Diskuze a otázky - METROSEXUÁLOVÉ A ZŽENŠTILOST

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 13:42:52 |

Určitě jste si jich všimli, pečlivě upravení, ve značkovém oblečení, ženské způsoby, no prostě baby s kulama. Nechci tvrdit, že by chlap neměl dbát o svůj vzhled, ale všeho s mírou.

Co můžeme očekávat od někoho, kdo fanaticky dbá na svůj vzhled a chová se zženštile? Určitě sobectví, tento člověk miluje sám sebe, své tělo a pro druhé mu v srdci již moc místa nezbývá. Zženštilost nám zase ukazuje, že od někoho takového nemůžeme očekávat zápal pro boj za správnou věc, vždyť by si při tom mohl zlomit nehtík. Jeho vzhled jako vystřižený z reklamy či časopisu dokazuje, že je zasažen či přímo výplodem multikulturní globalizace, tedy toho co naši upadající civilizaci ohrožuje nejvíce.

Metrosexuálové jsou výplodem dnešní doby. Příčinu bych viděl v celkovém úpadku společnosti, kdy mužnost je nežádoucí. Kdy zásadový muži jsou označování za sexisty a typicky mužské vlastnosti zavrhovány.

Bohužel ani ženy nejsou takového „přepólování“ přirozených instinktů ušetřeny. Počínaje napodobováním mužské módy a přehnaným feminismem konče. Tyto extrémy dobře vystihují stav naší civilizace, usilující o rovnoprávnost všeho a všech za každou cenu. Jsou to jen symptomy pozvolného stírání rozdílů mezi pohlavími. Muže a ženy s jejich jedinečnými vlastnosti tak nahrazuje jakýsi hermafroditní hybrid obou, ani ryba ani rak.

Cesta k nalezení ztracené rovnováhy spočívá v návratu k přirozenosti. Pak muži budou opět zásadovými a čestnými bojovníky za práva své občiny a ženy starostlivými pečovatelkami o rodinné zázemí – k dobru svému i jejich dětí.

!400!

reagovat

V diskuzi je 246 příspěvků a shlédlo ji 1910 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 19:43:33

k11__ Já jenom pevně věřím, že se tvoje vize nenaplní.

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 19:43:23

!486!!486!!486!!486!

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 19:42:33

heh.. samý kluci:)

k11__

k11__ | 13. 02. 2008, 19:41:54 | více příspěvků | napsat uživateli

unidentified: hele tak ja ti reknu svoji vizi, jo? za nejakejch 50-100 let budou cechy v pristupu k zenskejm tak zhruba na urovni dnesni kanady a ameriky. ano, mame velkej skluz, ale porad je to spravny smer. v podstate se ucime velmi pomalu, ale ucime. jako napr. uz ti nesmi ucitel dat diteti facku (opet skluz o asi 20 let). za budouci generace jako ty mluvit nemuzu, protoze budouci generace jeste nezijou a nelze je zas tak dobre pozorovat. jediny, co by ti mohlo hrat do karet, je islamizace a arabizace evropskyho kontinentu, ktera evropu nejak posledni dobou neschopnou branit svoji kulturu, pribrzdi. ale zase, nasi zeme se arabizace tyka az za takovych 10 let... opet mame skluz !2!

prankster: ja v tvym poslednim prispevku vidim argumentacni prazdno. s cim nesouhlasis? ja rozdil mezi zenskejma a chlapama vidim... ale nevidim duvod, proc by se ty rozdily rozsirovaly i tam, kde nejsou...

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 19:41:41

!1179!!785!!1179! 4rever

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 19:40:07

unidentified.flying : No samozřejmě těch vlivů bude samozřejmě víc, všechno je ze všim provázaný, ale přinejmenšim to, co jsem napsal, si myslim, že je to nejpodstatnější. Samozřejmě i třeba komerční využití punku nebo skate se ukázalo jako výhodný, ale jen v určitý oblasti, v globálu spíš vítězí tohle. Vlastně je to možná spíš tak, že komerce a kapitál se vždy chytne určitýho trendu ve společnosti, může ho různě podporovat atd... Tenhle trend pramení vnitřně asi z lidí a svěech možnejch sociálních a kulturních situací, který tu jsou, ale právě v liberálnim světě tržních vztahů to lze snadno uchopit a vydělat na tom. Pokud by tomu chtěl někdo zabránit, tak to by bylo dogma a totalita. Právě proto asi musí změna začít jen v nitru lidí.

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 19:37:42

!486!!486!

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 19:36:21

MatysekN: člověk, kterému dojdou agrumenty většinou zabrouzdá do pravopisu a krituzuje gramatický postoj... a jeho mozek neni schopný pochopit, že je důležitý obsah:))...jinak pochopil jsem to správně, že když nevonim jak laciná děvka, neoblíkám že jako nějaký pseudohomouš, a nemám postoj jako "dokonalost sama" že jsem automatický lůza?...chlapečku, ty jsi srandista, a jěště k tomu jsi povrchní kokůtek, kterýmu asi zženstilost řiká víc než mužnost...prosimtě zbal si svých pět švestek, s tim svym gelem s k terym si namatlej třeba i ponožky a běž se svíjet jako loutka ve větru do nějaký trapný diskotéky, a užívej si ten pocit jak jsi "IN"...Ty jsi k smíchu!465!

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 19:27:52

k11: ale houbelec. ty vubec nerozlisujes, ze chlap, kery se chova jak zenska je uplne neco jinyho nez zenska, kera se chova jak zenska :D tve prispevky: "...a i zenska se muze umet prat za spravnou vec.", "...jsou snad zensky sobectejsi jen proto, ze o sebe vic dbaji? kolikrat to zensky delaji pro chlapy, takze vubec nelze mluvit o sobectvi.".. dyz se proste chlap chova jak zenska je fkt vadnej ...!27!

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 19:26:48

Cervenacek69 Zajímavej názor. Alespoň nad tím přemýšlíš. Ale uvědom si, že politiku řídí velkej byznys. V něm se o politice rozhoduje.

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 19:23:53

unidentified.flying : proč je to tak jak píšeš - myslim, že tyhle obrovský masový módní a jiný proudy má na svědomí z velký části ekonomická výhodnost na trhu, počínaje oblečením a konče pracovníma příležitostma, jako pozvolné zvyšování efektivity vzorce nabídka / poptávka. Polopaticky řečeno, "kdyby to nebylo ekonomicko - komerčně tak vyhovující, tak by to takhle neprobíhalo."

mr.spirt

mr.spirt | 13. 02. 2008, 19:18:06 | více příspěvků | napsat uživateli

moc dlouhe !102!

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 19:15:08

k11__ Vím to, protože poslouchám, co si ostatní myslí. A samozřejmě jsem neměl na mysli paušálně všechny.

k11__

k11__ | 13. 02. 2008, 18:57:53 | více příspěvků | napsat uživateli

unidentified: ano, gentlemna a metrosexual neni synonymum a v podstate jsem cekal tuhle reakci. ale co, nabehl jsem si sam. porad mi to ale prijde vic argumentacne kosher nez tvuj vizionarsky pohled na budouci generace (jak kurva vis, jak to vidi budouci generace?). A nesouhlasim s tebou ani pokud se bavis o generaci mladych lidi. Naopak trend jde opacne nez tvrdis ty a mozna i proto se na nasi zemi koukaj v ostatnich zemich zapadni civilizace jako na sexisticky tragedy. ja ziju v severni americe a vidim, jak propastnej rozdil v pristupu k pohlavim tu je. a ver nebo ne, ale cesi vzdycky tak trochu ten zapad kopirovali a moc toho zapad zatim nenaucili !2!

prankster: hovadiny placas ty, nebot neumis interpretovat psanej text. nikde jsem nerekl, ze chlap a zenska by se meli chovat stejne. v podstate jsem rad, ze se nechovame vsichni stejne. a v podstate bych si ani nedovolil diktovat, jak se kdo ma chovat.

Olowathor

Olowathor | 13. 02. 2008, 18:34:58 | více příspěvků | napsat uživateli

Velice pěkně rozebráno..

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 18:09:02

KaoS Tyhle módní vlny bývají většinou vyvolány a podporovány uměle. (rap, hipíci atd.) Všechno má svůj účel. Klidně si to nemysli ale je to tak. Hnutí květinových dětí bylo čistě "náhodou" v době, kdy vlády nejvíc experimentovaly s halucinogenama. Ćerní rapeři se zase vyšvihli v rámci boje utlačovaných černých proti zlým bílým. a tak je to se vším. !5!

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 18:05:50

prankster: jn to je gut nazev pro ně!2!!5!

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 18:04:24

kamikaze252: nn, dybys napsal: pozeri, kery se podrezavaji... to bych bral ale emo nee!1258!

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 18:02:01

unidentified.flying [Je online] : Tohle ale s politikou nemá nic co dělat ... s upádkem mužnpsti nebo tak ... je to prostě jen módní vlna ... příjdou další !5!

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 18:01:25

prankster: jj to je pravda

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 17:56:15

kamikaze252: emo do toho neplet prosim....!31!

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 17:53:53

KaoS Politika je ve všem. !5!

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 17:51:45

no lol já zírám do čeho všeho se dá zavlést politická propaganda !2! metrosexuálové jako projev úpadku starého řádu !2!

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 17:51:09

na to ze ti je 45....tady pises nehorazny picoviny jako nejakej hap hi hoper nebo emous kterej nevi co chce!5!

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 17:51:01

k11: placas docela hovadiny, muz a zena sou dost rozdilny a dyz se jeden chova stejne jako druhej, tak to fkt moc normalni neni !27!... metrosexual = gentleman? lol, kdes nato prisel !2!

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 17:49:16

Onnder Tak mě zasvěť. Rád si přečtu tvojí deinici. !1!

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 17:48:03

no jo to jestli si narcis nezalezi na tom jestli si metrosexual nebo ne sou mezi vsema vrstavama a pro me je spis blbost to s tim bojem za spravnou vec to ze o sebe chlap dba neznamena ze si lakuje nehty a boji s euspinit jen nechce bejt usmudlanej trouba

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 17:47:52

kasanova01 Kluka "který o sebe trošku dbá" nikdo metroušem nenazývá. !5!

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 17:47:32

a na tom si byl kde..?!499!

uživatel eliminován | 13. 02. 2008, 17:46:38

k11__ Mezi gentelmanem a metrosexuálem bys přeci jen měl cítit znatelnej rozdíl. !5! A ten zbytek nekomentuju. Je to tvůj názor ale nesouhlasím s tím. Tvoje přání s vymíráním se ti asi nesplní. Je to možná tvůj zlej sen, ale i další generace to vidí podobně. !5!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

vzhledzženštilostdruháoblečeníupravenízlosobectvíbojchlapženskátěločlověkmírababysrdcezápalvěckulamametrosexuálmísto

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑