Diskuze a otázky - **MUSÍ SE PŘESTAT ZBROJIT!! a JSEM PROTI RADARU!!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Moncicak22

Moncicak22 | 31. 05. 2007, 18:24:41 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Lidi, tohle se mi nelíbí, nahání mi strach a to doslova!!!

Jste pro nebo proti tomu aby na našem území vyrost radar? Dnes jsem si opět na novinkách.cz četla jeden článek a už se mi zdá že pohár začíná přetékat!

Já jen že zbrojení vyvolává zase jen další zbrojení.....!!! A radar bude zase jen jedno z negativních gest, které akorát povedou k ještě většímu strachu a pravděpodobně dalšímu zbrojení....

Jeden mameluk řekl, že pokud Americe neumožníme na našem území postavit radar, jak je jejím požadavkem, tak v případě napadení nám pak nemusejí pomoci. Ale proč by nás hned měl někdo napadat? Hlavně spíš naopak - tím radarem spíš provokujeme a vyvoláváme další zbrojení. Nakonec to budeme zase my - obyčejní lidé a menší země, kdo to odsere!!! A Amerika - "královná světa" si bude válčit všude jinde, než na svým vlastním území!!! A kromě toho, proč by nám odmítnutím jednoho jejich požadavku hned měli odepřít jakoukoliv pomoc v případě potíží?? Proč zase musíme poslouchat jak ovečky a nemít vlastní vůli??

Příjde vám tohleto fér??

Mě teda ne! Sem proti zbrojení a proti radaru!!

Od tý doby, co je v Americe prezidentem Bush, svět zbrojí a zbrojí a zbrojí...!!!

Nenávidího skoro celej svět - neznám nikoho, kdo by ho miloval a stejně dosahuje pomalu ale jistě toho čeho chce....!!

Když ho tenkrát zvolili, v televizních novinách o něm šla kratší reportáž a v závěru bylo řečeno, že jeho nejoblíbenějším filmem jsou hvězdné války a že je jeho velkým fandou atd...vyznělo mi to jako, že to je jeho oblíbené téma všeobecně----- tohle mi utkvělo v hlavě a už tenkrát jsem si pomyslela něco o tom, že tohle by asi neměl vyznávat člověk, co dělá prezidenta v jedné z nejmocnějších zemí světa a už měl u mě vroubek!! Mrzí mě to, ale co se děje, mě nepřekvapuje, jen děsí....!!

Také jsem si tak četla životopis Bushe, a narodil se v roce 1946. Rok po skončení druhé světové války a rok po smrti Adolfa Hitlera. Přijde mi to, jako by jedno zlo zmizelo a druhé se v zatím nevinné podobě narodilo, aby o pár desítek let později opět mohlo ovládnout svět....





Prostě podle mě se MUSÍ SE PŘESTAT ZBROJIT!!! A taky se musí přestat podporovat zbrojení!!

Když nepočítám válku na Balkáně, přijde mi to, že se pomalu ale jistě schyluje k 3. světové válce...

A ještě jedna věc, které se bojím.... Přijde mi to, že Bush si hraje se světem a zatímco si vydává rozkazy k útokům a ani při tom nehne brvou, lidi umírají ve válkách. On jen vede velkolepé řeči, jak chce chránit Ameriku, ale přitom mu jde jen o to, vypadat důležitě a dobře se bavit. Podle mě si jen velkými doušky užívá, že je prezidentem jdné s nejmocnějších zemí světa. Je chytrej a uvědomuje si to. Ale zneužívá toho!!! Když je blbej, jeho blbost, ale to, že na to doplácejí ostatní mě, fakt žere!!


Politice nerozumím a o její dějí se tak moc nezajímám, ale asi bych musela být úplně slepá, kdybych si nevšimla, jak začínají být vztahy ve světě napjaté, hlavně co se týče Ameriky a Ruska. Já ani moc nepředpokládám, že by se Amerika odvážila nějákým dramatickým způsobem zaútočit na Rusko, respektive o tom nechci ani přemýšlet! Spíš si nejsem jistá, co všechno Rusko může později vyhodnotit jako útok...

Připadá mi to, že naše zem není jen členem NATO, ale je spíš Americkou loutkou!

A kromě toho - Bush prohlásil, že bude dělat vše proto, aby ochránil Ameriku! Až půjde do tuhého, bude nést velkodušné řeči a dávat pokyny k útokům někde ze vzdálené Ameriky, zatímco mi se tu vrátime do středověku a v prachu se tu budeme klepat strachy...

Jenže co my malý lidi proti tomu můžeme udělat.... [ [!639!] ]

Lidi, Amerika nás ve finále neochrání! Jen použije naše krásný území k ochraně vlastní a velkolepé řeči k tomu, abybnás uklidnili, že jinak se to vyřešit nedalo!!

Prosím, ale dalo!!

JEN SE MUSÍ PŘESTAT ZBROJIT!!!!!! [!1167!]

reagovat

Jste pro radar?

V anketě hlasovalo celkem 41 uživatelů

V diskuzi je 211 příspěvků a shlédlo ji 1453 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 12. 06. 2008, 14:03:21

Musíme víc zbrojit, aby bylo čím dát těm, kteří nám chtějí vnutit svoji pravdu, do držky !1085!

uživatel eliminován | 12. 06. 2008, 14:02:10

ou,že ta ruská propaganda dosáhne až na libimseti,to je tedy síla:)buď jsi tak blbá nebo placená KGB,ani jedno není nic moc:))

uživatel eliminován | 12. 06. 2008, 13:59:05

PRO RADAR, jednoznacne!1424!

david73evropa

david73evropa | 12. 06. 2008, 13:58:29 | více příspěvků | napsat uživateli

na svete je 6miliard lidi koho to sere v cine umrelo vres 80000tisic na nasledky zemetreseni sere to nekoho z vas myslim ze ne tak proc prestat zbrojit je to ten nej byznys sveta a cr je prilis mala na to aby se nakemu pripadnemu konfliktu ubranila jo jsem pro radar i pro rakety!!!!1390!

uživatel eliminován | 12. 06. 2008, 13:55:54

ja si myslim ze je to jedno kdyz se to stane tak uz se nic nevyresi a kdyz se to nestane stejne tomu nezabranime!465!

uživatel eliminován | 12. 06. 2008, 13:52:14

Nečetl jsem.. moc dlouhé.. podle nadpisu dedukuji tvůj názor a stejně ti nic nepomůže protože ten radar tady bude. aby jsi se nebála nech si rozsvícenou lampičku a uživej života.

uživatel eliminován | 12. 06. 2008, 13:50:06

joosee: Koukam ze se tady zrodil novej Nostradamus !2!!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 1. 06. 2008, 08:46:53

Ja myslim ze meles na prazdno pze ti chybi podle myho dost podstatny informace !1365!

uživatel eliminován | 1. 06. 2008, 08:39:14

ne zasadne nesouhlasim pro radar proc by jsme meli lezt do prdele USA a az vypukne 3.svetova (coz odhaduju ze to bude do 5let) tak bych chtel byt na strane ruska!793! bo s nima neprohrajem

uživatel eliminován | 19. 09. 2007, 11:04:26

zaloznik - No ted se hlavně ukáže k čemu radar měl sloužit. rusové nabídli USA základny v azerbajdžánu stím, že se natom budou podílet. Odpověd jakou dá USA známe asi všichni. Moc se jim to nehodí.

nevím jak ty, ale kdybych já byl s bezpečností svého státu odkázaný na něco jako je Rusko a Putin, tak v noci seru děsem

uživatel eliminován | 19. 09. 2007, 10:42:25

Tak ja vam to reknu narovinu... Udelejte to,co jste chteli udelat, reknete to,co jste chteli rict... za par let a mozna mnohem drive uz nemusite mit prilezitost, hodte za hlavu starosti a zijte na plno... PROTOZE NAS SVET SPEJE K 3. SVETOVE VALCE!!!! bo on uz v ni je,protoze svet Islamu + Rusko a Korea ted stoji proti USA a ta ma bohuzel za spojence vetsinu Evropy,takze at se nam to libi nebo ne,UZ JSME VE VALCE!!!! V Iraku jiz zarvalo pres 800tis. neozbrojenych civilistu, muzu zen a deti + pres 150tis. ozbrojenych "teroristu rebelu", nasili vyvolava vzdy POUZE nasili, amerika zasela vitr a BOURI SKLIDIME MY VSICHNI!!! Radar je tu prd platnej, az vylitne 1000 raket, a jestli nejakou diky nemu sejmou,akorat nam spadne na hlavu, dnes uz se raketa da odpalit dalkove i drive,nez dosahne pozadovaneho cile,tudiz necekejte ze ji nejaky paprsek smerovany radarem vyradi z cinnosti,akorat nedoleti Bushovi na zahradu,ale treba prave vam.. !465! A Bush se bude smat, smeje se do dnes a smal se uz driv... Atentat 11.zari nebyl cinnem iracke teroristicke skupiny,ta jen vyuzila moznosti ukazat svoji nasranou tvar svetu.. Ve skutecnosti byl proveden teroristy Saudske arabie,ktera ma vsak v americke bance ulozeno neco prad 50miliard USD,takze valka s touto zemi a jeji pripadne vybrani hotovosti by pro ameriku znamenal bolestivy zasah... Zprava CIA o 11.zari obsahuje informaci,ze ackoliv teroriste byly cleny posadky,na palubnim listku jejich jmena uvedena nejsou (dalsich 50 ze 70ti stran ve zprave je zacerneno lihovym fixem a zamceno v kartotece TOP SECRET). Bez diskuze ze 11.rijen byl primo idealni zaminkou pro valku a duvod se vzdy najde... Ze jsou amici dinosauri,ze tam plati jako ve staroveku CHLEB A HRY (dnes ne chleb a gladiatori, ale Hamburgery a 1500tv kanalu),to vi snad kazdy.. Nenechme tyto zdegenerovance aby nas privedli ke konci nasich dni.. FUCK OFF USA, jsi jednen z nejvetsich dablu tohodle zkurvenyho krvacejiciho sveta... !797! Napsal bych Zijte v miru,ale bylo by to ironicke, jiz tece krev... !1317!

uživatel eliminován | 21. 06. 2007, 01:18:13

ono je to celkem tezky - nemaj zazity to, aby na sobe makali ve skole a aby delali nejakou karieru ... v sestnacti az dvaceti jim dojde, ze maj proste smolika a nejspis v zivote nesezenou zadnou poradnou praci ... takze jsou nastvany a snazi se ziskat penize jinak

tohle bohuzel pozitivni diskriminace ani zadny povinny rozmistovani do statnich skol v jinech okrscich nevyresi

zaloznik

zaloznik | 21. 06. 2007, 01:15:32 | více příspěvků | napsat uživateli

Nic vlaím spát,abych zítra byl schopnej něco se naučit.

zaloznik

zaloznik | 21. 06. 2007, 01:14:17 | více příspěvků | napsat uživateli

cociK. No asi máš pravdu. Abych pravdu řekl nemám stím osobní zkušenost. Ale názor na to mám podobnej. Je to nelečitelnej problém. Oni sou už vtom tak vychovávání. Je to jako v česku cigáni. Taky nepracujou a páchají trestnou činnost. Otázka je proč. Ona totiž pozitivní diskriminace jim v globálu uškodí.

uživatel eliminován | 21. 06. 2007, 01:11:18

jako priznam se, ze jsem mel z ty ameriky rozporuplnej dojem ... kdyz to srovnam s dobou pred 12 lety, kdy jsem tam studoval stredni skolu, tak se strasne moc zmenila

a bohuzel cim dal vic je videt, ze lidi z normalnich ctvrti nekradou a nevrazdej, protoze je to spatny a nedela se to, kdezto lidi z ghetta proto, ze maj strach, aby je nekdo nezastrelil nebo neposlal do vezeni ... a to mi celkem nahani husi kuzi

zaloznik

zaloznik | 21. 06. 2007, 01:11:14 | více příspěvků | napsat uživateli

Helldiver: Tak bacha,aby ti v zimě kvůli sousedům nevypli topení a elektriku !177!!177!

Helldiver

Helldiver | 21. 06. 2007, 01:10:38 | více příspěvků | napsat uživateli

Inac do brna idem od septembra byvat kvoli vyske, tak tusim zacnem hladat nejaky byt v cejlu, ked pocuvam ako je to tam super, bude haluz!2!.

Helldiver

Helldiver | 21. 06. 2007, 01:09:49 | více příspěvků | napsat uživateli

Cocik: sorry, ale paintbalka vyzera jak nepodarene zvarena vodovodna trubka, vo mne to vzbudzuje skor udiv ako strach!2!.

zaloznik

zaloznik | 21. 06. 2007, 01:09:48 | více příspěvků | napsat uživateli

No já sem se snažil celjlu co nejvíc vyhýbat. Bohužel od ledna tama jezdím 3x týdně na tréninky šalinou a mám dost. !177!

uživatel eliminován | 21. 06. 2007, 01:08:15

uz nic, mam hotovo !1!

ano, v brne na cejlu je to podobny - kdyz tam jdu sam do paintballshopu, tak radsi nosim sestavenej kver na popruzich od batohu ... a je klid, protoze ma tamni mensina strach

reddmaniak

reddmaniak | 21. 06. 2007, 01:06:23 | více příspěvků | napsat uživateli

cocik: přesně, klid nebude ani když nebudem provokovat - ... je to mimo jiné tim, že nejpřirozenější způsob získání věci, kterou chci, je někomu ji sebrat ... a dá se vymyslet mnoho dalších důvodů

zaloznik

zaloznik | 21. 06. 2007, 01:06:07 | více příspěvků | napsat uživateli

cocik: Ale podobný to máš třeba v brně na cejlu, i když ne doslova samozřejmě. Co studuješ v USA?

uživatel eliminován | 21. 06. 2007, 01:03:34

ale stejne bych rad okomentoval myslenku "kdyz nikoho nebudeme provokovat, tak se nam nic nestane" ... pred trema tejdnama slo par spoluzaku v Chicagu do planetaria, ktery je shodou okolnosti na hranici spatny ctvrti ... kluci to nevedeli, a tak vylezli z podzemky s tim, ze pujdou cca pul kilaku pesky - nakonec to brali sprintem, mali cernousci po nich hazeli kameny a meli velky stesti, ze to dopadlo jenom takhle

potom se strasne divili, proc na ne utocili, kdyz jim nic nedelali a jenom tam sli normalne po chodniku ... odpoved byla jednoducha - protoze byli bili, v ocich cernochu z ghetta nesmirne bohati a zaroven bezbranni ... idealni obet

zaloznik

zaloznik | 21. 06. 2007, 00:58:29 | více příspěvků | napsat uživateli

cocik: ok chápu !5! poslední příspěvek neber na vědomí. Nečetl sem cos psal.

zaloznik

zaloznik | 21. 06. 2007, 00:57:54 | více příspěvků | napsat uživateli

cocik: Jinak nevím jaks to myslel stím, že je jejich politickej systém odlišnej.

uživatel eliminován | 21. 06. 2007, 00:55:44

zalozak> jo, v pohode ... renonc byl na moji strane

zaloznik

zaloznik | 21. 06. 2007, 00:54:42 | více příspěvků | napsat uživateli

cocik: V tom nezbývá než souhlasit. Ale tak to máš v každé zemi, že někdo bude pro a někdo proti. Já to bral tak, že Alijev je prezident a reprezntuje Azerbajdžán. Takto sem to myslel.

uživatel eliminován | 21. 06. 2007, 00:53:39

drzej> ja vim !1! proto jsem to radsi upresnil, pac jsem s tou vladou placnul celkem blbost

drzej_nafrnenej

drzej_nafrnenej | 21. 06. 2007, 00:52:11 | více příspěvků | napsat uživateli

cocik u nas mistopredsedu dolni komory parlamentu Filipa taky malem omyli !785!

uživatel eliminován | 21. 06. 2007, 00:50:04

respektive abych to upresnil, protoze politickej system Azeru je trochu odlisnej ... Alijev diplomaticky rika, ze ano, ale napriklad mistopredsedu parlamentu malem omyli (obrazne receno) a hlasy proti jsou rozhodne silnejsi

vic informaci treba tady
http://zpravy.idnes.cz/azerbajdzan-se-zlobi-putin-nabizi-cizi-zakladnu-ft2-/zahranicni.asp?c=A070615_125421_zahranicni_tha

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

radarzbrojeníúzemístrachamericemamelukpožapohárčlověkčlánekgestonovinka

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑