ano, muzi verni jsou...ovsem situace dela zlodeje nebo jak se to rika ;) malokdo ma takovou povahu, aby i v pripade dokonale souhry pro podvod nepodvedl !5! je to jako hledani orisku v kupe ho*en !585!

uživatel eliminován | 13. 05. 2011, 16:24:18

> M-Cristiane
to samozřejmě dopředu nevím, ale taky nebudu dopředu nevěřit, to bych pak začala žárlit :)

vojacek

vojacek | 13. 05. 2011, 16:21:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> EEV_
Jsem věrný skoro 5 let.
Dobrá prevence je neustálý častý přisun sexu.
Každopádně podle mě zajistit si 100% věrnost nejde.
To musí mít člověk v nátuře.
Někdo přostě zahejbá a někdo to prostě neudělá!451!

uživatel eliminován | 13. 05. 2011, 16:13:25

> filisek
i kdyby nakrásně existovaly věrní muži, stejně nemáš nejmenší šanci to poznat dopředu, jestli zrovna ten tvůj ti bude či nebude věrný...

uživatel eliminován | 13. 05. 2011, 16:12:03

> filisek
to bych neřekl, mě už občas i něco pozitivně překvapí - a to mám ještě půlku života před sebou, když se bude dařit !1!

ale dělat si (jakékoliv) iluze co se týče druhých lidí, tak z toho jsem vyléčenej už dávno...

uživatel eliminován | 13. 05. 2011, 16:09:41

> M-Cristiane
člověk zrácí iluze celý život

uživatel eliminován | 13. 05. 2011, 16:08:18

taky nechapu tu logiku,ze se chlapi pausalizujou jako jedno neverne plemeno !617!

uživatel eliminován | 13. 05. 2011, 16:07:20

> filisek
To nebude nutný, ztráta iluzí bude pro tebe větším šokem než nějaký šutry do hlavy...

uživatel eliminován | 13. 05. 2011, 16:05:09

a klidně mě za mou naivitu ukamenujte

uživatel eliminován | 13. 05. 2011, 16:03:44

prostě ať je to chlapům přirozený sebevíc, pro mě bude nevěra vždycky neodpustitelný hřích
a odmítám házet všechny do jednoho pytle, ne všichni jsou takoví, každej je nějakej, každej je jinej a jsem přesvědčena o tom, že jsou chlapi, který nemaj potřebu být nevěrní
důkazem budiž můj milovaný tatínek

uživatel eliminován | 13. 05. 2011, 15:51:02

> pek76
hmmm, koukám !20!

uživatel eliminován | 13. 05. 2011, 15:49:52

> M-Cristiane
pozdě přišels, generál zavelel k odchodu !1220!

uživatel eliminován | 13. 05. 2011, 15:44:29

> ex.tempore
na druhou stranu, hysterky jsou zas dobrý v posteli, se říká...

uživatel eliminován | 13. 05. 2011, 15:42:56

> ex.tempore
napsala: "...kdyby ženský nebyly takové hysterky, neřešily blbiny, nedělaly z toho ukvapené závěry, nebylo by tolik rozbitých manželství a vztahů mno..."

Ty mě mluvíš úplně z duše, bambulo !191!!191!!191!

uživatel eliminován | 13. 05. 2011, 15:42:42

mission is over !1220!

uživatel eliminován | 13. 05. 2011, 15:39:46

> filisek

napsala: "a hlavně věrnost nelze dokázat a pokud dneska každý k lidem apriori přistupuje jako k nevěrníkům, tak se těžko dokazuje, že něvěrný skutečně není"

tak to je první hlubší myšlenka této diskuse....

ano, věrnost nelze dokázat, lze ji jen vyvrátit...
stejně tak nelze dokázat, že všichni muži jsou nevěrní, takže tomu můžeme klidně věřit, že existují i ti věrní...stejně jako můžeme věřit ex.tempore-řině teorii, že lidé byly stvořeni marťany...

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 300 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

mužvztahženašancevěrnostnevěra

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑