Diskuze a otázky - má nějaký smysl filosofovat?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 21:41:06 |

jelikož proč by se člověk zabývat něčím,na co nelze najít odpově´d?proč by člověk řešil otázky,které nemůže vyřešit?protože něco nás nutí k pokládání nezodpověditelných otázek.jsme to my sami.sami si musíme udělat obrázek o světu a o důsledcích vlastních činů.a právě filosofie nám může dát jistá východiska směřující k pravdě.ber to jak ber.!1391!

reagovat

V diskuzi je 86 příspěvků a shlédlo ji 1591 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 23:28:14

fenomén zanmená jev.od slova zjevit a jevit se !20!

Upir_Spike

Upir_Spike | 21. 10. 2007, 23:27:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Ma.r.gotka: tvrdila si že Nietsche dal základ..tos jasně řekla a já říkám, že ne. Základ nacismu dalo chování lidí podle mě. Je popuilární tkale mluvit o Nietschem a přitom docela daleko od pravdy. Rovnou bys mohla říkat, že za to může Machiavelli ale to je prostě jen populární takle věci označovat+ učení :oP to bys mohla říkat že pro ně byla svatá kniha bible..protože tu použili aby jasně ukázali, ž eza smrt Krista můžou židi asi tak...takle to nejde zjednodušovat

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 23:26:17

anebo taky komplexy malýho A´dy.ale myslim si,že nietscheho teorie o původu nordické nadřazené rasy sehrála taky velkou roli.bez ní by nebylo o co opřít totem lží nacismu.

Upir_Spike

Upir_Spike | 21. 10. 2007, 23:25:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Ma.r.gotka: holka mýlíš se...to co se říká na gymplu jsou často s*ačky ...ale nejde o to pamatovat si to ale vědět, že je i jiná možnost jak uvažovat nad věcma..já se tomu na gymplu docela smál a občas i doslova..protože beru věci dost pragmaticky a koukám se na ně hodně logicky..ale..občas když na to koukneš z jiného úhlu tak můžeš vidět to co bys normálně neviděla. Neni to o tom vidět bytí a jsoucno..ale o to, že nad věcmi můžeš přemýšlet jinak

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 23:24:28

Upir_Sprike: tady to někdo nepochopil. Nikdo to nesvádí na filosofa. Jen jeho učení si vzali i nacisté, ale nikdo tady netvrdí, že za to muže Nietsche...

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 23:22:15

enzo6: Vím, že se musí přemýšlet. Ale řekni mi, na co mi to bude? Kdžy bych byla na filosofické univezitě, tak ok, ale na co mi to bdue na gymplu? Nepoužiji to. Nikdy a nikde. Akorát si s gympláky mohu sednout v pátek večer a debatovat nad tím, proč Thales považoval za pralátku vodu a Herakleitosoheň. Sice je to třeba mírně zajímavé, jak si předtím vykládali svět, ale nelíbí se mi, že mi na tom záleží známka, jenž je pro mě celke mduležitá:)

Upir_Spike

Upir_Spike | 21. 10. 2007, 23:22:13 | více příspěvků | napsat uživateli

fenomény života? cože? můžeš tak myslet i nad normálníma věcma..neber jako filosofii jen to co tě učí na střední.

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 23:21:43

spíš o způsob uvažování nad jednotlivými fenomény života,vesmíru a vůbec :-)

Upir_Spike

Upir_Spike | 21. 10. 2007, 23:21:36 | více příspěvků | napsat uživateli

a je to pěkná kravina..Nietsche nedal základ nacismu..to dalo to jaxe kluci chovali k Hitlerovi když studoval na škole..To byste rovnou mohli říct, že za to mohl fotbal když na něj Áda jako malej koukal...tohle je tak omezenej pohled lidi...svést to na filosofa..

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 23:20:42

spíš o způsob uvažování nad jednotlivými fenomény života,vesmíru a vůbec :-)

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 23:19:22

stím nietschem souhlasim.bez něj by bylo mnohem líp.konktrétně v zdejších krájích.

Upir_Spike

Upir_Spike | 21. 10. 2007, 23:17:54 | více příspěvků | napsat uživateli

to je naprostá kravina...filosofií můžeš řešit i otázky na které lze odpovědět. Jde spíš o způsob mylšení než to co píšeš

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 23:17:50

to margotka-chápu tvůj přístup.ale ty se musíš vcítit do podoby člověka před 2500 lety.ten třeba celý život hledal to,co ty můžeš zjistit během jednoho dne sledování kabelovky.trošku změnit úhel pohledu.odhlédnout skrz zažité nepravdy a mýty a vytvořit si názor vycházející z relativní pravdy poznání.chce to přemýšlet.

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 23:17:18

Lip.Ton: Ok, vím, že je to fakt starý, ale zase na druhou stranu. K čemu mi to je? Co si nějaký chlapík před půldruhým tísíciletím myslel o světe? No jasný Nietsche a je myšlení, jenž dalo základ nacismu. Kdyby chudák věděl, jak jeho myšlenky využijí, raději by si zašil usta !511!

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 23:09:52

Mar.gotka - to jen potvrzuje ze ji mas zatim dva mesice a jeste vubec nevis o cem je.. Kdyz to beres takhle.. Je to picovina.. Ale zrovna on zil pred tisici lety a v ty dobe lidi jeste nevedeli to co ted.. A spousta z toho zajimavy je.. Pockej az se dostanete k Nietzschemu, nebo Sokratovi.. Nebo Lockovi.. Kua

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 23:07:43

Filosofie je k ničemu. Ted se to akorát musím učit, že nějaký Anaximénes považoval za pralátku světa vzchu a jeho zředováním vznikne oheň a zhuštováním země a voda... !20! Filosoii nechci ani vidět a to ji mám celý čtvrták, jak si to vytáhnu k matuře, tak jim poděkuji a odejdu !511!

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 23:02:57

enzo6 - ale speka bych si teda dal..!237!

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 23:01:16

to lil.ton-moje řeč.je to úplně stejně daleko od poznání skutečnosti jako filosofie.možná ještě dál.v dnešní době,kdy každý mluví pravdu a kde se můžeš spolehnout na ostatní :-((

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 22:59:41

Ale ze sem moc holek nechodi co?!211!!211!

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 22:58:39

a celkově si myslím,že dannyas je celkem výstižný,teda nejvíc ten konec začínající velkým písmenem.
to draconek-je to tak,že tráva je mým pánem...!1024!

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 22:58:35

INTOX - psychologie jsou fakta? A co z ni napriklad? Jsou to vzorce jednani odvozeny od par experimentu delanejch na uzkym profilu lidi.. To mi jako fakt moc neprijde.. Spis hadaj a skatulkujou podle me..

Draconek

Draconek | 21. 10. 2007, 22:54:24 | více příspěvků | napsat uživateli

jeste nez jsem zacal cist prispevky mi bylo jasny ze ty palis !2!

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 22:54:21

!935! Ou, Boze nou, dyt to je o hovne

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 22:53:23

filosofii moc nepreferuji ... jsem zaměřen na psychologii ... je praktická ... užitečná ... poučná ... jsou to fakta ... !451!

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 22:52:29

nebe je modrý proto,že bůh řek,že bude modrý anebo že se sluneční paprsky odráží od povrchu oceánů?ber to jak ber

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 22:50:08

blueberry - a to je jasny ze ne.. Ale na druhou stranu ja zhulenej moc nefilozofuju.. spis se smeju!211! Filozofie ma trenovat mozek a zhulenej se da koumat nad vsim.. treba ze nebe je modry a to je ale divny kdyz vzduch je bezbarvej

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 22:44:32

panove ( a damy) filozofie ale neznamena, ze se nekdo zhuli, a pak si pripada moudrej...!383! to je jako by se bilolog zhulil, a pak zasnul nad mikroskopem, jak ma uzasnou hemzivost!1278!

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 22:39:17

filosofuje každý.o tom,že člověk filosofuje moc lidí neví.respektivě vědět nechtějí.a ti jež vědí o filosofii jsou určitě cenní a důležití,i když nikdy ne populární.kromě járy cimrmana.
vím,že nic nevím...sókrates

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 22:38:06

LiP.ToN :paradni nazor

uživatel eliminován | 21. 10. 2007, 22:36:53

Pokud chceš najít odpověď na nezodpověditelné otázky... nehledej v hlavě, ale spíš v srdci... myslím, že tím je řečeno vše....

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

otázkačlověkpravdaodpověobrázeksvětvýchodiskopokládánídůsledekčinfilosofiesmysl

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑