Diskuze a otázky - McDonalds, Burger King, KFC, Vietnamci :D,Kebap

úvodní strana | aktualizovat | dolů

W-O-L-K-E-N

W-O-L-K-E-N | 20. 05. 2013, 16:52:22 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Na úvod této diskuze, jen mě zajímám, kterých z těchto fast foodu vám vyhovuje, vím je to trapné se takto ptát přiznám, jen co vám vyhovuje, já jsem když už tak pro Burger King nevím jak vy z pozdravem Luke :-) !5!

reagovat

kterých z těchto fast foodu vám vyhovuje?

V anketě hlasovalo celkem 37 uživatelů

V diskuzi je 108 příspěvků a shlédlo ji 2537 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 17. 06. 2013, 19:56:53

zalezi na chuti a nalade....rad zajdu do vsech zminovanych....ale nepraktikuju to nijak zvlast casto !5!

uživatel eliminován | 17. 06. 2013, 19:52:33

Všechno mi moc chutný,ale naposledy v blízké době jsem si dávala KEBAB ve Francii a řeknu teda,že ten pro mě vyhrává.Není nad takovou dobrůtku !1254!

uživatel eliminován | 23. 05. 2013, 20:14:00

Jednou za čas si ráda dám Hot wings v KFCéčku nebo Kebab!1059!..bohužel to nejde jíst častěji!24!

primavera

primavera | 23. 05. 2013, 19:41:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> primavera
Křištálová koule,logr,tarokové karty,čáry v dlaních a jiné propriety zahodit,kupte si hambáče a víte víc než ostatní!725!

uživatel eliminován | 23. 05. 2013, 19:39:24

> klit.0ris
Tak to tak určitě bude.

uživatel eliminován | 23. 05. 2013, 19:38:49

EBOV : rikam ja.

uživatel eliminován | 23. 05. 2013, 19:36:35

> klit.0ris
Říkal potravinový inspektor na Nově? !492!

primavera

primavera | 23. 05. 2013, 19:33:57 | více příspěvků | napsat uživateli

" Jak je důležité mít McDonald's


Už čtrnáct let časopis The Economist publikuje jednu z nejznámějších ekonomických statistik(a svou nejůspěšnější pravidelnou rubriku)Big Mac index parity kupních sil.Index porovnává kolik stojí nejznámější McDonaldův hamburger v nejrůznějších zemích světa po převedení ceny směnným kursem.Pokud stojí Big Mac v dané zemi méně než v USA,měla by domácí měna vůči dolaru posílit.Economist tak nečiní jen pro pobavení svých čtenářů-jde o velmi užitečnou informaci.Naposledy tento index zazářil,když po vzniku společné evropské měny v roce 1999 předpověděl její pokles vůči americkému dolaru "
Štěpán Jurajda GERGE-EI !1216!

uživatel eliminován | 23. 05. 2013, 19:32:53

nejim ... a nejde mi zas tak o nejakou ideologii nebo boj proti globalizaci whatever ... ale vzdyt to neni jidlo, ty hamburgry delaj z odpadu z rafinerie, fuj ... !24!

.eXe.

.eXe. | 23. 05. 2013, 15:28:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> Tikyri
Ne, nejsi stará páka, si jen mimo realitu :)
I u sportovních aktivit se dnes schází, stejně jako se dřív scházelo u jídla

uživatel eliminován | 23. 05. 2013, 14:33:00

Správně. !1250!

uživatel eliminován | 23. 05. 2013, 14:30:00

Ale né teď, viď ? !230!

Kaleidoskop

Kaleidoskop | 23. 05. 2013, 14:29:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Občas zajdu do KFC, některé produkty mi prostě chutnají.!406! Stejně tak mi chutná nezdravá čokoláda a nezdravé arašídové křupky.!11!

uživatel eliminován | 23. 05. 2013, 14:28:41

Jo, někdy určitě. !24!

uživatel eliminován | 23. 05. 2013, 14:26:07

Možná by ses měl někdy vysrat i na jejich odesílání. !24!

uživatel eliminován | 23. 05. 2013, 14:24:53

!24!
Možná bych měl ty dlouhý příspěvky před odesláním znova přečíst.

uživatel eliminován | 23. 05. 2013, 14:20:55

> Snufkin
A byl jsi tam někdy, nebo to info o složení zákazníků amerických FF bereš z "dokumentů" různých Michaelů Mooreů?

To je pěkný, že nás všechny považuješ za takový primitivy z jeskyň, že i po 20 letech od otevření prvního amerického fastfoodů v čechách jsou z toho kousíčku americký kultury pořád v němém úžasu. !638!

Fastfoody a vzdělání... kde si tak myslíš, že žerou studenti vysokých škol, myslím i v tom USA, v luxusních restauracích...? Nebo si zajdou do nějakého druhu fastfood restaurantu?

Snufkin

Snufkin | 23. 05. 2013, 14:09:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> EBOV Typický je to tam kde to vzniklo takže v USA a pak v západní Evropě. Zbytek světa je východní Evropa a rozvojový země kde se to furt bere jako atrakce bez ohledu na to jak dlouho to už existuje.
S inteligencí to možná tolik společnýho nemá ale se vzděláním naprosto určitě.

Tikyri

Tikyri | 23. 05. 2013, 14:01:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> .eXe.

Tak za mého mládí jsme se scházali na různých zájmových činnostech či sportovních akcích. Určitě ne u dlabance v mekáči... Jo jo, holt jsem už stará páka !1085!

uživatel eliminován | 23. 05. 2013, 13:59:55

> Snufkin
A člověk by skoro řekl, že jsme si na ten západ už dávno zvykli, ale on je to prej furt luxus a žhavá novinka...
A kde ještě ve světě je to takto "netypický"? Myslím, že takových míst napočítáme docela hodně... pak je otázka, jestli to už není spíš typický, že?

Podle mě je ta myšlenka nakrmit zájemce o rychlé připravené jídlo určité předem známé kvality za určitou cenu, kterou jsou ti zákazníci ochotní akceptovat.
Tvůj pokus o zatažení vzdělání zákazníků fastfoodů vypovídá špíš o tvém intelektu než o jejich. !1!

Snufkin

Snufkin | 23. 05. 2013, 13:54:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> EBOV U nás je to netypický. Tady se považuje pořád ještě za luxus všecko co je jen trochu zápaďácký. Jinak původní myšlenka meků, KFC a podobně je nakrmit junk foodem lidi s nejnižším příjmem a vzděláním.

SSBN

SSBN | 23. 05. 2013, 13:50:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> Snufkin měnění trenek se ale za měnění světa nepovažuje

uživatel eliminován | 23. 05. 2013, 13:47:31

> Snufkin
Na ekonomickou spodinu? Byl jsi v tom mekáči nebo KFC vůbec někdy? !2!
Co tam chodí mi jako spodina rozhodně nepřipadá.

Snufkin

Snufkin | 23. 05. 2013, 13:46:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN V malým měřítku měním něco každej den ale tohle je diskuze o fast foodu a ne o mých osobních ambicích.

Snufkin

Snufkin | 23. 05. 2013, 13:44:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> EBOV Už jich zdaleka nemaj tolik co mívali a půjde to ještě dolů, protože se orientujou na ekonomickou spodinu která už na to brzo nebude mít a smetánka hambáče žrát nezačne.

SSBN

SSBN | 23. 05. 2013, 13:39:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> Snufkin tak to se nám pochlub, čím měníš svět dál?

uživatel eliminován | 23. 05. 2013, 13:37:55

No ale s takovým názorem vás asi pořád není moc, když tyhle zlé korporace stále mají dost zákazníků, kteří jim zajišťují zisk. !638!

Snufkin

Snufkin | 23. 05. 2013, 13:35:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN Já jsem naštěstí ještě neskočil u ničeho, možná narozdíl od tebe. A se svým názorem nejsem zdaleka sám.

SSBN

SSBN | 23. 05. 2013, 13:27:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> Snufkin tvůj problém je, že u toho jsi taky skončil. Bojkot žrádelen. Směšné... !1326!

Snufkin

Snufkin | 23. 05. 2013, 13:23:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN Někde se začít musí !856!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

kingburgerdiskuzeúvodlukefastkebapkfcpozdravfoodumcdonaldsvietnamci

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑