Diskuze a otázky - Logistika

úvodní strana | aktualizovat | dolů

DeliDe

DeliDe | 3. 05. 2011, 17:13:13 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Zrovna si procházím peklem přijímacích zkoušek a všeho okolo toho, už ke mě došli dvě zklamání v podobě nepřijetí.
Škola, kterou jsem chtěla nejvíc mě nepřijala, ale na logistiku v té škole, by mě vzali všemi deseti.
Je podle Vás logistika obor zajímavý, výdělečný zkrátka nějakým způsobem dobrý na to, aby ho někdo studoval, případně se jím živil? !638! Ptám se, abych věděla názor obyčejných lidí a ne škrobených profesorů, kteří tam učí, tak je to dle nich zaručeně nejlepší.

reagovat

V diskuzi je 45 příspěvků a shlédlo ji 1572 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 4. 05. 2011, 16:31:31

> yourbrainisasickjoke
Mně se nelíbí ten výraz s barbii.!31!

uživatel eliminován | 4. 05. 2011, 16:25:20

> Fexxy
Jaky to je, nemit smysl pro humor?

uživatel eliminován | 4. 05. 2011, 15:57:25

> AlesekBB

O tom, že jsou v balíku jsem tak úplně neslyšel, ale že nemají problém s prací ... vono to nemusí být až tak úplně důsledek té vysoké školy, jako spíš toho, že jim nedělá problémy se v krátkém čase naučit kupu nových věcí ... a že jim duševní práce není tak úplně cizí ... úspěch ve škole je vlastně jen důsledkem tohodle "nadání" ...

Ale možná je to všechno jinak, nevím.

Les_Grossman

Les_Grossman | 4. 05. 2011, 15:24:48 | více příspěvků | napsat uživateli

Pokud tě ten obor přímo neomezuje v poslouchání hip hopu nebo ve zběsilým onanování, tak na něj klidně běž.

AlesekBB

AlesekBB | 4. 05. 2011, 15:22:53 | více příspěvků | napsat uživateli

Nevím jak je to s holkama ale frajeři, co ji mají vystudovanou (myslím VŠ), tak bývají hodně v balíku a nemají nouzi o práci. Jsem slyšel!1376!

uživatel eliminován | 4. 05. 2011, 15:19:24

> yourbrainisasickjoke
Slušnou formou jsem ti sdělila, že jsi omezenec a nezdvořák vůči ženám.
Slečna má čas zvolit si jinou alternativu. Být 4 roky na SŠ a uvědomit si, že jsem " mimo mísu" ( viz otázka v úvodním příspěvku, zda má vůbec
tento obor perspektivu) je smutné - souhlasím s příspěvkem SSNB.

uživatel eliminován | 4. 05. 2011, 12:40:23

> Arcikanclerr
Jj to je presne ono, ceskoslovensky Donald Trump..:)

uživatel eliminován | 4. 05. 2011, 12:39:44

> Fexxy
Ja mam pocit, ze se beres moc vazne..Ale tesi me, ze ti tolik zalezi na tom co si myslim..:D

Arcikanclerr

Arcikanclerr | 4. 05. 2011, 09:56:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> yourbrainisasickjoke
Tohle mne rozesmálo, díky !511! The Apprentice, není to originál od té hrůzy jménem Šéfka? Jinak Kristián má pravdu - ti menežři jsou dneska všude !1!

uživatel eliminován | 4. 05. 2011, 09:51:56

> yourbrainisasickjoke
Vzhledem k tomu, že jsi dostatečně inteligentní, aby jsi po přečtení mého příspěvku ( ..věta končí " nepodceňuj" a dále se zmiňuje SŠ ) došel k závěru, že se jedná o záměnu slov " schopnosti X předpoklady". Už na ZŠ člověk člověk pozná, zda mu jazyky jdou či nikoliv. A stresu jsme vystaveni téměř všichni bez ohledu na věk .
To téměř vypadá, jako by ses v případě zaujatosti vůči osobě nechal ovlivnit názory jiných, aniž by ses sám o něčem sám přesvědčil.!523!

uživatel eliminován | 4. 05. 2011, 00:28:32

> M-Cristiane
Barbie mutace the Apprentice?:)

uživatel eliminován | 4. 05. 2011, 00:24:25

> DeliDe

Ale jak píše Fexina - pokud máš (v 15 letech) manažerské schopnosti, odolnost vůči stresu a znalost cizích jazyků, brány světa jsou ti určitě otevřeny !191!

uživatel eliminován | 4. 05. 2011, 00:18:24

> yourbrainisasickjoke

Jo, jo, tak to teď je ... za různýma poetickýma názvama se skrývá totální katastrofa českého školství....

uživatel eliminován | 4. 05. 2011, 00:12:03

> M-Cristiane
Me to nevadi..ja s tebou souhlasim v tom, ze ta kvalita je priserna, ale to spis souvisi se vysokym skolstvim a taky s motivaci studentu..u nas to je tedka tak, ze pulka mejch spoluzaku na magisterskym studovala bakalarskej obor 4 a vice let a na tech znalostech je to videt..pulka z nich nezvlada operace z logaritmama, zakladni vlastnosti funkci etc..a nakonec to stejne uchodej..

uživatel eliminován | 4. 05. 2011, 00:05:43

> yourbrainisasickjoke

tak se nezlob, nemohl jsem vědět, že jsi to sám studoval...

uživatel eliminován | 4. 05. 2011, 00:04:22

> M-Cristiane
Tak ono co se tyce operacniho vyzkumu a teorie grafu a kvantitativnich metod obecne tak se to obecne nepohlo nikde..spis se ta problematika resi obecne v sirsim kontextu, coz prave u tech skol konci vyucovanim sracek..jako absolvent bakalarskyho oboru zamerenyho na logistiku o tom vim svoje..

uživatel eliminován | 4. 05. 2011, 00:02:34

> yourbrainisasickjoke

a hlavně ta představa, jak se pak všechny baby stanou těmi manažerkami...ta je vskutku uchvacující !2!

SSBN

SSBN | 4. 05. 2011, 00:01:38 | více příspěvků | napsat uživateli

My v minulém století si vybírali školu podle toho, jestli nás obor bavil, resp. jestli bychom se jím dokázali celý život živit bez ztráty duševního zdraví.

uživatel eliminován | 4. 05. 2011, 00:00:06

> yourbrainisasickjoke
možná, nicméně dnešní české školy s těmito různými poetickými názvy nedosahují ani úrovně 60s...!20!

uživatel eliminován | 3. 05. 2011, 23:49:53

> M-Cristiane
No bohuzel tvuj vyklad logistiky patri tak do kontextu 70s..ale jinak dobry..:)

uživatel eliminován | 3. 05. 2011, 23:47:52

Logistika je paradni vec, vsude potrebna, vsude zadana. Jen jde o to, ze ve skole te toho o logistice prilis mnoho nenauci..

uživatel eliminován | 3. 05. 2011, 23:41:09

> DeliDe
Logistika není jen o přepravě zboží z bodu A do bodu B.
Osobně bych se v ní ráda po škole pohybovala. Pokuď máš manažerské schopnosti, odolnost vůči stresu, znalost cizích jazyků atd.. určitě to nepodňěcuj. Spíše nevím, na jaké úrovni jsou znalosti ze SŠ. Doporučila bych pokračovat v ní na VŠ. A co se týče peněz - velmi dobře placené, kort co se týče nadnárodních firem.

uživatel eliminován | 3. 05. 2011, 23:21:27

> PoOperaciZzenyNaMuze

Ano, to je teď velká móda - v každé druhé fabrice, co znám se přímo vyžívají v tom, že co měsíc stěhují stroje z místa na místo, aby si trochu zoptimalizovali tu "logistiku" .... jen jim asi zapoměli ve škole říct, že to odstavení a stěhování strojů taky něco stojí !2!

uživatel eliminován | 3. 05. 2011, 22:43:47

> M-Cristiane u nás se třeba v logistice učí strojní časy a práce s nimi, také se učí organizování strojů na dílně, aby výroba byla smysluplná a taky co nejvíce hospodárná. !1! Není to tak jednoznačné, jak se zdá :-)

uživatel eliminován | 3. 05. 2011, 22:25:56

Obor "logistika" je v podstatě blbost - logistika je organizování přepravy zbožní, na tom není vlastně moc co studovat - takže si spíš zjisti, co se na tom oboru ve skutečnosti učí . a když tam budou jazyky, práce s PC,a něco z ekonomie, tak není o mnoho horší než cokoliv podobného.

uživatel eliminován | 3. 05. 2011, 21:42:47

Takový obory sou na prd, pokud ti jde o prachy zkus nějakej technickej obor, zaměstnání sou líp placený když beru v potaz že nemáš známosti dostat se na horní místa v podniku :)

seashepherd

seashepherd | 3. 05. 2011, 21:21:53 | více příspěvků | napsat uživateli

o logice si tu moc nepokecáš

ceiks

ceiks | 3. 05. 2011, 21:08:23 | více příspěvků | napsat uživateli

Co se na tom vůbec studuje, když se stejně všecko mění s tím, jak se byrokrati jednotlivých zemí vyspí.

uživatel eliminován | 3. 05. 2011, 19:38:18

je kriza ,práce je dosť,ale vývary nésó co bévaly..podstatný je, řikat si ložista místo špeditér, jo a eště taky menažér,jak řiká kolega pode mnou ..to ti vydláždí cestu ke zlatu..!2!

uživatel eliminován | 3. 05. 2011, 19:19:13

> DeliDe
zalezi na tve cilevedomosti. pokud budes hledat, tak se uchytis v logistice velice dobre a muzes byt v tom dost dobry manager

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑