Diskuze a otázky - MIMONSKE VALKY A TUNING PARTY
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 243 příspěvků a shlédlo ji 1655 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další
uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 20:33:04
Pieeer: tak ta byla vostrá no hold alfáckej motor..ale dala si kdekoho!1193!
Pieeer | 19. 03. 2007, 20:31:30 | více příspěvků | napsat uživateli
shinley: Správně, to je ona!!5! Bez tlumičů, jenom jak pustil plyn a přeřadil tak se mu to zhouplo dopředu a pak už jenom zase zátah na prdel...!486!
uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 20:30:32
oldclubber: vrchol kroutaku urcite ne... to bys v benzinu radil nekdy ve 4.000 ot. !780! vrchol vykonu !!
rodney: vyrazem "tesne pod omezovacem" myslim presne to, co myslis ty !102!
uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 20:30:01
oldcluber:moje prvni diskuze apon wim do ceho prsite nemam chodit :-DDDDD
uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 20:29:18
ja toho kiliana widel ... nerikam nic... je to bombice dobrej napad ale k cemu platny na normalni silnici taky :-(((
uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 20:29:04
rodney!1217!tak proč to tu zakládáš když je to tu samej odborník!177!!893!
Pieeer | 19. 03. 2007, 20:27:34 | více příspěvků | napsat uživateli
Kdo viděl na sprintech odrbanou Škodu 100 s motorem 3.0 z Alfiny, tak ví o čem je řeč...!5!
uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 20:25:47
to neni pravda pod omezowacem ... nektery motory pod omezowacem jakoby lehce umrou a uz ztracis nakou tu desetinu :-( no newim nebudu wam dotoho kecat
uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 20:25:37
na sprintu je největší blbost aby jednička hrabala.prostě držet otáčky...pak na půl až 3/4 plynu odstartovat bez většího hrabání(ztrácíš drahocený setiny)a pak to tam sázet kdy má vrchol kroutáku.přetáčení=nesmysl!962!
uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 20:24:41
rodney: kazdy motor tahne nejlip v nejvyssich otackach tesne pod omezovacem, kde ma nejvetsi vykon !!!! na tom neni zadna veda.. daleko vetsi umeni je podle me se poradne rozjet na jednicku¨..
Pieeer | 19. 03. 2007, 20:23:44 | více příspěvků | napsat uživateli
shinley: Vždyt jo, EVO je taky čistokrevnej závodák...
uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 20:23:08
byl jsem svědkem toho jak na sprintu pokakal 16v kadet150ps novější audi S8...holt šikovnej klučina vs. těžký tank ovládaný polenem!1424!
uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 20:21:29
no jasne dam priklad jo .... odbocim na masiny nejlepsi nic lepsiho me nenapada... byly frajeri na mimoni ... ducati naky 600kilo proti naky yamaze ale 1100 ... no s tou yamahou jasnej faworit ale ten s tim 600kilem ze ho da bez problemu ... a bum s tim 600kilem ho dal a jen proto ze mel vychytano kdy v jekejch otackach to nejwic tahne a kdy to prestane tahnout ... a dal ho je diky tomuhle
uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 20:19:04
rodney: jak vychytat v jakych otackach radit ?? dyt to je snad jasne ne..
uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 20:16:45
mozna plyn na podlahu ale vychytat kdy v jakej otackach nejlip zaradit .... taky malo rozhoduje ...
uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 20:16:45
Když jsme u těch Skylinů
http://www.youtube.com/watch?v=hEvMDrue3rA
http://www.youtube.com/watch?v=MVNm32ww3vI
Pieeer | 19. 03. 2007, 20:15:57 | více příspěvků | napsat uživateli
rodney2000: Na sprintech by se možná chytala... Ale jako EVO VIII. na to že to je 2.0 a má to 200kW je celkem hodně slušnej výkon...
uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 18:19:03 |
Napiste cokoliw o tehle akcich !5!
reagovat