Diskuze a otázky - Lze pochopit nemocného člověka?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 23. 01. 2013, 17:38:16 |

Zdraví je díky konzumní civilizaci dneska problém, často je zde problém v tom že nemocný člověk je obklopen nemocnými lidmi.
!5!!1!!54!

reagovat

Lze pochopit nemocného člověka?

V anketě hlasovalo celkem 8 uživatelů

V diskuzi je 20 příspěvků a shlédlo ji 717 uživatelů .

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 3. 02. 2013, 00:03:23

> dezinformace bohuzel ne - jen se empatisky pretvarujeme ale to je jen divadlo

Duff35

Duff35 | 2. 02. 2013, 21:22:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> dezinformace Jo to je pravda o té empatii. To víš, tady je to samej dvacetiletej puberták a děti umějí být zlé a nechápou odlišnost, protože se jednak bojí jít proti proudu zla, tak raději jdou pohodlně s většinou.Říkaj o tobě, že jsi prase, ale věř mi, že to oni jsou prasata-charakterově pokřivená, to ty patříš k dneska již malému počtu rytířů, kteří šíří pravdu i když ne ve všem s tebou souhlasim, tak dokážu odpustit, když člověk vypadá ze vnější strany blbě, ale nedokážu odpustit, když člověk je hnusnej zevnitř.

uživatel eliminován | 24. 01. 2013, 15:03:06

> Duff35
Veliká stimulace umožňuje pochopit nemocného, nejsou peníze není láska to je realita.
!11!!11!!11!!11!

Duff35

Duff35 | 24. 01. 2013, 13:42:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> dezinformace Každý žijeme trochu jiný život v trochu jiném prostředí. Někdo je empatický a má sociální cítění a někdo naopak je tvrdý,bezcitný a považuje sentiment a lítost za slabost. Stejně tak jako pochopí slepý slepého, hluchý hluchého a člověk s rakovinou pochopí člověka s rakovinou a bolesti s tím spojené, nemůže někdo sobecký a bezcitný pochopit vůbec žádnou známku empatie, pochopí to, až jí zažije a ucítí na vlastní kůži. Problém je v propletenosti světů našich životů a v tom, že často máme odlišné druhy nemocí na to, abychom chápali ty druhé nebo že jsme natolik sobečtí, že empatičtí a sentimentální ani být nechceme.

uživatel eliminován | 24. 01. 2013, 10:03:45

z části ano, ale pokud tu nemoc sami neprožijem, tak toho člověka nemůžeme nikdy úplně pochopit

Marendy

Marendy | 24. 01. 2013, 02:29:02 | více příspěvků | napsat uživateli

Myslím, že NÉ tak úplně.. Častokrát se totiž nedokážeme do role nemocného vžít.

Sinfin

Sinfin | 23. 01. 2013, 20:42:05 | více příspěvků | napsat uživateli

A to je problém?

Zdraví nikdy nepochopí nemocného. Dokud neonemocní!5!

uživatel eliminován | 23. 01. 2013, 19:59:12

Všechny kromě tebe. !1250!

evzen-onegin

evzen-onegin | 23. 01. 2013, 19:55:36 | více příspěvků | napsat uživateli

já třeba nechápu , proč v těch větách neděláš čárky . To jsou nějaké nové móresy , nebo jsi nemocný ? !439!

Kaleidoskop

Kaleidoskop | 23. 01. 2013, 19:39:55 | více příspěvků | napsat uživateli

Pokud jsme danou nemoc také zažili, tak se můžeme částečně vcítit do nemocného, který touto chorobou trpí, to ovšem neznamená, že pochopíme jeho pocity.i

uživatel eliminován | 23. 01. 2013, 19:38:16

nevím, jestli je nutné ho pochopit, spíš bych to viděla na konkrétní pomoc a komunikaci, bez nějakých známek litování

Kaleidoskop

Kaleidoskop | 23. 01. 2013, 19:36:47 | více příspěvků | napsat uživateli

> Byl_sem_M-Cristiane:

Kristiáne, Tvé příspěvky mě baví čím dál tím více.:o)

uživatel eliminován | 23. 01. 2013, 19:07:24

> dezinformace
nemocného člověka lze pochopit, ale tebe né ... možná jsi nemocný, ale určitě nejsi člověk !1!

uživatel eliminován | 23. 01. 2013, 18:34:19

Pro pochopení je potřebné přiblížení, svět, ve kterém žijeme je světem, kde jsme si mnoho vzdálení a tak je zde nedostatek pochopení, došlo to tak daleko, že nedokážeme pochopit ani sami sebe. Ten druhý od nás nechce peníze nebo dárek, on chce od nás pochopení, ve kterém není soucit ani pohrdání ale soucítění. Soucítění je v současném světě velikým pokladem, mnohdy hledáte soucítění tam, kde by teoreticky mělo automaticky i být, ale ono tam není, jak je to možné? Vše se mění, a co bylo, to již není, a tak soucítění, už bohužel není tam, kde je bylo možné kdysi dávno nalézt. Kde je dneska soucítění? U lidí je nehledejte, pořiďte si psa nebo aspoň kočku, moderní člověk se už natolik vzdálil normálnímu přírodnímu světu, že zná jenom bezcitnost, a tak musí konzumovat drogy, aby mohl uniknout před bezcitností v sobě a bezcitností druhých lidí.
!12!

uživatel eliminován | 23. 01. 2013, 18:26:25

Já je nechápu, nevím co je na tom věčném ležení v posteli baví.

SSBN

SSBN | 23. 01. 2013, 18:19:26 | více příspěvků | napsat uživateli

Ano, konzumní civilizace preferuje nemocné a úplně nejvíc mrtvé !925!

uživatel eliminován | 23. 01. 2013, 18:19:20

> Reditel_zemekoule

no já bych to spíš viděl tak, že jsou dva druhy bláznů. Ti zavření a pak ten zbytek!585!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 23. 01. 2013, 18:03:34 | více příspěvků | napsat uživateli

!876! no, taky si říkám, že ti, jenž jsou zavřeni v blázinci, jsou vlastně zdraví, a musejí se před ostatními chránit !876!

AlesekBB

AlesekBB | 23. 01. 2013, 17:45:16 | více příspěvků | napsat uživateli

Kámoš má kašel. Celkem ho chápu.!1302!

uživatel eliminován | 23. 01. 2013, 17:44:03

ne, tebe taky moc nechapu.


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

člověkproblémnemocnýdíkzdravícivilizace

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑