Diskuze a otázky - Má vše zde svojí příčinu?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 13. 11. 2012, 08:01:49 |

Co bylo na počátku všech počátků nad tím se mnozí zamýšlejí protože jaké je semeno takové je i to co z něj vyroste. Počátek je malý a bezvýznamný a pokud je tento počátek velmi starý má zde i veliké následky.
!12!!31!

reagovat

Má vše zde svojí příčinu?

V anketě hlasovalo celkem 2 uživatelů

V diskuzi je 32 příspěvků a shlédlo ji 896 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

mluno

mluno | 19. 11. 2012, 14:16:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Všechno má svoji příčinu, i když my ji znát nemusíme.

miss-aneta-s

miss-aneta-s | 14. 11. 2012, 19:03:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Určitě má všechno svůj důvod :P

jack.lupino

jack.lupino | 14. 11. 2012, 14:49:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> skandian Ale je to tak.Lidi nejsou nikdy skutečně svobodní.Když by ženská na blízkém východě začala s iniciativou proti islámu, tak by dlouho nepřežila.V tomhle světě zase člověk nepřežije bez peněz.Je to absurdní.Když byla ve 30-tých letech krize a s tím související nezaměstnanost.Tak továrny a zdroje byly netknuté.Stejně jako když si člověk chce postavit barák.Zdroje na to jsou ale peníze na to třeba nemá.

"Myslíte že jste svobodní? Tak zjuste někde jít bez peněz" - Bill Hicks

mluno

mluno | 14. 11. 2012, 10:24:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Co bylo před velkým třeskem....

uživatel eliminován | 13. 11. 2012, 23:33:16

S takovou jistě budeš ty ten největší počátek ze všech.

uživatel eliminován | 13. 11. 2012, 23:27:35

Určitě má vše na tomto světě svůj důvod...!764!

uživatel eliminován | 13. 11. 2012, 23:13:18

Tohodle vepře bych ani na pepři nežral.

uživatel eliminován | 13. 11. 2012, 22:27:07

> jack.lupino
to by znamenalo, že popíráš nějaké vlastní rozhodnutí. Vše je dáno a hraje se podle pravidel většiny?? To by bylo sakra blbý!20!

jack.lupino

jack.lupino | 13. 11. 2012, 21:55:25 | více příspěvků | napsat uživateli

Výchová má mnohem větší vliv než geny.Svět formuje lidi jako přes šablonu.Když se narodíte ve kmenu kanibalů tak budete kanibalem.Stejně jako když se narodíte v systému kde je zisk vším, budete jednat tak, aby jste měli co největší zisk bez ohledu na ostatní lidi nebo přírodu.Lidi jednají tak jak je systém naučil.

evzen-onegin

evzen-onegin | 13. 11. 2012, 21:52:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Na počátku bylo slovo , ty bezvěrče . A za ty řeči tě Pánbíček potrestá , to si piš . !2!

uživatel eliminován | 13. 11. 2012, 18:01:59

> 42.nitram
a jejeje, sem se zas prokecla!1333!!1358!

uživatel eliminován | 13. 11. 2012, 17:27:39

na počátku bylo Slovo!1!

miss-aneta-s

miss-aneta-s | 13. 11. 2012, 17:04:27 | více příspěvků | napsat uživateli

!2!!2!

uživatel eliminován | 13. 11. 2012, 16:20:47

Moudro dne 1

uživatel eliminován | 13. 11. 2012, 16:01:23

Ano,pane Vin Diesele,vy jste zde z opravdu špatných příčin!1421!

42.nitram

42.nitram | 13. 11. 2012, 15:24:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> mif.ka.aaa
tak ohledne semena by me teda napaldo spis jiny zarizeni, ale jak se rika proti gustu.. !1156!!937!

uživatel eliminován | 13. 11. 2012, 15:23:37

Jo, je to fakt super ! Mnozí se zamýšlejí nad tím co bylo na počátku všech počátků, nad něčím co stejně už neovlivní. Ale aby se spíš zamýšleli nad tím co je teď a co by se dalo ovlivnit, to ne. Na to jsou moc pohodlní. Fuck it ! !1108! Pak se nemůžeme divit, že to tu stojí takhle za hovno, když se vyhazují miliardy za nepodložené informace o tom, co se tu dělo před X miliardy let.

uživatel eliminován | 13. 11. 2012, 15:14:18

Tak co byla objevená kvantová mechanika, ukázalo se, že spousta věcí (zejména tedy ve světě elementárních částic) se odehraje i bez vnější příčiny.

Příkladem může být třeba rozpat atomových jader prvku Uranu. Když vezmeme třeba deset atomů Uranu, máme slušnou naději, že za 4 miliardy let se z nich polovina rozpadne. A nemají k tomu žádnou příčinu (podle které by bylo možno poznat, které z nich to budou). Je to dokonale náhodné, ale vždycky to bude dost slušná polovina (zjeména, pokud těch atomů bude více).

Dick_Hard

Dick_Hard | 13. 11. 2012, 14:29:19 | více příspěvků | napsat uživateli

na zacatku byla singularita...stav, kde neplatí fyzikální zákony a neexistuje prostor a čas...tak se to učí ve škole ne?

AlesekBB

AlesekBB | 13. 11. 2012, 14:25:17 | více příspěvků | napsat uživateli

ZDE!!1325!

quagmire

quagmire | 13. 11. 2012, 14:15:49 | více příspěvků | napsat uživateli

"následkem bude zánik současné sociální politiky, a vznikne nový systém, postavený na elektronice, kdy elektronika bude všemu kralovat, a co řekne elektronika, to nám bude svaté, a elektronika stvoří novou lidskou rasu, která bude mít místo mozku počítače s umělou inteligencí, a budeme od narození do smrti, neustále bezdrátově napojení na elektronické řídící globální systémy"!1418!
Proč by si s takovým projektem někdo dával práci a dělal výdaje, když nás můžou docela přesně monitorovat a ovládat i bez toho?

anon

anon | 13. 11. 2012, 13:27:08 | více příspěvků | napsat uživateli

"zde" používáš velmi rád, že? !2!

uživatel eliminován | 13. 11. 2012, 12:35:06

jestli záleží jen na semenu, tak to potěš p*del!20!!1333!!2!

42.nitram

42.nitram | 13. 11. 2012, 12:15:24 | více příspěvků | napsat uživateli

na pocatku byla tma.. !54!!937!

uživatel eliminován | 13. 11. 2012, 11:45:34

Vepřová hlava určitě.

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 13. 11. 2012, 11:16:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> cocaine86
Kdyz te to nebavi,bez jinam,neres to...

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 13. 11. 2012, 11:15:58 | více příspěvků | napsat uživateli

A kde je podle tebe ta hranice mezi otrokarem a ubozakem? Vzdyt otrokar je ubozak neschopny se vyrovnat se svou osobnosti - potrebuje otroky na to,aby naplnovali jeho touhy,ci zastoupili jeho lenivost. Jedine,cim se vzdalujeme od prirody,je zpusob uvazovani-jsme stale vice nenazranejsi a pohodlnejsi.To, ze nekteri jsou na tom hure a maji intelekt natolik vyvinuty, ze dokazi manipulovat s tim zbytkem, a ze si to ten zbytek nechava libit, je jina otazka. Co se vsak tyka techniky, uvitam telo, ktere bude fungovat lepe,nez to me,ale chci si zachovat svou dusevni stranku.

cocaine86

cocaine86 | 13. 11. 2012, 10:26:58 | více příspěvků | napsat uživateli

dezinformace: ty voe ty chodis i na zpovednici ne ??? :D

Uz to nehul :D jinak tvoje vedomi nenajde nove electro telo :D

uživatel eliminován | 13. 11. 2012, 09:55:01

> xxxpajaxxx
Ubohý člověk není novým problémem u ekonomiky, ubožáci zde byli neustále, ale v minulosti zde bylo kruté otroctví, a otrokáři ubožáky neustále zabíjeli, jako by to byl jenom zbytečný dobytek, co nemá pro otrokáře žádnou hodnotu. Podívejme se do přírody, zde je ubohé zvíře rychle zlikvidované, protože je zde krutý boj o existenci. Proč je pro nás problém zabíjet ubožáky, co jsou nemocní a berou drogy? Vzdálili jsme se mnoho od přírody, tím že žijeme ve městech, a tak mnoho chybujeme, protože nemáme informace, následkem bude zánik současné sociální politiky, a vznikne nový systém, postavený na elektronice, kdy elektronika bude všemu kralovat, a co řekne elektronika, to nám bude svaté, a elektronika stvoří novou lidskou rasu, která bude mít místo mozku počítače s umělou inteligencí, a budeme od narození do smrti, neustále bezdrátově napojení na elektronické řídící globální systémy. Pokud lidské tělo přestane optimálně již fungovat, přenesou se programy a informace ze starého těla do nového těla, a tak se již nebudeme muset bát smrti, nebo nemoci.
!12!!31!!54!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 13. 11. 2012, 09:10:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> dezinformace
Kde bereš tu jistotu, že prostředí může změnit jen povrch? Já si dokáži představit i možnost, že prostředí může i semeno totálně zlikvidovat. Třeba prostředí vesmíru je tak nehostinné,....

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

počáteknásledekstarýpříčinasemeno

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑