Diskuze a otázky - Lidské hodnoty

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Strikce_Ve_Smycce

Strikce_Ve_Smycce | 5. 07. 2011, 17:42:06 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Stále více upadají ... Kde je ta čistá láska ... Lidé stále více klamou, stává se to pravidlem ... Nějaká čest, respekt .. vše se vytrácí ...

reagovat

V diskuzi je 59 příspěvků a shlédlo ji 1131 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

jirik.hasic

jirik.hasic | 6. 07. 2011, 02:28:43 | více příspěvků | napsat uživateli

Mno máš pravdu

uživatel eliminován | 6. 07. 2011, 01:19:26

ne nic ve zlim lidi jsou lidi. řešit tohle téma nemá smysl k tomuto jen říct jen jedno. žij tak aby až budeš umírat všichni lidé plakali a jen ty sám se smál.

uživatel eliminován | 6. 07. 2011, 01:16:28

> Strikce_Ve_Smycce
ne vždy ten zlý musí být ten nejhloupějíší ba naopak dalo by se říct že nejhorší zlo pochází z inteligence, člověk svou inteligenci používá k ničení a né pro dobro. ty nej. objevy lidstva se používají ke zlu takže zde bych nespojoval dobro+inteligence a ctnosti co je čest, láska ...... čistě teoreticky hip hop byl založen na násilí dnes je spojován s kulturou gangu z těch vychází drogy. a ne jen hip hop ale celkovej pohled společnostti hudba media neni zde prostor pro ctnosti jediná vidina dnešních směrů je zisk.stydím se že dnes lidi přebírají spoustu nesmyslů a nezjistí si žádnou inf. ne nic se nezměnilo neni to zlem doby je to lidstvem. lidstvo neni připraveno na princip absolutní svobody, protože ikdyž někteří by v ní žít mohli ten zbytek je stáhne, aby člověk přežil musí se přizpůsobyt.

SSBN

SSBN | 6. 07. 2011, 01:06:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> Janadej no ty to musíš vědět...

uživatel eliminován | 6. 07. 2011, 01:04:28

happyend..byvá už je ve filmu !2!

uživatel eliminován | 6. 07. 2011, 00:29:18

To nevím komu se vytratily, mně ne!

uživatel eliminován | 6. 07. 2011, 00:27:47

> Strikce_Ve_Smycce
předbíháš ve frontě?

PreTeba

PreTeba | 5. 07. 2011, 23:08:36 | více příspěvků | napsat uživateli

aaleee jee .. :D aj také naozaj hovoríš ako keby si každého poznal !1276!

libca007

libca007 | 5. 07. 2011, 20:52:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> Strikce_Ve_Smycce Já to taky nemyslel přímo na tebe, ale tak všeobecně. Pořád si někdo na něco stěžuje, přitom se nic tak zásadního neděje. Vše je bu´dto přirozená věc, nebo bohužel důsledek něčeho, co už těžko ovlivníme (hospodaření státu po rozdělení republik, z toho vyplývající zadlužení apod.)

Strikce_Ve_Smycce

Strikce_Ve_Smycce | 5. 07. 2011, 20:40:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> libca007
Nestěžoval jsem si, nýbrž jen poukázal :) Někdo si z toho možná něco vzal .. A když ne, rád si počtu a popovídám :D

libca007

libca007 | 5. 07. 2011, 20:34:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> belneska Došlo k tomu díky osobnímu vlastnictví a změnit to nejde.
A buďme rádi, jak to je. Nevím, že si furt někdo na něco podobného stěžuje!20!

uživatel eliminován | 5. 07. 2011, 20:29:45

a ted zní otázk:Jak k tomu došlo a jde to změnit?...

Strikce_Ve_Smycce

Strikce_Ve_Smycce | 5. 07. 2011, 20:01:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> mydriatic
Tam to bylo o trochu jiné lásce :D Tam to bylo o zamilovanosti penisů a vagín :D

uživatel eliminován | 5. 07. 2011, 19:57:36

..mozna i par starejch hipiku si takovy doby pamatuje, (pokud jim ten fet neodrovnal vsem pamet)

uživatel eliminován | 5. 07. 2011, 19:56:47

Podle mě nejlepší hrdost, sílu a kus pořádnýho chlapa, kterej se s ničim a s nikym nesere najdeš v Džunijorovi !54!

Strikce_Ve_Smycce

Strikce_Ve_Smycce | 5. 07. 2011, 19:56:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> piki11
Jak řekl libca, měly by být čistě teoreticky vrozené, ale opět, má to hodně faktorů .. Rodiče nám je mohou vštipovat už od dětství, a záleží na tom, kolik inteligence pobral, aby sám mohl posoudit, co se hodí a co ne ... Nicméně, každý si projde něčím jiným, a zkušenosti v utváření charakteru a hodnot také hrají velikou roli ...

Strikce_Ve_Smycce

Strikce_Ve_Smycce | 5. 07. 2011, 19:54:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> mydriatic
V dávných dobách, které si pamatuje už jen bůh :D

Strikce_Ve_Smycce

Strikce_Ve_Smycce | 5. 07. 2011, 19:54:02 | více příspěvků | napsat uživateli

Jenže právě že rappeři jsou často mnohem chytřejší než nějaké popové hvězdy .. Ty si zpravidla texty nechávají psát, ale rappeři si je píší sami .. Neodsuzujte hudbu, protože jste slyšeli dvě sklaby plné slov bitch, dick apod ...

uživatel eliminován | 5. 07. 2011, 19:52:35

a ona nam tu nekdy vladla cista laska nebo tak neco?!2!

libca007

libca007 | 5. 07. 2011, 19:48:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> piki11 Ctnosti vycházejí z rozumu, takže by měly být vrozené, jelikož každý člověk, který se narodí, je rozumný. Čemuž lze v dnešní době těžko věřit.
A dobro a se posuzuje jen subjektivně. Podle někoho je dobré to, co je pro jiného zlem, takže hranice by být neměla. Pff, tak jsem zalovil v makovici a přeci jen si ještě něco od zkoušek pamatuju!1152!
Ale souhlasím s tím hip hopem, tam ta hranice asi bude.

creepy.geek

creepy.geek | 5. 07. 2011, 19:45:29 | více příspěvků | napsat uživateli

V dnesni dobe jsou dulezite akorat tak prachy..

Leontina22

Leontina22 | 5. 07. 2011, 19:37:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> Strikce_Ve_Smycce V tom ti dám za pravdu.. Lidské hodnoty jsou trochu spíš více, převrácené. Lidé zapomínají na to podle mě jedno z nejdůležitějších hodnot! A to ZDRAVÍ! Hodně lidí se honí za nějakým mamonem, ale člověk si do rakve majetek nevezme...

uživatel eliminován | 5. 07. 2011, 19:19:10

hoper mluví hodnotách a ideích tak to mě !2! v podstatě mluvíš o vlastnostech, které lze nazvat i ctnostmi ovšem je ctnost vrozená nebo naučená? a co je to dobro a zlo kde je vlastně hranice. podle mě hip hop je zlo!2!

.Lonely_Girl.

.Lonely_Girl. | 5. 07. 2011, 18:57:43 | více příspěvků | napsat uživateli

Neznáš úplně všechny lidi na světě, takže v tomhle ohledu nemůžeš soudit !776!

uživatel eliminován | 5. 07. 2011, 18:48:18

> Strikce_Ve_Smycce ty jsi věřící? :D

uživatel eliminován | 5. 07. 2011, 18:41:44

> Strikce_Ve_Smycce
Čím ti vlastně ostatní tak hrozně ubližují ? !76!

uživatel eliminován | 5. 07. 2011, 18:39:09

> Strikce_Ve_Smycce
...udělám hodně pto toho, kdo si to zaslouží...

(jenže si to shodou okolností nikdo nezaslouží, že !1333!)

uživatel eliminován | 5. 07. 2011, 18:38:00

> Strikce_Ve_Smycce
Stačilo by chodit do práce !2! (kostel netřeba...)

Strikce_Ve_Smycce

Strikce_Ve_Smycce | 5. 07. 2011, 18:36:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> John_Anthony
Ale to je to, co by se dít nemělo, jenže lidé postupem času v sobě raději zakořenily svině :)) Aby mohli shazovat ty dobré ... A být výše než oni ... K tomu je dohnala chamtivost a všelijaké podobné zlosti .. A láska hold také někdy bolí, ale zároveň Ti dá i tu krásu, kterou Ti nic jiného nedá .. život není procházka růžžovým sadem .. To musíme přijmout .. > M-Cristiane
Že se nechodím modlit do kostela a že neposílám svý poslední kačku na charitu ze mě ještě nedělá svini ... Udělám hodně pro toho, kdo si to zaslouží ... Jasně, i já mam své chyby, nikdo nejsme dokonalí a děláme přešlapy .. > marqetka
říkám že toto musí soudit bůh, ale snad sám mohu posoudit, že když chce někdo znásilnit holku, a ještě ji zabije, že to dobrý člověk není, nebo je ? :) (pokud teda netrpí silnou psychickou poruchou, to by za to nemohl)

uživatel eliminován | 5. 07. 2011, 18:27:42

> Strikce_Ve_Smycce nedává, no :D... Jak můžeš soudit, co je zlé a co dobré?

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

respekthodnotapravidločistáčestláskačlověk

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑