Diskuze a otázky - mladé maminky

úvodní strana | aktualizovat | dolů

misickaxu

misickaxu | 5. 10. 2011, 17:54:14 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

jen tak mě zajímá kolik nás tu je :)
kolik je vám roku? a kolik má vaše malé? :)

reagovat

V diskuzi je 427 příspěvků a shlédlo ji 5030 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 300 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Korrax

Korrax | 6. 10. 2011, 15:13:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek

Kdyby byly ženy tak jak ty říkáš, nebylo by možné soužití muži ani v tak malém rozsahu jak je tomu dnes..

uživatel eliminován | 6. 10. 2011, 15:11:34

mě je 19 a čekám chlapečka v prosinci .. v únoru mi bude 20 takže si nemyslím že je to zas až tak brzy :-)

BA-MAYBE

BA-MAYBE | 6. 10. 2011, 15:09:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek niektore veci skratka nikdy nepochopim, ako napr to, ze ta 2x znasilnili a ani raz si to neriesila inak ako anorexiou a fobiami, ale inak mam v sebe vela lasky a emaptie naozaj nekecam :)

uživatel eliminován | 6. 10. 2011, 15:08:27

> BA-MAYBE
a co takhle pochopení....to budeš potřebovat stejně jako umět uvařit brambory

BA-MAYBE

BA-MAYBE | 6. 10. 2011, 15:07:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek co sa praktickeho zivota tyka, som zdrava, pravidelne chodim na vsetky lekarske prehliadky ake treba , som zamestnana, sama si financujem domacnost, auto, som spolocenska, venujem sa charite, ovladam 5 cudzich jazykov, nevyhladavam komflikty, spravam sa slusne, viem stolovat, viem pozdravit a podakovat.

cim podla teba nie som prakticka do zivota??? !1358!

uživatel eliminován | 6. 10. 2011, 15:04:42

> Korrax
člověka strašně formuje jeho okolí....chápu lidi, co věří v něco jiného, mají jiné postoje a jiný žebříček hodnot, ale když s nima nesouhlasím, tak s nima prostě nesouhlasím, vážím si pak těch, co mají opačný názor a umí si ho obhájit, tak by to mělo být...ženský tohle skoro neumí!1365!

uživatel eliminován | 6. 10. 2011, 15:03:17

> BA-MAYBE
jen člověk, který je schopen vcítit se do situace a pochopit, dívat se na věc z více pohledů nemá potřebu zažít, aby pochopil, ty mezi takové bohužel nepatříš, ale zase na duhou stranu, aspoň nemáš problémy,můžeš být jedině ráda...ale nejsi o to moudřejší, spíš naopak, co se praktického života týče....lidi nejsou stroje, to si někam napiš, někam, kde si to každý denpřpomeneš

BA-MAYBE

BA-MAYBE | 6. 10. 2011, 15:01:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek nepotrebujem zazit v zivote vsetko len preto, aby som sa presvedcila, ze naozaj budem reagovat tak, ako by som reagovala, poznam sa dostatocne dobre. a nedam sa znasilnit len preto, aby som sa fakt uistila, ze prve co by som po znasilneni urobila by bolo ist na pohotovost a potom na policiu .

a potom hned na kolotoce. maj sa a nech sa sa ti zle veci vyhybaju . !1178!

Korrax

Korrax | 6. 10. 2011, 15:00:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek

Hmm..to je pravda..já mám sice jiný životní filozofii, ale v tomto případě to chápu..

uživatel eliminován | 6. 10. 2011, 14:59:04

> BA-MAYBE
no děláš se takovou nadženou......jenže nemám ti to jak dokázat, protože nemáš ani špetku empatie a sama si to nezažila, proto náš rozhovor končím, už mě dávno nebavíš a už i unavuješ, nic nového mi neřekneš a já tobě taky ne, konec zvonec, dej mi pokoj

uživatel eliminován | 6. 10. 2011, 14:57:57

> Korrax
zase na druhou stranu jiná cesta nebyla.....nikdy jsem neměla žádnou podporu od nikoho a v nikom, takže jak jinak jsem se měla protloukat než tím, že jsem samostatný drzý spratek s vysokými cíly?

BA-MAYBE

BA-MAYBE | 6. 10. 2011, 14:57:51 | více příspěvků | napsat uživateli

shit

BA-MAYBE

BA-MAYBE | 6. 10. 2011, 14:56:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek a ty si myslis, ze mojim blizkym sa v zivote nic nestalo ? mam jazvy na tele aj na dusi o ktorych ty ani len netusis. toto je minimalne tretia diskusia v ktorej rozoberas to, ze ta znasilnili , ja som raz napisala, ze som urobila anonymne dobry skutok a hned si sa do mna zacala navazat, ze som sebec a neviem co este, ja tu nepotrebujem rozmazavat co vsetko som za 28r zazila. :-)

BA-MAYBE

BA-MAYBE | 6. 10. 2011, 14:56:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek a ty si myslis, ze mojim blizkym sa v zivote nic nestalo ? mam jazvy na tele aj na dusi o ktorych ty ani len netusis. toto je minimalne tretia diskusia v ktorej rozoberas to, ze ta znasilnili , ja som raz napisala, ze som urobila anonymne dobry skutok a hned si sa do mna zacala navazat, ze som sebec a neviem co este, ja tu nepotrebujem rozmazavat co vsetko som za 28r zazila. :-)

uživatel eliminován | 6. 10. 2011, 14:56:35

> Korrax
naštěstí mi kamarádi předpověděli, že se svým životním stylem věčně zaměstnaného workoholika jsem prý jasná sedmadvacítka.....do 27 buď zemřu na vyčerpání a nebo budu mít za sebou aspoň jeden infarkt nebo mrtvičku, takže bude za chvíli klid...jen bych si ještě ráda našla nějaký hezký seniorklub, když už to mám za pár

Korrax

Korrax | 6. 10. 2011, 14:56:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek

Já vím to jsme dva co se vrátit již nemohou, taktéž by to znamenalo popřít sama sebe..

uživatel eliminován | 6. 10. 2011, 14:55:14

> Korrax
já už se bohužel vracet zpět nemůžu, protože to bych jim rovnou vlítla do pasti

uživatel eliminován | 6. 10. 2011, 14:54:25

> BA-MAYBE
já jsem ti to řekla, protože mi z toho bylo nanic a styděla jsem se za sebe, navíc po předešlé zkušenosti jsem znova to samé podstupovat nehodlala...ale to si asi cíleně přehlídla

uživatel eliminován | 6. 10. 2011, 14:53:36

> BA-MAYBE
tak jsi prostě klikař ale ne každý si o věco, co se mu dějou, koleduje víš, ne každý se narodí do správné rodiny bez problémů, bez nevyléčitelných chorob, finančně zajištěné, ne každý chodí do školy,kde se nešikanuje, nemá hned bez práce samé jedničky, nepotkává lid, co jim zemřela žena a díte a zbláznili se z toho...nepotkává člověka, který se uchlastal, protože mu zemřel muž a jeho student ho napadl, ne každý má tu kliku jako ty.......ale určitě si za to ty lidi nemůžou...

BA-MAYBE

BA-MAYBE | 6. 10. 2011, 14:53:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek ja s tym problem nemam dat ti pokoj, chcela som len vediet, preco si neudala ani jedno z dvoch znasilneni a doteraz si mi nijako logicky neodpovedala , no takze komuniakciu s tebou beriem ako stratu casu MAJ SA

Korrax

Korrax | 6. 10. 2011, 14:51:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek

V podstatě ti fandím..ale chlapi jsou v tomhle zmetci a hrozí ti z jejich strany doslova fyzická likvidace v tomhle to mají ženy prostě těžší..

uživatel eliminován | 6. 10. 2011, 14:51:26

> BA-MAYBE
názor, který jsem ti vyvrátila a ty si ho stále meleš dokoleka a můj názor nehodláš ani pochopit
holka takhle to nejde, teď ti slušně říkám, tobě už nemám co říct, tak mi dej pokoj

BA-MAYBE

BA-MAYBE | 6. 10. 2011, 14:50:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek no ano nemam ziadne problemy, pretoze riesim situacie, z ktorych by problemy byt mohli , ci uz v praci alebo v sukromi a neutekam od nich ako ty

uživatel eliminován | 6. 10. 2011, 14:50:25

> Korrax
toho si jsem vědomá...nebývala jsem taková, dpokud jsem se prostě sama nemusela přes hodně nástrah prokousávat sama a čím dýl to tak je, tím jsem horší....vím to, ale sakra zastavit to nejde, podle mě je to docela přirozené, taková podvědomá obrana...však já říkám, že ještě chvíli a budu další ester kočičková

BA-MAYBE

BA-MAYBE | 6. 10. 2011, 14:49:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek ty si o to znasilnenie vyslovene koledujes a namiesto toho, aby si to riesila som ja zviera, bezcitna, bezfantazie, slepica, blondava, koraxova cica a neviem co este???
ja som ti len napisala moj nazor, preco ta znasilnili

uživatel eliminován | 6. 10. 2011, 14:48:42

> BA-MAYBE
promiň ty vlastně nemáš problémy...no tak to ti taky nevysvětlím

uživatel eliminován | 6. 10. 2011, 14:48:23

> BA-MAYBE
hele když máš problém, zajímá tě kolik je hodin?

Korrax

Korrax | 6. 10. 2011, 14:48:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek

No to znásilnění..nesmysl žádný psychicky zdravý muž nechce ženu s tvojí povahou - provokatérku, to ber taktéž bez urážky, to stejné se dá aplikovat na mě, moji povahu taky neskousne dlouhodobě žádná..je to ten prostý důvod proč se na tebe lepí vyšinutí jedinci..

uživatel eliminován | 6. 10. 2011, 14:47:42

> BA-MAYBE!383!
čekala jsem kdy to z tebe vypadne, přesně tohle lidi jako jsi ty často dělají a pak právě tyhl lidi jsou horší jako zvířata, zahledění do sebe a dosvého správného života umí akorát tak odkopávat a napadat všechno jin a nenapadne je zjisti, co to je ve skutečnost zač, ale zrůdu v sobě samém nevidí nikdy!383!

BA-MAYBE

BA-MAYBE | 6. 10. 2011, 14:47:17 | více příspěvků | napsat uživateli

je rozdiel , ked niekto nevie ci je 15 20 alebo 17 20 a ci preslo 20 hodin alebo 48 . to mi nevykladaj, ze si nemala 72 hodin pojem o case

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 300 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

maminkarok

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑